Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Stefanenlaura: leuke lamp zeg! En knap dat je t zelf kan maken!

9mnd beurs: als ik zo lees ben ik toch wel blij dat ik niet ben gegaan;)

Hier: aan t werk tot 17uur, en vanavond tupperware party bij mij thuis.
    Niet echt zin in ... Verga weer vd bekkenpijn door die bureaustoel.
    Zat nog geen 45 min en verging meteen weer vd pijn.
    Kon net niet eens normaal lopen.
    Gelukkig maandag bedrijfsarts en dinsdag fysio!
    Wil vragen of ik minder uur pd mag gaan werken, want anders trek ik t niet... Wil me niet volledig ziek melden

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dekentje Nonma, ik wil ook nog aan de haak voor een paar dekentjes, dat doe ik als ik het even iets minder druk ga krijgen strakjes, heerlijk op de bank.

De lamp vind ik ook super ! Maar inderdaad wel duur zeg!

Ik denk dat de 9 maanden beurs ook wel een moment opname is. Ik was er donderdagmorgen en het was toen nog helemaal niet zo druk. Alle aanbiedingen waren er volop. Op den duur liep het over met de HH beurs bezoekers en toen werd wel wat drukker.

Ik ben ook benieuwd hoe Duchan de nacht is doorgekomen...

3. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ik ben vandaag naar de beurs geweest envond het wel meevallen met de drukte. Ik ga elk jaar naar de huishoudbeurs met mams en dus ook naar de 9 maandenbeurs als deze er dan is.
    Vandaag vond ik het een stuk rustiger dan voorgaande jaren. Je moet jezelf wel op de drukte instellen en zeker niet verwachen dat je even snel door kunt lopen.
    Qua aanbiedingen was er vandaag om 17 uur (toen ging ik voor mijn laatste rondje) bijna niets op. Alleen de rammelaar van fisher price was op.

Ik heb best wat rompertjes gekocht en een leuke draagdoek. De draagdoek had ik al op het oog, maar wachtte op een aanbieding die ze vaak hebben op beurzen. Dit keer een bandana voor onze uk erbij voor nop.

Hier volgend jaar gewoon weer!

4. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    @Dunchan
    Ik lees je update nu pas. Wat vreselijk meid! De komende dagen brand ik een kaarsje voor je opdat alles goed gaat de komende dagen je uiteindelijk jullie kleine uk mee naar huis kunnen nemen.

Mijn gedachten en hoopmzijn de komende dagen bij jou!

Hoe moeilijk het ook is en lijkt, probeer positief te blijven. Heb vertrouwen in de artsen van het Sofia.
    Ik weet zeker dat jullie er uiteindelijk sterker uitkomen!

Een dikke virtuele knuffel van mij.

Liefs Daisy

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ben zo benieuwd of alles goed gaat met dunchan en de kleine...
    Duim dat hij nog steeds gezond in haar buik zit!!

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja dat hoop ik ook! Moet zeggen dat ik veel aan haar gedacht heb de afgelopen dagen!

Lieve dunchan hopelijk gaat alles goed met jullie!

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook. Vind t zo erg voor hen!

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hooi meiden, sorry gisteren hectisch en nu nog steeds!! Ons zoontje is gisteren geboren doormidden van een ks om 07.20 uur. Hij heet Xavi Jaylano. Hij is heel klein geschat op 35 cm en 810 gram. Hij doet het voor zijn doen erg goed!! Ligt aan de beademing enzo nu elke dag aankijken hoe het gaat!! Vind allemaal erg spannend nu zelf ook herstellen... Vandaag komen de twee andere koters kijken naar hun broertje!! En de ouders van ons beide!! Verder is het ook wel slopend om je kindje niet bij je te hebben!! Voel me leeg en klopt niet!! Ik ga jullie op de hoogte houden hoor!! Hoe het verloopt met ons kleine manneke!!

9. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dunchan gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat een mooie naam. Fijn dat de kleine man het op dit moment goed doet. Begrijpelijk dat je leeg voelt en dat het voor je gevoel niet klopt. Heel veel sterkte voor de komende tijd want er zal nu heel veel op je afkomen. Maar probeer vooral te genieten van jullie kleine mannetje.

10. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Dunchan gefeliciteerd met jullie zoon, hele leuke naam.
    Sterkte de komende tijd. hopelijk blijft jullie mannetje het goed doen!
    liefs

11. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan, ik volgde je ook al op het topic wat jezelf gestart was. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop dat hij flink z'n best doet en blijft groeien. Sterkte!

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Dunchan: Gefeliciteerd met jullie zoon! Geeft wel een dubbel gevoel, maar ik heb er een goed gevoel over! over een maand of wat nemen jullie dat mannetje gewoon kerngezond mee naar huis!

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Lieve dunchan! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooie naam ook nderdaad! Kan me voorstellen dat je gevoel nig niet klopt met hoe de situatie is maar hopelijk komt alles goed met jullie man! Geniet van elkaar!

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Duncham: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en ook een mooie naam zeg... Snap zeker jou gevoel dat het niet klopt.. En dat hij zo klein is zal ook eerst wel een schok zijn geweest...
    Hopenlijk gaat alles goed zoals het nu gaat voor zijn doen en nemen jullie hem over enkele weken mee naar huis...
    Ik blijf je volgen hoe het gaat met jou mannetje...
    Heel veel kracht toegewenst de komende tijd...

Nonma: wat een leuk dekentje zeg...

Stefan en laura: leuke site heb ff gekeken maar idd super aan de prijs en dat al voor een lampenkap:-0.. Knap dat je dat zelf kan maken zeg...

@hier gaat alles goed kleine is erg druk lijk het golfslagbad wel hihih...
    Krijg soms best behoorlijke trappen en of vuisten...
    We hebben gister naar kaartjes zitten kijken en bedankjes gelukkig hebben ml en ik dezelfde smaak erover van een paar kaartjes fotos gemaakt en nu ff twisten welke het gaat worden...
    Over 1 bedankje zijn we wel uit maar we zitten te denken aan een mix van twee...eind april gaan we ze bestellen en de kaart vast leggen dat is wel al afgesproken... Dus we hebben nog ff de tijd hihi...

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dunchan; gefeliciteerd meid! Schrik er toch ook wel weer van...
    Gelukkig gaat t goed!
    We blijven duimen dat t een sterk mannetje is en dat hij 'snel' mee naar huis kan met jullie!

16. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Lieve Dunchan,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik vind het ene opluchting om te lezen dat, naar omstandigheden, alles goed gaat met hem. De komende tijd zal spannend worden, maar Xavi komt er vast bovenop!
    Voor jouw gevoel zal het idd niet kloppen om al in zo'n vroeg stadium bevallen te zijn.

Heel veel sterkte de komende periode en mijn kaarsje blijft nog even voor je branden!

Liefs Daisy

17. Nicci1982

Dunchan: van harte met de kleine man. Ik ga duimen dat alles zo goed blijft gaan. Spannend hoor! Hoop dat jullie over een paar weken lekker thuis verder kunnen genieten.

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Dank jullie wel allemaal!! Ik mag gelukkig zo vaak naar hem toe al heb ik wel veel pijn dus lang in de rolstoel zitten lukt niet echt!! Mijn kindjes vinden het wel leuk!! Maar snappen niet dat hij daar moet liggen en niet mee naar huis mag!! Het allemaal wel heel emotioneel maar ja we duimen dat Xavi lekker blijf door vechten en dat we snel naar huis mogen!! De artsen zeggen dat hij doordat hij wat voor pp schema loopt dat allemaal mee heeft gepakt dus als hij zo blijft doen en komt goed aan enzo mag hij over week of 6 naar huis!! Dus duimen er maar op!!

19. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Een week of 6 al! Dan gaat het echt goed met hem! 6 lange weken, maar sneller dan ik had verwacht.

Doe rustig aan, herstel goed en geniet van jullie kleine man!

20. Nicci1982

Wauw wat goed. Zou echt super zijn. Ik duim voor je dat t zo blijft gaan en dat hij snel groot en sterk groeit!
    Ook ik vind t wel een fijn idee dat blijkbaar mijn kindje nu ook al een kans zou hebben om te overleven. Toch een soort mijlpaal weer. Al willen we natuurlijk dat hij nog heel lang mag blijven zitten.

Deel Deze Pagina