ohhh heel leuk! Als ik zo die roze pakjes zie begint het bij mij toch ook wel te kriebelen voor nog een meisje, weer al dat schattige roze. Maar ik denk en hoop nog steeds heel erg een jongetje haha
Ja raar hè! Misschien zit mijn gevoel er gewoon heel erg naast, maar toch blijft het zo sterk hangen. Als ik aan de baby denk zie ik een meisje voor me en als ik in winkels kom dan kijk ik onbewust niet eens naar jongenskleertjes. Vandeweek dan wel een keer omdat de gyn een jongen dacht te zien, maar dan voelt het alsnog onnatuurlijk ofzo... Dus even afwachten tot aan de 23e maar... Als het een jongen is zijn we ook dolblij hoor, tis gewoon echt het gevoel dat ik heb.
Ahh wat leuk die roze pakjes! Wij zijn gisteren ook wezen babyshoppen en hebben ook al hele mooie roze dingetjes gekocht. Ik zal proberen er vanavond of morgen een foto van te maken en te posten. Gaat nu niet omdat schoonvader hier aan het klussen is en durf het niet te riskeren alles voor de dag te halen. Zal je net zien dat hij dan net naar beneden komt haha. Ik ga me in februari ook aanmelden voor de echo's bij de Fontys. Gratis echo's zijn altijd welkom! Want kan niet vaak genoeg naar je kindje kijken toch!
Haha roze is erg leuk. Zo lang t maar voor iemand anders is Je heb hele leuke en schattige dingen in de winkels. Maar al dat roze is voor mij overkill. Heb er nooit wat mee gehad, ook vroeger al niet. Geef mij maar blauw en spijkerstof, ook voor meiden. En dan af en toe een roze shirt ofzo. Zou daarom iedereen ook alleen een jongen voor kunnen stellen bij mij
Inderdaad erg leuk dat roze. Hoewel ik zelf denk dat ik toch meer op zoek moet naar blauw. Moeten nog bedenken of we het willen weten of niet. Maar heb nog even, gezien ik pas 19 feb de 20 weken echo heb (zijn die week daarvoor op vakantie, anders had ik hem die week gehad). Kwam zo het beste uit vond de vk. Moet zeggen dat ik me juist aangetrokken voel tot meisjeskleding. Maar ik heb geen voorkeur voor geslacht, ben al blij met ons wondertje.
Ja t maakt ook geen donder uit. Maar je gevoel heeft toch altijd een voorkeur denk ik. Maar dat is ook beïnvloedbaar. Eerst dacht ik jongen. Dat is ook mijn oergevoel. Als ik lees dag iemand een meid krijgt denk ik altijd wat jammer voor ze! Dus jongen zit echt in mijn systeem. In t begin had ik een droom en wat t een meid. Werd in paniek wakker haha. Was echt van slag. Toen ging mijn vent op mij inpraten dat ik er maar aan moest wennen omdat t een meid werd en we hadden zo'n mooie meidennaam dat ik er aan begin te wennen dat t een meid zou worden. Uiteindelijk schakelde mijn gevoel toch weer naar een jongen en bleek t ook zo te zijn. Dus helemaal blij, maar bij een meid had t ff 5 min verbazing geweest en ws net zoveel blijdschap. Ben nu alleen vlij dat ik niet aan de poppen en zulke ellendige dingen hoef
Ja kan bijna ook niet anders. Heb zelf 3 oudere broers. Mijn partner heeft een broer en ook geen zussen. Zijn ene tante heeft ook 2 zoons en een van hen ook een zoon. Zijn andere tantes de een 2 zoons de ander de eerste ook een zoon. Mijn broers ook als eerste een zoon. Denk dat de mannengenen wat sterker zijn Haha. En t past gewoon ook bij mij als persoon. Ben echt een mannenvrouw. Veel mannelijke vrienden altijd gehad.
Hahahah. Niccie dat kan natuurlijk ook zo zijn. Soms heb me meer met boys dan girls... Maar wat een mazzl heb je dan tog... Ik moet eerlijk zeggen ik dacht eght dat ik een meid zou krijgen en geen jongen...alle bakkerpraatjes wat je hoorde had ik last van nou daar geloof ik nou ook niet meer in.. Iedereen in de fam dacht ook een jongen maar nee ik zij meisje... En toen idd een jongen iedereen gelijk.. En moeder ook waar ik weddenschap mee had afgesloten hihihi wordt een etentje voor haar ze heeft gewonnen... Hihihi Aggg als het maar gezond is dat het het allerbelangrijkste!
