Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Mooie meubeltjes Nicci!

FB1984 & VanEke, lekkere buikjes al dames. Ik moet er ook maar weer eens eentje maken van die van mij, heb ook een redelijke groeispurt gehad afgelopen week. M'n omgeving begint het nu echt te zien, maar van jullie win ik nog lang niet hoor. :D

Hier is nu het kamertje echt bijna helemaal leeg. Vanmorgen is er een kast uit verdwenen en naar m'n schoonvader gebracht en oud aquarium wat er stond is naar de zoon van een vriend van ons gegaan. Nu staan er eigenlijk alleen nog wat spullen in die opgehaald moeten worden door de Kringloop. Aangezien die morgen over een week pas komen ga ik dat óf in het midden vh kamertje zetten voorlopig óf even op de overloop zodat ik lekker kan gaan beginnen met behang krabben en het schuren vd kozijnen. Ik heb er helemaal zin in. Hoe sneller het kamertje klaar is des te beter, kunnen we eindelijk gaan inrichten. :)

Ben wel te druk geweest vanmorgen merk ik aan m'n buik, lekker hard en last van m'n banden... nu mezelf dus maar even verplicht om rustig met een kop thee op de bank te ploffen. Wil eigenlijk straks weer verder in het kamertje, heb het behang krab virus alweer flink te pakken, wil aan de slag!

Gisteren zaten mijn vriend en ik rustig op de bank toen hij ineens naar boven liep, de doppler haalde en het hartje wilde luisteren. Hij wilde het zelfs zelf zoeken, dat wilde niet echt lukken dus heb ik het van hem over genomen. Later in bed vroeg hij nog eens te mogen luisteren en toen hoorden we het ook beter, zo lief dat hij er zelf om vroeg. Merk aan ons allebei dat we er echt aan toe zijn om de kleine morgen op de echo weer te mogen zien. Ben ook zo benieuwd of het gezond is en vooral ook... wát het is. Wij gokken zelf op een jongen, morgen avond zullen we zien of ons gevoel juist is. (stiekem denk ik dat het juist een meisje is doordat wij al die tijd al een jongen denken)

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @Nicci mooie meubeltjes
    @FB en VanEke mooie buikjes.

de dames met morgen de echo veel succes.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gisteravond/nacht was meneer baby zo druk in mijn buik, zoveel had ik hem nog nooit achter elkaar gevoeld. (voel hem ook pas sinds een weekje)
    Ook van buitenaf kon ik het al voelen, dus ik heb meteen vriendlief wakker gemaakt en zijn hand op mijn buik gelegd en hij heeft de kleine man ook 2 keer gevoeld.
    Zo'n bijzonder moment!

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik mag ook lekker vroeg gelukkig! Half 10 en ik hoop zo dat alles goed is! We hennen net besloten dat we wel willen weten wat het wordt! Vl os overstag hegaan op een voorwaarde: we vertellen het tegen niemand. Wordt echt ons geheimpje :)

Mooi kamertje nicci! Morgen komen omze meubeltjes, ben heel benieuwd!

9 maandenbeurs zijn we nog niet over uit, lijt me wel leuk om heen te gaan. Vraag me af of vl het ook wel leuk vind.

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ja hij is idd nieuw. Gekregen van mijn ouders.

6. Nicci1982

Wau. Mooi buikje hoor!

7. Nicci1982

Dames met een 20 weken echo: succes en lekker genieten morgen.

Baby voelen: onze man is ook weer gedraaid denk ik. Voel hem bijna de hele dag al weer. Vanmorgen kreeg mijn vent ook een schop tegen zijn arm. Hij lag achter mij en zijn arm over mijn buik. Hij was gelijk hied wakker hihi.

kleertjes: zijn ook gewassen. Als t droog is kan alles de kasten in. Alleen de kast aan de buitenkant nog soppen en het ledikant. Bedje opmaken doe ik pas aan het einde. En de rest van de aankleding volgt waarschijnlijk volgende week nog.

Kamertje: laatste spam foto hihi. Sorry dames maar ben beretrots erop. Nu alkeen de boom nog maar daar gaan we straks aan beginnen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      6
  8. Nicci1982

Zowaar plaatste hij de andere foto's goed maar deze weer op zijn kant haha. Ach jullie snappen t idee vast wel

9. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Wt een leuke kamertjes allemaal leuk hè, om helemaal los te gaan met het inrichten ervan!

Ik ga zaterdag de 23e naar de 9 maandenbeurs. Elke jaar ga ik met mijn moeder al naar de huishoudbeurs, dus dit jaar op een dag de ook DE beurs er is. 2 voor de prijs van 1 dus en we hadden al kaartjes voor de halve prijs. Lucky me dit jaar dus!

