Pff wat een nieuws dunchan. Hopelijk heeft de bedrust genoeg effect op de weeën en wordt het niet erger. Ik hoop zo voor jullie dat de kleine nog even mag blijven zitten en dat je de 34 wkn mag halen.
Pfff Dunchan, wat een naar nieuws... Neem je bedrust en hopen dat de kleine blijft zitten tot 34 weken! Ik duim voor je!
Duchan: wat klote zeg. Ik ga duimen dat ie nog even blijft zitten! Wat een zorgen, zou gek worden! Chicca: heftig ook hoor om zoiets zo jong mee te maken. Fijn dat je goed onder controle staat
@Dunchan: veel sterkte en hopelijk blijft de kleine nog even warm in je buik! Niet zoveel bijgelezen, jullie schrijven zo snel!! Hier gisteren gegourmet, zo ff het huis luchten en schoonmaken want die stank blijft hangen jullie gisteren nog wat gekregen/gedaan op valentijnsdag?
@liesjuh dat is idd een mooi valentijnscadeau Ik heb een bloemetje gekregen had ik niet verwacht. We vandaag gaan uiteten omdat we gister aan het eind van de middag naar de vk moesten. Bij de vk was ook alles goed. Ik zit nog steeds onder mijn start gewicht. Dit had ik echt niet verwacht. Nu over 4 weken weer terug .Ik was nu 300 gram zwaarder dan bij de 16 weken. Ik had net gegeten dus mijn maag was nog vol ook. Dit geeft me wel een goed gevoel voor als ik straks wil gaan afvallen. Nu ff snel de hond uitlaten in het bos en dan op zolder aan een nieuw project beginnen. Een speelgoedkist beschilderen met een geboorte kaartje. leuk al die lieve collega's die dit aan mij vragen. Houd me weer even bezig.
Valentijn: nee van manlief niks die geeft er niet om noemt het maar een commercieel gedoe, terwijl ik wel een kaart heb gestuurd naar zijn werk hihi..was een leuke verassing omder zijn collegas Van me moeder heb ik wel iets ergs leuks gehad zo hart die je aan de muur moet hangen met vakjes erin en ook nog is gevuld erg leuk hihi.. Achternaam: wij hebben dat begin deze maand ook gedaan nu is tog beetje officieel he.. Babykamer: hihi nou alsof me woorden zijn verhoord belde vamdaag de babydump om de kamer te leveren 8 maart hahah, dus gaat manlief binnen twee weken aan de verf...
Valentijn: niks aan gedaan dit jaar, ik moest werken tot 17uur en vriendlief moest 18.30 weer weg om even te darten en dan nachtdienst werken. Kreeg wel een heerlijke warme choc met slagroom haha Das al heel wat Vandaag DÉ lamp voor babykamer gevonden! Heel toevallig die ik wilde! Online 60 euro. Nu heb ik m bij intertoys vandaan hihi (17 euro) Wie verwacht dat?? Ging voor puzzel voor zoontje
@Daycey: ahhh wat lief @FB1984: wow zeker een leuke én mooie lamp! Bij Intertoys he...ga ook ff kijken vind hem ook super leuk hebben ze hem alleen in roze? @Kaytjuh en Liesjuh: ja wij hebben vorige week de kleine erkent op het gemeentehuis @Stefanenlaura: ik ben ook nog niks aangekomen hoor, vk verbaasde zich er ook over. Mja ik vind het alleen maar beter, is leuk zo'n grote buik ineens...maar het moet er ook weer allemaal af straks.. dat is minder leuk @Dunchan: hoe gaat het meid?? Hier niks te melden..werd net wakker op de bank...vriendlief is kennelijk zonder mij naar boven gegaan... Ben nu klaarwakker
Ik móet gewoon even showen wat ik gisteren voor de kleine man heb geshopt... Bekijk bijlage 306726 En morgen gaan we een box ophalen die we via Marktplaats hebben gevonden gisteren, een mooie witte met een lade eronder. Vandaag hebben mijn ouders de babykamer behangen, nu hoeven wij wat dat betreft alleen morgen de behangrand er nog op te doen en dan is de basis af. Op de plinten, lamp en gordijnen na dan. De meubeltjes kunnen iig onderhand van zolder af en richting de kamer, zo leuk dat we nu eindelijk aan het inrichten kunnen gaan beginnen. Heb wel even een traantje gelaten hoor vanmiddag... we hebben zoveel jaar uitgekeken naar dit punt. Had nooit verwacht dat ik dit kamertje ooit echt kon gaan gebruiken als babykamer.
Liesjuh:leuk hoor. Hier gisteren ook weer geshopt. Deze keer samen met vriendlief en samen zijn we helemaal een dodelijke combi. Dan zit er geen rem meer op. Zijn 3 deurskast zit dan okk al stampvol. Ben niet zo emo aangelegd maar snap dat jij een traantje wegpinkt na zoveel jaar. Wel relatief kort in de mmm gezeten zie ik. Zo lang zelf geprobeerd? Je leest vaak dat men na een jaar of 1,5 de mmm in gaan
Al een tijdje niet meer gehad. Eerst voelde ik mijn hartslag echt super goed als ik ging zitten of liggen. maar het is hier idd erg stil.
Hayy Nee geen last van hartkloppingen.. Net ff met me gezichhie in de zon gezeten wat was dat heerlijk zeg...
Hoi allemaal! Zeker stil hier! ik heb het afgelopen week echt mega druk gehad dus had ook weinig tijd om gezellig op het forum rond te hangen haha. Merk dat ik wat zuiniger moet zijn met mijn lijf, want had het weekend dienst en was daarna wel echt even klaar hoor. Stijf aan alle kanten! Verder weinig nieuws te melden. Alles gaat goed, voel de kleine steeds beter bewegen. Ook zie ik nu mijn buik heen en weer gaan, wat een heel apart gezicht is hahaha!