mamainthefuture ik heb denk ik even wat gemist wat is er morgen? en ik ben wel benieuwd naar de schilderijtjes van Thomas en het nichtje
Achterwaarts: de norm is leuk en goed maar t moet wel kunnen en ook bij je kind passen. We hebben allemaal het beste met ons kind voor ven een krijsend kind in de auto... Krijg de kriebels van de gedachte haha. Omdat je er dan ook niets aan kan doen. Ontwikkeling: ja echt leuk hè. Ze worden al zo groot. Snappen veel en kunnen al een hopp duidelijk maken. Hief echt een grappenmaker in huis. Merk junal dat ie onze humor heeft. Lekkerbeihenwijs en baldadig. Woorden nog niet echt goed maar de klanken wel. Mamainthefuture: succes!
Jeeeeeeeej een kloppend hartje ze dacht precies 8 weken, wat klopt met mijn schatting (weet me vorige ongie datum niet en ook niet precies wanneer ik me eiersprong had haha....
@mamainthefuture gefeliciteerd wat fijn een kloppend hartje te hebben gezien! nu genieten van deze zwangerschap.
Ja heel fijn was ook echt een mega opluchting na mijn mk zeg. Zo merk ik toch af en toe weer dat het een behoorlijke inpackt heeft gehad op me. Maar nu proberen te genieten
Haha dat misselijk zijn zegt volgens mij niets. Maar het zal nu vast goed gaan als hè al een goeie echo gehad hebt. Lekker snel alweer een echo. Is dat dan je termijnecho? Had je het eigenlijk al aan iemand verteld of ga je dat op T's verjaardag doen?
Gefeliciteerd met de goeie echo!! Achterwaarts vervoeren mag dan Wel veiliger zijn bij een ongeluk maar als ik er eerder een ongeluk van krijg omdat meneer het uit krijst dan liever vooruit vervoeren
jeetje wat gaan jullie kids als een speer! Hier doet Levi nog niet zoveel, behalve flink teigeren en proberen zich een beetje op te trekken aan de speelgoedbak. Zelfstandig zitten lukt nog niet eens. (dat deed broerlief ook heel laat trouwens) Ik lees in een speciale FB groep voor moeders van kindjes met schedelafwijkingen dat ze daar ook achterstanden mee kunnen ontwikkelen, maar vooralsnog denk ik dat het bij hem gewoon zijn eigen manier van ontwikkelen is, zal je zien dat hij ineens heel veel nieuwe dingen tegelijk leert als je even niet oplet, haha @verjaardag: Ben ik nog niet veel mee bezig, die is pas woensdag over een maand. Ik heb wel al ideeën voor een dikkie dik taart! en een klein meptaartje! hmm ik lees hier over een bbq? daar ga ik ook eens voor in overleg. @mamainthefuture:wat fijn zo'n goedeecho, kun je er weer even op teren tot de volgede komt, haha @autostoel: Op zich mooi stoeltje wensdroom, maar hoe lang wil/kun je je kindje daarin achterwaarts vervoeren? Ik heb hier 2 lange jongens die echt hun beenruimte nodig hebben. Ik snap dat er door bepaalde veiligheidsintanties op gehamerd wordt om achterwaards te vervoeren, maar ik kan mijn jongens niet hun benen in hun nek leggen. Sommige veiligheidsregels vind ik af en toe doorslaan
Je kunt de kindjes daar tot een jaar of 4 achterwaarts in vervoeren. met lange benen misschien wat lastiger, maar Elize is niet heel groot en de bedoeling is haar echt tot ze eruit is gegroeid achterwaarts te vervoeren. mocht dat echt niet meer gaan dan kan het stoeltje ook voorwaarts. maar ik denk dat het opzicht best lang lukt. de dochter van mijn zusje van bijna 4 heeft er ook in gezeten tijdens een autorit en zij is gemiddeld van lengte. en dat ging nog prima , haar benen deed ze gewoon over elkaar. dus lange benen in de nek hoeft niet
Nicci ik weet het maar toch geeft hetgeen fijn gevoel, stom he..... Dat is inderdaad mijn termijn echo, mijn vader stiefmoeder, zusje en zwager hebben we het gister verteld. Vandaag als het goed is me moeder en stiefvader en misschien me schoonouders (die zijn op naar hun boot en kwamen misschien vandaag ff thuis anders wanneer ze thuis zijn vertellen we het.) de rest waarschijnlijk na Thomas zijn verjaardag want ik heb 2 juni nog een echo en die wil ik eigenlijk afwachten als me buik het toe laat die groeit al aardig hard. Mama dank je en daar ben ik het volledig mee eens, huilende baby geeft behoorlijk wat afleiding onder het rijden. Skyscrapers ik ban altijd heel erg vroeg met dingen plannen hoor haha, toen Thomas net geboren was wist ik al dat het een Woezel en Pip thema ging worden en dat ik dus op die mannier de taart ook ga maken incl mep taart En ieder kindje heeft zijn eigen tempo Thomas deed ook alles ineens heeeeel snel achter elkaar. Zo tijgerde hij nog niet en rolde de hele kamer toen zo tijgerde hij, ging kruipen en trok zich op en met dat op trekken aan tafel dacht hij ook maar gelijk he ik kan ook langs de tafel lopen hoppa. Dit was echt in een paar dagen tijd ging allemaal in een moeite door achter elkaar! Achter z'n karretje aanlopen kan hij inmiddels ook dat heeft hij maar in sneltrein vaart erachteraan geleerd dus wie weet kan hij over twee weken ineens alles haha is niet te zeggen.
Ik ben het ook met jullie eens hoor dat een huilende baby of kind zeker afleiding geeft onder het rijden!, dat hoor je mij ook tegen niemand zeggen dat dat niet zo is... En betreft een achterwaarts of voorwaarts stoeltje ieder kies daarin wat hem of haar goed lijkt.. en dat is ook aan ieder zelf! ik oordeel daar niet over. we doen alles wat ons goed lijkt de ene kiest voor het ene de ander voor het andere! dat is met alles zo en zo moet het ook doen waar jij jezelf prettig bij voelt en wat voor jullie de beste optie is. Ieder weegt voor hem de voors en tegens tegen elkaar af waarschijnlijk bij alles waarin met een keuze moet maken.. En ieder heeft andere keuzes omdat we gelukkig allemaal verschillende mensen zijn met een eigen idee en mening.
Wat kopen jullie voor de verjaardag van jullie ukje? Wij hebben een zand watertafel En van little people een racebaan Verder krijgt hij een muziektafel en waarschijnlijk een garage en een duwfiets Een loopauto hebben we al en een mini werkbank ook Wat zijn nog meer leuke dingen vanaf 1 jaar Wi ook een beetje verschillende dingen bv fijne motoriek grove motoriek, leerzaam taal muzikaal enz
Dit is 1 deel van de lijst die we hebben.... Wat is door gestreept is al door iemand gekozen om te kopen