Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier gsiteren suikertest gedaan omdat de waardes bij de gewone cotnroles tegen de grens zaten van wat goed was...superzoet goedje moeten drinken, ervoor en 2 uur erna een bloedprik, dus nu mooi aan allebei de kanten een blauwe plek ;) Nu hopen dat de uitslag goed is...
    Verder voel ik de kleine echt veel meer en beter de laatste dagen, is denk ik goed gegroeid waardoor hij denk ik vaker tegen de wand aankomt...

@Nicci: heerlijk nog 5 weekjes tot verlof, wat gaat het snel opeens he!! Zit gij ook in de zorg??

@maya: als ge zelf Rhesus negatief zijt dan controleren ze de bloedgroep vanuw kleintje, als deze ook negatief is dan is het geen probleem maar als deze positief is dan is er de mogelijkheid dat uw bloed hiertegen antistoffen maakt wat dan weer minder goed voor de kleine kan zijn.
    Hier gelukkig weinig last van mijn blaas, alleen snacht begin ik het al te merken dat ik wel op moet!

@liesjuh: fijn dat ze zo meewerkend zijn op uw werk, scheelt wel een boel toch!!

moet er nu vandoor, reageer later weer ff verder!!

2. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig is alles goed nicci en mooie buikfoto!

3. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    VanEke: bedankt voor de uitleg! Hopelijk is je suiker nu gewoon goed!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pff druk hier dus niet bijgelezen!
    Morgen verjaardag van zoontje, 2 jaar!:D

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ja gaat zeker snel! Werk niet in de zorg maar wel in de hulpverlening.

6. Nicci1982

Maya: thnx
    Fb: gefeliciteerd!

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Gefeliciteerd meid met je kleine jongen!! Wat gaat de tijd snel he!! Mijn zoontje wordt dinsdag 2 jaar!! Vind die twee jaar echt voorbij gevlogen.
    Fijne dag

8. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @dunchan Wat een mooi mannetje en wat fijn dat hij zo goed groeit. Licht hij nog aan de beademing of doet hij dit al zelfstandig?

@maya88 Voor rhesusC-negatief zijn er geen spuiten maar als jullie beide negatief zijn dan is er geen probleem. Net gelezen op deze site http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Onderwerpen/B/Bloedonderzoek_zwangeren/Welke_aandoeningen/Antistoffen_tegen_bloedgroepen/Bloedgroep_Rhesus_c_negatief
    Ik ben rhesusD-negatief en ik moet 5 april bloed laten prikken voor de rhesus van de kleine.

@nicci mooie buik.

@ vaneke hopelijk zijn je suikerwaardes goed

@ FB1984 Gefeliciteerd met jullie kleine man.

@harde buiken. Ik durf niet te zeggen of ik deze heb. Volgens mij trekt hij wel samen als ik heb gebukt en dan weer overeind kom maar dit is niet altijd. Dit is ook altijd weer heel snel weg. Ik laat de kindjes op school altijd mijn spullen van de grond rapen of iets van de onderste plank pakken.:D Ze vinden het niet eens erg want dan mogen ze iets voor de juf doen.:p

Hier weer een lkkr weekje gewerkt. Wel al de hele week moe maar ik merk dat ik niet zo goed slaap momenteel. Ik moet er iedere keer uit om te gaan plassen. :( Dit moet ik overdag ook heel vaak. Iedere keer als ik opsta dan heb ik het gevoel dat ik moet plassen en als ik ff gelopen heb moet ik ook naar de wc.
    Vandaag bloed moeten laten prikken voor suiker. Hopelijk is de suiker gewoon goed. Over 2 weken weer naar vk.

9. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Fb1984 gefeliciteerd!! Hoop dat je een fijne dag hebt!!!🎉

Stefanenlaura: heel erg vreemd de verloskundige zei mocht het niet matchen dat ik een prik zou krijgen... Voor jou ook nog even afwachten wat de uitslag zal zijn.. Bedankt voor de info!!

10. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    FB1984
    Jij ook gefeliciteerd met jouw zoontje!

Mijn dochtertje is vandaag dus ook 2 jaar geworden;)
    Wij hebben het vandaag niet gevierd omdat zowel mijn man als ik moesten werken. Maar morgen is het een groot feest, want dan is mijn man echt jarig en ik dinsdag, dus voor mijn dochtertje zijn we morgen alledrie jarig!

