Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
  2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mijn zwager gebruikt deze lijst altijd nadeel je kunt zelf ( stel bv voor sinterklaas of je verjaardag) al zien wat er gekocht is. en dat vind ik dan weer minder leuk eraan.. maar voor nu voor de verjaardag van de kleintjes wel erg handig. :)

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    :$hoeveel visite krijgen jullie wel niet?? Als je die hele waslijst krijgt mag je wel een schuur gaan aanbouwen :D
    Hier komen maar 12 mensen =6 uitnodigingen leek me wel genoeg
    Maar zie wel leuke dingen in het lijstje staan maar ook behoorlijk prijzige dingen

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Hier komen de opa's en oma's
    zus van mijn man met haar man en 3 kinderen
    broer van man en zijn vrouw en 2 kinderen
    de andere broer van mijn man
    mijn zus en haar man en hun dochtertje
    de oppas en haar vriend
    een vriendin met haar man en zoontje
    en nog een vriendin
    dus dat is 16 volwassenen en 7 kinderen

we vieren het vanaf een uurtje of 3 s 'middags en sluiten af met een gezamenlijke BBQ.

5. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Wensdroom als je niet kijkt weet je ook niet wat er gekocht is ;) ik had bijv helemaal nog niet gekeken (op nu na om de lijst hier neer te zetten) dus wist nog helemaal niets wat er gekocht was ;)
    Wij hebben het van 10 tot 13.

Mama valt mee hoor zijn er 30 mijn "gezin" bestaat al uit 14 man dus dan gaat het snel! En ik heb expres alles van toetoet auto's erop gezet zodat mensen konden kiezen... Daarom ook extra veel veel wil dat mensen kunnen kiezen en dat ik dus niet het lijstje uit mijn hoofd weet waardoor ik weet wat we kunnen krijgen. (Duurdere dingen zijn voor als mensen samen iets willen geven ;))

6. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Iedereen een fijne mama dag :) voor een aantal hun eerste, geniet er van! Laat je lekker verwennen ;)

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Wilde eerst ook zo'n lijst maken maar ben ermee gestopt. Heb iedereen verteld wat ze moesten kopen. Zij blij want dan hoeven ze niets te bedenken en wij blin dat hij krijgt wat wij zinvol vinden ipv allerlei troep.
    Matthijs krijgt de complete toet toe serie(alleen race circuit niet) incl alle auto's en de grote ambulance
    , een mega ballenbaan, 4 in 1 driewieler duwfiets, piraten watertafel, een loopauto en verder nog wat kleine dingetjes. Maar eigenlijk heeft hij al te veel troep hihi
    Volgende week is zijn feest al! Gaat zo snel. Doe t van 13.00 tot 19.00 en met eten erbij. Idee tot nu toe gewoon simpel broodjes met van alles maar mocht t mooi weer worden is een bbq wel leuk.
    We doen t niet te groot en alleen directe familie. Dan zitten we rond de 20 man en dat is wel zat lijkt mij.

Scyscraper: ontwikkeling gaat toch bij ieder kind anders. Mijn zoon wil zo graag dus dat werkt wel mee. Inmiddels rent hij door huis heen en probeert hij al op de bank te klimmen wat ook bijna lukt. T is een handige rakker hihi. Vind t wel leuk dat hij snel is want hou niet van t baby-achtige. Hij liep met 6 mnd al achter de loopwagen aan! En net als bij Thomas, t ging ineens snel. Zelf zitten, Tijgeren, kruipen, staan en lopen langs de tafel binnen een weekje of 2/3.
    In de super achter zo'n kinderwinkelwagentje vind ie ook briljant.

Moederdag; fijne dag dames. Vind het zelf was onzinnig maar zo'n eerste jaar toch niet voorbij laten gaan. Dus lekker ontbijt op bed en kadootjes en veel liefde van mijn ventjes.

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nicci precies om die redden heb ik idd de lijst gemaakt zodat ze daar uit kunnen kiezen en Thomas alleen dingen krijgt die ik leuk vind dat hij krijgt haha :) soms zie je zoveel troep dat ze krijgen en denk ik dat moet ik niet ;)
    Tot nu toe zeggen ze dat het weekend mooi weer wordt dus wie weet kan de bbq aan :)

9. Nicci1982

Ja dat vind ik ook zonde. Geven ze geld uit aan iets wat toch niet gebruikt wordt. Heeft niemand wat aan toch.
    Had nog niet naar het weerbericht gekeken maar dat zou wel leuk zijn!

