Ik heb geprobeerd te haken, maar dat werd echt niks,... Ik kreeg t niet onder de knie. Knap hoor, de meiden die dat wel kunnen. Ben nu begonnen met een sjaal breien. Dit gaat goed en de volgende stap wordt een wieg of ledikant dekentje ( weet niet of je voor een juni baby echt een dekentie nodig hebt? Maar lastig, ben best handig, maar dit is weer heel andere koek!
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar -1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - bv 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - thuis - bv 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Chicca - 28 jaar - 2e kindje Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaichaMaaike - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV? 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje-Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 49 (4) Meisje, (8) Jongen, (3) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 11 januari Rebekka85 - geslachtbepaling Trotter - geslachtbepaling 15 januari Micha 2 - 20 wkn echo karlijntjev - 20 wkn echo 16 januari Veetje83 - controle vk Eki - controle vk Beertje1987 - controle vk Trotter - controle gyn 17 januari Nummertje4 - 20 wk echo en controle vk Veetje83 - 20 wkn echo Rebekka85 - controle vk Zally - controle vk 18 januari Eki - 20 wk echo FB1984 - controle gyn Chicca - 20 wkn echo en controle gyn Myres - 20 wkn echo 19 januari Nonma - Geslachtsbepaling 21 januari Zally - 20 wkn echo Larissa259 - 20 wkn echo 23 januari Rubi - 20 wkn/ artikel 18 echo VanEke - controle VK Trotter - 20 wkn echo Rebekka85 - 20 wkn echo 25 januari Myres - controle vk 26 januari VanEke - 20 wkn echo 29 januari Luca2504 - 20 wkn echo zonnetje1980 - controle vk 30 januari MaichaMaaike - 20 wkn echo Daycey - 20 wkn echo 31 januari Trotter - controle gyn 1 februari karlijntjev - afspraak gynaecoloog 4 februari Beertje1987 - 20 wkn echo Fas30 - 20 wkn echo Pooh85 - 20 wkn echo Liesjuh1977 - 20 wkn echo Pindakoek - 20 wkn echo Luca2504 - controle gyn 7 februari FB1984 - 20 wkn echo Nonma - 20 wkn echo + controle Daycey - controle vk Trotter - extra controle gyn 8 februari Kaytjuh - 20 wkn echo 11 februari Pooh85 - controle vk stefanenlaura - 20 wkn echo 13 februari Trotter - controle gyn Liesjuh1977 - controle vk 14 februari stefanenlaura - controle echo 19 februari zonnetje1980 - 20 wkn echo 27 februari Rebekka85 - 3/4D echo Luca2504 - 3/4D echo 8 maart Larissa259 - 3/4D echo 13 maart Zally - 3/4D echo 14 maart Kaytjuh - 3/4D echo
Nonma, ik haak ook maar dat doe ik al een tijdje Ik ben nu alleen nog bezig met andere projecten (voor oa mijn vader en zus nog een sjaal en muts), en ik wil ook wachten tot ik het geslacht weet haha. Want dan stem ik de dekentjes af op de kleuren van de babykamer. Ben ook van plan nog een deken te haken en ook eentje te breien, maar breien kan ik niet zo goed dus daar moet ik echt even mijn tijd voor gaan nemen, en misschien ook hulp voor aan mijn schoonmoeder vragen (dat is echt een breiwonder )
Handig he! van die handige (schoon)moeders! Ik kan juist beter breien dan haken haha, maar ja, mijn schoonmoeder ging al breien, en ik wilde graag een dekentje voor erbij, gewoon wat lekker is voor op de bank met voeden of in de box of in de auto bij de maxi-cosi... ik maak hem grijs/wit dus dat is lekker neutraal, als we zaterdag horen wat het wordt kan ik altijd nog een kleurtje toevoegen, zo ver ben ik toch nog niet Ik heb wel uiteindelijk besloten om een tunische haaksteek te gebruiken, ik wilde eerst de grannysteek, maar dat was me toch iets te ingewikkeld voor een eerste project de tunische steek heeft wel wat weg van breien dus die had ik redelijk snel onder de knie mocht het uiteindelijk helemaal niet lukken, dan brei ik de basis en haak ik er een rand omheen, maar ik denk dat het zo wel moet lukken
Leuk hoor al die creatieve babyspullen. Breien ooit geprobeerd, maar na 3 naalden is er geen naald meer tussen te krijgen. Haken nooit geprobeerd eigenlijk.
wat creatief allemaal, ik druk gewoon op bestellen bij villa uk. Gaat een stuk sneller haha, ik heb echt geen tijd om dingen zelf te maken (en ik kan het trouwens ook niet) ben wel benieuwd naar alle resultaten!
Ik kende deze site niet, maar ik ging eens even kijken en zie ZOOOOVEEEL leuke dingen erop staan! Mooiste is dat ik ze dus zelf kan maken hihi dus dat ga ik zeker doen (zoals die hoes voor voedingskussen, echt geweldig!) Dus bij deze bedankt voor de inspiratie
Geld verdienen door zwanger te zijn, wat een luxe daar Woehoe op de helft, weer een mijlpaaltje verder! Ik nog 8 dagen voordat ik er ben. Benieuwd of mijn buik dan ook net als die van jou explodeert Beertje ik heb ook steeds meer last van duizeligheid. Morgen begin ik met sh'bam hihi benieuwd hoe dat gaat!
hahaha, ik gebruik Villa Uk ook voor inspiratie! daar heb ik ook die leuke gebreide Koekadekentjes op gevonden! als het allemaal voorspoedig loopt ga ik misschien ook nog wel een verzorgkussenhoes maken! ik vind het zo leuk dat je echt iets unieks hebt als je het zelf maakt!
