Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Fraxi mag idd ook in de bovenbenen of zelfs armen. Eigenlijk overal waar je onderhuids vetweefsel hebt zitten.

Haha nou ieder zijn vak toch mamainthefuture :) ik moet dagelijks injecties zetten goor m'n werk dus weet er wel het een en ander van al zeg ik het zelf :)

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    nou die van vanochtend is ook weer blauw geworden. maar ach.. trekt wel weer weg.. morgen al on half 8 aanwezig zijn en las t goed is half 9 al aan de beurt.. dus iig lekker bijtijds

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Spannend wensdroom. Hopelijk heb je daarna geen last meer van he ritme stoornis! Lekker dat je op tijd terecht kan.

4. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Beertje wat voor werk doe je dan?

Wensdroom idd lekker op tijd, voor als ik niet meer hier ben voor die tijd heel erg veel suc6!

5. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    meiden allen alvast bedankt voor jullie sterkte wensen.

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wensdroom veel succes morgen.

Tis hier nogal druk zal morgen proberen bij te lezen en te reageren. Nu lkkr slapen. Truste allemaal.

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis :)

Wensdroom, succes vandaag!

Hihi ik had gister pompoen gestoomd voor Cas en 's avonds gegeven maar hij was nog niet helemaal overtuigd dat het lekker was. Zijn mond ging bij elke hap enthousiast open maar hij keek vervolgens echt heel zuur haha

Straks gaan we weer babyzwemmen, echt leuk om te zien hoe veel plezier hij dan heeft!

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Stefanenlaura suc6 met terug lezen en reageren ;)

Beertje ow oke kijk dat verklaard haha :) lijkt me leuk maar soms ook heel moeilijk beroep.
    Leuke hè als ze nieuwe smaken krijgen en daardan op reageren :)
    Veel plezier met babyzwemmen ik ga morgen weer!

9. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Wensdroom: hmm en dat zijn juist plekken met enigzins wat vet en toch al die plekken krijgen...:(..erg balen zeg..

Nou schiet mij maar lek vanmorgen ff naar de ha geweest en dat is vervanger van mijn ha die zeg dit is geen schimmel hoor maar cebrocische eczeem of te wel onschuldig dus..
    Vaag al die dokters dus mag gewn smeren met zinksulfaat in vaseline..
    En dan zal het vanzelf over gaan...

Hebbee jullie daar ook zo van als je gaat werken en je kleintje achter moet laten? Ik vindt het zooo verschrikkelijk en ben benieuwt of ik hier over heen ga komen...

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Kaytjuh cas heeft ook seborroisch exceem en ik heb een zalfje van de huisarts gekregen: cetomacrogolvaseline. Werkt erg goed.

Ik heb dus helemaal geen probleem om naar m'n werk te gaan haha. Vind het wel heerlijk om weer naar huis te gaan hoor!

Mamainthefuture ja het is een prachtig beroep maar je maakt inderdaad ook moeilijke dingen mee. Werk nu op een afdeling waar veel patiënten kanker hebben die soms niet meer te genezen zijn. Dan is het wel even slikken. Zeker omdat de meesten nog relatief jong zijn en soms ook nog jonge kinderen hebben. Als je het dan op jezelf betrekt kan ik daar wel eens verdrietig van worden.

11. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Kaytjuh idd raar maar wel fijn een schimmel ;) al is eczeem ook niet fijn spreek uit ervaring ;)
    Ik mis me mannetje ook vreselijk werk nu "al" 1,5 maand en is nog net zo erg als dag 1 dus ben bang dat ik er niet overheen ga komen :(

Beertje kan ik me goed voorstellen ik trek me altijd alles heel erg aan :S maar daardoor geniet ik wel weer meer van de dingen die ik wel heb in het leven ;)!

12. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Beertje: dat heb ik eerst ook gehad maar heb nu vaseline in lanette creme en dan nog die zinksulfaat in vaseline, maar ga strx ff naar kruitvat want dar hebben ze van palmer een product body butter en kokosolie ongeparfumeerd en ga dat is proberen bij me zusj heeft dat erg goed geholpen toen ze baby was je huid blijft dat lkkr vettig en dat heb gencay ook nodig zijn huidje is nu zo droog arm kind...
    En vindt die vaseline in lannete ook een verschrikkelijke creme om te smeren bah...

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Beertje dat is inderdaad een goede, ik heb ook kokos producten en daar blijft mijn huid ook wat vetter van. Hoop dat het helpt.

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    da,es even kort : ik ben weer thuis. ze hebben me kunnen behandelen. verder vertel ik er later over.

15. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    eki hier nog geen tandjes maar heeft tie er veel last van?

proudmama90 welkom en wat een vrolijke dame:p.

micha vervelend dat verkouden zijn. hier vorige week ook heel erg veel last van mijn keel en veel hoesten. dit laatste was geen succes bij de laatste voeding :(.

rubi wat gaat het snel he een half jaar als. wat een heerlijke foto.

leuke foto mama. als hij straks dan maar niet voor psv of feyenoord word :p

kaytjuh vervelend van het eczeem. wel fijn dat je nu weet wat het precies is. ik heb totaal geen moeite om esmee bij mijn moeder achter te laten. Ga nu wel altijd graag op tijd naar huis :D

Beertje Dat lijkt me een hele moeilijke afdeling en zou dat denk ik niet kunnen.

Wensdroom fijn dat ze je hebben kunnen helpen.

Hier ontzettend druk en weinig tijd om te lezen en te schrijven. zal helaas ook druk blijven tot de sint weer weg is en ook daarna zal het wel weer druk zijn.
    Vind het heerlijk om weer aan de slag te zijn maar merk dat ik echt moe ben aan het eind van de dag en dan moet ik ook nog die laatste voeding geven. verder gaat het met esmee redelijk. ze heeft bij de oma's wat huil uurtjes en korte slaapjes en 's avonds is ze ook huilerig dus volgens mij zit ze nu in een sprongetje.
    Verder zijn wij afgelopen vrijdag begonnen met groentes maar esmee moet er nog niets van hebben. Het lepeltje vind ze daarin tegen wel heel leuk.
    Van het weekend zijn we bij vrienden geweest. Zij hebben een dochtertje van 10 maanden. het scheelt 1.3 kg en in lengte ook niet heel veel :p. Ze zitten nu allebei in maat 68. Alleen in gedrag scheelt het wel een heleboel.
    Ik ben gister eindelijk weer ongesteld geworden.

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Wensdroom hoop dat alles is goed gegaan *beterschaps knuffel*

Stefanenlaura nee dat is niet de bedoeling ;)
    Enne is Esmee dan zwaarder of die van vrienden lichter ;)
    Ik ben helemaal kapot na me werk is ook achterlijk druk op het moment :( heb ook knallende koppijn en last van me nek puur spanning :(

17. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Mama Esmee zit boven de lijn die boven de gemiddelde lijn zit en die van vrienden zit onder de gemiddelde lijn :D vervelend dat je lichamelijke klachten krijgt van je werk.

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Hihi dus van beiden iets ;)
    Ja dat is zeker vervelend het is gewoon veel te druk en ik maak me ook veel te druk..... Maarja klanttevredenheid ligt bij mij erg hoog... Voor de klanten fijn voor mij iets minder omdat ik me zelf dan voorbij werk ;)

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mamainthefuture: ook aan jezelf denken hoor!

dat verschil of juist bij elkaar liggen van de kindjes herken ik ook. Elize is klein en ligt met alles rond de onderste lijn.draagt nu maatje 62. haar nichtje van 2 maand jonger is steviger weegt meer en kan nog net in maatje 62 en al bijna in 68. en haar andere nichtje van 3 maanden jonger is met gewicht gelijk aan Elize en begint nu maatje 62 te passen. ze liggen dus alle 3 hele dicht bij elkaar terwijl er toch wel wat verschil in leeftijd in zit.
    dat verschil in leeftijd zie je dan weer wel.

met mij gaat het ondanks het slagen van ablatie nog niet zo heel geweldig. nog veel moe, last van lage bloeddruk en duizelig. nog overtollig vocht in het been dat met plasmedicatie er nog uit moet, maar die medicatie zorgt weer voor een bloeddrukdaling. dus door nog lagere bloeddruk voel ik me compleet niet lekker en ook misselijk enz.. verder voelt het alsof er een ander hart klopt dan ik gewend ben.. is raar gevoel
    het hartritme is wel goed en geen stoornis meer alleen af en toe een vroege of overslag. en verder heb ik het gevoel op me borst dat ze nog steeds aan het ableren zijn. een branderige pijn /druk op de borst die door borst, schouder, rechterarm en naar de rug trekt. heel naar.. en af en toe wat trekkerig en pijnlijk gevoel in de lies maar ja daar zit de wond van de katheters dus dat is niet zo gek. schijnbaar hoort het erbij en zal dus wel weer over gaan.. maar het valt me tegen want ik had gehoopt en verwacht me na een geslaagde ablatie gelijk stukke beter te voelen en dat is dus nog niet zo

20. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Wensdroom fijn dat je geen ritemstoornis meer hebt, maar jeetje wat vervelend dat je je zo voelt :( rust goed uit! Ik hoop dat je je snel helemaal weer top voelt en dat je kan zeggen dat je blij bent geweest met de behandeling. Dikke knuffel voor jou.

Deel Deze Pagina