Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier fb
    Ilja werd om 05.30 wakker, dat heeft ze netjes gedaan.

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier was Jelle gisterenavond veel wakker en aan het spugen, dus veel op schoot. had om 20 uur pas fles gehad, maar bleek een fles wat ik had laten staan en niet had uitgespoeld, die dus 2 uur oud was...vraag me af of het dat was waardoor hij meer last had. Om 23 wilde hij ook maar 40 cc drinken dus had hem al snel verwacht na slapen gaan maar hij kwam uiteindelijk pas om 5.30!! Dus eigenlijk van 20 tot de ochtend maar op 40 cc gedaan, het moet hem wel echt dwars hebben gezeten. Heeft uiteindelijk ook 150+5 helemaal leeggedronken, terwijl ie normaal dan maar 100 ongeveer drinkt!!
    Nu ligt ie weer lekker relaxed in de box, dus hij heeft er verder geen last meer van lijkt het...

@FB: veel plezier op CP :)

@stefanenlaura: mooie foto!! Leuk pakje ook wat ge gehaakt hebt :)
    Hier Jelle ondertussen al 59cm en 5780gr, dus ook wat groter dan een aantal andere, maar dat was ie bij de geboorte natuurlijk al, doordat wij overtijd zijn gegaan hebben ze toch precies wat voorsprong genomen op de andere qua formaat he ;)

@nicci: geen idee of dat bijt, maar met berg is het altijd wel goed om hetr vettig te houden dacht ik...

@myres: heb het idee dat ie dat hier ook beetje begint te doen, met zijn handjes, heb van die pols en voetrammelaartjes, had er gisteren 1 rond zijn pols gedaan en als ie dan met zijn handje zwaaide lachte hij toen hij het geluidje hoorde...of hij lachte gewoon naar mij omdat ik heel enthousiast boven hem hing in de box ;)
    Wat een leuke lach ook op uwe foto!!

hier verder lekker ene dagje niks doen...net hele tijd met de oudste op de grond zitten spelen, hoor er nu eentje mopperen in de box, dus tijd voor wat aandacht voor mijn kleine mannetje ;)

3. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een leuke app voor op de telefoon gevonden: baby care
    Hier kun je echt vanalles bijhouden van je kinderen. Gewicht, lengte, hoofdomvang, maar ook wanneer je gevoed hebt hoe lang, wanneer, welke borst of juist hoeveel. Ook kun je er foto's mee maken of opslaan en een geluidsopname maken.
    En vooral erg gratis ;)

Ik hoop binnenkort weer eens bij te kunnen lezen en schrijven. Yoshua heeft net een aantal regeldagen gehad en hij komt toch nog regelmatig 's nachts. Ook heb ik 3 ochtenden op een rij een vies bed gehad door een doorlekkende luier. Vannacht gaan we maat 3 van de Etos proberen, tot nu toe bevallen ze mij wel, ik vind ze best zacht voor luiers.
    We zijn trouwens nu officieel uit de New born luiers. Yoshua woog gisteren 7040 gram!

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Leuk weer die foto's.

Fb veel plezier.

Echt bizar t formaatverschil. Matthijs was ook maar 8 dagen te vroeg dus op zich nog steeds erg licht bij de geboorte. Maar ik was ook nog geen 3 kilo maar wel 19 dagen overtijd. Dus t hoort zo met onze genen denk ik.

