Ik herken je gevoel... maar hou je het nog wel uit om te wachten tot dinsdag, is het niet verstandiger om je vk gewoon nu al te bellen? Dinsdag is nog ver weg hoor! En hoor mij nou... ik voel me hetzelfde, heb ook het idee dat het 'anders en dus minder goed voelt vandaag' en adviseer jou om te bellen terwijl ik het zelf ook niet doe, mss wel bang voor de gevolgen van haar antwoord?!
Haha, het valt bij mij in de categorie 'ik wil me niet aanstellen', alsof het een soort van toonbeeld van zwakte is als je er aan toegeeft... maar kan er echt niet meer om heen, mijn onderbuik is nu weer keihard en krampig ik heb een rustig weekend gepland, dus denk dat ik die paar dagen nog wel red, misschien zou het voor mij wel beter zijn als de VK me gewoon verplichte rust oplegt... zelf ben ik niet zo goed in het rustig aan doen namelijk...
Vervelend die harde buiken! Ik moet ook rustiger aan gaan doen. Hoef nog niet minder te werken, maar wel wat vaker mijn stoel opzoeken. Sta voor de klas, dus ik ben eigenlijk de hele dag in de weer. Ik kreeg ook het advies om wat eerder naar huis te gaan, maar ja, dan loop ik met nakijkwerk te slepen. Of dat nou zo goed is... Verder heb ik de inloggegevens van babyboom ontvangen, dus voor de meiden die geïnteresseerd zijn in ons hele traject om zwanger te worden en/of mij willen volgen: Daisy en Marco's blog | Babyboom Hier schrijf ik natuurlijk wel mee, maar de andere blog is toch een stuk uitgebreider en gewoon zoals ik alles ervaar.
Nonma: kraamzorg stel ik dan niet naar beneden bij maar betaal die uren gewoon. Liever dat dan dat ik me op zit te vreten dat zo'n mens me in de weg zit. Hoor veel om mr hern dat men na een paar dagen ze eel zat is. De kraamzorg kost maar 200 euro voor al die uren en afhankelijk of ik ern medische indicatie voor ziekenhuis geboorte krijg kost t mij niets if maar ern derl ervan. Kijn verzrkering vrrgoed 400 of 450 voor die twee dingen gezamenlijk
Liesjuh:thx. Meid! Kraamzorg:half april wordt ik gebelt voor de intake en dacht dat ik kon kiezen voor 3/6/8 uur per dag nou ik ga eght voor de drie uur meer als zat, weet zelf ook best veel kwa verzorging door een jong zusje die ik kreeg toen ik 16 was en moeders erg ziek werdt heb haar twee jaar lang verzorgd en gedaan... En buiten dat net als niccie zou gek worden zo vreemd mens in me huis hele dag nee hoor... Ml is ook thuis twee weken en dan heb ik moeders en schoonmoeders nog om me heen is zat... Wil ook nog genieten die weken met ml... Mits het niet anders kan en de bevalling valt tegen dat ik meer zorg nodig heb maar dan kan het als nog uitgebreid worden.. Nonma: rustig aan doen he zullen alle meiden hier wel zwaarder krijgen de komende en laatste weken...
hallo dames, benik ook weer!! Suiekrtest was hier goed, dus hoeft verder geen actie ondernomen te worden...verder gaat alles zijn gangetje, gisteren de oudste logeren gehad bij mijn ouders dus even kamertje kunnen aanpassen, extra ledikantje ij elkaar gezet en meubeltjes wat verschoven...alles staat nu dus al klaar, heerlijk hoor...kan de oudste alvast wat wennen! Buik begint hier nu ook echt wel hard te groeien hoor, gelukkig geen harde buiken, maar vaak wel harde plekken, waar ons spekkie tegen de kant aanligt zeg maar denk ik. @kraamzorg: ik zal van de week ook wel gebeld worden voor een intake denk ik, ik doe wel maximaal alle uren, was zelfs erg blij dat ik vorige keer nog extra uren kreeg omwille van de KS. Ik vind het echt hardstikke handig, maar wij hadden ook echt een leuk meisje!! ga hier weer ff aan de slag, zit opt werk, dus ook nog ff wat doen hier
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 31 mei LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje Dunchan - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Zwanger 49 (8) Meisje, (25) Jongen, (5) Verrassing, (16) geen informatie Geboren 1 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 2 april Micha 2 - controle gyn 4april zonnetje1980- controle vk 5 april stefanenlaura - controle vk 6 april Nonma - 3D/4D echo 9 april pooh85 - 3d echo 10 april liesjuh1977 - controle vk en groeiecho kaytjuh - groeiecho en bevallingsintake 23 april Micha 2 - controle gyn Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag zonnetje1980-laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
@ vaneke fijn dat de suikerwaarde goed is. @ dames met de harde buiken rustig aan doen. ik heb even mijn afspraak voor komende week er in gezet was ik vergeten. Hier ben ik gister gebeld door de kraamzorg. We hebben woensdag al de intake. Er was een afmelding dus mooi nog een plekje voor ons. Bij ons word alles vergoed dus wij zullen nemen waar we recht op hebben. ik weet wel hoe ik met een kleintje om moet gaan maar vl is hier niet zo ervaren in. Ik denk ook dat er veel op ons af zal komen die eerste week. ik vind het ook geen probleem om iemand anders over de vloer te hebben. Verder ben ik helemaal klaar met dit koude weer. Ik heb genoeg van die pijnlijke tepels als ik het koud heb. zegt de buurvrouw van mijn moeder dat moet je je goed aankleden. grr ik heb soms al zoveel lagen aan. Zegt mijn moeder owja dat had ik toen ook heel erg. Ze gaf als tip om dan wattenschijfjes in je bh te legggen. Dat gaan we dan de komende dagen nog maar proberen. Nou is mijn huid ook super droog door al die warme douches. Stond helemaal onder de bultjes van de week omdat te veel onder de douche heb gestaan. grr laat die zon en warmte maar komen. Hopelijk kom ik dit jaar niet helemaal onder de uitslag van de zon te staan. Daar heb ik ook geen zin in. Sorry voor het geklaag. fijne paasdagen allemaal
hahaha, Stefanenlaura, dat heb ik hier ook hoor dat ik de kou zat ben, ik dacht toen we zwanger werden "heerlijk, zijn we lekker zwanger in het voorjaar als het warmer is" Maar tot nog toe schieten er nog weinig over om in de warmte mee te maken Ik wil lekker in mijn slippers, mijn buik begint in de weg te zitten om sokken aan te doen en veters te binden...en mijn jas wordt krap!! hahahaha
Hier ook heel erg toe aan mooi, warmer weer. Mijn jas begint ook krap te zitten en was toch echt niet van plan nu nog een positie winterjas aan te schaffen. Ach ze zeggen: Hoe strenger de winter, des te beter de zomer dus laten we daar dan maar op hopen!
