Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Fiore: Ik hoop dat je hoesten snel minder wordt!

Gisteren naar de 9maandenbeurs geweest.
    Was echt leuk! (lees halve beurs leeggekocht hihi)
    Alleen wel jammer: Ik las ergens dat je bij de stand van Woezel en Pip een tas kon kopen voor 3 euro met allerlei dingetjes erin.
    Aangezien ik Woezel en Pip erg leuk vind, dacht ik: goh die ga ik halen!
    Kom ik bij de stand van Woezel en Pip, vraag ik naar de tas, staat er zo'n medewerkster mij heel dom aan te gapen en weet niet waar ik het over heb. Ik andere medewerkster gevraagd: nee hoor die hebben wij niet grrrrrrrrrr
    Ach ja achteraf gezien zat onze trolley al zo vol haha.

2. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo!

tijdje geleden alweer! Veel gebeurd hier zo te zien!

Het is teveel om overal op te reageren, maar een paar dingen:

@Dunchan: Wat een schrik zeg! Hopelijk blijft het kruimeltje nog even warm zitten!

@Fiore: Sterkte met hoesten! hopelijk knap je snel op!

@Pooh: Die tas is van kikker, niet van Woezel en Pip. die kost 3 euro... Woezel en Pip had vorig jaar de beurstas en in 2008...Negenmaandenbeurs | UNIEKE KIKKER BEURSTAS VOOR

Ik ga morgen naar de beurs met mijn moeder! heb al een heleboel dingen uitgezocht die ik wil kopen/krijgen... heb je nog tips? heb je ook de ASN box opgehaald? (babybox twv 70 euro...)

3. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nonma: in het magazine van WIJ stond ook dat woezel en pip er een hadden... misschien drukfout dan?
    ASN box heb ik inderdaad ook!

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Mm, dat is gek, als ik het google krijg ik alleen maar resultaten van vorige jaren...

Is de ASN box leuk? Wat zit er in?? heb je nog andere tips? ik heb een boekje waar een heleboel flesjessets in staan voor niet teveel geld, heb je zoiets gekocht? weet niet zo goed welke flesjes is nou het beste kan nemen...

5. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    De ASN box is leuk inderdaad. Ga niet verklappen wat er in zit... verassing haha.

Ik heb het flessenpakket van Difrax gekocht. Met de S-vorm.
    Ik vind die zelf heel fijn en ik hoor van verschillende moeders dat ie echt tegen krampjes helpt.

Verder heeft Pampers een hele leuke aanbieding op de beurs:
    2 pakken luiers voor de prijs van 1 (dus 11 euro)
    En een pakket van pampers met billendoekjes voor 5 euro.
    Wij hebben ook een babyfoon gekocht op de beurs.
    De Luvion Grand elite. (met camera en terugspreekfunctie)
    Ouders in onze omgeving hebben die ook gekocht en zijn er zeer over te spreken.
    Wij wilden die toch al gaan kopen maar hebben eerst de beurs afgewacht omdat die vrij prijzig zijn (179 euro in de winkels)
    Op de beurs is ie nu 10 euro goedkoper.
    Ook hebben wij de Diaperchamp op de beurs gekocht (20 euro goedkoper dan in de winkels)

6. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    In het beursboekje vd Wij staat idd een Woezel en Pip aanbieding:
    VM - VoordeelMagazine van WIJ Jonge Ouders (pagina 14 ofzo) Verwacht dat je die bedoeld? Die is idd leuk!

7. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liesjuh: JAAAAA die bedoelde ik.... Alleen heb ik de prijs net verward met die van kikker.
    Maar die tas hebben ze dus ook niet!
    Ze hebben daar helemaal geen gevulde tassen zei ze.

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik denk dat dit tasje bij de stand van Dermocare te krijgen was! aangezien er allemaal dermocare producten in zitten!

De aanbieding van de Difraxflessen is alleen die 2x250ml flessen voor 15 euro toch? nou ja, ik ga wel even kijken. Ze hebben ook de Tommee Tippie flessen in de aanbieding, een startersset voor 17,50. er staat bij dat die het meest op de borst lijkt...

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb met mijn zoontje een hele flessenser gekocht, maar die waren niet goed, dus ja 6 nieuwe flessen nog staan!
    Toen overgestapt op de difrax s-fles.
    Nu 1 flesje gekocht, ook difrax s-fles, als die goed is koop ik er dan meer bij...

10. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier geen succes voor de beurs. Trein gestrand en lang vast gestaan. Toen weer terug naar Utrecht cs. Dus vandaag op een thuiswedstrijd gehouden en daar geshopt. Zondag herkansing

11. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ Nicci, wat balen, openbaar vervoer is ook zo'n drama

@ flesjes, wij hebben een starterset gekocht van philips avent bij de babydump

12. Nicci1982

Ja beetje maar gaan voor een herkansing :D
    Was uiteindelijk nog een leuke geslaagde dag met leuke geshopte kleertjes en spulletjes.
    Hier heb ik een paar diftaxflessen met verschillende spenen. En ook een aantal avent. Begreep dat aangeraden wordt meerdere soorten te nemen voor als t niet bevalt.

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nicci; balen zeg!!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik liep na t werk nog even zeeman binnen...
    Oeps haha
    Heel veel kleding afgeprijst voor de helft, en dat voor de helft!
    Leukkk!!

Voor de kleine meid: 3 shirts lange mouw, jurkje met bijpassende legging voor 3euro😁
    Morgen ook nog maar even bij de andere zeeman kijken

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe ben er weer, ben gesloopt na zo'n dag beurs maar het was echt geslaagd ! Ik was om 11.10 bij de Friso stand en ik kreeg om half 4 een plekje voor de echo toegewezen. Ze hadden toen dus nog maar een paar plaatsjes. Dus als je de gratis echo wilt dan moet je inderdaad hollen ;) Het pakket krijg je sowieso bij inschrijving, er zit een voorraad bus, doekje en een mini verpakking Friso 2 in. Moeite waard dus.

Verder heb ik het bonnetje bij Minimonkey ingeleverd samen met bewijs dat je ze liked op FB en ik kreeg 2 inbaker doeken gratis mee. Super leuk ! Bij Nuby het lepeltje gehaald met bon, en bij Krvat het bodylotion flesje. Bij het afhalen van de rammelaar bij FP was het enorm druk. Ze hebben ook afhaal tijden, van 11 tot 12 en van 15. tot 16. en op dat moment stond er zo'n rij dat ik zoiets had van ...nou laat maar zitten. Verder leuke aanbiedingen voor newborn luiers en andere dingen. Al met al informatief en geslaagd. Veel meidenspul gekocht, want na 3 echo's bij verschillende mensen durf ik eindelijk te geloven dat het toch echt een meisje is. Veel plezier mocht je nog gaan ! PS> wel druk !!!

Ik ben vanmorgen ook nog even naar de HA geweest voor mijn verkoudheid en hoest, longen waren schoon en hij kon me niet verder helpen. Alle medicijnen gaan langs de placenta en dat doen ze alleen in gevallen dat het niet anders kan. Het wordt uitzieken dus. Ik wil zelf ook geen risico nemen.

16. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Klinkt goed je beursdag!

Hopelijk ga ik het redden om net na 11:00 op de Friso stand te zijn en me op tijd in te schrijven, we komen om 10:45 aan bij de RAI met de trein dus wie weet, het staat wel als punt 1 vd dag op de planning... en anders is het pech, dan maar niet. Maar zou het wel jammer vinden als het niet lukt.

Ik heb het bonnetje van Minimonkey ook uitgeprint, hoe heb jij ze laten weten dat je ze liked op FB? Daar laten zien op je telefoon ofzo?

We zullen het wel zien morgen hoe het gaat lopen, ik heb er iig reuze zin in! Morgen horen jullie mijn verslag. :)

17. Nicci1982

Kun je via friso een gratis ech krijgen?
    Dat is best leuk! Misschien ook proberen maar geen drama als t niet lukt. Heb er komende 2 weken 2 in verschiet en misschien een derde bij de vk zelf.
    Weet iemand toevallig t standnr?

18. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @fiore, wat fijn om te horen dat je longen schoon waren, wou dat dat bij mij net zo was. Mooi dat de 9maandenbeurs zo'n succes was.

19. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ff snel een bericht zal van het weekend wel ff uitgebreid terug lezen en reageren.

net ff een stapeltje met bonnen uitgeprint en dan zo aanrijden om naar de beurs te gaan heb der zin is.

de stand van friso is volgens mij 206 in hal 8.

fijne dag allemaal.

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo..ik betaal nu de prijs voor mijn dagje beurs...ik ben toch ziek ! Vannacht amper geslapen en hoest en snuit en puf en kuch. Gewoon niet leuk meer nu. Zwanger zijn is als een uitdaging op zich, maar als je dan ook nog ziek bent en je kids vakantie hebben...mmm drie dubbele uitdaging. Gelukkig ben ik een mama, die schijnen dat allemaal te kunnen ;)

Deel Deze Pagina