Erg veel drama hier gisteren. De berg jeukt en is pijnlijk. Olie van zwitsal prikt niet maar neutral is beter omdat daar niets in zit dus goed ingesmeerd. Zijn hoofd is een grote bloedende krassen bende inmiddels. Hij is dus veroordeeld tot sokken om zijn handen. Gisteren bleef hij huilen dus uiteindelijk gevoed maar okk niet hongerig. Komt dus echt van zijn hoofdje. Hierdoor was t schema totaal in de war waardoor hij pas laat in bad kon en nog wat eten. Wel de held nacht goed geslapen en netjes weer om 6.30 wakker gemaakt. Na zijn voeding weer als een blok geslapen na eerst extreem te krijsen van de jeuk en pijn en na 5 uur weer wakker gemaakt voor voeding. Schema loopt dus weer in de soep maar was blij dat hij sliep. Slapen betekend geen jeuk en pijn dus dat is prettig. Net waren opa en oma hier en nu slaapt hij weer lekker. Hoop dat t goed blijft gaan. Flink smeren en we hebben bergpads dus dat kunnen we ook proberen.

5. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fb veel plezier op hetmeerdal.

Myres leuke foto.

Nicci wat zielig vam die kleine man. In bad wordt het wat week en kun je met een borsteltje erover borstelen dan komen de schilfers los.

Vaneke vervelend van die fles. Fijn dat ie nu weer lkkr in de box ligt.

Hier vanmorgen mijn zus en de kleine op bezoek gehad en we hebben roosjes van marsepijn gemaakt voor op een taart die ze voor onze oma maakt. Die viert zindag haar 85 ste verjaardag. Ze maakt altijd appeltaart voor verjaardagen en nu maakt ieder gezin een taart voor haar.

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hoi dames, ik kom hier ook weer even buurten :) Lees alles mee, maar reageer niet zo veel ;)

@Nicci: Gitte heeft ook berg op haar hoofdje (bovenop heel veel, beetje op haar voorhoofd en ook achter haar oren) en een beetje op haar borst. Ik smeer het nu ook regelmatig in met olie, ik merk dat het minder erg wordt, hoewel Gitte sowieso er niet zo veel last van lijkt te hebben. Ik hoop dat het snel minder wordt, jeuk is zo vervelend.

Hier gaat verder alles goed, hoef pas volgende week vrijdag voor de eerste prikjes. Verder begint ze een beetje een ritme aan te houden, maar ze wil er ook nog wel eens vanaf wijken haha.
    Ritme is nu zo'n beetje:
    Rond 2.00 uur 's nachts
    Rond 5.00 uur
    Rond 8.00
    Rond 12.00
    Rond 15.00
    Rond 18.00
    Rond 22.00

Maar er kan ook nog wel eens een uurtje verschil tussen zitten. Ben al heel blij dat ze aardig regelmatig komt en nu ook bijna altijd boven de 100 cc (afgekolfde) melk zit. Ben wel gestopt met live voeden, ze begon te krijsen als ze mn borst zag, dus ik vond het wel welletjes. Nu dus kolven zo lang mijn productie nog blijft (kolf 5 keer per dag), en dan langzaam met kv beginnen als de bv terug gaat lopen.

7. Fay0407

Fay0407 Actief lid

2 okt 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Micha; leuk! Ik ga die app even opzoeken in playstore!

Hier ook paar ochtenden een nat bed, ook net overgestapt naar maat 3, maar vond die newborn toch wel het prettigst. Alleen hier hadden ze al maat 2 niet meer newborn omdat de verpakkingen/prijzen gewijzigd werden ofzo. Heb nog een maat 2 eigen merk van kruidvat geprobeerd, maar daar piste hij helemaal elke keer naast.

Wat een blegh dag vandaag hier. Jaro is al vanaf 11 uur vanochtend wakker. Hij wil wel slapen, maar alleen op de arm. Zodra ik hem in z'n bed, in de box, in de wipper of waar dan ook zet, is het huilen. Dus was erg improviseren vandaag.

Alleen nu wil meneer helemaal niets meer, zucht, ja alleen huilen. Niets is goed... Vind ie me nu zo'n rotmoeder :(:(

8. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Nicci bij mij gaven ze aan dat als het 3 uur later is het te maken heeft met reflux niet met te veel eten. Net zoals mondje terug geven is reflux. Ben ook erg blij dat meneer goed eet.
    Aaah zo zielig dan die jeuk hoop dat hij er snel vanaf is!