Ze heeft het er al de hele week over dat we bijna jarig zijn en dat er dan slingers en balonnen hangen...en cadeautjes niet te vergeten.
    De balonnen en slingers hangen er nu dus, benieuwd naar haar reactie morgenochtend.
    Mijn man en ik hebben besloten dat we eerst boven op bed de cadeautjes uit gaan pakken en daarna naar beneden gaan.
    Ik vind het echt zo leuk dat ze er nu zelfs al mee bezig is (scheelt ook dat we vorig weekend alvast 3 verjaardagen hebben gehad)
    :D

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!
    Was een geslaagde, maar héle drukke dag!
    Flink verwend...

Micha: ook nog gefeliciteerd!
    Ik wist dat er iemand hier ook 2 werd, dat was die van jou dus:)

Ga nu mn bed uit en zoontje eruit halen en de bende opruimen.
    (Grootste gedeelte gelukkig al gedaan)
    En dan vanmiddag nog 4/5 uurtjes werken helaas bahhhh

12. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Nonma: ja heerlijk he dat bewegen en het ook kunnen zien genket daar ook elke sec van als die zo druk is..

Harde buiken is idd e vevrvelend meestal moet je idd iets rustiger aan doen, zelf heb ik er geen last van althans dat denk ik, soms voel ik aan wel aan 1 kant ineens een bolletje maar denk dat dat gezicht of billetjes zijn en verdwijnt dan na een minuut weer...

Liesjuh:mooi dat je kleine ook lekker onderin ligt, de mijne ook was de vk zei van de 3d echo moet volgende week op co kijken wat de gyn ga zeggen erover...

Niccie: mooie fotos van je buik, gaat opschieten voor jou he alweer de 30 gepaseerd..:)..
    En super dat de groeiecho ook goed is gegaan ik zeg maar zo we kunnen niet allemaal op het middenlijntje zitten van hoe het eigenlijk moet zijn... Zolang het gewn goed gaat met de kleine binnen maak het niet uit of die groter of kleiner is..

Ik ben benieuwt wat uit mijn groeiecho ga komen over drie weken of die toch nog veder is gaam groeien maar ook ik zat mooi tussen de lijntjes bij de laatste echo hij liep 2 dg achter op de groei best netjes...

Rhesus: goed dat ik het lees ik weet ook niet wat de mijne is dacht negatief maar tijdens deze zw heb ik me gyn er niet over gehoord, wat ik wel weet is dat tijdens me eerste zw is geprikt en toen ik was bevallen heb ik een prik in me been gehad zodat bij de volgende zw de kleine geen anti stoffen er tegen ging maken...
    Goed om mee te nemen as woensdag als ik voor co moet..

13. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @micha nog gefeliciteerd met je kleine meid en gefeliciteerd met je man en alvast gefeliciteerd met je eigen verjaardag. :p

14. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Vandaag ben ik met mijn zussen naar Ikea geweest en bij thuis komst werd ik verrast met een babyshower... Wat was ik geschrokken toen ik de woonkamer deur open deed en de hele familie er zat.. Wat ben ik verwend met rompers in verschillende maten, luiertaarten, zwangerschapsketting en andere setjes kleding en speelgoed.. (In totaal heb ik wel 22 rompertjes gekregen) scheelt mij weer enorm wat geld.. Hoef mij nu alleen nog druk te maken om te bevallen.. Ik ben enorm blij en verrast!! Wilde het gewoon even melden..

Groetjes meiden!

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Wat een ontzettend lief gebaar van degene die dat had geoorganiseerd maya!...
    Altijd fijn verwend te worden en dat scheelt jou idd geld!

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goh wat leuk Maya, een babyshower!
    Scheelt inderdaad weer een hoop geld, en je hebt er een leuke dag aan over gehouden!

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wat leuk maya! Bij mij staat 5 mei iets te wachten... kreeg ik n ieder geval de opdracht om die dag vrij te houden haha!

Net weer bij de vk geweest. Zou eigenlijk bloed moeten prikken maar dat kon om verzekering technische dingen echt pas vanaf woensdag. Dus 11 april on de herkansing haha. Alles waa verder goed, bloeddruk was mooi laag, was ze erg tevreden over en ik zag er goed uit. Ook over gewicht was ze te spreken, nu +10 kg erbij.

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Maya: leuke verassing zeg!! :D

19. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ maya, wow gezellig en leuk :)

20. Nicci1982

Babyshower: dat zou echt niets voor mij zijn. Maar dat weten ze ook dondersgoed in mijn omgeving. Mag hopen dat ze t ook echt niet doen. Zou er chagrijnig van worden :D
    Maar als je er van houdt is t natuurlijk hartstikke leuk als ze dat voor je doen.

Deel Deze Pagina