Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Box: wachten wij nu al wat langer mee. Met de 1e had ik m met 28 weken neergezet
    Maar nu moeten we het speelhoekje van zoontje verplaatsen, dus wachten we nog ff tijdje mee.
    Totdat ik ineens de kolder in mn kop krijg haha

Ach hij staat op zolder, staat zo beneden en in elkaar

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Fb: wow wat druk! Haha. Maar wel leuk alleen iets te voor onze smaak. Willen t juist rustig houden voor de kleine haha. Hypere kinderen genoeg in de familie ;)

En een schommelstoel van holland. Ze verkopen m bij babypark en babydump oa maar kost weer 230/240 euro. Echt eentje voor mezelf bedoel ik dan. Niet zo'n ziekmakend elektrisch fing voor een baby. Daar kan ik namelijk niet tegen. Wordt al misselijk als ik er naar kijk en als de beeb op mij lijkt dan kan die er ook niet tegen. Werd al ziek in de kinderwagen haha. Deze schommelstoel is niet zo wiebelig en groot net als de meubeltjes.

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nicci: het is idd druk behang, maar is maar 1 muurtje, de rest zacht roze...
    Ieder zn eigen smaak toch ;) hihi ik vind t geweldig :D

4. Nicci1982

Haha dat zeker weten! Maar behang is ook zeker leuk voor 1 wand. Maar dan had ik persoonlijk de rest wit/ neutraal gehouden (muren en lamp enzo). Maar ik ben ook niet zo van roze. Mocht ik ooit een meid krijgen dan wordt t zeker geen roze :D

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hihi ja die lamp maakt t wel extra roze!
    Maar ben ook echt van t roze haha
    De meubels en accesoires die we ophangen zijn wel wit

6. Nicci1982

Ja dat is dan wel mooi voor t contrast idd. En je m

7. Nicci1982

Dat ging even mis...
    Je moet t ook in t geheel zien. Als je nog grote witte meubels erin hebt breekt dat natuurlijk ook weer.

8. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fb leuk kamertje.

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag naar de huisartsen post geweest, ik was zo benauwd. Blijkt dat ik een longontsteking te pakken heb. Ik was natuurlijk al weken aan het hoesten, vorige week zei de HA stomen en zoutoplossing. Maar dat is dus duidelijk niet voldoende geweest. Het was een arts in opleiding en ik heb het vermoeden dat hij niet goed geluisterd heeft naar mijn longen waardoor ik nu verder van huis ben. Ik heb nu een speciale ab kuur gekregen. Die niet schadelijk is voor de baby maar die moet wel binnen nu en 48 uur aan gaan slaan. Alles uit je handen laten vallen en rust was het advies. maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan met 2 kinderen. Zit er even doorheen. Gelukkig voel ik ons meisje goed bewegen, dat stelt me wel gerust.

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mooi kamertje FB!!
    Ik hou wel van dat roze behang! alleen vl niet dus moet me inhouden haha

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fiore: heftig hoor!! Beterschap en doe rustig aan !

Pooh: dank je!!
    Toen ik een foto op internet liet zien vond vl het ook niet zo.
    Maar nu eenmaal op de muur vind hij t ook super leuk.
    Komt ook overeen met zoontje zn kamer, die heeft 1 muur van lief! behang ( de stoer versie) ;)

12. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Fiore beterschap!!!

Ik vind het roze kamertje echt super mooi!!
    Hoe kan je hier foto's posten dan laat ik mijn kamertje ook zien.. Veel mensen vinden mijn babykamer ook te druk maar ik ben er super blij mee.. Weer is iets anders dan die standaard babykamers..

13. Nicci1982

Fiore: beterschap. Had al gelezen dat je sneller ladt van ontstekungen krijgt dus ben ook alert bij mijn verkoudheid.

Maya: via meer opties kun je makkelijke bijlages toevoegen.

Drukke kamers: druk kan ook mooi zijn maar vind vooral een ksmer om te slapen dus dan moet t prikkelloos zijn. Bij ons in de fam genoeg adhd-tjes (al is die label tegenwoordig meer een trend dan de waarheid volgens mij) maar daarom des te belangrijker rust en regelmaat. Daar hoort de kamer wat mij betreft zeker bij. En al helemaal als ze nog zo klein zijn.

14. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Fiore: Wat shit zeg! Beterschap! Je hoort t toch wel iets te vaak dat artsen zich zo vergissen:(

FB: superleuk kamertje!! Leuk dat je voor knalroze bent gegaan, die lamp is ook fantastisch! Ons kamertje is ook wat rustiger, maar ook vooral omdat ik voor jongens helemaal geen leuk behang kon vinden, voor een meisje had ik het wel geweten:) Nu hebben wij alleen 1 muur lichtgrijs geverfd en dat gecombineerd met wit en navyblue (blauwe gordijnen, aankleedkussenhoes, etc) Als de gordijnen hangen zal ik even een fotootje proberen te maken! Hebben meer mensen foto's van kamertjes? vind het zo leuk om al die verschillende smaken te zien!

