Harde buiken: Herken t gevoel van daycey wel en vond dat t bij de zwangerschap hoorde. Maar als ik luca zo hoor dan zou t dus wel zo lunnen zijn. Eens goed in de gaten houden. Vind t moeilijk omdat t de errste is. Merk dat ik klachten niet serieus neem omdat ik al gauw denk dat t er bij hoort. Ga er maar een beetje vanuit dat ik intiutief wel merk of t fout zit.
nicci1982 dat heb ik nou ook. Gewoon het gevoel of het erbij hoort. Ik was nieuwsgierig of dit harde buiken zuden kunnen zijn, maar gelukkig maak ik me er geen zorgen over. Ik voel het niet met bepaalde tussenpozen en het is ook zo weer verdwenen. Bedankt meiden, voor jullie antwoord!
Fb1984: dus nu moet je opzoek naar een ander ziekenhuis. Dat overnachten van de partner is erg fijn bij ikazia. Ik vraag mij af hoe vaak het nodig is om te blijven.. Wat zijn jullie ervaringen bij ziekenhuisbevallingen na hoeveel tijd je weer naar huis mag? Mits alles goed is verlopen natuurlijk.
Weer even een kleine update! Nog al druk en hectisch hier... Na zwaar weekend om oma te begraven gaat het leven gewoon door. Maandag begonnen met bv. Xavi snapt er eerst niks van maar na 10 min proberen begreep hij wat de bedoeling was. Ik best veel melk productie dus hij hoeft er niet veel moeite voor te doen ik geef hem 4 a 5 keer bv en snachts krijgt hij af gekolfde melk... We merken nu met de 3 de dag dag hij steeds meert voor uit gaat ook kwa gewicht. En hij wordt steeds alerter. We zitten nu op het gewicht van bijna 1400 gram zo trots en hij is inmiddels 39 cm. We kijken er naar uit om hem mee naar huis te nemen maar dat zit er nog niet helemaal in... Maar we hebben geduld!! Ik heb foto's in mijn map geplaatst voor degenen die nieuwschierig zijn naar ons manneke!!
Xavi: wat een schattig ventje zeg!! En wat super om te horen dat t zo goed met m gaat Blijf zo doorgaan!! En denk af en toe ook aan jezelf
Wat een sterk mannetje dunchan, zkr om trots op te zijn... En dan nu al 1400 gr je gaat maar de 2 kilo eght superr dat hij vooruitgang boekt wn zekr met bv zal dat nog meer worden... En oh wat groot zijn ze al zeg met 25weken als ik de foto ziet in je album:-0 dat zo groot mannetje in je buik heeft gezeten.. Heel veel su6de komende weken en laat hem maar lkkr groeien en groeien..
Heb de fotootjes bekeken. Wat een leuk ventje! Superfijn dat alles nu zo goed gaat. En dat hij al bv drinkt is helemaal super! Nog even en dan ligt hij in het bedje bij jullie thuis! Hebben ze al een richtdatum egeven wanneer ze verwachten dat hij ongeveer naar huis mag?
Babyzwemmen ga ik zeker onthouden, dat is iets wat ik echt wil gaan doen met die kleine. Als het net zo'n watterrat gaat zijn als zijn vader is dan komt dat vast helemaal goed. Harde buik helaas ben ik daar wel bekend mee en heb ik er ook vrij vaak last van. Morgen nog maar weer een keertje bespreken bij de vk, ik werk al een dag in de week minder zodat ik wat beter m'n rust kan pakken, maar zou me niets verbazen als ik nog rustiger aan moet gaan doen. Alhoewel ze al wel een xtje tegen me heeft gezegd dat ik er nou eenmaal gevoelig voor lijk te zijn en er wat vaker last van zal hebben als de gemiddelde zwangere. Dunchan wat fijn dat je Xavi bv kunt geven en dat het zo goed gaat! Heb ook even je foto's van de kleine man bekeken, wat een ukkie nog zeg... en dan met al die toeters en bellen, pfff... maakte wel indruk op me Morgen dus naar de verloskundige, wel benieuwd of ze tevreden is over de groei van m'n buik enzo. Wil ook graag weer eens op de weegschaal staan, volgens mij ben ik namelijk nog bijna niets aangekomen, heel veel is het niet iig.
Dunchan: wat fijn dat ie t zo goed doet zeg. En ook wen geruststelling om te weten dat als de kleine komt dat t ook zo goed kan gaan.
