Fb die is leukkkk.... En al helemaal in het roze.. Mijn schoonma heeft exact die in het zwart hangen in de slaapkamer... Bandenpijn: voelt dat trouwens als van die steekjes onderaan je buik als je te snel op staat of loopt? Want dan denk ik dat ik dat net ook voelde...niet bepaald fijn
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 49 (6) Meisje, (16) Jongen, (4) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 4 februari Beertje1987 - 20 wkn echo Fas30 - 20 wkn echo Pooh85 - 20 wkn echo Liesjuh1977 - 20 wkn echo Pindakoek - 20 wkn echo Luca2504 - controle gyn 7 februari FB1984 - 20 wkn echo + controle gyn Nonma - 20 wkn echo + controle Daycey - controle vk Trotter - extra controle gyn 8 februari Kaytjuh - 20 wkn echo 11 februari Pooh85 - controle vk stefanenlaura - 20 wkn echo Beertje1987 - controle vk 13 februari Trotter - controle gyn Liesjuh1977 - controle vk Chicca - controle gyn (met echo) 14 februari stefanenlaura - controle vk 19 februari zonnetje1980 - 20 wkn echo Micha2 - controle gyn Fiore - controle vk 22 februari VanEke - controle vk Myres - controle vk 27 februari Rebekka85 - 3/4D echo Luca2504 - 3/4D echo 8 maart Larissa259 - 3/4D echo 13 maart Zally - 3/4D echo 14 maart Kaytjuh - 3/4D echo 16 maart Dacey - 4D echo
Zo... de lijst is weer actueel! De afspraak van Fiore staat erin en natuurlijk ook de meid van Maya88. Gefeliciteerd Maya, leuk hoor, toch weer een meisje erbij in de lijst. Ook even het lijstje met afspraken bijgewerkt, er zitten een hoop meiden (inclusief moi!) af te wachten totdat het weekend voorbij is, hebben we eindelijk de 20 weken echo en komen er misschien nog wel meer meiden bij op de lijst. Of gaan we toch het aantal jongetjes weer omhoog gooien? Hier vandaag naar de Hornbach geweest om de behangrand op te halen. Gelijk maar even definitief besloten wat we nog meer qua behang op de muren willen en we zijn eruit! Lange muren worden wit (met zilvere glitters er doorheen) Op 1 vd 2 lange muren gaan we 3 banen lime-groen behangen en daar komt de commode dan voor te staan. De korte muur gaan we zilver behangen en daar komt de grote kast dan voor te staan. Het beetje wand naast het raamkozijn wordt ook gewoon het witte behang. Aangezien we ook witte meubeltjes hebben willen we wel een kleurige klamboe boven het bedje hangen aangezien die tegen de andere lange witte wand komt te staan. De behangrand komt dan alleen op de 2 lange wanden en het stukje muur naast het raam. Hoogstwaarschijnlijk niet op de zilvere muur aangezien daar toch de kast voor staat en de behangrand dan toch zo goed als niet zichtbaar zal zijn. Morgen gaat mijn vriend met een vriend samen de kast die nu nog in het kamertje staat weghalen. (moet lekker handig via het raam met een steigertje aangezien hij niet over de trap past). Dan halen we de rest vd kamer leeg, nog wat spullen naar zolder en vast wat spullen klaar zetten die maandag over een week worden gehaald door de Kringloop en dan is het kamertje leeg en kunnen we beginnen met behang krabben en schuren en schilderen vh houtwerk en vast het plafond gaan witten. Laminaat ligt er al in sinds we hier zijn komen wonen dus dat scheelt alweer een hele grote klus. Zo'n zin om te beginnen aan het kamertje! Nog maar een weekje werken en dan hebben we lekker een weekje vrij, dan hopen we alles (grotendeels) af te krijgen en ook een begin te kunnen maken aan het opknappen van onze eigen slaapkamer. Moet ook opnieuw behangen en geschilderd worden. Als we dan toch in de troep gaan zitten, waarom dan niet gelijk goed doen...? (laat m'n bankrekening het maar niet horen, haha)
Hoi meiden, Kaytjuh: jep dat klinkt al de beroemde bandenpijn.... niet fijn inderdaad! Hier komen ze na een telefoontje van babydump gisteren het kamertje 19 feb brengen! Heb zo'n zin om het in te richten!! Zijn er hier ook meiden die naar de 9 maandenbeurs gaan? Wij gaan 20 feb!