Fay ja hij is weer gecheckt ;) fijn dat hij toch redelijk de nacht is doorgekomen en mooi dat de koorts weg is :) voel je geen rotmoeder het is echt een huil periode van veel baby's en vaak het ergst tussen 7 en 9!
    Ik vond newborn ook het fijnst maar helaas hier is hij er ook bijna uit... Maken de laatste newborn op en gaan dan naar gewoon.

Stenfanenlaura onze kleine man is ook zwaar hoor, we hebben hem gister thuis gewogen en kwamen op 6900 en 60 cm!
    Ja van 6 tot 9 zijn piepuurtjes bij de meeste kleintjes hier ook zo 1 :(
    Prachtige foto's zeg!
    Leuk idee voor oma ik maak ook altijd taarten en cupcakes etc :)

Myres mag ze al wel maar 4 flesjes moeten ze toch voor op een bepaald gewicht zitten?
    Wij zijn gewoon in een keer gestopt met Inflacol en gaat super, heel soms nog krampjes maar dat had hij ook met Inflacol.
    Leuk he als ze steeds meer kunnen en doen :)
    Leuke foto! Lekkere lachebekkie :)

Fb veel plezier

VanEke hoeveel weken is die van jou nu? Sorry op me telefoon ia het niet te doen om het lijstje te zoeken ;)
    Vervelend dat spugen gelukkig is het weer over. Leuk is dat lache he meneer hier kan mega veel lol met zichzelf hebben echt lache is dat!

Micha ik ga eens kijken naar die app :)
    Goed op gewicht dus! Heerlijk :) hoop dat je snel van die nachten af bent want dat is ERV fijn kan ik je vertellen!

A1988 fijn dat er een beetje ritme is, ach hier zitten we er soms ook een uurtje naast of er half uurtje maar ach...

@hier heel erg deuk geweest met voorbereiden voor morgen onze verjaardag. Ik werd wakker met mega pijn in me nek en dat heb ik helaas nog steeds
    Gelukkig wel alles wat vandaag gedaan moest worden af hebben twee taarten gemaakt (zie foto, heb onze naam afgeschermd dus dat staat er anders haha) maar als je laat heb van je nek gaat dat vele malen langzamer heb ik gemerkt maar we zijn nu eindelijk klaar met alles dus ga met me voeten omhoog zitten met Thomas in de draagzak haha..

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Mooie taarten zeg. Ik kom niet verder dan een simpele taart.

Gisteren ook op het bureau geweest. Bryan was nu 58cm en 5245gr. In 2 weken 550gr gegroeid. Was best veel begreep ik, maar hij heeft ook vaak honger.

Ook prikken gehad, sinds gisteren erg hangerig en pieperig. Gisteravond ook 38,4 graden koorts, dus zetpil gegeven. En vooral op de arm gelegen. Maar ach, dat mogen zielige kindjes wel.

Verder dus vooral gelezen en weinig onthouden dit keer. Merk wel dat de gebroken nachten gaan opbreken. Naast een keer voeden moet ik er vaak ook nog 2x uit ivm huilen door krampjes/onrust. Dan slaapt hij een uurtje bij ons in bed tot het etenstijd is.

10. Fay0407

Fay0407 Actief lid

2 okt 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamainthefuture; Ach af en toe voel ik me gewoon zo machteloos, bah... Dan lijkt hij echt niets te willen. Was lang geleden dat hij zo vreselijk overstuur was! Zodra hij horizontaal gaat is het huilen. Net nog een x gevoed, viel hij in slaap.... Dus wou hem eigenlijk terug leggen, werd ie wakker. Nog even z'n luier verschoont en z'n bed in, echt wakker, en meneer piept niet eens (heel hard afkloppen nu, straks zet ie het op een brullen ;) ) Snap af en toe niets van m'n monstertje....

