Hallo Allemaal, Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Leuk zo op vaderdag! Was al een paar dagen overtijd, maar mijn cyclus werd de laatste tijd steeds langer. Uiteindelijk toch maar getest en dus zwanger! Nu was ik op zoek naar een leuk topic om in mee te kletsen. Echter is er al een februari-topic, maar dat zit al bomvol. Kortom, ik zou het leuk vinden om hier in een klein clubje te kletsen over alles wat we mee gaan maken en met elkaar willen delen. Iedereen is welkom!
Gefeliciteerd!! Wel een leuke dag dat je posi hebt getest Zie dat we even ver zijn Ook ik was in de andere topics aan het lezen maar idd al een vast clubje. Ik vind het wel gezellig om hier mee te kletsen Hoe voel jij je?
Hey Dayna, Super dat je hier komt kletsen! Grappig dat we even ver zijn hee! Heb jij al een verloskundige gebeld of iets dergelijks? Ik ga morgen meteen even bellen voor een eerste afspraak. Vind het zo gek nog, ik geloof het niet. Jij? Ik voel me wel goed! Heb wel van die krampen die ik ook heb als ik ongesteld moet worden. De test was vanmorgen binnen 1 minuut een knaller. Toch voelt het vreemd. Borsten doen bij vlagen pijn en heb veel spierpijn in mijn benen en onderrug. Ik snap ook niet helemaal hoe ver ik precies ben Heb de laatste tijd een cyclus van 34 dagen, dus heb het berekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar weet niet zeker of dat klopt...? Hoe voel jij je? Al bepaalde 'klachten'? Groetjes!
Ik loop bij de gyn voor herhaalde miskramen. Heb 28juni een eerste echo. Vind het heel erg spannend. Doe nu ook mee met de Promise studie. Hopelijk heb ik de echte meds en niet de placebo's. Ik ben veel misselijk en last van mijn buik. Niet echt pijn maar voel dat er iets gebeurd zeg maar misschien last van mijn darmen. Heb je een foto van je test? Vind het altijd leuk om die te zien Je hebt geen ovu testen gebruikt of getempt? Ik had deze keer een cyclus van 37 maar vanaf mijn ei gerekend plus 2weken erbij Ben benieuwd wanneer je bij de VK mag komen. Spannend allemaal he!
Hoi meiden, Ik wil gezellig meekletsen. Zit ook in het andere topic maar is idd ergggg druk daar. Hier ook zwanger 14 feb uitgerekend. Eerste kindje. Heb een vmk en ma gehad dus hoop zooooo dat het deze x goed gaat. Hoe oud zijn jullie? Ik word volgende week 35. Heb 1 juli m'n eerste echo met 7+3. Duurt nog zo lang. En de angst is ook niet fijn. Morgen komt mvm. Gaan jullie ook plassen voor mvm? Hier geen echte kwaaltjes. Pijnlijke borsten en soms beetje ongi gevoel. Verder niks. Hopen op een gezonde zwangerschap voor ons allemaal.
Welkom Jennifer. Spannend he, ik weet helemaal hoe je je voelt. MvM, ik doe pas mee als ik de 9weken goed doorkom. Ik heb geen zin om weer af te moeten bellen. Vind van week 9/10 tot 16 ook prima. Beter iets als niets Kom je wel even je mvm test showen? Leeftijd, ik ben 27jaar. Hoop ook dat we allemaal in februari een mooie baby in onze armen hebben! Ik duim heel hard!!
