Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Ik weet niet of Juni 2013 er al is maar kon hem niet vinden.
    Ik ben dus 1 Juni uitgerekend als alles goed gaat.

Zijn er nog meer meiden die positief getest hebben en ik Juni 2013 uitgerekend zijn?

Veel liefs

2. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    Wellicht een beetje vroeg maar met een beetje tel en rekenwerk doe ik ook mee in deze club :)

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hoi Romy,

Hier ook in juni uitgerekend! 3 juni als het goed is :)
    Heb je al veel last van kwaaltjes?

Groetjes

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

@mamadee...mijn eerste wonder komt ook uit 2009! leuke leeftijd he nu.
    Voor mij is het ook nog vroeg hoor hihi maar ja wel leuk toch...Gefeliciteerd!

@nana86 ook jij alvast gefeliciteerd!!
    Kwaaltjes...euh ik ben best moe en last van mijn borsten maar ik heb ook steeds heel erg last van mijn rug en dat vindt ik eigenlijk wel heel erg vervelend.
    Het is voor een goed doel dus ik neem het maar voor lief. Heb jij last van kwaaltjes?

Groetjes

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Tot nu toe vallen de kwaaltjes wel mee..
    Ik ben wel na het eten misselijk en kan soms ineens even heel moe worden, ook kan ik het heel koud hebben.. maar verder gaat het voor alsnog heel goed!
    Ik kan het me nog niet zo goed voorstellen dat het echt gelukt is! We wilden het al zo lang en nu ben ik ineens zwanger! onvoorstelbaar!

6. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik heb zondag positief getest en omdat ik niet zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad, zal de datum 1, 2 of 3 juni zijn.

Ik heb in juli een miskraam gehad en vind het ontzettend spannend!
    Ik hoop dat het nu helemaal goed mag gaan!

7. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @Micha2: Wat spannend zeg. Heb je de vk al gebeld?

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Ik hoop zo voor mezelf en voor jullie dat alles goed mag blijven gaan!
    Zo ontzettend spannend allemaal weer.
    Ik heb vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis en mag 12 Oktober komen voor een afspraak!!
    Nog zo`n 2,5 week in spanning dus!!

Slaap lekker allemaal.

Veel liefs

9. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamadee,
    Ik heb de ziekte van crohn, daarvoor slik ik medicijnen waarbij ik streng in de gaten gehouden zal worden door een gynaecoloog. Ik zal dus helemaal geen contact opnemen met een vk,
    Maar ik ga inderdaad wel zo snel als mogelijk een afspraak regelen via mijn mdl-arts. Goed dat je het zegt!

10. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    Goeiemorgen meiden,
    het is idd wat je zegt Romy1980, zo spannend weer allemaal.
    kan me helemaal niet meer echt herinneren dat ik dat bij de eerste ook zo had.
    We zijn er nu allemaal heel vroeg bij... dat maakt mij wel extra bang moet ik eerlijk bekennen.
    Maar hopelijk blijft het gewoon allemaal goed gaan ;)
    Ik ben wel al heel bewust op mijn gezondheid aan het letten met eten en rust.
    Doen jullie dit ook al?

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Micha: dan zitten we in hetzelfde schuitje ik moet ook mijn mdl arts bellen en onder strenge controle alleen ik heb het aan mijn lever...

Hallo dames ik ben vandaag getest mijn datum zou als het goed is 5 juni zijn...

12. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Meiden,

misschien een stomme vraag maar wat is een mdl arts?

Ik ben ook meer met gezondheid en rust bezig. Ik werk s'ochtends en als ik thuis kom gaat mijn kleine meid slapen en gaat mama rusten op de bank.
    Ff lekker niks. Met roken ben ik vorige maand gestopt maar veel meer dan die dingen doe ik er niet aan.

Liefs

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Mdl staat voor maag, darm en lever arts

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ten eerste gefeliciteerd allemaal!!
    Graag wil ik me bij jullie aansluiten. 7 juni 2013 is (voor nu) mijn uitgerekende datum.
    Ben zwanger van de tweede, die wordt in december al weer negen! :$
    Ben echt superblij met deze zwangerschap!!!
    Jullie vast ook met die van jullie. ;)

15. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hoi allemaal!
    Hier ook eerst iedereen van harte gefeliciteerd!!
    Ik heb maandag positief getest en ben ook rond 1 juni uitgerekend! Het is ons eerste kindje en tis echt superspannend! Hoop zo dat het allemaal goed gaat. Mag pas als ik bijna 10 weken ben voor de eerst echo komen. Pppff dat duurt nog lang! Wanneer mogen jullie?

Ik herken de ineeens moe zijn en ineens koud worden!
    Heb wel last van wat rose afscheiding, maar volgens vk kan het geen kwaad. Hebben jullie dat ook?

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Haha lappie, natuurlijk zijn we allemaal blij met deze zwangerschap!!

Welkom dames.

Ik ben sinds vandaag ineens misselijk! Niet misselijk genoeg om te spugen maar geen fijn gevoel.
    Roze afscheiding ken ik niet, gelukkig.

Liefs

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Even een vraagje he, vanaf wanneer rekenen jullie de zwangerschap? Vanaf je eisprong? Eerste dag van laatste ongesteldheid?

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @Lummie meestal reken je je zwangerschap vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
    Dus eigenlijk 2 weken ongeveer bij als je rekend vanaf je eisprong.

Liefs

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oke, maar ik heb bijvoorbeeld voor het eerst onbeschermd geklust tijdens mijn eisprong, 1 week terug. Maar als ik nu dus volgende week een posi test heb, ben ik 4 weken zwanger aldus deze rekenwijze? Zie ik dat goed? Wel beetje vreemd aangezien je dan voor jezelf weet dat je niet verder dan 2 weken kunt zijn... ;) (sorry, ben nog een beetje een leek hier haha..)

20. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Lummie: je bent in principe ook maar 38 weken zwanger. Ze tellen de eerste 2 weken mee voor de handigheid. Maar je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.

Fijn dat je geen rose afscheiding hebt Romy, ik vond t ook wel even eng. Maar schijnbaar, volgens vk, is je baarmoeder zo goed doorbloedt dat er wel eens bloed vrij kan komen door ontlasting of inspanning. Als je helderrood bloed en veel krampen hebt, is t een ander verhaal. Laten we daar maar niet aan denken!

Wanneer vertellen jullie het aan de buitenwereld? Wij proberen te wachten tot na de echo, dus rond 11 weken, maar ik wil onze ouders al eerder vertellen...

Deel Deze Pagina