Wat een prachtige taarten! Ik kom met verjaardagen hier niet verder dan een bokkenpootjestaart hahahaha. En zelfs die zou ik niet in elkaar krijgen met zo'n dag als wat jij beschrijft ben ik bang! Ook al ideeën voor taart voor Thomas zijn eerste verjaardag? :D

Zonnetje; zielig he... moest Bryan erg huilen toen hij de prikken kreeg? Vandaag ging Jaro weer net zo hard tekeer toen ik z'n pleisters eraf haalde. Zat gister even te twijfelen of ik hem bij me zou laten slapen, omdat ie op me lag te slapen, maar ik merkte al snel dat ik dan geen oog dicht zou doen, dus hup z'n eigen bed in. Gelukkig sliep ie toen gewoon door.

Vervelend die gebroken nachten joh! Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het vanzelf beter gaat, maarja, op zo'n moment heb je daar niets aan....

11. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat een leuke fotos van iedereen!!

Hoe was het bij het cb nicci? Hoe was de arts? Hoe zwaar is maathijs eigenlijk?? Sneu hoor, dat hij zich zo openkrabt, hopelijk werkt de olie snel, gaat het al wat beter?

Vervelend dat jaro last had van de prikjes fay, voelt hij zich al weer helemaal beter? Vervelend dat je zo'n rotdag had zeg. Maar jaro vind je helemaal geen rotmoeder natuurlijk, hij wil juist lekker bij je zijn. Kan me voorstellen dat het wel lastig is, hier ook vaak van die dagen dat ian overdag alleen maar bij mij of papa wil liggen.

Wat een leuk pakje stefanenlaura!! Knap dat je dat zelf maakt zeg! Hier helaas niet zo crea bea :) grappig dat esmee al groter en zwaarder is dan de meeste jongere babys, dan doet ze het duidelijk goed :)

Myres hier werd op het cb ook afgeraden om al te snel naar 4 flessen te gaan. Minimaal tot 6 kilo geloof ik wachten en vaak pas rond een maand of 4 zeiden ze... Maar als ilja het goed redt en niet meer nodig heeft weet ik ook niet hoe het precies zit. Ben benieuwd hoe het afbouwen van de indacol gaat!

Fb1984 veel plezier!!

Vaneke leuk ls ze hun handjes ontdekken zeg! Hier nog niet veel van gezien, al kan hij nu wel beter coordineren lijkt het. Lekker hoor, dat jelle al goed doorslaapt, toch fijn die langere nachten.

Micha leuk om die dingen bij te houden he! Ik heb een app van avent, voor de voedingen vooral erg handig. Hopen dat yoshua snel de nachten gaat overslaan. Dat is snel zeg, maat 3! Hij is ook wel een kanjer zeg!

A1988 dat is nog een vol schema zeg, wel fijn dat er regelmaat in zit.

Mooie taarten zeg mamainthefuture! Thomas is ook al zo'n kanjer, grappig zeg! Fijne dag vandaag met de verjaardagen, hopelijk gaat het beter met je nek.

Zonnetje wat groeit bryan goed zeg! Zolang het niet elke 2 weken zoveel is, is het toch niet erg? Sneu dat hij ook zoveel last had van zijn prikjes, gaat het al beter?