Dat kan nicci dat je meer met mannen hebt. Ik denk dat ik door het lange traject van zwanger worden geen voorkeur meer heb. Daarvoor had ik graag een jongen en een meisje willen krijgen. Maar kans is groot bij ons dat we het op 1 kindje houden. Kaytjuh: deel vd bakkerpraatjes klopt inderdaad niet. Helaas voor jou dus dat je daardoor de weddenschap verloren hebt. Hier Hoor ik van veel dat ze denken dat het een jongen wordt, ook aan de hand van bakerpraatjes. Denk het zelf ook, dus ben benieuwd. Mijn voorgevoel klopt wel vaker, maar niet altijd. Ik wacht het wel af. Kaythe
Fout: Gevoel Chinese geslachtskalender Goed: Veel pukkels e.d. (dochter trekt de schoonheid uit je haha) Nubtheorie Haha dus aan die theorien had ik weinig!
Bij mij wees alles op een jongen behalve pukkels. Ook nub, Chinese kalender, pendelen, voorgevoel etc Etc. Meeste bakerpraatjes ook dus wel maar die van de pukkels helaas niet. Al begint t nu eindelijk te verminderen
@zonnetje1980 daarom heb ik ook geen voorkeur, denk ik. Wij hebben allebei geen voorkeur, hoewel mijn vriend denkt dat het een jongetje wordt. Moeten we toch echt even op wachten, want wij willen het niet weren, haha! Gisteren van een vriendin een 4D echo cadeau gekregen. Meteen maar een afspraak gemaakt voor 16 maart. Lijkt me super om ons kleintje in 3D te zien en ook nog een dvd'tje mee te krijgen met bewegende beelden daarop! Twee leuke echo's alweer op de planning!
Rebekka, gefeliciteerd! Toch weer een meid erbij in de tabel. (zal hem straks gelijk even aanpassen) Hier gaat alles nog steeds lekker, gisteren m'n verjaardag gevierd en ben lekker verwend, niet alleen ik maar ook de kleine heeft cadeautjes gehad, zo leuk! Van een vriendin wat positie broeken te leen gekregen. Krijg er vandaag nog meer van haar. Heel fijn en m'n vriend zei vanmorgen tegen hem dat het door dat soort dingen voor hem ook steeds echter wordt. Denk ook wel dat ik ze snel ga dragen, merk dat ik het toch wel het lekkerste vindt als mijn buik de ruimte heeft, dat er geen spijkerbroek band of riem tegenaan zit ofzo. Ik ga morgen bellen en kijken of we de 20wkn echo naar voren kunnen verplaatsen, ben zó nieuwsgierig naar het geslacht dat ik het bijna niet meer uithoudt tot 4 februari. Gisteren heeft de visite een schatting gedaan en de meesten denken wel dat het een jongetje gaat worden, ik zelf ook wel en als ik hoor wat iedereen met de kleine van plan is om te gaan doen 'moet' het ook haast wel.
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar -1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - bv 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - thuis - bv 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Chicca - 28 jaar - 2e kindje Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaichaMaaike - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV? 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje-Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 49 (4) Meisje, (8) Jongen, (3) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 11 januari Rebekka85 - geslachtbepaling Trotter - geslachtbepaling 15 januari Micha 2 - 20 wkn echo karlijntjev - 20 wkn echo 16 januari Veetje83 - controle vk Eki - controle vk Beertje1987 - controle vk Trotter - controle gyn 17 januari Nummertje4 - 20 wk echo en controle vk Nonma - Geslachtsbepaling Veetje83 - 20 wkn echo Rebekka85 - controle vk Zally - controle vk 18 januari Eki - 20 wk echo FB1984 - controle gyn Chicca - 20 wkn echo en controle gyn Myres - 20 wkn echo 21 januari Zally - 20 wkn echo Larissa259 - 20 wkn echo 23 januari Rubi - 20 wkn/ artikel 18 echo VanEke - controle VK Trotter - 20 wkn echo Rebekka85 - 20 wkn echo 25 januari Myres - controle vk 26 januari VanEke - 20 wkn echo 29 januari Luca2504 - 20 wkn echo zonnetje1980 - controle vk 30 januari MaichaMaaike - 20 wkn echo Daycey - 20 wkn echo 31 januari Trotter - controle gyn 1 februari karlijntjev - afspraak gynaecoloog 4 februari Beertje1987 - 20 wkn echo Fas30 - 20 wkn echo Pooh85 - 20 wkn echo Liesjuh1977 - 20 wkn echo Pindakoek - 20 wkn echo Luca2504 - controle gyn 7 februari FB1984 - 20 wkn echo Daycey - controle vk Trotter - extra controle gyn 8 februari Kaytjuh - 20 wkn echo 11 februari Pooh85 - controle vk stefanenlaura - 20 wkn echo 13 februari Trotter - controle gyn Liesjuh1977 - controle vk 14 februari stefanenlaura - controle echo 19 februari zonnetje1980 - 20 wkn echo 27 februari Rebekka85 - 3/4D echo Luca2504 - 3/4D echo 8 maart Larissa259 - 3/4D echo 13 maart Zally - 3/4D echo 14 maart Kaytjuh - 3/4D echo