Okii thx voor de info meiden... Alles wat nu nieuw is, vindt dat altijd zo spannend... Duncham: welke joolz heb je genomen? Kamer: kamertje is wel opgeruimd maar nog niet aan begonnen manlief zou eerst deze maand gaan verven, maar dat heeft die weer verzet na vlak voor de kamer komt... Dat is dus eind maart... Kleren zitten nog in dozen en tassen en zullen daar voorlopig ook wel blijven hihi...
Slapen: ik slaap ook sindskort met een langwerpig kussen, heerlijk! Voedingskussen vind ik te groot (weet ik nog van vorige zwangerschap) Die pak ik wel als dit niet meer lekker ligt! Na mn vorige zwangerschap moest ik echt afkicken van kussen bij mn buik! Echt nog bijna jaar zo geslapen hihi
Kaytjuh: Volgens mij hangt de duur van de 20 weken echo een beetje af van hoe moeilijk of makkelijk alles te vinden is, maar ik denk dat ongeveer 30 minuten het gemiddelde is. Bij mij lag hij heel ongunstig en heb ik ruim drie kwartier daar gelegen. Liesjuh: Ik was diegene met een voedingskussen in bed, maar maakt niet uit! Ik heb hem bij de hema gekocht toendertijd, die was niet belachelijk duur, en verschillende hoezen zijn er bij te koop. Zonnetje: Heerlijk! Even op vakantie. Wij gaan de 25e, in de voorjaarsvakantie een midweek naar Centerparcs. Zitten we in een speciale kindercottage, moet heel leuk zijn, dus ik denk dat mijn dochtertje het heel erg naar haar zin gaat hebben! Ik heb gisteren trouwens bij de kruidvat een blauw onderlakentje gekocht bij kruidvat voor 2,80, geen geld dus. En ik kan hem lekker op 60 graden wassen en op een lage temp in de droger doen. Vind ik zelf trouwens echt een aanrader. Let er op, als je beddengoed koopt of je het heet kunt wassen en in de droger kunt stoppen. Zo irritant als je alles op moet hangen. Ik koop het beddengoed tegenwoordig erg vaak bij de Hema, omdat je die lekker heet kunt wassen en vervolgens in de droger kunt gooien. Prenatal heeft vaak beddengoed die je niet in de droger kunt gooien.
PS Toch wel grappig dat op de chinese kalender staat dat ik een meisje zou krijgen. Bij mijn dochter stond eerst dat ik een jongetje zou krijgen en een paar weken voor de bevalling was de kalender opeens aangepast en klopte het wel. Benieuwd of dat nu ook weer zal gebeuren, hihi
Bij mij klopte het! Er stond dat ik een jongetje zou krijgen en dat is dus ook zo. Ohw... en jij was dus degene met het voedingskussen in bed, haha... ik hou het ook niet altijd allemaal even goed bij zo te merken. Maar ga iig eens bij de Hema kijken of ze ze nog steeds verkopen. Ben nu flink aan het rondneuzen voor baby kleertjes... ik kan me nog maar net inhouden eigenlijk, pfff... wat is er veel leuks te koop zeg! Heel gevaarlijk!
Ik kon me eerst nog inhouden met babyshoppen, maar de laatse 3 weken echt niet meer!!! Koop elke week meerdere malen wel iets! Oepsss Vandaag ging ik voor haarverf naar de winkels, kom ik thuis met een rompertje voor baby en pet voor zoontje haha En verf?? Ja vergeten Deze week ook al voetenzak voor de maxicosi gekocht (aanbieding bij bol.com, precies de kleur die ik wilde) en een zingende roze/zilveren knuffel... Zo blijf je bezig
Hier ook. Shop me rot en de 3 deuskast ligt al praktisch vol. Maar ja dat is ook van 8 weken omdat ik al zo lang weet wat t wordt Maar door de komst van de meubels weet ik nubdus wel wat ik nog echt nodig heb en wat absoluut niet meer dus dat is handig. Zaterdag met een vriendin shoppen maar weet dus wel wat ik precies nig zoeken moet. En wil me vooral storten op de praktische dingen die ik nog moet en een paar kleertjes. Maar ook een mobiel, aankleding en speelgoed nog.