@hier: nog geen prikjes gedaan, zou eigenlijk afgelopen maandag moeten, maar ik stel het nog even uit tot ians weerstand wat opgebouwd is.
    Hij was wel lekker gegroeid, van 50cm en 3325 gr bij geboorte naar 57cm en 5285gr bij 2 maanden!
    Drinken gaat prima, we hebben eindelijk wat regelmaat kunnen inbouwen sinds we de fles geven, hij krijgt 150/5 en heeft nu dit schema:
    6.00
    10.00
    14.00
    18.00
    22.00/22.30
    Gaat perfect, hij meldt zich bijna stipt om deze tijden :D doorslapen gaat ook super, heb hem vanavond zelfs wakker in zijn wieg kunnen leggen, dat is al zo'n mijlpaal! Hij wil overdag (tussen 10.00 en 22.00) vrijwel niet slapen als het aan hem ligt. Doet hazenslaapjes of slaapt alleen op je buik/schouder/arm of in de draagzak. Kost wat meer moeite, maar heb me er ondertussen maar bij neergelegd. Wakker in bed leggen heeft (op vanavond na) alleen nog maar voor meer onrust gezorgd, dus dat doen we zelden meer. Maar misschien was deze keer wel het begin van een goed slaapritme :D
    Verder is het een lief en tevreden mannetje, hij lacht heel veel en babbelt wat af :)
    Hij heeft nu ook medicatie voor de reflux, zantac. Lijkt vooralsnog goed te werken, het spugen is zoveel minder! Hij slikt nu wel meer in heb ik het idee, dus moet het nog even goed in de gaten blijven houden.

Nu ga ik snel slapen, merk dat ik savonds veel te lang wakker blijf, dan heb ik eindelijk mijn eigen momentje... Ben echt een nachtmens, maar volgende week gaat manlief weer werken en mag ik weer vroeg opstaan (hij doet nu de eerste 2 flessen, dan kan ik lekker uitslapen :D), dan wordt het vast weer een ander verhaal :D

Nou het is een lang verhaal geworden, volgende keer maar wat sneller reageren ;) excuses voor de spelfouten, stomme ipad ;)

12. Nicci1982

Eki: matthijs hoeft de 28e pas nasr het cb. Hij woog gisteravond 4900 gram. Nog steeds wat aan de kleine kant dus en wijkt steeds verder van de curve af volgens de app. Maar lengte heb ik globaal gemeten en kwam op ongeveer 60. Denk zelfs misschien wel iets meer.

Mamainthefuture: leuk die taarten. Zoiets is niet aan mij besteed. Haal wel in de winkel. Veel lekkerder en veel gemakkelijker :D
    Doe meestal losse gebakjes dan zit er altijd wel iets voor iedereen tussen.
    Fijne verjaardag.

Matthijs heeft goed geslapen op zijn 4 flessen. Jeuk lijkt wel wat minder maar zijn hoofd is nog rood en gevoellig. Voorlopig dus nog even sokken aan de handen. Die anti bergpads meuren enorm. Natte hondenlucht maar 10x erger. Al afgespoeld maar moet toch ff met zeep denk ik in bad.
    Wondjes genezen goed maar t ziet er nog steeds niet uit.

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Zonnetje je wat vervelend van de nachten, hier hielp het erg om op zijn zij te slapen met krampjes of inbakeren (dat ging goed tot meneer zich uit de inbakerzak had gewurmd!

Fay ik ken het gevoel hoor vroeg me dan ook echt af of we niks fout deden. Inmiddels kan ik me er bij neerleggen dat het zijn piep uurtje is en hou hem dan gewoon bij me en slaapt hij in mijn armen :)
    Ja ik weet al wat ik ga maken voor Thomas zijn eerste verjaardag haha :) grote woezel en pip taart en een kleine zodat hij zelf een taart heeft die die lekker kapot mag slaan :) en mag opeten etc!

Eki fijn dat Ian het goed doet en ach het begin is er door Savonds wakker in bed te leggen toch. Wie weet gaat het vanzelf beter op de dag ;)

Nicci dat wilde ik vragen maant vergat ik haha hoevaak doe je hem in bad, daar worden de huidjes vaak erg droog van namelijk en gaat jeuken. Ik hoop dat hij snel van de jeuk af is zo zielig is dat , ze moeten allemaal zoveel mee maken.

Iedereen bedankt voor de reactie op mijn taarten, iedereen is er altijd gek op hier! Me zusje kan vandaag niet maar als ik over heb moet ik invriezen haha :)
    Met me nek gaat het gelukkig een stuk beter :)
    Thomas ligt nu even tussen ons in te knuffelen heerlijk! Dat heeft hij elke ochtend eigenlijk wel dat hij echt even wil knuffelen!