9 mdbeurs:nee ik ga niet ik kan niet te veel lopen en op 1 houding zitten hellaas.. En moet eerlijk zegge heb best erg veel dingen al en krijg elke dag allemaal spullen erbij...god mag weten waar ik alles gaat laten? Vandaag toch weer ff op de daycare beland vanwege een bramderig gevoel bij de vagina, hebben urine nagekeken maar alles was gelukkig schoon, op de normale vervuiling wat iedereen heb (huidbac) na... Mar voor nu geen zorg kan komen door veranderind omstreeks de vagina zuurgraad doorbloeding ect ect... Maar toch hebben ze met laatste beetje urine op kweek gezet om toch compleet uit te sluiten uitslag hoor ik as vrijdag... Ga er vanuit dat het goed is.. Het komt en gaat ook het gevoel... Dus hou me maar vast aan de verandering van het vrouwelijke tijdens de zwangerschap.. Ook hebben we ff een echo gehad heerlijke volle baby hihi compleet mooi hartje... En bizar de gyn zag die snede tussen de hersenhelft mooi om te zien ook... Dus ben ook weer gerust gesteld.. Vijdag a.s voor de 20 wk... En dan is het doortellen naar de 24 en 26ste week... Fijne avond meiden...
Spannende weken voor jou kaytje? Fijn dat wel alles goed is na gekeken en je de beeb nog ff hebt kunnen zien! Onvoorstelbaar he wat die mensen allemaal kunnenzien op zo'n echo. Veel dingen zijn vior mij echt Chinees haha
FB: Je kunt de kaartjes via wij of prenatal voor 14,50 bestellen en treinkaartjes voor 17,50. Met de leuke kikkertas erbij zijn we nu 35,- pp kwijt. Anders waren we al meer aan het treinkaartje alleen kwijt geweest. Wij gaan zaterdag naar de 9-maandenbeurs Pindakoek: Gefeliciteerd met jouw nieuwe baan!!! Kleine buik, ik begrijp jouw bezorgdheid, maar hoeft echt niks te zeggen hoor. Ik ben juist bij 19 weken gaan groeien en nu zie je het echt groter worden. Liesjuh en Pindakoek Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel aan zit te denken om een koffertje op wieltjes mee te nemen, maar het heeft er ook mee te maken dat ik al een hele tijd niet te veel kan tillen, daar krijg ik echt last van. Als ik een rugzak mee zou nemen, zou het uiteindelijk te zwaar kunnen worden. Maya: Bij mij duurde het ook heel lang voor ze het hartje goed kon bekijken, ik heb er uiteindelijk 3 kwartier gelegen. Ze zei op een gegeven moment dat ze mij niet zou laten gaan voor ze alles goed bekeken had. Hij lag er gewoon zeer ongunstig voor. Was in het Sophia, dus dat moet wel goed komen. De Wij: Ik had hem al bij mijn dochter en daarna heb ik mij er voor een extra jaar op geabonneerd. Dat abonnement is afgelopen week geleidelijk overgegaan in het nieuwe lidmaatschap. Ik kreeg een blad met begeleidende brief met gefeliciteerd met uw zwangerschap. Het zijn hooguit 2 blaadjes die ik anders ook had gehad door het abonnement. Bandenpijn: Ik heb juist aan het begin van de zwangerschap last van bandenpijn gehad en nu nauwelijks. Ik heb dat bij mijn dochter ook gehad en dit keer wist ik juist door de bandenpijn nog voor de test dat ik zwanger was. 20-weken echo's: Wauw morgen maar liefst 5 stuks! En in de rest van de week nog 3. Benieuwd of de meisjes een inhaalslag gaan maken, maar veel belangrijker, ik hoop dat alles goed is. Babykamer: Hier staan de meubeltjes er al in. Vanaf maart gaan we het kamertje verder aankleden met spulletjes en blauwe dingen. Maar nu zal mijn buurmeisje er nog 2 keer slapen. Zo lang als dat zo is wil ik er nog niet zijn kamertje van maken, want als ik dat doe, dan mag er niemand anders meer in slapen. Dan moet hij de eerste zijn die er gebruik van zal maken. De kleertjes van mijn dochter heb ik dus ook nog niet uitgezocht. Vanaf maart! Hier een erg drukke week achter de rug en dit weekend is mijn man er ook niet. Gelukkig is de volgende week veel rustiger, alleen op mijn werk is het een gekkenhuis, rapportentijd hè! Dan ben ik erg blij dat ik geen eindverantwoordelijke ben en nu vooral een ondersteunende taak heb.
