Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja je moet niet teveel willen en alles op het gemak doen ;)
    Ik ben wel heeeel blij met de dubbele kinderwagen

2. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen dubbele wagen, maar een KID sit, waar ik en mijn dochter heel blij mee zijn! Mijn dochter kan al hele stukken lopen, maar als ze moe wordt of ik vind het handiger, dan gaat ze op de KID sit zitten.
    Voor uitjes hebben we de buggy ook nog.

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Weer een mijlpaal beleeft vandaag! Kleine man rolt nu ook van rug naar buik! Helaas heb ik de primeur gemist want moest werken maar hij doet nu niet anders meer haha. Van buik naar rug deed hij al met 9 weken en nu kan hoj dus ook terug.

4. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Beertje: jeetje wat snel al zeg maar super goed van cas!

Wensdroom: hihih ja we hebben allemaal beren van kinderen denk ik hihih... Maar een vriendin van mij der dochter is net een week 1 geworden en die draagt 74 nu... Dus zo zie je maar zit veel verschil in kinderen en je ben zkr niet de enigste hihihi...

Mamainthefuture: geen dank ;)... Glunder maar lkkr door!

5. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit idd veel verschil in. Dex draagt nu 68/74 met ong. vijf maanden en het zoontje van een neef is deze maand 1 geworden en heeft gewoon dezelfde maat!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ja dat is inderdaad dan erg veel verschil. het maakt ook verder niks uit of zo, merkte het gewoon op.. sinds gisteren kan ze van de rug op de buik rollen..

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jaidey vandaag voor t eerst fruithapje gekregen, peer
    Foto's zeggen genoeg ;)

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha hier de foto's

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Geweldig!

10. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah schattig!

11. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Wensdroom nog maar 56 jeetje.... dat is hier wel ff geleden :( al moet ik wel zeggen dat de kleren voor een jongen vanaf 62 leuker en stoerder worden :)

micha en FB leuk ik wil aan de ene kant een dubbele wagen aan de andere kant zn KID haha (hmmm tja eerst misschien nog een tweede kind...)

beertje knap hoor :) mijn kleine man kan het ook alleen heeft hij er geen zin in ;)

kaytjuh doe ik ook nog steeds hihi

Rubi zit inderdaad een verschil per kind heel grappig.... sommige hebben groter maten ook weer nodig voor de lengte.

FB ow geweldig!

Even een foto van mijn kleine ventje spammen ;) die is van net, hij vind het heerlijk om zo te zitten :) en lukt hem ook bijna los.

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mamainthefuture ze draagt in maatje 56 alleen nog van de dingen die groot uitvallen. en verder draagt ze ook af en toe al 62 ( die klein vallen) eind van de maand moet ze weer naar het cb dus benieuwd hoe groot ze dan wordt gemeten.ze krijgt dan ook alweer de 3e x prikjes.
    leuke foto trouwens.

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg

Sluit Mme bij aan hier past maat 56 ook nog..

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Go Cas en Go Elize :p Goed bezig met jullie omrollen.

Geweldige foto's FB

Wensdroom hier draagt ze ook nog 62 maar wel merk dat al veel dingen aan de krappe kant zijn :(. Dus ook al wat dingen in 68. alleen het nijntje jurkje is toevallig 74 :p

Mamainthefuture het is ook echt een mooi mannetje en hele mooie ogen.

Hier maandag de 3e prikjes gehad en ze heeft er geen last van gehad. Ze is nu 63 cm en 7 kilo, oftewel een lekker dikzakje :p.

Verder vandaag mijn eerste werkdag gehad. Ik moet zeggen het ging eigenlijk heel goed. Esmee had ook heel goed gedaan bij ons mam.
    Zit nu bij de kleuters en merk dat ik er een tijdje uit ben geweest. Het is een cluster 2 school, voor kids met spraak en taalproblemen, en ik merkte dat ik sommige kinderen gewoon echt niet snapte. wordt weer ff oren trainen de komende tijd :p. Morgen nog een dagje en dan is het weekend. Alles voor morgen straat weer klaar. Vroeg naar bed en dan de wekker voor de laatste voeding :p

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Wensdroom wel schattig nog de kleine maatjes ;) ben ook benieuwd hoe groot ze is geworden. Thomas gaat echt hard ook qua lengte dat heeft hij van mij zag ik in mijn groei boekje ;)

Stefanenlaura dank je wel! En van wie hij die ogen heeft?????? Ik heb wel iets blauw maar met groen (me moeder noemde mijn ogen altijd katten ogen) en me man heeft hele donkere ogen tegen bruin aan haha....
    Suc6 met je oren trainen ;) zit je waarschijnlijk zo weer in.
    Esmee zit beetje op zelfde qua groeien als Thomas zie ik, zoiets was Thomas ook rond de 3 maanden.

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja prachtige foto mamainthefuture! Ben jij of je vriend wat donkerder? Lijkt wel een beetje caramelkindje met dat mooie haar, getinte huid en blauwe ogen!