Vandaag naar de babydump geweest. 2 dekentjes gehaald, 2 broeken voor mij (mijn eigen broeken passen nog wel, maar zitten gewoon niet lekker meer), pyamaatje, pakketje met mutsje, rompertje en sokjes in Holland stijl en nog wat kleine dingetjes. En natuurlijk de cadeaudoos en de gratis waterdichte tas opgehaald!

Alle meiden die morgen voor de echo gaan: geniet ervan! Er zijn vats veel vezonde wondertjes te zien!

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nicci: leuk die uiltjes!

Kamertje: ik zal foto's plaatsen zodra er ook behangen is,
    Nu alleen nog 3 muren geverfd en de meubeltjes erin (nog niet op de juiste plaats)

11. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hier vandaag eindelijk het kamertje geheel leeg gehaald en vanmiddag al lekker behang staan krabben. Hopelijk deze week alles eraf en dan volgende week, als we vakantie hebben het kamertje geheel schilderen en behangen zodat de meubeltjes erin kunnen.

En dan ter voorbereiding op de 20 weken echo morgen begin vd avond (18:30 uur) maar zojuist even een buikfoto gemaakt die ik graag even met jullie wil delen. :)

Bekijk bijlage 303905
    Buikfoto 20 weken en 3 dagen

12. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stefanenlaura:
    Ik sta 1 dag voor groep 3 en 1 dag voor groep 4. Mijn duo's werken beiden 4 dagen. Het is ook erg moeilijk beoordelen als je de kinderen maar 1 dag per week hebt.
    Nicci:
    Mooie meubels, inderdaad groot, maar je hebt er de ruimte voor, is alleen maar handig!
    Mag je zeker trots op zijn hoor!

Alle meiden met 20 weken echo morgen, veel succes maar ook veel plezier!

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Dames met de echo, succes vandaag! Ik zit te shaken van de zenuwen maar over een uurtje mag ik gelukkig al. Hopelijk komt iedereen met goed nieuws terug!

14. Nicci1982

Succes dames! En vooral genieten. Bij mij was de spanning weg zodra ik op de tafel lag! Heb er dus uiteindelijk na nehoorlijke spanning vooraf goed van kunnen genieten.

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja ik weet dat het bij mij ook zo is. Had het bij de vorige echo's precies zo. Tien zag alles er gewoon goed uit, dus heb eigenlijk geen reden om aan te nemen dat er iets niet goed zit. Geen bloedverlies gehad, voel me goed, bm ligt mooi op schema, voel ukkie prima dagelijks. Dus positief blijveb!

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames met de echo vandaag, veel succes en ook veel plezier ! Het is natuurlijk super spannend maar het is ook wel weer bijzonder om je kleintje weer even live te mogen bewonderen. Ik ben benieuwd of er nog meer meiden bij zullen komen !

17. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joepie!! 20 wel echo was goed! Ons meisje is nog steeds een meisje gelukkig! Zal ff foto toevoegen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,2 KB
      Weergaven:
      6
  18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nou bijna helemaal voor niks geweest :(:x

Wat een flut echo apparaat heeft dat flevo ziekenhuis zeg!! AMC was veel beter! We konden amper iets zien en toen we zeiden dat we dmv ICSI zwanger waren geworden zei ze: ooohh maar dan hebben jullie recht op een prenatale screening via de gyn. dus dan maken we even een andere afspraak.

Wel gevraagd of ze nu kon zien of het een jongen of meisje was..ze dacht een meisje te zien...maar ons eigenwijsje had de handjes er steeds voor :p
    Ruggengraat, hoofdje en handjes zagen er iig mooi uit. Toch wel fijn omdat er open ruggetjes in de familie voorkomen!!

Waarschijnlijk dus as maandag een vervolg echo...hoor ik morgen pas!

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje... daar ben je mooi klaar mee. Heb je daar voor in spanning gezeten, hopelijk maandag dan een echte mooie echo!

@Pooh, mooie foto van jullie dame, fijn dat de echo goed was. :)

@Beertje, ik zit ook met flinke zenuwen... alleen moet ik nog wachten tot vanavond 18:30 uur voordat het zover is. :(

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zo even snel een berichtje! Vanmorgen de echo gehad en beeb is apk goed gekeurd! Moet morgen nog even terug om het hartje te beoordelen, kleine was in geen een positie te krijgen dat ie ze rikketik liet zien. Maar klonk wel mooi maar ze willen het toch even zien! Ik ben in ieder geval helemaal verliefd!

Alleen een beetje jammer dat ik op de terug weg richting de auto me verstapte en voel op mijn knietjes en arm. Maar buik bleef ongedeerd en beeb voel ik nog lekker bewegen.

Deel Deze Pagina