Dat is inderdaad echt een kadootje! Ik geniet er enorm van! Wij hebben gelukkig een buurvrouw die gek is op joep en graag gratis wil oppassen:d daar maken we af en toe dankbaar gebruik van! Of hij gaat naar oma maar het is fijn om te weten dat dit dus opleggen probleem is!
Ja zou ik ook doen Ja gratis oppas hebben wij ook wel genoeg haha, maar ik wil/kan me ventje niet missen haha. Net zoals laten slapen gaat voorlopig ook niet gebeuren....
Naar het CB geweest 8 maanden 11 kilo en 74 cm! : Natuurlijk gelijk weer de vraag geef je hem niet te veel melk nee 3 x 150/5.... Ow nee dat is niet te veel nee grrrrrrr hoe ziet zijn schema er dan uit incl tijden ik: 6.30 of 7.30 pap fles 150/5 10.00 fruit 12.00 boterham + fles 150/5 14.00 als hij wakker is koek of wortelchips of iets..... 16.30 fles 150/5 18.30 groente daarna toetje Ow na het avond eten niks mee... Nee dan niks meer, dan gaat hij slapen om 19.15 ofzo.... Zij ow ziet erg goed uit en is niet te veel. Met 9 maanden mag je naar twee flessen per dag gaan.... Hoeveel uur slaapt hij op de dag 2 a 3 uur... Ja dat is ook goed. Grrrrrr natuurlijk is dat goed ik prop me kind heus niet vol!
Sprongetje: Ik had het dubbel hier, mijn peutermeisje was ook aardig aan het uitproberen. Dus nee, helaas ben je niet van de sprongen af als je het boek uit hebt. Dan worden de sprongen gewoon anders, dan gaan ze je uitproberen en grenzen verleggen. Maar het begint gelukkig al veel gezelliger te worden weer! Mamainthefuture: LOL, als een pionnetje omvallen! CB, maak je niet druk, mijn kinderen zijn ook altijd te zwaar. Maar als ik ze dan vertel wat ze eten dan zijn ze verbaasd. Mijn man komt uit een familie met een stevige bouw. Gewoon naartoe gaan om te meten, te wegen en prikjes en verder oor in, oor uit! Gewoon je eigen gezonde verstand en mama-intuïtie gebruiken. Komt het helemaal goed! MaMa: Ehm ja Yoshua zegt al een behoorlijke tijd mama, helaas nu alleen nog als hij graag wilt dat ik hem oppak. Hij heeft een grote zus hè, die constant praat en erg vaak mama zegt op een dag. Eerst was het meer toeval inderdaad, maar het is meer en meer bewust. Wat een dag voor Yoshua. Vanochtend was hij op onderzoek uit in de woonkamer. Opeens hoor ik echt paniekerig huilen, ligt meneer onder de box! Ik moest eigenlijk wel lachen, maar tegelijkertijd was het ook wel zielig. Ik had hem er snel onder vandaan en kon hem gauw troosten. Toen aan het begin van de middag knalde hij met zijn mondje op een stang van de wipstoel. Keihard huilen natuurlijk, bloed in zijn mond. Gelukkig wilde hij wel koud water drinken. Zelf was ik bang voor zijn tandje, maar hij had een snee opgelopen direct boven zijn tandje. Voor de zekerheid even met de ha gebeld. Was niet nodig om langs te komen. Daarna is hij opeens 3 uur gaan slapen doet hij nooit, heerlijk was dat even. Toen is hij in de namiddag hard omgekukeld en op zijn hoofdje gevallen toen ik net even met mijn dochter op de wc bezig was. Yoshua was doodop en ik heb hem een half uur eerder naar bed gebracht. Wel wakker in zijn bed gelegd, maar hij is heerlijk gaan slapen.
Ik trek me er ook niks van aan hoor me mannetje doet het super is mega vrolijk en alles dus weet zeker dat ik het goed doe en als hij weer lichter zou zijn was dat weer wat Thomas zegt ook mama maar nog totaal niet bewust... Oei oei arm kleintje ze zijn soms nog zo onhandig haha. Vandaag hopelijk beter gegaan?
