Meiden hier gaat het niet zo goed!! vannacht naar ziekenhuis gebracht door een ambulance!! Heftig pijnen in me rug en onderbuik!! Ik dacht nou dit is niet echt de bedoeling met weeën remmers!! Ik naar de wc en ja hoor mega bloedverlies!! Allemaal proppen en troep!! Ik voel me niet goed!! Val flauw tegen de badkamer deur mijn man in rep en roer hij 112 bellen en daar ging ik naar het ziekenhuis!! aangekomen schrikt mijn arts over hoe ik er uit zie!! allemaal testen en alles De baby gaat ineens achteruit!! Ik blijk ook een bacterie bij te dragen en ze zijn bang dat de baby dat nu ook heeft!! Omdat hij ineens achteruit gaat!! Voel hem bijna niet meer bewegen en op CTG is ook niet echt goed nieuws!! Artsen lopen zowat met handen in het haar omdat ze eigenlijk geen raad weten!! Ik wordt zometeen naar Sofia kinderziekenhuis is Rotterdam over geplaatst en daar gaan ze beslissen over wat ze moeten doen!! Maar ja artsen hier zeggen dat ze het kindje met ks gaan halen vandaag nog!! Ben mega bang en voel me zo ellendig!! Zoveel controles in ziekenhuis en dan dit!! Ik wil helemaal niet dat me baby geboren word ik wil dat me klein man nog even bij mij blijft zitten!! Pffff ben er zo moedeloos van!!
Even snel een dikke knuffel voor dunchan. Hoop dat alles goed komt voor je. En dat mocht het geboren worden vandaag het met alle medische hulp buiten je buik verder opknapt.
Ik ga niet naar de 9maandenbeurs. Helaas alleen vandaag een vrije dag en verder deze week 6 dagen werken. Dus moet dat mezelf maar niet aandoen om hele dag op pad te gaan naar een beurs. Dinsdag de 20weken echo gehad en kindje is helemaal goedgekeurd. Wij weten het geslacht wel, maar houden het graag voor onszelf.
Jeetje duncham heel veel sterkte en een knuffel... Hoop eght dat de kleine nog mag blijven warm bij jou... En mocht het anders zijn hoop ik eght van harte dat alles goed gaat komen met de kleine dat ze hem goed kunnen helpen in sophia...
Jezus wat een heftig nieuws dunchan! Ik hoop dat jullie kleine man nog even blijft zitten maar als ie dan toch moet komen dan met alle medische mogelijkheden in het sophia kinder ziekenhuis. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie! Knuffel!!!!! Wij gaan ws dit weekend naar de beurs. Ben benieuwd! Nu eerst even bijkomen van een pittige werkweek...
Tjeetje Dunchan... want een heftig nieuws! Ik hoop dat ze in het sophia kinderziekenhuis meer kunnen betekenen voor jou en je kleine man. Ik denk aan je en een hele dikke knuffel!
Duchan: zooo dat is schrikken!! Krijg gewoon tranen in mn ogen! Pffoe hoop zo dat t allemaal goed komt met jou en de kleine man. Knuffel!!!!!
Dunchan heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je man. Mocht de kleine man gehaald worden/zijn dan ligt hij daar wel op een plek waar ze veel voor hem kunnen doen. @zonnetje fijn dat de 20 wkn echo goed was gegaan.