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Kamertje: vind ook leuk hoor al dat roze.. Hihi dan moet je me huiskamer is zien ook roze deco.. Rest zwart met wit..

Box: had van mij ook nog nie gehoeven maar agg ik kon ml en vader niet stoppen die wilde hem gelijk in elkaar zetten en tja nu staat die... Agg maak nie uit staat ons niet in de weg...en voordeel heb veel vriendinnen met kleintjes die kunnen er ook in leggen hoeven ze hum hele huishouden nie mee te nemen voor een kleine...

Kaartjes: hellaas niccie had ik dat ook maar.. Maar ga met iedereen van de fam en schoonfam goed om zie ze ook met regelmaat.. En de dichte bijzijnde vrienden ook.. Ag het maak ons niet uit kind krijg je maar 1of 2 keer of 3 x in me leven en dan mag iedereen het weten en horen..

Fiore: jeetje meid wat heftig.. Hopen dat de kuur snel aanslaat...

Dunchan: hoe gaat het met jou?

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Lekker zonnetje vandaag iemand nog kunnen genieten ervan?

17. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Dit is mijn kamertje..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      9
  18. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Andere kant..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      8
  19. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Het zonnetje was heerlijk... Alleen lag ik de hele dag kotsend in bed... Echt een pech dag heb ik vandaag gehad, had ook nog een bloedneus en ontzettend opgezette handen m'n ringen passen mij zelfs niet meer.. Vervelend!!!

20. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Herkenbaar! Wij waren dan ook zo blij dat we met de 20wkn echo te horen kregen dat het een jongen werd. Het eerste wat we tegen elkaar zeiden was ook 'mooi, dan hoeven we ook niet meer na te denken over een meiden naam' :p

Wij zijn vast bezig met lijst maken en schrappen, gaan ook zeker niet iedereen sturen. Neefjes en nichtjes vernemen het wel via ouders en ook niet iedereen in de vriendenkring krijgt, alleen degenen waarvan wij zeker weten dat ze het waarderen, wij ook een kaartje van hebben gehad afgelopen jaar en mss nog wat andere mensen die dicht bij ons staan. Hoop het eigenlijk met 50 kaartjes te kunnen redden...

Wordt al leuk, wel flink roze! Benieuwd naar het eind resultaat.

Nicci, voor een schommelstoel zou ik je adviseren op Marktplaats te kijken. Wij hebben toevallig vh weekend eentje van m'n ouders gehad, die hadden ineens in hun bol dat ze onze wens wbt een schommelstoel op de kinderkamer wilden gaan vervullen. Het is een hele mooie witte van hout, ziet er uit als nieuw en heeft nog geen €100,- gekost. Echt superblij mee en staat straks vast heel mooi in het kamertje, nog paar daagjes, dan mag hij naar boven.

Ons kamertje schiet ook al op, de meubeltjes staan er sinds gisteren ook in. Gordijntjes zijn vandaag ook binnen gekomen dus kunnen er ook op. Nu eigenlijk alleen nog matrasje, aankleedkussen, klamboe, lampje voor boven de schommelstoel en wat dingen als lakentjes e.d. Oja... en m'n zwager moet nog 3 kubussen maken voor boven de commode. Zal vl eens aansturen dat hij daar achteraan gaat, anders is het kamertje straks af en hangen die dingen er pas over tig weken... ;) Wij hebben het qua kleur trouwens neutraal gehouden, voornamelijk wit en met 1 lime-groene en 1 zilver kleurige muur.

Wat een aparte kleuren combinatie, wel origineel. Lime groen hou ik sowieso wel van, dat hang opberg ding vd Ikea komt hier ook op het kamertje te hangen :)

Zo... ook weer bijgelezen!

Hier lekker druk met het kamertje, wat ik eerder al zei, we schieten al flink op, kan al bijna gaan inrichten. Eindelijk!

Kinderwagen is ook binnen sinds afgelopen week, hebben een 2e hands Joolz via Marktplaats kunnen kopen voor een leuk prijsje. Hebben van een collega van vl een maxi-cosi cabrio gekregen en van m'n ouders dus een schommelstoel die echt supergoed bij de rest vd meubeltjes past.

Volgens mij gaat het kamertje helemaal worden zoals we in gedachten hadden, misschien nog wel mooier zelfs. Ben er nu al verliefd op aan het worden :D

Had vandaag weer flink last van bandenpijn, komt mede doordat de kleine man me de hele nacht lekker heeft liggen schoppen in m'n zij... Ik voel hem nu eigenlijk dagelijks en ook m'n vriend kan hem bijna elke dag voelen. Zo'n fijn gevoel!

Het zonnetje heb ik vandaag niet van kunnen genieten, hele dag hard gewerkt. Hopelijk schijnt hij woensdag ook, dan ben ik weer lekker vrij.

Deel Deze Pagina