Wat is het hier stil zeg! Mama in the future: Gelukkig had Yoshua gewoon een pechdag, dus verder is het gewoon goed gegaan. Ik heb ontdekt dat Yoshua de grootste lol beleeft aan het leeghalen van een doos (waar pampers billendoekjes in gezeten hebben) waar ik allemaal speelgoed in gedaan heb. Vervolgens speelt hij vrolijk ook nog met de doos en kan ik in de tussentijd tenminste iets doen. Echt een aanrader! Nog leuker wordt het als mijn dochter met hem mee gaat doen, dan hebben ze samen de grootste lol! Meneer kan nu ook in zijn vooruit en doet dat ook bewust. Het is geen kruipen, waarschijnlijk is onze vloer te glad daarvoor. Ik heb voor mijn dochter een plekje op de grond gecreëerd waar ze alleen kan spelen, want alles wat Yoshua te pakken krijgt wordt getest op stevigheid en breekbaarheid.Zijn 5e tandje is behoorlijk aan het doorkomen. Ik heb gemerkt dat hij al heel goed naar nee luistert. Onder de douche zat hij vrolijk op zijn speeltjes te bijten. Op een gegeven moment had hij niet door dat hij dat vrolijk in mijn arm deed. Toen ik nee zei liet hij gelijk los en keek mij aan. Ook in de woonkamer heb ik tal van voorbeelden. Is maar goed ook, nu hij echt op ontdekking gaat is dat nodig
Micha gelukkig maar ze zullen zich nog wel veel vaker stoten maar is zo zielig haha. Weg met al het speelgoed haha, tja ze zijn druk en blij met de meest simpele dingen soms vraag je je wel eens af waarom je al dat speelgoed koopt..... En testen op breekbaarheid is ook belangrijk Hihi Hier ook tand nummer 5 opkomst..... Niet normaal zo snel allemaal achter elkaar, maar ja hij heeft er gelukkig weinig tot geen last van MaMa succes morgen bij CB altijd weer spannend hoe ze gegroeid zijn. Andere dames hoe is het met jullie kleintjes? Wensdroom hoe is het met jou kleine meid, maar ook met jou? Nog klachten gehad na de operatie?
Net mijn mama fiets opgehaald nu nog even wachten op het lekkere weer een we kunnen fietsen. (Thomas kan namelijk al zitten )
Wat een mooie!!! Die wil ik ook wel heb wel het fietsstoeltje al klaarstaan, nu joep nog echt goed zitten... Gaat steeds beter
Dank je Nonma, Thomas kan al heel goed zitten. En aangezien we hier een heerlijk zonnetje hebben op dit moment gaan we zo even een stukje fietsen maar Thomas moet eerst ff wakker worden haha.
Hik zit precies op jet gemiddelde met 71 cm en 9 kg Loopt wat voor op de grove motoriek kan zich namelijk al optrekken tot staan en rondjes lopen Alles ga at goed dus! trots Wat een mooie fiets volgens mij zou ukje daar ook leuk vinden kan al heel goed zitten maar ik fiets bijna nooit
Hey meiden, hier weer even een update van mij. Ben erg druk geweest de laatste tijd, daarnaast is mijn oma overleden en kwam het regelen van alles ook voor een groot deel op mijn schouders. Maar Dex doet het super, hij zit, kruipt, staat, klimt en klautert alsof hij nooit anders heeft gedaan haha. Begint ook proberen te praten en zegt de hele dag door Bwa! Op allerlei toonhoogten en klemtonen. Consultatiebureau was allemaal goed, hij weegt 10 kilo met een lengte van 70,5 cm. En liep volgens daar qua ontwikkeling voor op het gemiddelde. Zal deze week nog een keer een uitgebreidere update geven, maar we hebben vorige week een shoot gehad, dus zal daar vast een foto van delen
Okay nog twee dan, omdat ik zo trots ben hij vond het ook echt geweldig om te doen, de hele shoot stond er een grote lach op zijn gezicht
Mama ik fiets ook nooit maar sinds ik Thomas heb,heb ik daar wel behoefte aan en daar heb je een fiets voor nodig en Thomas vond het ook erg leuk dus dat ga ik vaker doen Rubi gecondoleerd met het verlies van je oma Fijn dat Dex het geoed doet en wat een heerlijke foto's! Lekker vrolijk mannetje zo te zien.
Rubi: Wat een mooie foto's! leuk hoor! Gecondoleerd met je oma, nooit leuk als je iemand verliest en als je dan ook nog de rompslomp krijgt op een moment dat je hoofd daar niet naar staat Hier gisteravond even een shockmomentje. Rond 12 uur begon Joep rare kreungeluidjes te maken dus na een kwartiertje ging ik maar eens even kijken. Zijn hele bed onder gespuugd en 40 graden koorts. Hij was eigenlijk nog nooit echt ziek geweest, dus dit was ff schrikken. We zijn er de hele nacht zoet mee geweest, om 4 uur hoorde ik hem weer, toen was ik er net op tijd bij voor hij weer alles onderspuugde. Vandaag had hij nog steeds hoge koorts, maar gelukkig niet meer gespuugd. Het was zo zielig, hij was lijkbleek en lag helemaal te trillen in zijn bedje
Wat naar zeg dat je jee Oma bent verloren Wat een ontzettend leuke foto's! Wat vervelend dat je kleintje zo ziek was hopelijk gauw weer beter
Nonma beterschap voor je kleine, het heerst zo erg maar is niet leuk als de kleintjes ziek zijn. Thomas en ik zijn al ruim een week aan het snotteren en hoesten van mij mag het zomer worden, ben klaar met de kou!
