Wat jullie zeggen... zeker stil hier. Ook ik heel erg druk geweest afgelopen weekend. Kamertje vd kleine man is behangen en gisteren ook nog voorzien van een behangrand en een rolgordijn. Begint al helemaal op een babykamer te lijken. Zodra de overzet plinten erop zitten dan kunnen we de meubeltjes gaan schoonmaken en neer gaan zetten. Dan gaan we al langzamerhand de goede kant op. Gisteren nog 'even' een box opgehaald die we via Marktplaats hebben gekocht, nu alleen nog een mooie Joolz Day zien te vinden voor niet al te duur en een btje hier in de buurt. Moet ook vast wel gaan lukken. Gelukkig hebben we nog even. Vandaag na een weekje vrij weer gewerkt, viel best wel weer tegen. Was wel gezellig dat ik af en toe de kleine man voelde schoppen, gek hoor om dat te voelen terwijl je rustig aan het werk bent. Net even uitgerekend... ik hoef (met vrije woensdagen en koninginnedag e.d. eraf) nog maar 47 dagen te werken tot m'n verlof. Wat klinkt dat heerlijk!!!
Hier ook superdruk deze dagen... @Fiore, wat een leuke foto's! Wij moeten nog tot 16 maart wachten tot de echo! Hartkloppingen. Ik heb het ook wel af en toe, maar gelukkig niet zo erg dat ik er echt last van heb. Schijnt er allemaal bij te horen volgens de vlos, dus niets om je druk om te maken. Verlof. Ook aan het rekenen geslagen! Ik hoef nog maar 35 dagen te werken!
Foire: wow echt mooie echo foto's! Dat vind ik niet snel van 3d! Hier: erg last van bekken kan me snachts niet eens normaal omdraaien in bed. Morgen voor t eerst fysio...
Mooie foto fiore... Buik bewegen: lijkt me echt geweldig als je dat kan zien zeg..moet je zeker wel lang staren?.. Morgen wordt lekker een bank bed dag met de hele dag de shorehouse:-D
Goedemorgen meiden, Beetje stilletjes hier de laatste dagen... Hier ook druk geweest! Buik bewegen: Ik zie mijn buik nog niet echt bewegen maar heb wel af en toe een a-symetrische buik haha. Meer mensen die dit hebben? Foire: mooie foto's! Wij doen de 4-d echo in april als ik de 28 weken gepasseerd ben omdat vele echoscopistes zeggen dat de echo dan het mooist is. Hartkloppingen: hier geen last van! Vandaag een grote baby-dag voor ons... Vanmiddag komen ze vanuit de babydump alle spullen voor het kamertje, de box, kinderwagen en maxi-cosi brengen!!! En vanavond mogen we voor een gratis echo naar de fontys! Leuk, leuk!!! Ik zal vanavond een foto posten van de echo en als het kamertje in elkaar staat zal ik daar ook een foto van posten! Met de box in elkaar zetten wachten we tot mijn verlof begint. Ik vind het toch wel een groot ding in de woonkamer om zo nog 4 maanden te laten staan. Ik heb 2 grote honden en wil wel dat ze eraan wennen maar daarom doen we hem pas 6 weken van te voren in elkaar zetten. Morgen 9-maandenbeurs!! Wie gingen er hier nou nog meer morgen? Ik heb besloten dat ik mijn rode buikband om ga doen met de tekst: pas op ik schop! Dus mocht je iemand met zo'n buikband zien lopen dan heb je grote kans dat ik dat ben haha. Weten jullie al of je iets 'opvallends" aandoet? Dan kan ik ook rondneuzen of ik jullie misschien tegen kom haha.
Hier een weekje heerlijk weggeweest. Ik voel helaas nog steeds geen schopjes in buik, dus moet nog even geduld hebben. Dus zie het zeker nog niet bewegen. Buik groeit verder wel goed en nog steeds alle zwangerschapskwalen, dus zal wel goed zitten. Vermoeden is dat placenta aan voorkant zit, dus ben benieuwd of dat zo is inderdaad. Vanavond eindelijk de 20weken-echo. Geslacht blijft geheim voor de buitenwereld. Mooie 3-d echo zeg. Hier staat het kamertje al. Alleen nog vensterbank schilderen. Box zet ik ook pas in juni neer hoor.