Ja stefanenlaura je moet echt weer inkomen he ! Ik heb mn ritme ook nog niet helemaal terug hoor. Voelt soms echt alsof ik achter de feiten aanloop

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Beertje dank je. Me man en ik zijn beide 100% Nederlands wel zijn we beiden makkelijk en snel bruin en blijven ook eigenlijk altijd iets gekleurd. Ook onze ouders zijn 100% Nederland en opa's en oma's ook dus waar het vandaan komt geen idee haha.

18. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamainthefuture:
    Tegen de tijd dat je een tweede kindje krijgt moet je gewoon goed kijken naar wat de eerste aan kan. Mijn dochter liep al hele stukken, maar ze luistert ook heel goed. Als ik tegen haar zeg dat ze moet gaan zitten, dan doet ze dat ook. Maar als je een kind hebt die bijvoorbeeld weg gaat rennen, dan denk ik dat het fijn is om die vast te kunnen zetten in de kinderwagen. Bij de kid sit kun je je kind niet vast zetten.
    Maat:
    Yoshua kan 62 van sommige merken nog aan, maar ik merk dat ik de laatste tijd ook vaak 68 aan trek. (Scheelt dat hij zo vaak overvolle poepbroeken heeft, dan gaat het heel snel met de rompers en broeken.

Yoshua is heel erg verkouden, hij is nu al 3 keer achter elkaar rond half 1 wakker geworden door het hoesten. Het rare is, dat het lijkt alsof hij er overdag minder last van heeft. Bedje staat al schuin.

Ik ben zo aan het genieten van mijn vrolijke kereltje. Als ik hem kusjes in zijn nek geef ligt hij keihard te gillen van het lachen.
    Ook 's ochtends vroeg ligt hij wakker met een grote glimlach in zijn bed. Wanneer mijn dochtertje dan aan zijn bed staat te gillen:
    "Hallo baby!!! Wat doe je???" "Goedenmorgen Yoshua"
    (Op een afstand van 30 a 40 cm) Denk ik bij mijzelf pffff, moet dat zo hard. Maar dan kijk ik gauw naar zijn gezicht en zie ik dat hij heel vrolijk naar haar ligt te lachen. En dan laat ik die twee hun gang maar gaan.;)
    Ze zijn echt gek op elkaar, daar ben ik echt heel blij mee.
    Toch moet ik mijn dochter altijd in de gaten houden bij hem, want hoe lief ze ook voor hem is, soms doet ze dingen die niet zo handig zijn... knuffel in zijn gezicht, drinken aan hem geven (nep), op zijn handje staan (Is vorige week gebeurd, was zoooo zielig):)

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Micha dat is ook zo elk kind is inderdaad anders en dat zal ook iets zijn waar we tegen die tijd naar moeten kijken, maar ik vind het zo leuk on naar kinderwagens te kijken, vraag me niet waarom..... En als ik moeders met z'n KID zie vind ik het gewoon mega schattig (en handig).
    Thomas heeft ook volle luiers maar meestal ben ik net op tijd, komt vrij weinig voor dat het er naast zit. Wat wel erg vaak voor komt is dat als ik zijn luier open doe meneer even verder gaat net poepen....
    Zo leuk is dat als kindjes zo met elkaar omgaan, en ja de kleintjes zijn vaak nog onhandig maar is wel lief bedoelt. Thomas kreeg een knuffel naar zijn kop gegooid die moest ie vangen haha.
    Hier zo mooi als ik Thomas wakker maak (als ik dus moet werken) dan krijg ik altijd een mega smile van Thomas en als ik hem dan hit zijn bedje haal grijpt hij me echt vast, zo mooi :) *smelt*

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #1020 wensdroom, 24 okt 2013
    Laatst bewerkt: 24 okt 2013
    Mijn nichtje( 3) is ook zo lief voor Elize ze geeft haar ook haar knuffelbeer dan kan ze daar mee slapen of spelen zegt ze dan.. of de speen in de mond duwen wanneer Elize huilt..kusje geven enz.. schattig vind ik dat.

Elize heeft vaak een poepluier net nadat je een schone erom had gedaan. kun je er weer een schone omheen doen. en t zijn ook meteen van die mega luiers waarbij dan de romper enz.. ook meteen vies is en je alles weer nieuw aan kan doen. of juist net wanneer je klaar bent om weg te gaan.. dus als het net even niet uitkomt.

Ze is vaak erg vrolijk je haalt er uit bedje en je krijgt een grote lach. heerlijk om zo op te staan. :)

Micha wat sneu dat zijn zusje op z'n handje ging staan, maar ze zijn ook nog jong en soms wat onvoorzichtig en daar kunnen ze niet echt iets aan doen.. hoort bij de leeftijd. vaak bedoelen ze het wel goed.

stefanenlaura is zeker weer ff inkomen en trainen, maar lijkt me ook moeilijk om met die kinderen te werken. maar ook wel heel leuk.
    fijn dat het goed ging met Esmee bij je moeder en ze het goed doet betreft groei enz..

Deel Deze Pagina