Juni 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door VanEke, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Gefeliciteerd!! Mamainthefuture
    Super nieuws!
     
  2. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mamainthefuture fijn super nieuws.

    hier wat hectische weken gehad, ik ben geopereerd had een litteken/buikwand breukje en veel last van gehad en mocht sowieso 6 weken niet tillen. er zijn er bijna 5 om. gelukkig gaat het nu beter heb veel pijn gehad en ook nog na de operatie een keer opgenomen geweest . Elize is erg verkouden, vele snotteren en hoesten. en heeft waarschijnlijk daardoor een navelbreukje gekregen. klein maar en niet ernstig moeten het alleen in de gaten houden. verder gaat het erg goed met haar. nog steeds een kleine dame. 73 cm en 7,5 kilo met nu bijna 15 maanden. maar prima volgens haar eigen lijntje.
    ze is lekker aan t ontdekken, klimmen en overal langs lopen, los staan en een enkel pasje zelf los lopen. kortom een lekker actief kind dat heerlijk kan spelen. ook bijna altijd vrolijk.
     
  3. mamainthefuture

    mamainthefuture Fanatiek lid

    10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Dank jullie dames!

    Wensdroom vervelend hopelijk snel weer de oude.
    Leuk he al die ontwikkelingen ;) ik heb hier ook een heel vrolijk mannetje :)
     
  4. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je t gaat gelukkig al veel beter
    Ja is zeker leuk zo'n vrolijk ondernemend kind!:)
     
  5. mamainthefuture

    mamainthefuture Fanatiek lid

    10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Gelukkig maar.
    Komt door de geboorte datum denk ik, mijn ventje is zo vrolijk en ondernemend haha.
     
  6. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wat is het stil hier! Alles goed met iedereen ? Hier gaat alles zijn gangetje.
     
  7. mamainthefuture

    mamainthefuture Fanatiek lid

    10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Beertje het is heel stil hier :( hier alles goed, met jou ook?
     
  8. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hier gaat ook alles goed, Elize loopt en gaat als een speer haha.. erg leuk. wordt steeds ondernemender en lekker eigenwijs
     
  9. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Meiden hoe doen jullie dat met leren eten van vork of lepel? Kunnen ze het al of nog niet begonnen met oefenen?
    Hier wordt bestek aan de kant gelegd om met de hand verder te gaan
     
  10. mamainthefuture

    mamainthefuture Fanatiek lid

    10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    MaMa mijne vind het heerlijk als papa en mama het doen, en als hij het zelf doet is het wel met bestek (behalve brood) en ging eigenlijk vanzelf goed. Vork wel beter dan lepel ;) dus niet echt geoefend...
     
  11. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    eten met bestek nog niet echt geoefend. de lepel wil ze wel hebben nadat wij haar hebben eten gegeven. en soms lukt het al om daarmee ook iets in de mond te krijgen. maar nu doen wij het voornamelijk nog. brood eet ze met de handen.
     
  12. Rubi

    Rubi Actief lid

    16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook weer eens een berichtje van mij. Hier gaat alles zijn gangetje, Dex loopt al heel goed en probeert steeds meer na te zeggen al klinkt het nog niet altijd even verstaanbaar. Hij eet al een tijdje met bestek, lepel gaat nog niet helemaal goed omdat hij hem kantelt voor hij hem in zijn mond heeft. Vork lukt beter al vindt hij knoeien nog erg leuk.

    Verder druk bezig met het ruimte maken voor een tweede kinderkamer. Wat inhoudt dat ik al een maand bezig ben met het opruimen van de zolder, want de gameroom moet daar naartoe, Dex krijgt de gAmeroom die omgetoverd wordt in een superhelden kamer en de baby komt straks in Dex huidige kamer. Nog een hoop te doen dus.

    De zwangerschap verloopt tot nu toe goed. Combinatietest gehad gisteren en die was helemaal goed. Wel wat spannende momenten gehad, vanwege bruinverlies aan het begin en Dex die twee weken terug de waterpokken bleek te hebben. Terwijl we niet wisten of ik ze al gehad had. Gelukkig bleek uit bloedonderzoek van wel.
     
  13. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Goed nieuws rubi! Succes met verbouwen
     
  14. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ola! kom ook weer eens om een hoekje kijken! Gefeliciteerd alle zwangeren onder ons! Wat leuk!! hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!