14. Fay0407

Fay0407 Actief lid

2 okt 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eki; Ja wou hij dan maar gewoon bij mij liggen, maar dat wil hij op zo'n moment ook niet.

Uiteindelijk werd hij toch weer wakker dat wij naar boven gingen. Nog ff bij hem gezeten, opnieuw toedekken, maar dat wou hij niet. Inmiddels was het half 2 dus toch maar weer aangelegd. Hij bleef maar sabbelen, deed gewoon zeer :s Toen wou hij elke x z'n vuist in z'n mond stoppen en brullen wanneer dit niet lukte. Ik z'n luier nog een x verschonen en vond hem echt zuur stinken. Herkent iemand dit? Mag hopen dat het allemaal toeval is en dat hij niet al tandjes krijgt!! Na z'n luier verschonen weer wakker in bed gelegd en hij sliep zo weer. Nouwja voordeel is dat hij nu (9 uur) nog slaapt.

Eki; wat fijn om te lezen dat wij hier niet de enige zijn die en kereltje hebben die tussen 10 en 10 vaak niet wil slapen, in ieder geval niet in z'n bed! Het lijkt wel of ik alleen maar verhalen om me heen hoor met kindjes die na de voeding nog ff wakker zijn en daarna zo in slaap vallen tot de volgende voeding. Dan denk ik, ja, hmmm, hier niet hoor.... Hij laat me heel hard werken voor een paar uurtjes slaap overdag. Ook heel herkenbaar dat wij hem nu 's avonds al paar avonden wakker in bed kunnen leggen! Ik dacht dat hij het daar nooit mee eens zou zijn, maar op één of andere manier snapt ie het dan wel. Wat ontzettend fijn dat het bij Ian nu ook lukt! Hopelijk blijft dat zo ;) Hoe doe jij het verder overdag als je ziet dat hij moe is?

Nicci; onze mannetjes wegen eigenlijk evenveel (alleen Matthijs is iets ouder) Alleen ik heb echt een ukkie wat dat betreft. Hij past nog steeds in maat 56. Vond het wel wat apart, tot ze hem gemeten hadden van de week, hij is nog steeds maar 55 cm :D Jammer, want wil nu ook wel eens andere kleertjes aan gaan doen bij hem :p

Fijn dat de wondjes goed genezen, hopelijk is hij er snel vanaf....

Mamainthefuture; Leuk! Was ook mijn bedoeling, had hele leuke gezien op internet. Maar ik bedacht me dat ik dan nu wel elk weekend zou moeten oefenen tot z'n verjaardag, voor ik zoiets in elkaar zou kunnen krijgen. Hij moet ook geen trauma overhouden aan Woezel en Pip als ik daar een taart van maak :D

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Het valt mee hoor heel moeilijk is het niet ik maakte normaal taarten met rozen want daar heb ik malen voor ;) maar een maand geleden heb ik voor het eerst een woezel en pip taart gemaakt (zie foto) wat je doet is een kleurplaat uitprinten dan per onderdeel uitknippen dat leg je op fondant of marsepein en dat uit snijden en daarna ingeklaar plakken net een puzzel ;) (let wel op druk het papier niet op het fondant id marsepein want dan krijg je het er niet meer af! Leg het heel losjes erop) zo heb ik deze twee taarten ook gemaakt. En dan heb je van d'r oetker stiften van chocolade waarmee je op taarten kan schrijven en daarmee maak ik de lijnen mooi ;)
    Dus met twee of drie keer oefenen ben je er wel ;)
    Enne nog een tip om he taart te maken zou ik biscuit gebruiken... Zie link wat ik bedoel..... Dan blijft de taart luchtig ;) dan snij je hem in drie lagen tussen de bodem en de middelste laag doe je buttercreme en tussen de middelste en bovenste doe je jam;)
    Als je de bodem hebt ingesmeerd zet je eerst de middelste en bovenste erop dan haal je de bovenste er weer af zodat je de middelste insmeerd (klinkt omslachtig maar anders breekt de middelste;))
    Daarna smeer je de hele taart in met buttercreme en Zet je hem in de koelkast, dan ga je het fondant of marsepein uitrollen om over je taart heen te doen.
    Mocht je vragen hebben hoor ik het wel ;)