Zo, even een weekje niet online geweest en meteen een hoop gemist! Heb globaal even alles doorgelezen, als ik dingen vergeet: forgive me please! Echo: Ik zag een hele mooie foto voorbij komen! volgens mij kun je op deze al goed zien op wie hij/zij lijkt of niet? Dunchan: Wat fijn dat alles zo goed gaat joh! Wat een sterk mannetje die Xavi! Verlof: Ik heb mijn verlof een weekje vervroegd. Ik ga nu 17 mei met verlof. Ik kan niet wachten! het is zo druk op mijn werk. Niet alleen mijn dagelijkse werk, maar ik ben vice voorzitter van de ondernemingsraad en het zijn roerige tijden in onze organisatie, dus ook daar ben ik erg druk mee... prive ook redelijk wat stressfactoren gehad de afgelopen paar weken, met als gevolg..... Harde Buiken: Dit is een dagelijks fenomeen hier, helaas. Bij mij voelt het alsof iemand met een fietspomp mijn buik steeds net te hard oppompt en omdat ik nogal hoog draag krijg ik het er heel benauwd van. Het doet geen zeer maar is vooral heel oncomfortabel.. Ik ga het met de VK bespreken, want misschien is het wel echt een teken dat ik ook rustiger aan moet doen... iets wat niet echt in mijn aard zit, maar me op dit moment wel aanlokkelijk in de oren klinkt... even aankijken maar... Bewegen: Gelukkig beweegt die kleine de hele dag door heel goed! zo gezellig dat gedans in mijn buik ik kan ook s 'avonds op de bank mijn buik heen en weer voelen gaan, en van de week had ik een duidelijk uitsteeksel van een hoofdje of een billetje aan de bovenkant, zo'n gek gezicht ik heb zojuist 2 informatieavonden ingepland. 1 in het Spaarne Ziekenhuis waar ik ga bevallen in het bevalcentrum. schijnt heel mooi te zijn, ben benieuwd. en 1 informatieavond van de VK praktijk: bevallen&zo... manlief vindt het ook wel een beetje spannend en ik moet zeggen dat ik het een beetje benauwd begin te krijgen bij de gedachte aan de bevalling dus goed voorbereiden, zodat ik in ieder geval ongeveer weet wat ik kan verwachten (verder geen controlfreak ofzo hoor)
Nonma, fijn dat je je verlof een weekje hebt kunnen vervroegen. Heb ik ook gedaan en ook mijn verlof start nu op 17-5. Kunnen we samen aftellen! Nog 8 weekjes... Hier vanmorgen weer samen met de kleine goedgekeurd door de verloskundige. Kreeg bevestigd dat hij lekker onderin ligt, dat merk ik ook wel aan zijn schopjes, bewegingen en vooral ook aan mijn blaas... Heb over 3 weken weer een afspraak en krijg dan ook de groeiecho, ben benieuwd, vooralsnog lijkt hij op schema te liggen. Vandaag ook kunnen regelen op het werk dat ik vanaf volgende week geen avonden meer hoef te werken, had overlegd met mijn verloskundige dat ik daar toch wel echt extreem harde buik van krijg. En dus toen ik op het werk kwam vanmorgen direct in overleg gegaan met mijn leidinggevende en gewoon gelijk al akkoord gekregen, echt super fijn! Zal zo even mijn volgende afspraak bij de vk verwerken in het overzicht en het vervroegde verlof van Nonma ook natuurlijk.
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 31 mei LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje Dunchan - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Zwanger 49 (8) Meisje, (25) Jongen, (5) Verrassing, (16) geen informatie Geboren 1 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 23 maart liesjuh1977 - 3/4D echo 25 maart beertje1987 - controle vk 27 maart kaytjuh - controle gyn 28 maart daycey - controle vk 2 april Micha 2 - controle gyn 6 april Nonma - 3D/4D echo 9 april pooh85 - 3d echo 10 april liesjuh1977 - controle vk en groeiecho Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
Vandaag weer naar de VK geweest moest bloedprikken vanwegen Bloedgroep Rhesus c-negatief.. Vind dat een beetje een ingewikkeld verhaal.. Heeft iemand hier van jullie verstand van? Begrijp wanneer de kleine rhesus positief heeft dat ik dan met 30 weken een spuit moet en na de bevalling weer een spuit. 9 april moet ik alweer naar de VK. Hebben jullie misschien ook zoveel last van jullie blaas extra extra vaak naar de wc moeten.. Voel ook dat ze af en toe tegen m'n blaas chopt en dat ik dan direct moet sprinten naar de wc..
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 31 mei LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje Dunchan - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Zwanger 49 (8) Meisje, (25) Jongen, (5) Verrassing, (16) geen informatie Geboren 1 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 23 maart liesjuh1977 - 3/4D echo 25 maart beertje1987 - controle vk 27 maart kaytjuh - controle gyn 28 maart daycey - controle vk 2 april Micha 2 - controle gyn 4april zonnetje1980- controle vk 6 april Nonma - 3D/4D echo 9 april pooh85 - 3d echo 10 april liesjuh1977 - controle vk en groeiecho Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag zonnetje1980-laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
Werk: hier nog 5 weken te gaan. T is al heerlijk tustig. Groot deel al overgedragen. Alle clienten moeten half april overgedragen zijn mocht ik toch met 6 welen al uitvallen. Doe gewoon extra andere dingetjes die nodig zijn maar dus geen overdraag stress. Groeiecho: heb ik vandaag gehad. Ds kleine is nu wat betreft lengte al ruim 33 weken. De rest ligt iets achter op wat t gemiddelde is voir 30 wkn (3 dagen en een week). Gemiddelde komt hiermee op ruim 31 weken. De vk was zeer tevreden. Hij weegt nu ongeveer 1600 gr en is dus ongeveer 400 gr aangekomen in 2 weken. Alles zag er goed uit en hij lag mooi met zijn voetjes bij zijn gezicht. En ook nog steeds met t hoofd beneden maar niet ingedaald. Zijn geslacht was bij de echo vol in beeld. De vk schrok ervan want ze wist even niet meer of wij het geslacht al wisten. Zelfs voor een leek was t zeer duidelijk Ijzer was 6,9 en dus ook prima. Over 3 weekjes weer (9 april).