Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Dank je wensdroom!

nekplooimeting vandaag gehad zag er heel erg goed uit dus ze verwacht dat alles goed is :) officiële uitslag krijg ik als het goed is morgen, maar gaan het wel vandaag aan iedereen bekend maken ;)
    Bij de officiële uitslag zit dan ook de uitslag van het bloed.

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard

fijn dat he er goed uit zag! en veel plezier met het nieuws delen.. :)

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Spannend mama in the future! Wat fijn dat alles zo goed gaat!

Hier al een tijdje niet online geweest, maar nu maar weer eens hier kijken:) wij zitten in ronde 1 voor een 2e spruit.... ik zit nu op het zogenoemde wachtbankje.... pff en ik weet niet eens exact wanneer mijn nod is... ik was van plan er luchtig over te doen, 'we zien wel' was het motto, maar nu merk ik xat ik toch er de hele dag mee bezig ben... voel ik wat, ben ik misselijk, zie ik al rood...al die dingen dus... we zijn nu nog op vakantiebestemming, zaterdag komen we terug, volgens mij is dit weekend mijn nod, dus misschien hier nog een testje doen, of thuis als ik nog geen ongi zie....

Veel plezier met vertellen Mama! En nu genieten van een zorgeloze zwangerschap verder!

4. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dank jullie dames!

Nonma heel herkenbaar ik wilde er ook niet mee bezig zijn maar pfff hoe doen mensen dat haha. Als je eens wens hebt dan heb je die en zie daar je gedachten maar van af te krijgen. Hopelijk snel positief nieuws van jou kant uit :) succes met je wachtbank! Echt vreselijke periode :(

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie kindjes!
    Heerlijk hè om te kunnen zeggen dat ze baby af zijn. Vond ik tenminste wel.

Hoe was t om te vertellen Mamainthefuture?

Nonma jij ook al voor de volgende? Wat snel is iedereen zeg hihi. Moet Zeggen dat t hier ook langzaam begint te kriebelen al had ik dat niet verwacht. Maar denk dat t wel dat ik nog minstens een half jaar wacht. Eerst weer eens ff tijd voor elkaar ipv weer zorgen voor een baby. En vind die baby periode ook totaal niet leuk.

6. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nicci dank je wel. Tja ik vind het erg dubbel aangezien ik de baby periode ook leuk vond, maar vind het gewoon leuk om te zien hoe hij zich ontwikkeld :)
    En wij waren er niet vanuit gegaan dat het zo snel raak zou zijn ;) bij Thomas hebben we er bijna over gedaan. En nu was het eerst de eerste keer raak, wat helaas mis ging :( en vervolgens de tweede keer alweer raak.

@hier net door vk gebeld, ik heb kan 1:5000 en "normaal voor mijn leeftijd is 14 a 17:10.000 dus dat is heel erg goed :) nekplooi was ook erg goed dat had ik zelf al gezien ;) die was namelijk 0,8.

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ja, ik vond de babyperiode heerlijk! Het begon een paar maanden terug al te kriebelen, maar ivm keizersnede kon het toen nog niet. Tijd voor elkaar hebben we eigenlijk geen gebrek aan gehad, maar joep was ook wel een erg makkelijke baby. Het wordt nu ook wel steeds leuker, ik lach me suf, joep is echt een grote clown:) over 3 weken wordt hij 1 en we hebben voor ons doen best een groot feest gepland... vind de eerste toch best bijzonder...

Spamalert: hier een fotootje van joep op vakantie:

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    De verjaardag van Elize was erg leuk!
    het was gezellig we hadden prima weer en een lekkere BBQ als afsluiting. de kinderen vermaakte zich prima en het was een geslaagde dag. Elize is goed verwend!:)

dit was de taart die we voor Elize hadden laten maken.

Bekijk bijlage 398800

en jarige Elize met haar feestmuts die door oma is gemaakt!

Bekijk bijlage 398802

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nonma ik vond het ook erg leuk de baby periode. Nu gewoon hopen dat het snel weer raak is ;) ik duim in elk geval.
    Leuke foto!

Wensdroom leuke taart! En leuke verjaardagskroon.
    Ik zal dit weekend foto's plaatsen moet ze nog op de computer zetten en zit nu op de ipad ;)

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je de kroon heeft mijn moeder gemaakt voor Elize en de taart hadden we laten maken bij tijd voor taart.

benieuwd wel naar jouw foto's

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    @mamainthefuture: ja ik hoop het ook! Zit nog steeds te wachten... ergens denk ik niet dat het raak is, maar die hoop... pff laat me dan maar gewoon ongi worden, nou ja, dit weekend weten we meer, dan ga ik testen, als ik nog niet ongi ben...

Mooie taart wensdroom! Misschien beetje suffe vraag, maar was de draagmoeder er ook bij? Of hebben jullie daar geen contact mee? Hoe gaat dat?

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #1512 wensdroom, 4 jun 2014
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Wensdroom misschien lukken de foto's vandaag maar anders het weekend.

Nonma wanneer heb je je NOD?

14. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Nonma wanneer heb je je NOD?[/QUOTE]

Ik weet het niet precies eigenlijk... ik heb 2 mei mijn laatste pil geslikt, maar werd pas een paar dagen later ongesteld, weet niet precies de datum meer, ik ga uit van 6 mei... maar ik weet dus ook niet precies mijn cyclus, die wisselt nogal, gemiddeld 33 dagen.. ik heb mijn eisprong in de periode tussen 17 en 27 mei gehad, weetniet exact, maar toen had ik het goede slijm zeg maar... dus ik denk dat dit weekend mijn nod is, ik denk dat ik hier een test koop en die zondag thuis doe... of ik wacht tot dinsdag, de laatst mogelijke nod... pfff irritant!

Heb je al veel mensen verteld?

15. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hoe gaat het hier dames? Al wat feestjes gehad?

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nonma hahah klinkt herkenbaar ik wist mijn NOD ook niet haha was er zo slecht in om het allemaal bij te houden ;)
    Naja ik duim dan gewoon door :p

Mama ja zie vorige pagina ;) of die daarvoor kan ook nog.

17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    HElaas, een uur nadat ik de test had gekocht werd ik ongi! Dus volgende ronde:d wel een korte cyclus voor mijn doen, 29 dagen, dus dat is mooi!

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nonma jammer meid! Idd wel mooie cyclus dat is wel fijn ;)

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ja jammer, maar niet erg hoor:) we zijn nog maar net begonnen en het heeft geen haast:) het komt wanneer het komt:) als ik over een jaar nog niet zwanger ben dan is het een ander verhaal...

Deel Deze Pagina