Stefanenlaura is gelukkig bij 2 drama nachten gebleven! Wel een paar dagen dat hij moeilijker in slaap kwam. Dat waren ook precies de dagen dat mijn man hem op bed legde....nam ik het over ging hij gewoon slapen Jeetje 4 dagen werken zal wel ff wennen zijn? Fijn dat de esmee het goed doet! Leuke pasfoto, wij hebben die moeten maken toen Thomas 2 maanden was.... Wensdroom minder dat ze koorts heeft altijd vervelend thomas is bijna 10 cm langer haha grappig hè dat verschil. Zouden een goed setje zijn (man langer dan de vrouw hahahaha zo heb lol) Vervelend zeg dat je er zo last hebt, ik hoop dat je heel erg snel geholpen kan worden want dit is helemaal niks!
vorige week was het flink wennen toen waren het maar 2 dagen en ik was helemaal uitgeteld de 2de dag. Deze week ging het iets makkelijker.
wensdroom wat vervelend dat de kleine koorts heeft van de prikjes. fijn dat je haar lekker thuis kunt houden. Kunnen ze er helemaal niets aan doen om het voor jou wat aangenamer te maken zonder dat ze het probleem weg halen?.
stefanenlaura: ik moest nu een tablet meer van een van de medicatie nemen. dat kan de hartslag vertragen en de druk op de borst verminderen. nadeel ik slik erg weinig daarvan omdat ik er eigenlijk niet tegen kan, duizelig wordt en koud krijgen enz..dus ophogen kan weer voor andere lastige dingen zorgen
Stefanenlaura haha ik ben nog steeds kapot na het werken.... Wensdroom dat is het vervelende van medicatie helpt tegen het een maar veroorzaakt het ander. Hoop dat ze je snel kunnen helpen.
Stefan en laura: thx vpor compliment.. Wensdroom: jeetje meid wat naar voor je, daar zit je op te wachten "not" Heb je al langer problemen met je hart? ( miss heb ik dit al is gevrgt maar weet het niet meer) Pasfoto: hihih wat schattig zeg.. Id: wij hebben die nog niet de gemeente zij dat het niet nodig is tenzij je na buitenland zal gaan omdat babys zoveel veranderen... En aangezien we vlgd jaar ook niet gaan naar buitenland doen we pas jaar erop laten maken... Vlgd jaar eerst me rijbewijs halen en de badkamer doen en huis te koop zetten... gencay is gelukkig weer opgeknapt... Vandaag me eerste werkdag gehad op me werk zoo leuk ervaren helemaal naar me zin... Nou iedereen een fijn weekend! Xxx
Kaytjuh: ik ben chronisch hartpatiënt, in 1983 geopereerd aan een asd (gaatje in de boezems) en in 2009 na 4 jaar zoeken, aan pericarditis constrictiva (te strak en verkleefd en ontstoken hartzakje) sindsdien last van ritmestoornissen en al 3x een cardioversie gehad. ( elketriche schok) heb 3 soorten ritmestoornissen door elkaar heen. nu wilde ze dus dat onderzoek doen maar daarvoor moet de ritmestoornis blijven zitten omdat hij dan makkelijker op te sporen is. maar heb daar dus echt veel last van.. duizelig, licht in hoofd. vol gevoel, vocht vast houden, druk op de borst algeheel niet lekker , misselijk enz.. aan de hand van het onderzoek willen ze de ritmestoornissen in kaart brengen en zo mogelijk een ablatie doen, (littekens branden in het hartweefsel om de ritmestoornis te doorbreken.) sta dus op de wachtlijst hiervoor. dit is ook o.a. de rede dat onze dochter uit een draagmoeder is geboren. ik heb geen eigen eicellen en kreeg met de hormonen die ik slikte voor een eiceldonatie traject dus weer last van de ritmestoornissen en de hartkwaal. en het was verstandiger om niet zelf zwanger te worden.
wensdroom: pff jeetje zeg wat een ellende, en dit maakt het er niet gemakkelijker op dat het met je hart te maken heeft ipv een been. En als je dan ben geholpen heb je dan ook geen last meer van die stoornissen? of wordt het alleen minder? Ja snap het dan nu waarom jullie voor draagmoederschap hebben gekozen dit had je anders totaal niet aangekund met de problemen van je hart erbij... Even ook een vraagje aan ieder: ik heb vandaag de speen veranderd van de fles ik gebruikte eerst stand 2 van de advent fles en heb nu de 3 stand gekocht( geen 123 speen) omdat gencay aantal keren al achter elkaar wakker wordt snachts weer en dan als hij een fles krijg hem helemaal op drinkt dus denk gewn dat hij eht honger heeft, was dus gister begonnen met rijstebloem toe te voegen bij de stand speen 2 en die heeft die vannacht wel op gekregen maar met veel moeite, je zou denken dat speen 3 het zeker makkelijker zou maken maar niet dus hij krijgt er niks uit?, dus mijn vraag is welke speen gebruiken jullie of bij welke fles? ik heb al een fles van 123 maar die werkt helemaal niet..