Wij gaan waarschijnlijk ook vrijdag de 22ste naar de negenmaanden beurs. We hebben nog geen kaartjes gekocht. Idd veel 20wkn echo's deze week. Iedereen succes met de zenuwen en dat alles goed mag zijn. Micha Wat is jou functie binnen school omdat je geen eindverantwoordelijke bent? Bij ons zijn de rapporten afgelopen week mee gegaan en komende week zijn de rapport gesprekken. Ik heb nu al medelijden met alle lkr en logo's, die krijgen deze week weer een lange week. Gelukkig hebben ze bij ons niet veel leerlingen. Max 15 kids. Vandaag gaan we lkkr een dagje relaxen. Lkkr op de bank het kleedje voor de kleine afhaken.
Oeps ging ff mis. Neem hooguit een kleine rugzak mee. Voor de rest kan ik nog prima sjouwen dus maak me niet druk. Weet dat ik altijd last van mijn rug krijg dus zal nu niet anders zijn. Ben t gewend helaas. T kamertje staat in elkaar en we zijn er superblij mee. Nu nog ff de deurtjes en lades goed afstellen en soppen en dan kan t ingericht worden. De eerste babywasjes hebben al gedraaid. Zal gelijk even foto's spammen als t lukt
@Nicci: leuk kamertje hoor @FB1984: wow wat een mooi buikkie Morgen de 20 weken echo...whaaah ben echt zenuwachtig!! gelukkig is het al om 8.45 uur en hoef ik niet een hele middag te wachten...
hallo dames, Hier lekker rustig, begin steeds meer te voelen in mijn buik en heb ook afgelopen week een ontzettende groeispurt gehad vind ik. Heb het idee dat mijn buik nu al bijna even dik is als die bij mijn vorige zwangeschap uberhaupt is geweest Valt erg mee vind mijn man hoor, dus hji kan nog groter Komt denk ik dat ik deze meer naar voren draag dan de vorige, wel zo leuk, kan er nu al echt mee pronken! @FB: mooi buikje hoor, ga kijken of ik mijne er ook op kan zetten nog...leuk om te showen zo he @nicci: mooi kamertje hoor! Hou wel van die stijl, lekker veel ruimte in die kast straks!! Heerlijk @pindakoek: succes morgen!! we duimen mee @9maandenbeurs: mijn man was gisteren in een melige bui, dus meteen gebruik van gemaakt voor te stellen samen te gaan Hij zij nog ja ook!! Proberen om er de 21e naartoe te gaan, moet dan alleen nog ff vrij opt werk kunnen regelen...
Pindakoek: Morgen liggen we even tegelijk op de bank voor de echo.... ik mag om 8.30 uur! Spannend!! Hier voel ik de kleine de hele ochtend al.... soort van schopjes onderin mijn buik!! Zo fijn om te voelen!!