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik denk dat het wel meevalt, ze heeft elk onderdeeltje apart benoemd van de toet toet collectie. dus daarmee kom je idd wel op een aardige waslijst.

Weet waar je aan begint trouwens, na een paar maanden wordt je gek van al die muziekjes en kan je ze vloeibaar meezingen :D

Hier een klein dilemma'tje:
    zoonlief is officieel op een zaterdag jarig, het is wel het leukste om dat eerste jaar echt op zijn verjaardag te vieren, maar een zondag komt beter uit denk ik, visite hoeft dan geen boodschappen te doen en hebben meestal geen verdere verplichtingen.
    Wat zouden jullie doen?

11. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nicci ik ben deze week vrij dus had al wel naar het weer gekeken Hihi ;) zou zeker lekker en leuk zijn. En idd sommige vinden het verwend want je moet een gegeven paard niet in de bek kijken etc etc, maar als je het voor kan zijn lijkt me dat nog beter.

Skyscrapper ik weet waar ik aan begin ik heb al wat dingen en ken die liedjes idd al hihihi maar ja zijn zoveel dingen die muziek maken en die van de toetoet vind ik (tot nu toe) nog het minst erge.... Enne ze kunnen ook uit ;)
    En idd heb de hele collectie neer gezet zodat iedereen kan kiezen en weet wat ze zouden kunnen kopen, alleen de roze collectie staat er niet op ;)

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hoi meiden,

Even een update van ons. Cas is vrijdag heel hard uit zijn kinderstoel gevallen en heeft daarbij een behoorlijke smak gemaakt. Vrijdag hap gebeld, vonden het nietnodig om hem te zien want hij was alert en vrolijk. Wel een wekadvies mee gehad. Eigenlijk zat het me totaal niet lekker en heb ik vanavond nog een keer gebeld en er op aangedrongen hem nu wel te zien. Huisarts hoorde verhaal aan, zag zijn koppie en heeft toen in overleg met de kinderarts een ct scan laten maken. In eerste instantie goed nieuws, niets te zien maar uiteindelijk zag de radioloog toch een schedelbreuk. Dus we moesten blijven. Nu zit ik dus klaarwakker naast het bedje van Cas. Ik voel me verschrikkelijk schuldig. In een moment van onoplettendheid zijn we hier beland.

en dat alles op mijn Eerste moederdag....

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Beertje meis wat naar en wat is dat schikken zeg! Beterschap voor de kleine man. Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje :( ze zijn zo ondernemend dat je hoeft maar 1 seconde weg te kijken en het kan al gebeurd zijn. Voel je niet schuldig kan iedereen over komen. Zo is Thomas al een keer van ons slaap kamer bed af gevallen :S

14. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom hier ook weer even kijken :) zal vandeweek even terug lezen en uitgebreid reageren.

Dex heeft zaterdag zijn eerste verjaardag gehad en is heerlijk verwend! Hij kan al vrij staan en zegt af en toe mama en Dex (des want de x is nog een beetje moeilijk). Zijn feestje was in piratenthema en we hebben ons niet ingehouden ;) heeft superleuke kadootjes gekregen, een hoop duplo en een groot deel van de toet toet auto collectie (die hij inmiddels ver compleet heeft, met de spullen die hij er al van had). Verder een retro loopwagen, piraten loopwagen en een grote schommelschotel, wat kleding en vanalles eigenlijk. Op de retro loopauto scheurt hij zelf de kamer al door haha.

Wij hebben niemand overigens verteld wat ze moesten kopen, in mijn ogen is dat niet netjes en mijn familie heeft daar gelukkig zelf heel goede kijk op.

15. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamainthefuture gefeliciteerd met je zwangerschap!

Beertje: wat akelig zeg :( maar voel je er niet schuldig over, die kleintjes zijn zo beweeglijk dat je soms gewoon net te laat bent. Dex hijst zich zo over de rand van de box, terwijl die op zijn diepste staat en weet zich ook uit zijn kinderstoel te draaien hoe strak de bandjes ook zitten. Dus wij moeten daar ook heel goed opletten en de eerste keer dat ie over de box heenging hadden wij dat ook niet aan zien komen.

16. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Las het in je topic van cas
    Naar zeg dat het toch erger blijkt dan gehoopt
    Wat kunnen ze eigenlijk doen bij een schedel fractuur?

