Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jaidey voor t eerst gezwommen (in cp) en meteen een fotoshoot gedaan

2. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1182 Micha 2, 2 dec 2013
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
    Ik was vergeten de foto te plaatsen...
    Kijken of het lukt ;)

IMAG2505.jpg

Toch niet helemaal scherp met de telefoon

Bijgevoegde bestanden:

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Micha fijn dat het er wel op lijkt dat hij het nu iets beter pakt met een andere speen, nu hopen dat het helemaal goed gaat.
    Ja boterhammen zijn hier ook gewild haha heel leuk.
    Thomas is 9 kilo en 70 cm :) zakt iets in lijn dus niet meer zo stijgend als dat hij was.
    Wij hebben de kinderwagen ook omgebouwd vind dit wel leuker hij kan nu rond kijken, en naar mij kijken :) hopen dat je snel van de buikpijn af bent. Leuke foto's.

MaMa ik vond dat kleine baby zijn ook wel heel leuk, maar dit is ook heel leuk. Elke leeftijd face heeft wel wat.

Fb mooie foto! Hoe was het zwemmen?

4. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dames ik ben nog erg in shock!

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Woooooow mamainthefuture! Gefeliciteerd! Jeetje dat hebben jullie rap voor elkaar! Wilden jullie al weer snel een tweede?

Ik moet vrijdag ochtend ff naar de dokter omdat ik dus nog geen menstruatie na de bevalling heb gehad. Zwangerschap is uitgesloten aangezien ons romantische leven nog niet echt je van het is en de keren dat we het gedaan hebben was met condoom. Hopelijk geen gekke dingen

6. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Beertje over Thomas hebben we even gedaan, dus hadden we besloten al te beginnen maar dat het in ronde 1 raak zou zijn had ik niet bepaald verwacht.... Dacht eigenlijk dat het wel weer 9 a 10 maanden zou duren ;) dus wilde is dus een groot wordt, we wilde zeker een tweede maar hadden verwacht dat het later zou zijn. Al waren we er ons ook wel van bewust dat het veel sneller kon gaan dan bij de eerste maar niet zo snel hihi. Dus we zijn weer helemaal in de wolken met ons 2e wonder!
    Dank je wel.

Ik hoop ook niks ernstig. hier was het ook nog niet je van het, kan je zelfs melden het was de eerste keer ;) wel al eerder geprobeerd maar dat deed pijn of Thomas ging huilen haha....

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Haha ja ik zeg altijd maar zo: je hebt het eerder dan de honderdduizend!

Leuk hoor! Hopelijk heb je een goede zwangerschap! Hoe was je vorige? Het is natuurlijk wel echt een aanslag op je lijf zo kort op elkaar.

Net met cas nog even wezen sint shoppen. Wilde een leuk pakje maar het boetiekje waar ze altijd hele leuke dingen hebben viel nu erg tegen helaas. Wel nog een knuffel doekje gescoord voor hem

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Vorige had ik zeangerschapssuiker... Tenminste alleen de ter was te hoog verder niks aan de hand :S verder prima zwangerschap gehad niet heel misselijk of wat dan ook.
    Nu al wel heel misselijk dus dat wordt wat haha, maar verder lichaamelijk gaat het heel goed na de zwangerschap ook al 14 kilo kwijt dus ben lichter dan vorig jaar en tussen door al gaan sporten om sneller aan te sterken. We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen.

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Wauw gefeliciteerd wat zeg! Juist leuk zoo dichth op elkaar :) maar kan Werk zwaar zijn zaag ik bij een collega die oudste kon nog niet lopen net als bij jou dus je bent nog veel aan het tillen terwijl je buik groter wordt maar wel super dat het je zo vlot lukte

10. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    MaMa dat klopt hoop dat hij snel loopt haha ;)
    Maar straks als ze wat ouders zijn is het genieten hoe ze samen kunnen spelen :)

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Gefeliciteerd! Enne is leuk hoor zo dicht op elkaar. Geniet van je zwangerschap.

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dank je wel Sasjuh! Zie dat jij dat ook hebt je oudste was 16 maanden toen nummer twee kwam. Hoe ging dat in de zwangerschap en toen de kleine er eenmaal was? Zou je het zo weer doen? ( sorry voor alle vragen) Thomas is 14 maanden als de kleine komt....

13. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Mamainthefuture Gefeliciteerd hopelijk kom je de eerste 3 maanden niet te misselijk door en verloopt de zwangerschap soepel.

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dankje Stefanenlaura dat hoop ik ook!

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gefeliciteerd mamainthefurture. Het schijnt inderdaad de eerste maanden na de geboorte zwaar te kunnen zijn ivm slaapgebrek.

Zie ook leuke foto's voorbij komen.
    Hier is de intimiteit ook minder, maar komt toch wel weer wat vaker voor. Moet zeggen dat wij ook het advies hebben gekregen om de eerste keren evt glijmiddel te gebruiken als het pijnlijk is of moeizaam gaat. En ja, hier ook weleens moeten stoppen ivm een huilend kind.

Het kan soms ook maanden duren voordat je menstruatie op gang komt, maar controle kan geen kwaad. Hier wel al op gang, maar totaal onregelmatig.

16. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ff terug gelezen.

Zag dat het over slofjes en schoenen ging. Ik denk dat ik van die zootjes ga bestellen of halen. Ze mogen nu nog geen schoenen aan. is niet goed voor de ontwikkeling van de voet. Als ze beginnen met lopen is het ook het verstandigste om ze op blote voeten, sokken of hele soepele slofjes te laten lopen. ivm de ontwikkeling van de voeten.

leuk eerste tandjes.

wat een leuke foto's weer

MaMa wat vervelend dat hij nog steeds neit goed drinkt uit de fles
    hier is intimiteit altijd op een laag pitje geweest omdat het bij niet altijd even prettig is. Nu hebben we vorige maand wel meerdere keren tijd en zin gehad :p.

