Fijn he vaneke. En ook allemaal zonder dat onze kindjes hele gekke dingen hebben. Alleen weet ik niet hoe het met het kindje van duncan is.
Ja allemaal nieuwe mama's geniet idereen van haar kleintje? Zijn er nog meer die op vakantie gaan met de kleine of wordt dat dit jaar overgeslagen? Wij zelf gaan eind augustus begin september 3 weken naar Italië met Thomas. We gaan naar het Gardameer plaatsje Garda.
Wij gaat eind augustus tot half september naar heijderbos en vossemeren van cp. Lekker vipbungalow geboekt. Wil niet ver rijden met Zo'n uk en in de hitte zitten. Vind ik te zielig. En vliegen met kinderen vind ik niets. Had zelf ook een hekel aan krijsende kinderen in een vliegtuig dus zal dat een ander ookniet aandoen. Onze tijd komt wel weer.
Ik ken dat niet het Vennenos waar is dat? En is dat een park ofzo? Hopes op nog een beetje goed weer. Ook heel lekker naar cp! En een vipbungalow is helemaal lekker! Ons ventje bind auto rijden echt heerlijk slaapt gelijk zodra je wat harder rijd (snel weg dus). Ik vond dat ook altijd erg vervelend maar zal toch ook zelf met het vliegtuig gaan. Niet naar Italië, maar naar Amerika in januari dan is hij nog gratis en dat scheelt gewoon te veel geld. Wij gaan dan naar kennissen die in Seatle wonen.
Ja ik kan nu ook mee praten hier Wij gaan in november een midweekje naar heijderbos. Misschien eind vd zomer nkg een weekend weg maar hebben bewust niks van te voren gepland omdat we niet wisten hoe ik uit de bevalling zou komen. Gelukkig voel ik me elke dag een stukje beter. Heb nog wel veel last van de knip en met name na het wandelen. Ik hoop dat het niet al te lang pijn blijft doen. Kraamvisite begint hier op gang te komen, vandaag zelfs 3 momenten! Benieuwd hoe ik me vanavond voel...
hallo dames! ritme begint er hier beetje in te komen, manlief is sinds deze week ook weer aant werk, dus het gewone leven gaat weer zijn gangetje...wel weer zo lekker. Jelle haalde voor het eerst 5,5 uur deze nacht, dus dat was ook niet verkeerd, en deze ochtend wilde ie nog lekker wat doorslapen, dus heb zelf ook lekker tot 11 uur in bed kunnen leggen, met tussendoor alleen een keertje voeden en kolven...knap ik toch altijd weer van op wat langer slapen!! Straks voor het eerst naar het CB voor controle, maandag wel al de gehoortest gehad en daar was ie netjes voor geslaagd...ben benieuwd wat ze straks zeggen... @vakantie: wij gaan weekje bij mijn ouders in België logeren, verder niet op vakantie, vind het ook wel prima zo, een verre reis met zo'n kleintje lijkt me toch een hele klus!! @bad: hier ook niet iedere dag, meestal om de dag ook. Doe hier wel balneum in het bad ook omwille van het vervellen...was hier wel heel erg, maar nu alleen op zijn voetjes nog wat droge huid, rest is ook allemaal zo goed als weg getrokken... @mama: ow, Amerika is dan wel weer de moeite!! Wil ik ook nog altijd een keertje heen! @myres: ben ook benieuwd naar hoe het met Duncan en hun kleintje is!! Wel zo prettig dat het voor de rest met iedereen wel goed is gegaan idd!!
Hallo, Ik meld me hier ook hoor had even een paar dagen druk om joep in een nieuw ritme te krijgen, Maar ik geloof dat hij het vvandaag door heeft goede na .ch t gehad en hij loopt tot nu toe precies op schema, Dus deze mama is blij! Heb hier nog niet alles bijgelezen maar zag iets over vakantie! Wij hebben gisteren besloten dat we toch naar de zon vliegen in september... ik zag het eerst ook niet zo zitten, maar heb verschillende mensen gesproken die zeggen dat het juist heel mmakkelijk is met zon kleintje, dus we gaan het erop wagen! Ben benieuwd! Hier nog even een foto spammen van mijn kleine Don Draper <3
@ beertje ik kan dan niet zeggen wanneer en knip geen pijn meer doet, ben namelijk gescheurd en ze zeggen dat dat sneller geneest. Maar kan wel zeggen dat hoe pijn het ook deed ik gelijk bekken oefeningen ben gaan doen waardoor het snel geen pijn meer deed na het wandelen wellicht helpt het bij jou ook. @ vanEke lekker is dat he als je 5,5 uur kan slapen. Onze man zit nu op de 6 uur en dat 2 keer achter elkaar Amerika is zeker aan te raden wij zijn in mei 2012 een rondreis gaan doen door Amerika en dat was super gaaf! Nu gaan we alleen op "bezoek" bij onze kennissen die daar wonen. @Nonma, wij denken elke keer een ritme te hebben en dan doet meneer even in eens 1 voeding anders en dan valt de hele dag weer anders qua tijd haha. waar gaan jullie heen op vakantie? @ hier ik heb de vakantie wel al voor mijn bevalling geboekt, maar we konden tot 7 dagen voor vertrek kostenloos annuleren anders had ik ook nog niet geboekt Als wij gaan is ons ventje 3 maanden dus moet dan goed komen gelukkig vind hij auto rijden helemaal leuk dus dat zal het probleem niet worden Nu net een DrBrowns fles gekocht, mannetje heeft last van krampen en er wordt gezegd dat deze fles dan super goed helpt, ik ben benieuwd hij heeft nu zijn eerste fles eruit gekregen en dit is ook wel gelijk de fles waarmee hij het meeste last heeft.... tot nu toe ligt meneer in coma
de brown fles: ben erg benieuwd naar jullie ervaring(en) Zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen. Krampjes zijn hier helaas weer terug....