Dayna. Sjonge, wat extra spannend voor jou! En wat erg dat je miskramen mee hebt gemaakt, hopelijk kun je wel genieten van je nieuwe zwangerschap. en heb jij straks in februari een kerngezonde baby!! Best wel vervelend dat je al last hebt van misselijkheid, maar het is ook weer een goed teken, je lichaam is hard aan het werk Ik heb inderdaad niet getempt of ovulatietesten gedaan. Wij zitten hier nogal in een overgangsperiode tussen nieuwe banen allebei, dus ook niet bewust bezig geweest met zwanger worden. (de maanden daarvoor wel) En toch plots zwanger geraakt, haha. Dus meteen vitaminen en foliumzuur ingeslagen! Vandaar dat ik ook zo laat getest heb, ik zat gewoon te wachten op mijn menstruatie. Ja precies, dus je rekent tot je eisprong 2 weken. Nou, heb net de verloskundigepraktijk gebeld en zei zegt dat ik 5w2d ben, hmmm hahaha, ik ben hier zo'n leek in!! Trouwens, ik heb 10 juli een afspraak staan. Mijn leeftijd is 23, broekie nog. Mijn man is 31. Jennifer Leuk dat je mee komt kletsen! Is inderdaad heel druk daar. Vind het altijd prettig om een beetje kleiner groepje te hebben, dan kun je ook beter bij elkaar betrokken zijn he? Jij hebt dus ook ongi gevoel? Heb jij ook af en toe van die krampen dat je denkt: hmm? Het ligt zo ontzettend dichtbij de krampen die je normaal ook kunt hebben!! Voor jou ook extra spannend met een miskraam achter de rug. We gaan inderdaad heel hard duimen dat wij in Februari allemaal een gezond kind krijgen. Twijfel nog een beetje over MvM. Ik woon in een appartementencomplex, dus dan moet ik die flessen gewoon aan de weg zetten...Of zelf wegbrengen dan. Even in verdiepen nog. Plus dat ik ook iets verder in de zwangerschap wil zijn. Vind het zo onwerkelijk, dat ik eigenlijk niet helemaal geloof dat ik echt zwanger ben. Hierbij mijn test, zit nu een vlek op trouwens. Binnenkort een nieuwe doen voor een mooiere foto
Kan het goed begrijpen dat jullie nog even wachten met mvm. Doe gewoon wat goed voelt. Het moeten afbellen was idd de vorige x niet leuk. Mooie testjes trouwens Deze x gaat niemand hier een mk krijgen hoor. Ik ben zo te lezen een oudje hier. Hihi. Gelukkig voel ik me nog jong en ben ik heeeeel jong van geest. Mijn vriendinnen zijn ook allemaal een stuk jonger. Veel vrouwen van mijn leeftijd zijn echt al van die moekes en ik dus totaal niet. Mijn aanstaande man is trouwens bijna 41 en heeft al 2 zoons van 19 en 18. Zal mijn testjes ook ff showen incl m'n mvm
De mvm test van vandaag. Heb ook 3 x cb digi gedaan. Heb 1-2 2-3 en 3+ gehad. Niet testverslaafd hoor
Mooie testen allemaal! Kan niet missen hahaha, Jennifer, geniaal al die testen! En totaal niet verslaafd nee, haha. Misschien moet ik dat ook gaan doen, dan geloof ik het misschien?
Hoi allemaal! Gefeliciteerd!!! Ik ben hopesoon en kwam er gister ook achter dat ik zwanger ben van de tweede! Spontaan en niet geplamdaar superrblij!!! Want onze 1e zwangerschap heeft 2,5 jaar geduurd mmm met als resultaat een prachtige zoon! En nu een prachtig vaderdagkado gisteren! Xxx
Hey Hopesoon, Wat een bijzonder verhaal. Van harte gefeliciteerd Het lijkt mij geen enkel probleem als je hier gezellig mee komt kletsen hoor Ben je ook meteen onze ervaringsdeskundige
Jennifer ook al zo'n mooi rijtje testen en MVM test Leeftijd is ook maar een getal he Ik heb me ook suf getest met de vorige zwangerschappen, maar deze keer niet. Vind het goed zo. Donkerder als dit kan ie niet worden Hopesoon gefeliciteerd!! Wat fijn dat het dan zo lekker onverwachts is gebeurd!!
Hoi mag ik ook meekletsen??? Ben Sammy, 24jr en vandaag 6 weken zwanger. Super spannend 3 jaar bezig geweest met icsi behandelingen en 2 vroege miskramen bij 5 weken. 26 juni de 1e echo!! Hoop zo op een kloppend hartje!!