FB, thanx voor je reactie. Een cadeaubon geven ze liever niet en een wipsoel. loopstoel, luiertas hebben we al gekregen. Een luiertaart is wel een goede optie! Omdat we er behoorlijk lang over hebben gedaan om zwanger te worden kwam iedereen al heel snel met dit soort cadeaus aan. Wel erg leuk en lief, maar als iemand dan vraagt wat je nog nodig hebt of goed zou kunnen gebruiken... Een witte schommelstoel is wel heel gaaf, maar die vind je niet onder de 50,00, haha! Zullen we zelf voor moeten kijken, denk ik.
Ja wij hebben die ook hoor! Bij de eerst had ik werkelijk alles zelf al gekocht of van mn (schoon)ouders... Dus wisten ook niks te vragen. Nu wacht ik express nog met wat dingen kopen, Zodat we iets weten als iemand t vraagt Heb je al campingbedje?
Een campingbedje hebben we nog niet, maar ik vraag me af of we die echt gaan gebruiken... Daar willen we eigenlijk even mee wachten tot 'we dat gaan missen'. Op vakanties kun je deze vaak bijboeken/aanvragen en als we op visite gaan, willen we toch naar huis als het bedtijd is voor de kleine. Komt heter een keer niet van, heeft ongeveer iedereen die ik ken zo'n bedje. Ik vindhet zonde om iets te vragenwat je misschien niet eens gebruikt of maar een paar keer per jaar hooguit. Ik ga morgen ook even het internet afstruinen, misschien dat ik ineens iets tegenkom!
Een draagzak, speelkleed, badje? Hier vandaag met zus samen "geshopt" op 2e hands kinderkleding- en speelgoedbeurs en wel wat leuke kleertjes voor de kleine man kunnen scoren. Daarnaast nog een mooie set met kruiken en kruikzakken en een Bebe-Joue badje en standaard, beide voor weinig ook mee naar huis kunnen nemen. Was geslaagde ochtend wat dat betreft. Morgen gaan we de gordijntjes ophangen in de babykamer, leuk!
Liesjuh: leuk!!! Dat jedan nog wat leuks kan vinden voor de kleine... @hier staat de babykamer, ga vandaag wassen en strijke. En alles in de kast legge ... Veder moeten we alleen de aankleding nog gordijnen en deco..
Ging even mis. Ziet er heel leuk uit fb. Ik heb t ledikantje ook al opgemaakt, ziet er veel gezelliger uit. Ik was t straks allemaal nog wel een keer :-D
Chicca: ja idd nog een keertje wassen tegen die tijd! En zodra de kraamhulp komt, het 1e wat ze doet is bedje verschonen hihi Ook al heeft de baby er nog niet eens ingelegen Wel goed!
FB1984 schattig wiegje en leuk opgemaakt ook. Hier hangen de gordijntjes en het kapstokje nu ook in het kamertje. Nu alleen nog matrasje, lakentjes, klamboe, aankleedkussen en wat dingetjes aan de wand ophangen en dan is het klaar. Morgen de deur vd kast nog even stellen en de boel schoonmaken en dan kan ik iig vast in gaan ruimen, tegen de tijd dat ik verlof heb ga ik het allemaal wel wassen. Wordt met de dag leuker!
Leuke wieg fb1984. Hebben veel van jullie een wieg? Vind t zelf een beetje onzin want de beeb komt absoluut niet op de slaapkamer. Lekker gelijk op zijn eigen kamertje. Vind ze er wel super schattig uitzien altijd! Zo lief klein, lekker geborgen.
Ondanks dat ik het er ook heel schattig uit vindt zien hebben wij ook geen wiegje. Onze kleine man gaat ook gelijk op zijn eigen kamertje slapen, lekker gelijk wennen aan z'n eigen omgeving en wij ook aan het herkennen van zijn geluidjes van een klein afstandje. Zijn kamertje ligt namelijk toch recht tegenover die van ons. En dan worden wij hopelijk ook niet wakker van elk geluidje wat uit de wieg komt.
Wij hadden bij de 1e ook geen wiegje, maar toen hij 2 dgn oud was toch snel 1 gekocht via mp... Hij sliep toen snachts bij ons in kamer en overdag in ledikant of box. Na 2 wkn ging hij alsnog naar zijn eigen kamer en hebben we de wieg niet meer gebruikt... Staat nog op zolder, moet nog op mp (Vind achteraf een rotwieg, omdat je er van opzij niet in kan kijken, dus nog half je bed uit moest klimmen) Wij hebben nu deze wieg zodat ze eerst bij ons op kamer kan, zolang nodig... En daarna met wieg dr eigen kamer in totdat t niet meer past. Zoontje slaapt nu in haar ledikant, totdat hij toe is aan zn nieuwe 1pers bed
Ja dat hebben wij ook. Anders slasp ik ook niet meer. En mijn vent moet toch ook gewoon werken dus wil alles buiten de slaapkamer houden. Dan komt hij misschien de nacht nog redelijk door En vind dat kindjes op hun eigen kamer horen. Daar geloof ik heel sterk in. Vind t wel gezond en ook voor mezelf haha. Drempel iets hoger om al een paranoide moeder te gedragen
Bij ons gaat onze kleine meid ook gelijk in haar ledikantje op haar eigen kamertje. Ik vind ook dat kinderen op hun eigen kamer horen, plus dat ik me dan inderdaad niet bij elk zuchtje of iets druk maak en rechtop in bed zit. Babykamer is pal naast ons dus we horen het toch wel als er iets is.
Hier ook alleen ledikantje. Is bij ons op de kamer niet eens plek voor wiegje. Kamer is naast die van ons, dus hoor het snel genoeg. Vandaag weer spullen wezen shoppen. Badje, lakentjes, dekentjes enz. Moet alleen deel goed opruimen, gezien geslacht geheim blijft voor andere, maar is in sommige dingen wel terug te zien. Veel spullen zijn toch roze, blauw, wit, creme of grijs valt mij op. Zijn vandaag bij de babydump geweest en daar de waardebon voor badspullen ingeleverd.
Een speelkleed is inderdaad ook een leuke! En wat goed dat je zo eslaagd bent vandaag. Ik baal er bijna van dat we alles al binnen hebben