Ik ga niet naar de 9maandenbeurs toe heb ik besloten. Mede omdat ik deze week 6 dagen moet werken (vandaag extra overleg op vrije dag ingelast, kon niet anders). Zou dan erg veel worden deze week. Heb alleen vrijdag maar vrij.
Daycey, nog maar 35 dagen werken klinkt toch als muziek in je oren, of niet dan? Leuke dag voor jullie vandaag Pooh! Benieuwd naar het resultaat van de meubeltjes, en welke kinderwagen hadden jullie ook alweer gekocht? Ik ga ook naar de 9 maandenbeurs, maar wel pas vrijdag dus we zullen elkaar niet tegenkomen. Van die buikband is wel een goed idee, ik ga vrijdag maar iets soortgelijks doen, morgen maar even een leuke opvallende buikband zien te scoren ergens. Tips waar ze voor een leuk prijsje leuke buikbanden verkopen? Wij gaan de 3/4D echo ook pas doen rond de 28/30 weken omdat ik idd ook heb begrepen dat de resultaten dan het mooiste zijn. Wie van jullie doen, of gaan er eigenlijk een zwangerschapscursus doen? Wij beginnen 18-03 met de cursus SamenBevallen, schijnt als stel een hele goede cursus te zijn om je voor te kunnen bereiden op de bevalling e.d. Daarnaast kreeg ik vandaag de tip om te gaan kijken naar zwangerschapszwemmen, moet ik wel ook nog op zoek naar een passende bikini want ik denk zomaar zeker te weten dat ik m'n eigen bikini's niet meer pas of ik moet topless gaan... hahaha
Cursus; ik wilde vanavond voor t eerst gaan zwangerschaps zwemmen, maar ben bang dat t niet gaat lukken met mn hoofdpijn
Hoi meiden, Nou de spullen zijn geleverd! Mooi op tijd ook. Weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben de mutsy transit. Maandag gaan we alles in elkaar zetten en dan zal ik wt foto's plaatsen. Hier wel een foto van 4 echo foto's van de gratis echo bij Fontys. Was een hele leuke ervaring!
@ dunchan, sterkte duim voor je dat je kleintje nog even lekker blijf zitten @ rustig hier, vorige week een buikgriep gehad en nu een infectie in de luchtwegen. Heb pufjes met onstekingsremmers en om mn luchtwegen vrij te maken. Ben de hele dag door zwaar benauwd en door het hoesten last van mn rug en buik. Maar met de kleine is alles goed gisteren weer het hartje mogen horen kloppen. Bijzonder hoe hij of zij daar geen last van heeft @ FB, sterkte met de migraine, lijkt me echt zwaar vervelend om dat te hebben, aangezien het je zo kan overvallen. @ 9 maandenbeurs. Ik ga ook niet, geen puf voor.
Pooh: hihi die met dat voetje leuk he die heb ik ook bij de 20 wk echo gekregen... Ben benieuwt naar jullie fotos van de kamertjes..
@Pooh: Mooie echo foto's ! @FB; balen van je migraine, dat kun je er niet bij hebben als je zwanger bent. Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent. @Anna C: ik ga morgenochtend ook naar de HA op aanraden van de verloskundig. Ik hoest ook al weken de longen uit mijn lijf, maar nu is het echt zo dat ik er benauwd van wordt en niet goed kan slapen. Ik wil eigenlijk niet aan de medicijnen maar dit kan zo ook niet doorgaan. Vind het ook gewoon zielig voor het beebje, dat geschud en gehoest.
Ja is heel gek, maar heb alleen migraine tijdens zwangerschap Vorige zo erg dat ik daardoor ingeleid ben met 38 wkn... En dat wil ik (liever) niet nog eens!!
@ fiore, ik heb in het verleden vaker medicatie tegen astma gehad, ik wil liever ook niets gebruiken nu, maar benauwd zijn is ook niet goed voor de uk begreep ik. Ik gebruik nu salbutamol sandoz 100 aerosol om de luchtwegen wijder te maken en beclometason sandoz aerosol tegen de ontsteking. Mijn buik en rug doen ook zo zeer van het hoesten. Hoop dat het snel weer over is. Verder ben ik ook over mn 'angst' voor paracetamol gestapt, aangezien dat ook ontstekendremmend werkt.