Menstruatie is hier 3wkn geleden weer opgang gekomen. beertje succes morgen benieuwd wat de HA zegt.
    Ik ben nog niet aan de pil. Tot nu toe is er steeds een rubbertje omgegaan.

dan ff over hier.
    Nog steeds op 5 flessen 180,6. Groente en fruithapje en een papfles gaat ook goed. van het weekend stond ze helemaal onder de rode vlekjes. waarschijnlijk van de banaan. van het weekend ga ik dit even testen.
    De nachten gaan nog steeds slecht ze wordt steeds rond half 4 wakker ze krijgt dan haar speen en slaapt weer verder maar daarna wordt ze steeds wakker als haar speen uit is. Dat is regelmatig helaas. Mijn nachten zijn dus redelijk kort en mijn pijp is redelijk leeg.
    Zegt men vriend gister ik doe vannacht wel. hartstikke lief maar ik ben er vannacht het meeste uit geweest. Ik ben bij de eerste kik al wakker en hij na 5 minuten ofzo. is niet zo maar voelt zo omdat ik dan al wakker ben.
    Thuis slaapt Esmee overdag heel goed maar bij mijn moeder maakt ze steeds veel korte slaapjes en ze huilt daar ook veel. heb echt geen idee waarom want doet niets anders. Pas had ze een goede dag en sliep ze net zo als thuis en toen zei mijn moeder volgens mij wordt ze ziek ze sliep zoveel ik zo van dat doet ze thuis altijd.

Verder is het hier ontzettend druk. 4 dagen werken en dan in het weekend vl die de keuken aan het verbouwen is.
    Deze week moet ik zelfs 5 dagen werken :( morgen studiedag over autisme.
    Ik ben inmiddels dus echt toe aan vakantie en ben heel blij dat sint het land weer uit is/gaat. Dat brengt altijd zoveel drukte met zich mee.

hopelijk heeft iedereen een fijne pakjesavond gehad.

17. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nog ff 2 foto's

1 na groentehap
    en 1 na de laatste fles rond 12 uur. Toen was ik haar aan het verschoond en plaste alles onder toen kon ik haar helemaal verschonen en was zij klaar wakker. Dus dat was minder.

18. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mamainthefuture! Echt superleuk!

Ik heb deze week een gesprek op het ziekenhuis gehad over een tweede zwangerschap in combinatie met mijn suiker. Moet dan weer aan een glucosesensor die mijn waardes continu controleerd. Januari word ik er weer op aangesloten, zodat we in februari (9 maanden na keizersnede) kunnen gaan voor de tweede. Superspannend weer. Was wel zes weken na de bevalling weer ongesteld en gelijk weer regelmatig, dus dat loopt iig allemaal lekker.

Was alleen bang dat ik op 'n wachtlijst zou moeten voor de sensor, die is in ons ziekenhuis gemiddeld een half jaar tot een jaar. Vorige zwangerschap hebben ze me vooraan op de lijst gezet (kan het erg goed vinden met mijn internist en diabetesverpleegkundige ;)) maar dacht dat ik dit keer wel weer achteraan zou moeten sluiten. Gelukkig vinden ze me nog steeds lief en word er gewoon gezorgd dat ik januari zo'n ding krijg. Zodra er een vrijkomt wordt ie achter gehouden :D

Vanavond btw sinterklaasavond gehad, onze vent is flink verwend door ons, opa en zijn oom en tante. Andere opa en oma doen het zaterdag. Het uitpakken vond hij echt geweldig, en bij alle kadootjes wist hij niet hoe snel hij moest beginnen met openscheuren. Zo schattig om te zien :)

De rest ook een leuke Sinterklaas gehad?

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Nou ik ben bij de dokter geweest en die maakte er niets van. Het was allemaal nog heel normaal en het kan bij sommigen wel een jaar duren voordat je systeem weer op gang komt. Ze heeft even inwendig onderzoek gedaan en m'n baarmoeder en eierstokken voelden normaal dus dat is in ieder geval wel een geruststelling. Als ik over 3 maanden nog niet ongesteld geworden ben dan moest ik weer ff terugkomen.

Sinterklaas hebben wij gisteren gevierd. Was heel erg leuk. Kleine man is goed verwend! Hij vond het ook prachtig om het papier te scheuren. Bijna nog leuker dan de kado's zelf haha.

20. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Zonnetje als dat het is dan zal het ook zwaar zijn als Thomas ouder is ;) en gelukkig heb ik een mannetje dat mega goed door slaap.

Stefanenlaura kan dat een allergie voor banaan? Die heb ik nog nooit gehoord, maar ben benieuwd. Laat je het ff weten?
    Hier ben ik ook eerder wakker hoor en sneller me bed uit, ik denk als ik hem bij de eerste kik nou zijn speen geef slaapt hij sneller ( moet er alleen ook wel weer bij zeggen dat het überhaupt zelden voor komt dat ik er uit moet, alleen de laatste week maar hij is ziekjes)

Rubi dank je wel :) voor jou ook spannend dus! Had je zwangerschapsuiker of heb je sowieso suiker?

Beertje wel fijn dat alles toch goed voelt van binnen, hoop dat het snel allemaal weer op gang is toch fijn als het allemaal weer gewoon "werkt".

@hier Thomas is echt heel ziekjes :( zo mega verkouden en hoesten, dus mama's met nog tips ik weet ut niet meer.....

Deel Deze Pagina