Vandaag lekker naar de negenmaandenbeurs geweest, leuke dag gehad maar inmiddels wel gesloopt op de bank. De gratis inbakerdoeken bij Minimonkey, lepeltje bij Nuby, lepeltje en slabbetje bij Nestlé en ook de rammelaar bij Fisher Price zijn in de pocket. Bij Fisher Price vandaag overigens geen speciale afhaaltijden, ik heb de hele dag door mensen ze zien ophalen. En ik was ook nog op tijd voor de echo bij Friso (ook een leuk pakket meegekregen hier trouwens) Stond rond 11.10 bij de stand en was om 16.04 aan de beurt, vlak na mij waren alle gratis echo's vergeven. Heb 4 foto's meegekregen, ook eentje waarbij meneer even overduidelijk laat zien dat hij een jongetje is. Hahaha Verder nog wat leuke dingen geshopt, leuk (eerste) pakje, ledikant dekentje, shirt set met leuke zwangerschaps opdruk en zo'n zwangerschapsketting met zo'n balletje met een tingelje erin die je op je buik laat hangen (weet niet hoe dat heet) voor mezelf en verder niet veel gekocht geloof ik. Huishoudbeurs lekker overgeslagen, want al die vrouwen met karretjes kwamen ook nog even 'fijn' over de negenmaandenbeurs lopen en liepen gruwelijk in de weg! Jeetje Dunchan! Wat een verschrikkelijk bericht! Wat zullen jullie bang en geschrokken zijn... Hoop dat jij en de kleine man er snel en goed bovenop komen en de keizersnede niet nodig blijkt te zijn. Dikke knuffel voor jullie! Zonnetje, fijn dat de 20wkn echo goed was en knap hoor dat je het geslacht geheim kunt houden.
Wat een vreselijk nieuws Dunchan.. Ik hoop gauw positief nieuws van je te horen... Dat je kleine toch nog even mag blijven zitten... Zoveel sterkte.. Ben er wel een beetje vanslag van.. Hoe precious life wel niet is.. 😟
Hoe is het met dunchan? Niet zo moeilijk hoor het geslacht geheim houden. Heb gewoon gezegd dat ik het niet weet. Hoef ik ook niet zo op te letten met wat ik zeg. En tegen familie zeggen we dat ze het moeten afwachten tot het geboren is. Of we zeggen ja hoor, we weten het, het wordt een jongen of een meisje. Hoewel de meeste al een vermoeden hebben wat het wordt (voor de 20weken echo al) en dat vermoeden klopt ook. Maar dat ga ik ze niet vertellen. Maar gezien ons hele zwanger worden al geen geheim was, willen we dit graag voor onszelf houden. Alleen kwamen we er nu al achter dat we wel even moeten uitkijken met kleding in de kast hangen. Dat we het niet verraden. Maar ben volgende maand jarig en daarna heeft iedereen de kinderkamer gezien en komen ze waarschijnlijk niet meer in de kast.
Dunchan: wat een vreselijk heftig nieuws! Hopelijk blijft hij nog even zitten! Maar als ze hem gaan halen ben je in het sofia wel echt in goede handen! Ze hebben daar een geweldige neonatologie afdeling! Dus de de kans dat je (weliswaar over een paar maanden pas) met een gezond kindje naar huis gaat is heel redelijk aanwezig! Daar moet je maar op proberen te vertrouwen.. Ik zal aan je denken en voor jullie duimen! Sterkte!
9 maandenbeurs: heb me prima vermaakt gisteren, maar vond de koopjes wel tegenvallen. Heb een paar flesjes gekocht van avent en difrax en heb een heel mooi wiegdeken gekocht en een extra ledikantdekentje voor de winter. Het gebreide dekentje van schoonmoeder is af en prachtig (zie foto) heb gisteren ook het origineel gezien en andere koeka dekentjes, nou daar ben ik helemaal van genezen! Wat een slechte kwaliteit, zeker voor dat geld! Mijn gebreide deken is echt veel betere kwaliteit wol en veel mooier gemaakt! Ook het wafeldekentje waar ik verliefd op was vond ik niet mooi in het echt.. Gelukkig heb ik die wafelstof zelf al gekocht en mijn moeder is coupeuse dus die gaat hem gewoon zelf maken, veel mooier! Ik heb wel 1 ding op de beurs gezien waar ik verliefd op ben geworden maar heb het nog niet gekocht: heeft iemand ervaring met de aankleedkussen xxl van kidz impulz? Ik vind ze prachtig en ze lijken me heel handig voor meerdere doeleinden, maar wil het even zeker weten, want ik heb al een waskussen dus wil niet 50 euro uitgeven als het niet handig of nodig is...