Jullie zijn wel crea bea's hoor! Ik heb ooit eens een sjaal en een tas gebreid met de ouwe wijven steek maar zou er nu de puf niet voor hebben! Op doe site ga ik eens kijken, ben ook wel van het Internet shoppen haha
Oh ik heb nog wel een goede webshop tip: Zara.com! Ze hebben echt zulke leuke babykleertjes! En het is echt onwijs uitverkoop nu!! heb al een paar dingen gezien die ik zaterdag na de echo direct ga kopen
ja leuke site is dat he, villa uk, ik ben vooral fan van koeka, zijn zulke lekkere spullen en ook goede kwaliteit. Zara.com zal ik ook eens even gaan snuffelen
Ga meteen even kijken hihi Ik ben ook echt fan van online shoppen. Hier op mijn eiland hebben ze niet zoveel leuke winkels, en op internet kun je gewoon alles krijgen en het is vaak nog goedkoper ook! Plus je hoeft er de deur niet eens voor uit. Heerlijk!
Hoi meiden, Wat veel gekletst hier vanaf gister morgen! Gezellig!! Luca wat bijzonder, op de helft! Bij mij duurt dat nog 3 weken! Ik ben ook totaal niet crea! Ik koop ook alles liever. Online shoppen ben ik niet zo van. Heb al te vaak meegemaakt dat het mijnder mooi uitvalt of de maat niet goed, dus ik ga liever real life shoppen haha. Vind vl ook leuk want die wil overal mee naartoe haha
luca: Ik werk zelf 2 dagen, maar de andere dagen heb ik altijd mijn dochtertje. Ik ben dan ook aardig gewend om echt vanalles met haar samen te doen. Dit wordt voor haar dus de eerste controle in het ziekenhuis waar ze niet bij is. Wanneer ik dus echt iets moet doen, zoals nu, waarbij het echt niet handig is, moet ik speciaal opvang regelen. Als het goed is krijg je bij de 20 weken echo sowieso foto's. Omdat ik zoveel echo's heb, geven ze niet iedere keer foto's mee, dan gaat het te duur worden. Leuk hè, kunnen zeggen, ik ben op de helft. Ik heb vandaag telkens gezegd tegen mijn collega's, morgen ben ik op de helft!   Zeker creatief zeg! Dat is echt niet aan mij besteed. Beddengoed koop ik, of mijn schoonmoeder maakt het. Ze gaat ook 2 slopen maken voor de kussens die ik al heb, maar straks in de schommelstoel wil leggen. Vandaag was zo leuk op mijn werk. Ik had het nog niet aan de kinderen verteld, dat ik zwanger ben. Maar mijn buik is lekker gaan groeien sinds de kerstvakantie en begint sinds vorige week toch wat in de weg te zitten. Dus ik zei tegen een meisje, sorry, maar ik kan niet meer bukken. Zei vraagt mij waarom niet dus ik heb haar gezegd dat ik een baby in mijn buik heb. Begint ze heel hard tegen iedereen te roepen: "De juf heeft een baby in haar buik! De juf heeft een baby in haar buik!" Dus als ik vrijdag ga werken zal de andere groep het ook weten, zeker aangezien ik twee broertjes en twee zusjes in beide klassen heb zitten. Mijn buik is op dit moment echt aan het groeien, nog even en ik pas mijn ene winterjas niet meer. Gelukkig heb ik er nog één die ruimer zit.
HAhaha Micha, Leuk die reacties van kinderen! En ja waarschijnlijk weet nu de hele school dat de juf een baby in haar buik heeft! Hier is mijn buik ook aan een groeispurt bezig.... vind ik helemaal niet erg! Lekker mee pronken haha
Hier ook een crea Bea, ik haak van zpagetti tot fijn haakgaren. Ook naai ik heel veel meisjeskleding, maak taarten van marsepein ! Mijn probleem is nu als ik iets zie dan denk ik oh maar dat kan ik zelf en dan kost het me maar dit ... Alleen komt dan toch de tijd om de hoek kijken. Een Boxkleed kan ik bijv makkelijk zelf maken maar nu zag ik laatst een hele mooie in de goede kleuren liggen voor nog geen 25,- die heb ik dus toch maar gekocht ik maak nog wel de reserve ! Vorige keer ook de lodger voor in de maxi cosi gemaakt maar nu niet nodig omdat het een zomer kindje wordt tegen de winter zie ik wel misschien een grotere versie ofzo ! Wel wil ik lakentjes , dekentjes, gordijnen en accessoires nog zelf gaan maken.
Oh die site van villa uk, die kende ik nog niet ze verkopen daar die wafelstof die Koeka ook heeft en..., de lamp die ik al ergens anders gezien had ik vind hem zo gaaf helemaal bij het zilver / grijze behang wat ik besteld heb ! Hanglamp vliegtuig / ster grijs : Villa UK Wat een geweldige site dat geeft weer een hoop inspiratie !