17. Nicci1982

Mamainthefuture; lekker hoor vrij, geniet ervan!

Beertje; komt goed meis, niet schuldig voelen. Zulke dingen gebeuren gewoon. Grap altijd maar over flinke stuiterpartijen dat ie weer wat dommer geworden is. Mijn vent zijn ontwikkeling gaat te rap voor wat dat kleine lijfje aan kan dus dat levert vaak levensgevaarlijke capriolen op. Nu is t weer bank en tafel klimmen dus dat gaat ongetwijfeld verkeerd eerdaags. Maar ga ook niet continubaan hem vast geplakt zitten. Ze moeten ook leren natuurlijk.

Rubi: nog gefeliciteerd.
    Vindt niets met netjes te maken hebben overigens. Als je zoiets al niet tegen familie kan zeggen wat dan wel. Onze band is ergoed genoeg voor. Maar wil niet allerlei losse kleine dingen hebben. Hun smaak is verder prima. En kadootjes en kleding kopen ze al ongeveer wekelijks dus nu ff op mijn manier. Doen we binnen de familie ook altijd zo.
    Zo'n retro auto krijgen we ook. Eigenlijk het enige wat ik niet gevraagd heb en ook niet zo leuk vind. Maar wel leuk dat ie er op kan rijden. Dat beloofd wat. Kan ie naast rennen ook racen door huis haha.

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    #1458 mamainthefuture, 12 mei 2014
    Laatst bewerkt: 12 mei 2014
    Rubi lekker verwend zo te zien heerlijk ;) enne hier gaan ze toch allemaal aan mij vragen wat Thomas wil hebben dus kan ik beter iedereen voor zijn. En heb ook een de mail aangegeven dat als ze zelf andere ideeën hebben dat vooral moeten doen... (Al hoop ik zelf stiekem dat ze dat niet doen zeker de familie van me man niet want die kunnen dan nog wel eens aankomen met zooi, maar dat zien we dan wel weer.....)

Nicci dank je wel :) gaan veel leuke dingen doen :) vandaag weze shoppen in Rotterdam, morgen ga ik naar de Libelle week me met moeder en Thomas en manlief gaat thuis klussen voor de baby :) (hij vond het niet handig om Thomas dan te hebben dus die gaat lekker mee en hij vind het nog eens leuk ook haha) woensdag naar België daar shoppen :D en nemen een nachtje een hotel want donderdag gaan we daar naar een grote dierentuin waar ze nu ook panda's hebben (weet de naam ff niet......) en vrijdag naar Amsterdam..... Tja dan is het weekje alweer om Hihi.

Wij hebben ook z'n auto en vind het niks. Van me vader hadden we een Volvo loopauto gekregen dat vond ik leuk en stoer (opa en oma hebben Volvo papa en mama ook en nu (klein)zoon ook), maar toen kregen we van de familie van mijn man z'n retro ding en dan ook nog eens rood/geel :( die ga ik binnen kort denk ik nog eens verkopen Hihi........

19. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Sorry veel te lang geleden.

Pff beertje dat zal flink schrikken geweest zijn. Maar wat de rest zegt een ongeluk zit in een klein hoekje. Hopelijk is de breuk weer snel geheel. Net wat mama vraagt kunnen ze iets voor hem doen?

Mamainthefuture Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Rubi gefeliciteerd met de verjaardag van Dex. Die schommel is gaaf.

Ik zal geen lijstje maken voor esmee der eerste verjaardag ik zie wel wat ze krijgt.

Verder gaat het hier goed. Esmee begint een echt boefje te worden. Sinds een paar weken kruipt ze en is niets meer veilig. Vooral de hondenwaterbak. Ze lijkt erg op haar moeder kwa gedrag. Dus dat belooft nog wat te worden. :p

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Gefeliciteerd nog Rubi! Wat gaat het hard he! Hij is goed verwend!

Wij maken ons op voor het tweede nachtje ziekenhuis. Het gaat gelukkig goed mwt Cas. De zwelling neemt af en de pijn is minder. Hij heeft sinds gisterenavond geen pijnstillers meer nodig gehad. De artsen denken dat het binnen een week of 4 weer geheeld is, dat is een voordeel bij die kleintjes. Ze kunnen er in dit geval niets aan doen, het moet vanzelf genezen. Vandat is het een gunstige breuk. De komende weken zullen we erg voorzichtig moeten doen en proberen te voorkomen dat hij op zijn koppie valt!

Deel Deze Pagina