Thanks allemaal, mijn oma was al 93 en het laatste jaar erg aan het dementeren, wel heel zielig, tot haar 91e gewoon thuisgewoond en tot haar 90ste zelfs nog dagelijks op de fiets gestapt met twee kunstheupen! Maar haar lichaam was gewoon op, daar is ze ook aan overleden, puur ouderdom. Maar goed, dat maakt het gemis voor ons natuurlijk niet minder erg. Een fiets wil ik ook nog een keer aanschaffen, maar weet nog niet of ik dat ook daadwerkelijk ga doen, het lijkt me zo gezellig, samen met Dex fietsen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het zeker al 8 jaar geleden is dat ik uberhaupt op een fiets ben gestapt dus weet niet of ik het in de praktijk ook zo leuk ga vinden Nonma, hopelijk voelt je kleine ventje zich inmiddels wat beter! Dex is ook al een paar dagen wat snotterig maar gelukkig geen verhoging, wel zijn vierde tandje wat aan het doorkomen is. Zijn tweede en derde zijn tijdens het overlijden/begrafenis van mijn oma doorgekomen en heeft hij eigenlijk helemaal geen last van gehad gelukkig. We hebben hem zelfs gewoon meegenomen naar de avondwake en de begrafenis zelf in de kerk en meneer heeft gewoon 1,5 uur netjes bij ons gezeten, met af en toe een UHHH of OHHH omdat ie de kroonluchters in de kerk zo interessant vond Naderhand kregen we van iedereen complimenten en waren er een hoop verbaasd over hoe goed hij het gedaan had tijdens de mis. We weten inmiddels dat Dex er een nichtje bij krijgt, mijn zusje is inmiddels rond de 24 weken Zo leuk, nu kan ik ook eens schattige roze jurkjes kopen en lieve rompertjes met ruches eraan! Dan hoop ik stiekem dat als wij zwanger zijn van de tweede, dat dat ook een meisje wordt Niet dat ik een tweede jongen niet leuk vind hoor, maar ik denk dat iedereen het liefst van allebei één heeft als ze voor twee kids gaan. Verder heb ik het de laatste tijd weer redelijk druk. Ik heb totdat ik in verwachting raakte altijd als (hoofd)redactrice en designer voor verschillende grotere gaming websites geschreven, maar ben daar toen mee gestopt omdat ik het er na 7 jaar non-stop een beetje mee gehad had en ook te moe was vanwege mijn zwangerschap en vanuit huis werken vergt dan redelijk wat discipline. De afgelopen maanden begon ik het toch steeds meer te missen en ben weer eens rond gaan kijken of ik ergens weer aan de slag kun. Dus sinds een maandje schrijf ik nu weer voor een redelijk grote website die naast gaming ook tv/series/films en muziek doet. Dit soort dingen zijn overigens over het algemeen allemaal op vrijwillige basis, afgezien dat je games ontvangt om te reviewen die je vervolgens mag houden. Maar vind het lekker om weer bezig te zijn, ben momenteel eindredactrice en schrijf zelf gamenieuws/artikelen/recensies/columns etc. Hierdoor zit ik overigens ook weer wat vaker achter mijn PC in plaats van dat ik alles via mijn ipad doe, en gaat het ook een stuk makkelijker en sneller als ik hier iets wil typen. Zal dan ook weer wat actiever worden hier!
Rubi zeker een hele mooie leeftijd, maar idd maakt het gemis niet minder mijn oma is bijna 89 en doet ook nog van alles. Zwemmen fietsen etc. Inmiddels wel in een verzorgingstehuis aangezien ze aan het dementeren is. Ik ben zelf normaal ook geen fanatieke fietser ofzo.... Lees ik heb er een hekel aan Maar nu zo met Thomas vind ik het toch leuk! Ik kan niet wachten op goed weer zodat ik met hem weer kan fiets Thomas is thuis altijd mega druk maar als we ergens zijn is het echt een schatje en erg rustig alsof ze het weten hè? Ow wat leuk een nichtje, ik hoop stiekem ook bij de tweede op een meisje zodat je van beiden iets hebt, maar een tweede jongen zou ik ook blij mee zijn mijn zusje is 10 maart uitgerekend en weet niet wat het is.... Fijn dat je het lekker vind om bezig te zijn ik ben nog steeds aan het zoeken en verzinnen wat ik kan doen om thuis bij Thomas te blijven. Het naar me werf gaan bevalt me nog steeds niet