Tot nu toe kan ik zeggen hij hapt geen lucht mee met drinken, dat deed hij echt heel erg! Drinkt ook een stuk rustiger, ze gaven bij de prenatal wel aan dat we even gedult moeten hebben want krampjes zijn niet zomaar weg. Ik ben over gegaan op aanraden van een vriendin haar dochtertje had ook krampen maar nu met deze fles niet meer ik hou je op de hoogte
voor wie fv geeft?: Hoe ziet jullie schema eruit? Zitten jullie al op 6 flessen pd? Bij ons: 08:30 11:30 14:30 17:30 20:30 23:30 04:15 En dan elke fles tussen de 90/105 cc
Vind de brownfles niet heel bijzonder. Speentje moet ik 2 van gebruiken want anders krijgt hij t echt niet op. Nog steeds wel de indruk dat hij lucht meehapt maar wel wat minder. Blij hem dus wel gebruiken want alle andere flessen vind ik ook niets. (Difrax, avent, tommee tippie, medela) Schema: is hier zoek sinds zijn darmproblemen. Probeer gedurende de dag te rekken zodat we s avonds redelijk uitkomen met laatste voeding zodat hij in de ochtend om een nette tijd wakker wordt. Dat gaat wel steeds beter. Afhankelijk van hoe laat hij uit zichzelf gekomen is deel ik de dag weer in. Hoop dat het beter gaat als hij volledig over is op kv en zijn darmen naar behoren werken. En van zijn uitslag af is want hiervan wordt hij ook wakker t jeukt als een gek.
Goedemorgen! Hier een lekker nachtje gehad, van 23.30 tot 3.00 en vanochtend weer om 6.00. Ik ben er best tevreden mee! Nu ligt ie weer heerlijk comateus in zijn wiegje met een buiten boord zo schattig! Fb, ik geef geen fv maar mijn dag ziet er ongeveer zo uit: 3.00 6.00 10.00 13.00 16.30 18.30 20.30 23.00 S avonds clustert ie vaak en drinkt ie per keer weinig maar komt ie vaker. Bv lijkt goed op gang en c is een heel tevreddn kereltje die alleen huilt als ie honger heeft en sputtert bij krampjes. Zit ook nog niet aan de infacol dus ik denk dat het het wel meevalt
Wij zitten inmiddels op 5 flessen van 150 maar hij is ook 5 kilo Ongeveer is dit ons schema: 4.00 9.00 13.00 18.00 22.00 Hij wisselt een beetje met de uren er tussen maar op de een of andere manier zijn de tijden van 4.00, 9.00 en 22.00 wel echt vast. Die twee er tussen wisselen nog wel eens....
Lekker hoor. Wou dat mijn vent wat meer dronk per keer. T gaat deze week wel beter maar nog niet geweldig. Voorlopig zit het er niet in naar 5 voedingen. Gelukkig zit er wel gewoon 3,5 uur tussen en dan in de nacht een stuk langer. Gaat nu wel weer beter nu t ritme weer wat heb losgelaten. Maar wil toch proberen de laatste voeding naar 00.00 te krijgen ipv vroeger.
Bv hier net als beertje. Sinds een paar dagen een nieuw schema want wisseldag (wat een gedoe) hebben we net achter de rug. Snachts nu lange nachten en voor het slapen leg ik haar om 11uur extra aan. Dan heeft ze een paar voedingen kort op elkaar en denk dat ze daarom langer slaapt. Zweer inmiddels bij infacol! Ook liggend voeden lijkt een groot verschil te maken hier. 1.00 5.00 9.00 12.00 14.30 17.30 21.00 23.00 Ga niet meer op vakantie.. Laatste maanden vaak weggeweest en nu lekker thuis genieten. 25e de eerste afspraak bij het cb. Ze is nu zelf 2x langsgeweest. Lachen dat is een vrouw op een bakfiets met een ouderwetse kaart ipv tomtom.. Fietst lekker heel het stadsdeel door.
Hoi meiden, Wat een gezellig clubje is het hier, ik klets graag mee! Het is een beetje lastig om op alles te reageren,dus eerst maar even mijn verhaal en dan kan ik vanaf nu mooi inspringen Wij zijn precies een maandje geleden, 12 juni, mama en papa geworden van onze prachtige zoon Ian! De bevalling was heftig (na breken vd vliezen weeenstorm, in 1 uur van 4 naar 6 cm, persweeen wegpuffen, placenta duurde 40 min) maar snel, in 4,5 was hij er! Daarna ook vrij snel weer helemaal opgeknapt, dus ik heb niet te klagen Nu gaat het vrij goed, normaal gesproken een heerlijk rustige baby, maar afgelopen dagen veel last gehad van zijn eerste sprongetje (niet willen slapen, huilen, veel drinken), maar dat lijkt nu gelukkig zo goed als over (jullie hier ook zo'n last van gehad?)! Verder is het genieten!