hmm Kaytjuh lastig dat met die speen. wij gebruiken al een 123 standen speen bij melk met jbpm dus als ik rijstebloem zou gebruiken zou ik zelfs denk ik voor een m speen moeten gaan. gebruiken nu nl al stand 3 dus advies kan ik je niet geven. als het goed is gaat de ritmestoornis door de behandeling over.. alleen moet eerst uit het onderzoek blijken of het behandeld kan worden met een ablatie. andere keren heb ik cardioversie ( elektrische schok gehad ) at helpt ook iig gelijk maar daarmee kan de ritmestoornis weer terug komen en dat is dus al meerdere keren gebeurd. dus we hopen nu dat de ablatie kan en langer baadt gaat hebben. maar blijft altijd afwachten..
FB wat vervelend van je meisje. Ik heb helaas geen advies. hopelijk word het snel beter. Wensdroom vervelend dat je niet goed tegen die medicijnen kunt. Hopelijk word je snel geholpen en blijft het na de behandeling weg. Ik gebruik de dr brown fles en gebruik bij de omneo speen 2 en bij de forte speen 1. heb pas nog een keer geprobeerd om over te stappen op de avent natural fles maar hier drinkt ze niet goed uit. Hoeveel flessen hebben jullie eigelijk in gebruik?
wensdroom: dus tis afwachten en hopen dat de behandeling kan, wel fijn dat de klachten weg zullen zijn als je behandeld kan worden, ik duim mee voor je! stefan en laura: ja heb beetje gegoogeld en komt veel dr brown flessen tegen. en je heb er ook een papspeen van zie ik..ik wacht nog ff andere reacties af kijken van hoe of wat, lastig altijd dat uitvogelen. Wij gebruiken 1 fles voor de voeding stand 2 advent en dat gaat super met alleen de melk erin dan. en voor water geef ik met de difrax fles de S maat met 1 gaatje( omdat G zich vaak verslikte met de M van de difrax of advent)
Wij gebruiken difrax flessen. Ik heb voor de gewone melk de s speen en voor de pap de 123 speen. Maar ben er niet helemaal tevreden mee. Zelfs op standje 1 gutst het er uit. Maar met een s verstopt hij weer door de rijstebloem. Heb ook twee avent flessen die gebruik ik af en toe.
Jeetje wensdroom wat een vervelende aandoening zeg (en das nog zacht uitgedrukt), hopelijk kunnen ze je verder helpen. Flessen: wij gebruiken ook drbrown, fase 2 voor de normale melk met jbpm en fase 4 voor de fles met rijstebloem, die gaat in 10 minuutjes op (we hebben dan ook wel een krachtige drinker hoor). We hebben zoveel flessen als hij krijgt in gebruik, nu dus 4 (bij 5 flessen hadden we ook 5 flessen klaarstaan, dus 1x per dag afwassen). Savonds maken we bakjes met poeder en doen we water in de flessen en die in de koelkast. Volgende dag dus alleen fles in de magnetron, poeder uit het bakje erbij en klaar. Werkt prima
dames dank jullie voor de reacties. helaas ben ik de hartklachten gewend, maar het is inderdaad erg vervelend. gelukkig zijn er ook betere periodes. maar helaas nu even niet.. zal nooit helemaal gezond zijn. want tja ben en blijf nu eenmaal hartpatiënt. met Elize is alles weer goed. geren koorts meer en verder ook weer zoals normaal. het omrollen lijkt echt haar hobby, en wij haar maar weer terug draaien op de rug want als ze te lang op de buik ligt vind ze der niks aan en is het huilen want terug draaien lukt haar nog niet.. verder is ze weer lekker vrolijk.
Vervelend die klachten wensdroom. Hopelijk wordt je snel geholpen. Hier 2 difraxflessen in gebruik. Voor de pap 180/6, 1 schepje nutriton en 3 gele schepjes rijstebloem beginnen we met de speen maat m en soms nog voor laatste beetje maat L, maar daarvan is gat erg groot. Hebben ook de 123speen, werkt op zich wel, maar is altijd zo zoeken
wij gebruiken flessen van Kruidvat met difrax 123 speen. zijn begonnen met de difrax s flessen. vind die ook wel fijn maar met de 123 standen speen is het minder handig als je dan naar een grotere stand draait heb je de s op z'n kop of je moet zo'n extra ring weer hebben erbij.
Jeeej vandaag Hebben we I's eerste tandje ontdekt!! Helemaal geen signalen van tandjes gezien (behalve wat meer kwijlen en op alles sabbelen) dus eigenlijk ook niet op gelet en vanochtend zag mn man hem opeens! En duidelijk ook, hij is gewoon al een heel stukje eruit Zo grappig!