Ik heb een positiejas maar vind t toch niks. Heb mijn gewone jas even aangepast en de knopen naar decrand verzet. Ging goed tot 2 weken geleden. De onderste knoop kan niet meer dicht maar gelukkig is t niet zo koud meer. Binnenkort lekker de jas open.
Ik hoef gelukkig geen nieuwe winterjas aan te schaffen. ik heb aan het begin van de zwangerschap een nieuwe winterjas moeten aanschaffen en omdat ik brede schouders heb moet ik een jas die daar ruim zit maar dan zit deze beneden als een tent dus mijn buik kan er voorlopig nog wel in. Sokken en schoenen aandoen wordt idd ook lastiger. @pooh ik hoop toch niet dat het 30 graden is als we moeten bevallen.
Nee inderdaad stefanenlaura, 30 graden is bij een bevalling teveel van het goede maar als we allemaal bevallen zijn zou het wel erg fijn zijn als we lekker met de kinderwagens een zomerse wandeling kunnen maken!
Precies zo denk ik er ook over kaytjuh... Vaneke: fijn dat je suiker goed was! En over die jas ik prop al een paar weken maar nu doe ik hem maar een klein stukje dicht anders krijg ik buikkramp van die strak zittende jas... Wat gaan jullie doen met Pasen? Fijne dagen alvast!
@pooh dat is idd wel lkkr. Ik ben ook blij dat we niet in de winter bevallen want dan zou ik veel binnen zitten denk ik. @Pasen Morgen bij mijn moeder op verjaardag en verder relaxen want ik heb dinsdag bhv cursus dus moet goed uitgerust zijn.
Ik verwacht dat het hier ook niet meer al te lang gaat duren voordat ik gebeld wordt voor de intake met de kraamzorg. Heb vandaag iig mijn kraampakket geleverd gekregen van de CZ. Schrok wel even van de grootte van die kraamverbanden... jeetje, die dingen komen bijna van m'n kruis tot aan m'n oksels zo groot! Met Pasen hebben we niet zo heel veel plannen, althans... niet veel bijzonders. Morgen lekker uitslapen en rustig aan opstarten, in de loop vd middag richting m'n ouders om daar 's avonds te gaan gourmetten met het gehele gezin. En dan maandag middag naar de Prenatal in Amersfoort, nog even last-minute gebruik maken vd Mama Mazzeldagen en wat kleine dingen halen nog. Vandaag een lekker rustig dagje gehouden, zit al bijna de hele middag op m'n luie reet op de bank voor de tv. Heb nu na het eten wel gigantische last van maagzuur aanvallen, dat is dan wel weer een btje minder... :x Meiden, wens jullie vast een fijne pasen!
Stefan en laura: die droge huid ook zoo herkenbaar, je krijg er plekjes van die omtzettend jeuken heb dat aan me handen armen heel erg... Poehh 30 graden laten we maar niet hopen hoor, al is het tog best koel in het zh alleen tjah als je gaat bevallen maak je zo druk dat je het er spotheet van krijg graatje of 18/20 is goed van mij part.. Gister lkkr gegourmet bij ouders, vandaag lkkr uitgeslapen nu lkkr warme broodjes eten en daarna zien we wel wil wel een rustig daggie.. Morgen nog heerlijk samen vrij:-D... Oh en ik heb ruzie met me vaatwasset kutding zeg.. Zet je hem aan ga die na twee minuten piepen en slaat het programma over van 40-70 wat het nou kan zijm is de vraag... ..???.. Alles al gedaan nieuwe spoelglans zout erin filter leeg gehaalt maar blijft maar piepen lange leve whirpool zie dat veel mensen als ik google het probleem ondervinden maar eght een antw krijg je er niet van... Nou heb weer me beklag gedaan hihi.. Iedereen een fijn pasen X
Ja groot he die verbanden ... J kan er parachut mee springen.. En ze zitten voor geen meter... Hopen dat we snel minder bloeden na de bevalling dat we het gewn af kunnen met maandverband..