Mooi! Wij zijn gisteravond naar de beurs geweest en ik vond het eerlijk gezegd best wel tegenvallen. Het was enorm druk en alle leuke aanbiedingen waren op (zoals de pampers, kikkertassen). Verder werd ik gestoord van alle hysterische zwangeren die met trolleys overal en nergens waren. Serieus ik heb geen tenen meer over. En als er dan over je teen geraast wordt met zo'n ouwe wijven kar (sorry als ik de trolley liefhebber hiermee kwets) staan ze echt nog zo te kijken van waarom sta je hier in mijn weg? Er kwam nog net geen stoom uit hun neus haha We hebben wel een mooi boxkleed en een lief boxpakje gescoord dus dat was dan wel weer leuk. Maar het was een eenmalige actie ik ga hier nooit meer heen! Dunchan, hoe gaat het met jullie?
Oh beertje je ben net als mij. Ben bang dat ik me morgen weer flink druk moet maken over aso's met trollys, kinderwagens en rolstoelen die denken dat ze alleenrecht hebben. Kan me er nu al over opwinden haha. Maar mijn moeder is nu helemaal een feeks als ze aan mij komen. Was al toen we gestrand waren in de trein. Als die mensen die zo nodig naar t toilet moeten terwijl t gewoon niet kan. En dan gaan lopen duwen. Flikker lekker op, niet aan mijn zwangere buik! Dus heb me toen ook flink uit kunnen leven haha Denk dat dit ook 1x nooit meer wordt voor mij. Maar doe t oo om mijn mams erbij te betrekken. Dat vind ik super leuk en gezellig
Dat is de rede dat ik ook niet ga. Kan helemaal niet tegen massadrukte en karretjes die over mijn tenen rijden. Ga daarom ook zelden op zaterdag shoppen. Voordeel als je soms in het weekend werkt, ben ik in de week heerlijk vrij. Alleen deze week helaas niet. Ga nog wel een keer shoppen bij de babydump. Ga maar weer verder met werken
Mooi dekentje nonma Ik ben nu zelf bezig met een lampenkap. Wij vinden hem veel te duur om in de winkel te kopen. Hanglamp stoer rib in 5 kleuren : Villa UK. Hij word grijs. Hier ook gister naar de beurs geweest we waren er lekker vroeg dus in het begin kon je overal lekker rustig lopen en kijken maar hoe verder je op de dag kwam hoe drukker het werd. Ik heb me gruwelijk geergerd aan iedereen die zo'n karretje bij had en dan recht voor je ineens stil gingen staan. Ik had gelukkig mijn wandelschoenen aan en die hebben een harde neus dus die karretjes over mijn tenen heb ik niet gevoeld. Vl was door een vrouwke met een buggy zowat omvergereden. Mevr besloot om de bocht wat scherper te nemen. Hij kon nog net blijven staan maar als het bij mij was geweest had ik op de grond gelegen. We hebben van sibble een stoelhoes, colorcap en zonneschermpje gekocht voor op de maxi cosi in jeans stijl. Verder hebben we niet veel gekocht. Bij de food afdeling hebben we gegeten oftewel alle kraampjes langs en bij de remiakraam 2 frietsauspotten gekocht en dan kreeg je een gratis frietje. dus geen honger geleden. We gingen in de miidag ook nog even proberen over de huishoudbeurs te lopen maar zijn al heel snel omgedraaid en naar huis gegaan. dit was echt een 1x een nooit meer.
Mooie lamp StefanenLaura! Knap als je doe zelf kan maken!! Tja, ik heb ook een ontzettende hekel aan die drukte en aan mensen die gewoon niet opzij gaan of niet eens sorry zeggen als ze keihard tegen je aanlopen, maar dat weet je nou eenmaal als je naar zo'n beurs gaat. Gelukkig kunnen mijn moeder en ik er redelijk goed tegen, maar wij zijn eigenlijk alleen gegaan omdat ik 2 vrijkaarten + gratis parkeerkaart van mijn werk had gehad... Anders was ik echt niet gegaan... Nu was het heel relaxed want we stonden lekker in de garage, geen geklooi met openbaar vervoer en gesjouw met tassen, ideaal! Maar aangezien ik na mijn verlof zeer waarschijnlijk bij een nieuwe baas begin, zal dit ook voor mij de laatste x zijn, want ik zou er zeker geen 14,50/16 of 19 euro voor betalen!