    Hier echt zo druk met mijn nieuwe baan dat ik niet eens meer echt gedacht heb aan een tweede... We genieten ook enorm van Joep. Het is zo'n lekker vrolijk mannetje. Hij praat al honderduit, veel woordjes maar ook zinnetjes van 2 woorden. Motorisch is hij minder vooruitstrevend, hij loopt nu sinds een week los, maar dat is natuurlijk niet supersnel:) Ach ja, ze kunnen maar 1 ding tegelijk ontwikkelen:)

    Als ik er over nadenk zou ik het wel heerlijk vinden, weer zo'n babietje erbij, maar de timing is gewoon niet juist nu... ML en ik hebben afgesproken om in januari nog een keer te bekijken of het kan...
     
  15. Nicci1982

    Nicci1982 Niet meer actief

    Hoi ik kom ook weer eens kijken hier. Hoe is t met iedereen en de ukkies?
    Ook gefeliciteerd voor alle zwangeren en wie weet volg ik over een tijdje ook wel. We hebben besloten om webwereld voor te gaan. Begin oktober klaar met de strip en dan zien we wel. We hebben geen haast dus ben van plan om ook niet gericht steeds seks te hebben. Wik t deze keer gewoon lekker los laten want er loopt al een heerlijk ventje rond.

    Matthijs praat juist niet heel veel. Hij kan de standaardwoordjes zoals papa, mama, opa, oma, bah, au, ja, nee4 namen(vd konijnen en oom en neef), die, daar, eten etc etc. Maar woorden zoal bel, auto etc zit er echt nog niet in. Ze zeggen vaak
    de eens is sneller motorisch en de andersom taal. Motorisch is ie inderdaad wel vlok want hij loopt al meer dan 5 mnd los. En wat hij verder allemaal uitvreet....
    Dus hier klopt het wel aardig.

    Zijn jullie kindjes ook zo ontzettend lief? Het lijkt wel of hij steeds makkelijker word terwijl hij al zo makkelijk was. Goed slapen en uitslapen. Nooit huilen als hij naar bed moet maar ook niet zo maar. Alleen als hij echt heel hard valt oid. En dus eigenlijk altijd vrolijk en een clown. Echt genieten doen we dus hier. En die sprongetjes, totaal geen last van gehad. Enige onrust waten de tanden maar die kwamen ook weer met 6 tegelijk waarvan 4 kiezen. En zelfs dat beperkte zich tot slechter eten.
     
  16. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Nicci1982: Elize brabbelt een hoop het is alsof ze je hele verhalen verteld , maar echt veel woorden komen er nog net uit.. papa, mama, opa, oma, die dat, ja, nee, aai, paard, bah, en dat is het dan een beetje.

    Alle zwangere gefeliciteerd, mijn zusje is dinsdag bevallen van mijn neefje Kian en ze heeft nu dan een dochter en een zoon. erg leuk.

    verder gaat het hier wel oké
     
  17. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Gefeliciteerd wens droom!
     
  18. mamainthefuture

    mamainthefuture Fanatiek lid

    10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Wensdroom leuk gefeliciteerd weer tante, blijft bijzonder die kleine wondertjes.

    Hier alles goed, Thomas voetbalt er oplos Hihi hij vind het zo leuk om achter een bal aan te lopen en te schoppen. Ook vind het hij heel leuk om dingen te pakken en naar papa of mama (of wie dan ook) te brengen en luisteren doet hij dan ook heel goed.

    Van de week maar eens begonnen met zelf laten eten eens kijken wat hij deed aangezien hij heel makkelijk is vond hij het ook best als wij hem eten gaven ;) gaat erg goed netjes met lepel of vork.... Soms heel schattig pakt hij het met zijn vingertje en prikt ie het op de vork en doet het dan met de vork in zijn mond kleine gekkie :)

    Praten tja hij kan heeeeeeeel veel woorden maar veel zegt hij maar een paar keer en daarn hoor je die niet meer behalve mama dat is tich wel favoriet :D dus we proberen veel met hem te kletsen en nu gaat hij ook wel meer de worden vaker herhalen.

    We hebben ook twee poezen en die vind hij te gek! Loopt ie achter ze aan poes poes poes auwwww (auwww is miauw onze poezen mauwen wat meer klinkt als auwwww dus hij doet ze perfect na).

    En als je vraagt wat een hond doet krijg je waf en een aapje oeoe aa aa heel schattig.

    Met babyboy en mijn buik gaat het ook goed die trappelt er heerlijk op los! Ben alweer 29 weken en wat gaat het toch weer snel!
    Met mama is het iets minder die is nog steeds moe moe en nog eens moe! Werk nu maar 2 dagen ipv 3 ;) verder geniet ik er wel volop van en nu ik minder werk gaat het met mijn energie ook watbeter gelukkig :)
     
  19. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Rustig hier zeg..
     
  20. mamainthefuture

    mamainthefuture Fanatiek lid

    10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mama het is heel rustig hier :(
     

Deel Deze Pagina