Lies Cakeshop

16. Fay0407

Fay0407 Actief lid

2 okt 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat gaaf! Je mag er echt trots op zijn dat je zulke mooie taarten kan maken!

Oké zo klinkt het niet heel moeilijk.... En eigenlijk ook wel logisch met zo'n kleurplaat hahaha. Ik dacht dat je dat gewoon zo even uit de losse pols moest kunnen ;) Misschien moet ik het inderdaad maar eens gaan proberen. Als ze dan mislukken, zullen ze er vast niet minder om smaken :D En ik heb dan nog even de tijd om het te proberen! Ik post natuurlijk wel even een fototje dan (behalve als het echt niet om aan te zien is hoor :D )

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fay er zullen mensen zijn die het uit de losse pols kunne misschien kan ik het ook wel maar dit is sneller en makkelijker ;)
    Haha ik wil sowieso een foto zien hoor :p stuur dan maar in een pb als het niet zp proef is ;)
    Ik zal vele taarten maken als ik strak weer werk, op mijn werk zijn ze er echt gek op! Net zoals cupcakes heb er al zoveel gemaakt. Als ik op de computer zit zal ik eens alles in een album zetten hier op zp ;) (moet je me wel ff als vriend toevoegen)

18. Nicci1982

Fay: matthijs past ook nog 56 met gemak. Heeel soms 62. Alleen heeft hij lange benen dus daarvoor vaan wel 62 nodig. Alleen is 56 in zijn middel al veel te groot :D

Mamainthefuture: vind t knap hoor. Weet dat t niet ingewikkeld is maar ik kan daar t geduldniet voor opbrengen. Denk dat t binnen 5 min in de vuilnis beland. Met sommige dingen heb ik engelengeduld maar voor zoiets kan ik t niet opbrengen.
    Wel leuk een eigen taart maar zie altijd dat de kindjes er niets om geven en dat taart altijd uitdraaid op huilen :D
    Er komt ook veel te veel op ze af op zo'n dag. Kadootjes u
    Moeten uitpakken wat ze niet willen en snappen. Al die aandacht en drukte.
    Doe matthijs elke dag in bad. Maar gebruik speciale badschuim voor exceem en t houd de huis vettig. Daar zal t dus niet aan liggen.

19. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Joh meis wat vervelend! weet hoe je je voelt hier de eerste weken ook zo op ren gegeven moment was ik gewoon op. wanneer moet je weer werken?
    ik heb echt veel gehad aan de principes van 'baby in droomritme' 9 van de 10 keer kan hij nu wakker op bed en valt na wat jengelen in slaap. snachts valt de nachtvoeding steeds vaker weg.
    Het is even wat inspanning om zn op jou borst slaapritme te doorbreken maar ik vind het zeker waard kom eindelijk weer aan het huishouden toe!

20. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    De kleine voor wie ik woezel en pip had gemaakt vond de taart helemaal geweldig en ging er lekker van eten :) en ze deelde lief stukjes met mij :)
    Maar verder eigenlijk nooit een 1e verjaardag mee gemaakt. Ja toen ik jong was erg veel maar die kan ik me niet herinneren.
    Ik krijg het advies om Thomas om de dag te Essen omdat hij ook z'n droge huid heeft, dat gaat goed doe ik het vaker wordt hij ook gelijk droger... (Btw eigenlijk hebben alle baby's een droge huid in het begin)

MaMa wat is dat voor iets dat baby droomritme?

Deel Deze Pagina