Leuk meiden dat jullie allemaal zo shop verslaafd raken ramdan de dingen die echt nodig heb vergeet!! Ik hoe kwa kleertjes niks te kopen heb alles nog bewaard. Maar ik moet nog wel van die kleine dingen zoals Zwitsal producten luiers enzo Kaytjuh wij hebben een nieuwe joolz bij babypark gekocht!! Weet eigenlijk hoe die verder heet haha maar ik heb een zwart frame en antraciete bekleding!! En dan helemaal compleet met winterzak en tas enzo. Hij staat op me profiel bij foto's!! Vandaag krijg ik me wiegje terug van mijn vriendin! Haar dochter is inmiddels 6 maandjes en past er niet meer in dus en ik wil er nieuwe bekleding in maken dus ja ik nu mooi gaan doen!! Lekker hoor op vakantie geniet ervan!! Wij wilde ook nog een weekje voor de baby geboren zou naar centerparcs gaan maar nu mag ik niet verder dan wen half uur van het ziekenhuis zijn dus dat gaat niet door!! Maar we hebben onze zomer vakantie wel al geboekt dus kijken we daar erg naar uit!!
Hier shop ik nog niet zoveel eigenlijk. Denk het een en ander ook nog wel te krijgen. En dan kijk ik wel wat we nog nodig hebben. En ik denk dat manlief het ook stiekem wel leuk vind om een keer mee te gaan shoppen, dus wacht er nog even mee. Wel van de week een pakje uitgezocht in de winkel en dat kreeg ik van mijn moeder. En deze maand hebben we ook al veel uitgegeven aan andere dingen, dus komt nog wel. Planning is dat we misschien dat we in maart op mijn verjaardag gaan shoppen. Ik vier mijn verjaardag op de zondag ervoor. @danchan: waarom mag je niet verder dan een half uur van het ziekenhuis afzitten? Hier gaan we waarschijnlijk niet op zomervakantie, gezien ik 28 juni uitgerekend ben. Misschien nog in augustus een paar dagen, maar dat zie ik dan wel weer. Ik heb tenslotte mijn vakantiehuis op wielen in de achtertuin staan en kan er zo mee op pad als we willen. Maar dat zie ik wel als het zover is. Gaan nu trouwens naar een huis toe hoor, gezien we met 14 mensen gaan.
Over de chinese kalender. Die ligt toch al helemaal vast dacht ik. Of veranderd die soms nog. Ben benieuwd. Volgens de kalender krijg ik een meisje en iedereen om ons heen denkt een jongen. Ik denk zelf ook een jongen, maar we wachten het af. Weet dat manlief toch iets meer voorkeur voor een jongentje heeft, dan kan hij daar lekker mee timmeren en ravotten zei hij vorige week. Ik ben blij met alles
Hier slaap ik met mijn ukkie kussen... heerlijk! Shop till you drop: Hier ook al veel in huis, moet me nu in gaan houden van vl tot de 9 maanden beurs haha. Komt goed, kan ik dan de schade inhalen Chinese kalender klopt hier ook niet, staat dat ik een jongen zou krijgen! Ik dacht ook dat die kalender vast stond
Hier ging de 20 weken echo niet door! Stonden we voor niks in t ziekenhuis om half 9 Na een kort onrustig nachtje, pfff Ze hadden een verkeerd tel nr
Wat balen zeg! Waarom ging hij niet door dan? Hier begint het shop virus ook een btje te komen, wil heel veel en moeten ook nog best veel. Kinderwagen wil ik via Markt.plaats aan gaan schaffen, hopen daar een mooie deal voor een 2e hands Joolz Day te kunnen 'scoren'. En hopelijk ook een mooie schommelstoel want die wil m'n vriend heel graag. Moeten daarnaast nog een matrasje voor in het ledikantje, aanraders?!?! En nog wat aankleding voor het kamertje qua gordijnen, mobile, klamboe, beddengoed (wat kun je daar eigenlijk het beste van kopen?) en dat soort dingen. En deze willen we kopen voor boven de commode ipv een plankje: Kubus-set 3 -delig | KARWEI Zijn niet goedkoop, maar vooralsnog wel de mooiste die we hebben kunnen vinden. Kleertjes heb ik al wel wat van gekocht, voornamelijk rompertjes in diverse maten, maar wil en ga zeker nog meer kopen. Denk wel dat we zo links en rechts nog wat krijgen van vrienden en kennissen, vrij veel jongetjes in onze omgeving en ook al wat 'kom maar bij me shoppen voor de kleine man' berichtjes ontvangen dus... En over 2 weken met m'n moeder en zus naar de 9 maanden beurs, dus wie weet kom ik dan ook nog wel met van alles thuis. Heel gevaarlijk voor de portemonnee om te weten wat het is, maar wel super leuk!
