Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam

hahaha, ja inderdaad, misschien moet ik vast gaan wennen aan rommel, uit mijn Aupair tijd weet ik nog dat het onmogelijk is om het altijd keurig te hebben in huis met kleine kids die achter je alles weer overhoop halen:) maar goed, dat waren wel 3 kids... 1tje is misschien nog te overzien:D

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Thnx Pooh voor je uitgebreide antwoord, hier kan ik wel wat mee! :D
    Ik ga maar eens op Marktplaats kijken enzo of ik daar wat leuks kan vinden, moet vast genoeg te verkrijgen zijn. Vondt de joggingbroek bij de Hema er ook wel lekker zittend uit zien.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik meld me ook aan:
    13 juni uitgerekend, zwanger van de eerste, wat een jongen is!!

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zo meiden ik heb weer heel wat gemist zie ik! Mischa gefeliciteerd met jullie boy! Heel leuk hoor!

Ik kom net van de vk en alles was goed! Bloeddruk 120/60, dat verklaart de duizeligheid (normaal 140/70) en baarmoeder 2 vingers onder de navel wat overeenkomt met 18 weken dus ukkie groeit goed denk ik!O Wel even tel van de diëtiste gevraagd aangezien ik sinds de zwangerschap al 7 kg ben gegroeid. Wat de vk overigens niet heel schokkend vond...

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Oh en de volgende afspraak bij de vk is 11 februari, zou iemand mij willen toevoegen aan de lijst? Dank Alvast!

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hi Beertje! Wat fijn dat alles weer goed was! jullie wilden niet weten wat het wordt toch?

Nu snap ik ook waarom ik duizelig ben af en toe, mijn bloeddruk was vorige week 110/60, erg laag dus, maar goed dat heb ik eigenlijk altijd wel..

Er waren volgens mij nog meer dames met een afspraak of zelfs een 20 wk echo... Hoe is het gegaan ladies??

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoeveel kg is iedereen aangekomen tot nu toe?
    Ik gelukkig pas 1,5 / 2 kg

8. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Zonnebloem welkom!!! Heee weer een jongen...

Fb: 3 kilo...aangekomen...

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ik zit rond mijn startgewicht. Ben in de eerste twee weken ongeveer 1,5 a 2 kilo afgevallen en dat zit er nu dus weer bij.

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    5 kilo:( maar ik kom sowieso vrij snel aan, en ben helemaal niet misselijk geweest, alleen maar hongerig... Ik heb ook in het begin helemaal niet meer opgelet, ben nu weer van het snoepen af en probeer gezond te eten, hopelijk blijf ik onder de 15 kilo...

11. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hier kleine 3 kilo.
    Jongens zijn aardig in de meerderheid! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Wij mogen vrijdag! Nog even geduld dus, gelukkig trapt de kleine lekker. Veder lees ik wel mee maar ben niet heel actief in schrijven, sorry.

Zag een mooi mutsje voorbij komen, heel leuk, knap.gedaan hoor!
    Liefs chicca

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zonnebloem: Welkom en gefeliciteerd met jullie zoon!
    Hier 3 kg aangekomen
    Beertje: Wat fijn dat alles goed was.... en miss iets meer zout eten voor de bloeddruk (dropjes!!!) Moet ik ook anders is mijn bloeddruk ook net te laag!

13. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier 2,2 kg aangekomen. Was meer maar val uit t niets weer af.
    Hier wel aanleg om dik te worden Maaret zwangerschap blijkbaar niet. Heel apart!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik was bij 1e totaal 19,5 kg aangekomen hihi nu hopelijk niet!
    Al zijn die maltesers overheerlijk die ik nu zit te eten :p

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ik ben ook proactief bezig met mijn mercicrocantjes. kan vast niet lang duren voordat de kilo's erbij komen haha

16. Hier nu ergens tussen de 1 en de 3 kg, de verschillende weegschalen zijn het niet met elkaar eens. Maar het maakt mij echt geen fluit uit haha.

17. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @luca mooi mutsje was ik vergeten te zeggen.
    @zonnebloem welkom en gefeliciteerd met jullie eerste mannetje.

ik zat vorige week bij de vk nog onder mijn begin gewicht wat ik bij de dietiste had toen ik 4,2 weken was.

Zat vandaag bij de tandarts. Ik ga zitten en had vandaag een nieuw tandarts die mijn gebit schoonmaakt, een jong vrouwke en vroeg of en nog gebitsveranderingen waren ik nee en op het gezondheidsgebied ik zo dat ik zwanger was. Meisje reageerde heel leuk en meteen door vragen. komt de andere tandarts(oudere vrouw) gebitcontrole doen. Zegt ze tegen haar ze heeft goednieuws. tandarts ook vragen. controle alles goed. ik vraag zo dus ik hoef geen afspraak te maken nee pas weer over een half jaar en dan wel met de kleine :p. ze vertelde dat haar zus ook zwanger was. ze vroeg op een gegeven moment welke datum ben je precies uitgerekend? ik zo de 25ste en zij dan ben je even ver als mijn zus dat is nou eens toeval. veel gebuurt bij de tandarts vandaag was wel gezellig. Ik heb 40 minuten in de stoel gelegen. Iets te veel gekletst.:D

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier nu 1,5 kilo aangekomen. Draag spijkerpositiebroeken. Maar die wisselen per winkel wat betreft maat. Heb er 1 maat 42 en 1 maat 46. Beide zitten prima. Alleen bij die van 42 zit spijkerstof hoger en past buik straks minder in denk ik.
    En draag allemaal eigen truitjes, maar wel die wat langer zijn en beetje uitrekken of ruim vallen.

Ik ben juist wel van rommeltjes, maar manlief niet. Dus is hier wel beperkt. En we zijn beide niet zo van foto's aan de muur.

19. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna 20 weken !!
    Morgenochtend eerst de echo, uurtje daarna afspaak VK, 2 uur daarna afspraak fysio dus mijn dagje is weer gevuld.
    geen mooie foto.... hij zet hem ook nog op zijn kop ???

Bijgevoegde bestanden:

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mooie buik hoor!! Bij mij zie je nog niks begin soms wel ongerust te raken!

Ik heb geen zw.diabetes!! Waarde was nuchter 4, 8, 5, 5 en nog een keer 5, 7 ofzo...:)

Deel Deze Pagina