het wordt erg warm dit pinksterweekend wat gaan jullie allemaal doen? gaan jullie iets ondernemen of lekker in de tuin of op het balkon( als je dat hebt weet natuurlijk niet hoe iedereen woont) van de zon genieten? Wij gaan iig lekker buiten bezig ( als de hitte het toelaat) en de bedoeling is om 2de pinksterdag naar Amsterdam te gaan. Mijn man helpt mensen met problemen bij hun 3D printers en we gaan een printer terug brengen en dan gelijk een dagje Amsterdam eraan vast knopen. Dat was eigenlijk eerder al de bedoeling maar het lukte niet de printer goed af te stellen en hij heef hem uiteindelijk mee naar huis genomen om daar er verder aan te werken zodat hij de tijd had en in rust er naar kon kijken. Nu is de printer weer werkende en kan hij terug. en kunnen we deze keer hopelijk wel Amsterdam in.
Ik kom ook weer even zwaaien Alle kindjes die al jarig zijn geweest: gefeliciteerd!! Zie dat er al weer een aantal voor een tweede gaan! Hier dachten we, we wachten maar niet te lang want bij ukkepuk heft het bijna 2 jaar en 1 iui poging gekost..... Resultaat: zie banner hadden we alles behalve verwacht, in 1x raak, maar super leuk!! Hier donderdag verkaardag en zaterdag feest, heb er zin in maar stiekem toch wel weer een gedoe zeg! Ga liever naar verjaardagen toe dan dat ik ze zelf vier
gefeliciteerd Eki , super dan dat het in 1x is gelukt leuk! en alvast een fijne verjaardag toegewenst
Wensdroom wij willen een rustig weekend maar denk niet dat dat gaat lukken haha.... Morgen ochtend even naar een baby kamer kijken ja moet ook weer gebeuren en in de middag niks. Zondag zwemmen en maandag tje hangt van het weer af Eki is is een hoop regelen z'n verjaardag! Jeeeeeej wat leuk gefeliciteerd, zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is en dat kinderen echt niet te plannen zijn hier heeft de eerste er ook veel langer over gedaan dan nummer twee haha. Lopen dicht achter elkaar leuk
Wat leuk Eki! Gefeliciteerd! Wat snel inderdaad! Wij zijn weer in NL en het hele gezin heeft een aardige jetlag... pfff pjttig, maar de reis is goed gegaan.... Dit weekend dus niet veel plannen, vandaag wassen en uitrusten en morgen is mijn vader jarig dus een bbq gezellig
Vandaag ging het wel weer! Joep ook weer goed geslapen dus was wel weer beter! Waar heb jij een jetlag van??
Hier ook eerste verjaardag gehad kleintje heeft erg genoten Van 11 tot 2 precies tussen slaapjes in met lunch was perfect Erg verwend
Woow mamainthefuture wat een prachtige taart! Neem je ook bestellingen aan? en een leuke kamer hoor! Hier alles zijn gangetje! C. loopt nu heel schattig aan een handje. Benieuwd wanneer hij los gaat lopen
Elize stond gisteren een paar keer "los " in de box.. het leek alsof ze t zelf niet door had. maar ze stond al best stevig benieuwd wanneer ze doorheeft dat ze dat kan!
Beertje dank je wel, wil ik wel gaan doen maar weet niet zo goed hoeveel ik voor z'n taart moet vragen haha. Leuk hoor dat lopen. In ons zwembad in de tuin loopt Thomas los Hihi zo leuk hij durft het alleen niet buiten het zwembad haha. Wensdroom leuk he de eerste keer dat Thomas het door had ging hij heel snel heel schattig door zijn benen heen zoooo lief! Thomas heeft de waterpokken arm ventje. En ik heb bloedverlies wel vannochtend met vk hartje gehoord en die klopt ook gewoon, heb geen kramp niks. Straks wel onderzoek in zh of ik misschien niet een infectie heb. Pfff ik dacht ben die 12 weken voorbij nu zit het goed grrrr zo onzeker nu weer. Vk denkt dat er niks met de baby is maar dat ik een mega gevoelige baarmoeder heb. En helaas is het gewoon zo dat sommige vrouwen gewoon tot eind vd zwangerschap bloedverlies hebben heb ik weer hoor precies na een mk
spannend en idd onzeker gevoel geeft het mamainthefuture kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. de draagmoeder heeft tijdens de zwangerschap van Elize ook meerdere keren bloedverlies gehad, en meerdere extra echo's idd sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap regelmatig bloedverlies terwijl alles verder in orde is.
Ook hier maar weer eens buurten. Nog gefeliciteerd met de kindjes die jarig geweest zijn. Lopen: vind t zo grappig om te horen dat een aantal kindjes nu langzaam ermee beginnen. Hier lijkt het al een eeuwigheid geleden dat hij begon met lopen hihi. Maar hij loopt ook al ruim 1,5 maand natuurlijk. Kan t niet meer wegdenken. Hij rent zich helemaal rot. Klimt op de banken en niets is veilig. Taarten: best wel leuk. Volgens mij moet ik dat ook nog wel kunnen. Ze zijn niet heel ingewikkeld. Maar heb t geduld niet zo hihi. Kamer: leuk om weer te shoppen hè? Als ik t over zou doen wordt het alleen geen complete kamer meer denk ik. Commode heb ik 1 week gebruikt. Wel de lades maar dat had ook in de kledingkast gekund. Zou een heel hoop niet meer kopen trouwens. Al doende leert men. Bloedverlies: vervelend is dat. Geb het ook een paar keer gehad. Kan me niet meer herinneren tot de hoeveelste week eigenlijk. Dacht ook nog wel na de 12 weken maar weet dat niet zeker. Komt vast goed! Ik heb veel meegedaan met de opleiding waardoor ik extra echo's kreeg. Je woont vlak bij Utrecht dus je kan kijken of ze nog plek hebben. Is erg leuk om te doen.
Mijn baarmoedermond is extreem gevoelig en bloed heel erg snel, balen voor mij dus want gaat niog wel vaker gebeuren...... Wel "fijn" eigenlijk om te horen dat er toch meerdere dames zijn die dit ook hebben gehad wat gewoon allemaal goed is afgelopen. Nicci waar verschoon jij dan? Ik gebruik heb nog steeds en zeker nu ik zwanger ben. Weet je nog waar dat was, want dat zou ik wel willen. Waar kan ik me aanmelden.