@ echo, wat een mooie echo's weer voorbij zien komen @ jongetjes, jeeh die lijst wordt steeds langer @ nieuw in dit topic, welkom @ vk, vanochtend weer een afspraak gehad en nog even gevraagd of ik echt geen groeiecho krijg met 30 weken, maar dat doen ze niet, want met voelen kunnen ze hetzelfde als met een echo... Was ik het niet echt mee eens, aangezien je nu niet voor niets die tecnologie heb. Dan maar een keer informeren naar een pretecho om t ukkie nog even te zien (en dat aanstaande mams weer gerustgesteld is ) Wel net het hartje horen kloppen zo heerlijk dat gerikketik @ voelen, ik voel mn kleintje nu steeds vaker, hebben jullie dat ook? Hoewel mn placenta aan de voorkant ligt voel ik toch dagelijks wat en soms best hard. @ shoppen, het is maar goed dat ik het niet weet, anders had ik al zooooooooooooveeeeeeeel gekocht. We hebben ook veel gekregen en veel vriendinnen hebben al tassen klaarstaan met speelgoed en spulletjes. Zo leuk, eerst hebben hun kleintjes er mee gespeeld en straks die van ons. De box hebben we ook al staan in de woonkamer, daar heeft de zoon van mijn vriend nog in gelegen en straks ons kleintje. Met een kleed moeten we dus nog even wachten, maar zodra ik bevallen ben stuur ik mn zusje op pad om op te halen wat ik haar dan voor die tijd al heb laten zien.
Goedemorgen! Ik ben niet heel actief geweest hier de laatste paar weken, erg druk en griep gehad. Vanmorgen hebben we de 20 weken echo gehad en alles was helemaal in orde! Hij lag er een beetje rot voor, hij wilde zijn snoetje niet laten zien maar helemaal geen afwijkingen, dus we zijn zeer gelukkig! vorig weekend hebben we veel dingen gekocht voor de babykamer (gordijnen, verf etc.) daar gaan we volgend weekend mee aan de gang! Verder ook een hoop basicspullen bij de Hema ingeslagen want dat was allemaal in de aanbieding. Hydrofiele luiers enzo, aankleedkussen + hoezen. We kunnen steeds meer van het uitzetlijstje strepen! Ik heb nog niet verder bijgelezen, ik zal later nog wel even reageren op de rest!
We mogen nu dinsdag, want dan komt de vrouw die echo's maakt een paar uurtjes werken (kniebanden gescheurt ofzo) Mn vriend was woest!! Er doet ook maar 1 iemand de 20wkn echo in t ziekenhuis. Mn vriendin had een paar maanden geleden precies hetzelfde met haar 20 wkn echo! Zij kreeg toen wel een bos bloemen We baalden echt!! Want we waren door schoonzus en zwager uitgenodigd om naar hun toe te komen in landal park in belgie, woe do en vrijdag. Omdat ik de echo niet wilde verzetten zijn we niet gegaan. Voor niks dus!!!!
Liesjuh: wij hebben een matras gehaald bij babydump voor ons zoontje toen! Ideaal goed ding en stevig (Nu bijna 2jr oud) Was 59 of 69 euro. Ziet er nog als nieuw uit, geen doorlegplekken, helemaal goed! Je hoeft dus geen hele dure te hebben... Is meer voor je eigen gevoel denk ik. Leen bakker matrassen schijnen ook aangeraden te worden!
zonnetjemijn zwangerschap loopt niet helemaal lekker!!! Ik heb voor nu wat gezien een lichte los laten de placenta en daarnaast ligt mijn placenta voor de uitgang!! Ik heb nu al 3 weken veel bloedverlies gehad en voor nu 1 dag je niks!! Ik moet 3 x per naar het ziekenhuis hoor controles en echo's en onderzoeken!! De artsen zijn bang dat ze kindje eerder moeten gaan halen vanwege de los latende placenta. Voor nu is iedere dag dat het kindje blijft zitten een fijn gevoel maar kan ook in eens zijn dat ik een keizersnee krijg!! We worden overal goed op voorbereid en houden goed hoop... En we duimen dat de kleinean nog een aantal weekjes mag blijven zitten!!
@dunchan, wat ontzettend eng allemaal. Heel veel sterkte. Hoop dat je kleintje lekker blijft zitten!!