Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    oh bah kwaaltjes ja is erg vervelend..
    Hoop dat je urine schoon is zonnetje!

en idd maya het einde is in zicht hihihi... en dan kunnen we een mooie zomer tegemoet gaan als het weer een beetje mee werkt natuurlijk!

2. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Beertje: spannend hoor.. Bijna trouwen.. Heb je het groots aangepakt of hou je de trouwerij klein?

Het moet wel een mooie zomer worden nu de winter zo lang is gebleven!

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    We houden het heel klein maya, trouwen op woensdag ochtend. Dat is hier de gratis dag en 's avonds komt familie voor een stukje gebak en een borreltje. Doen het ook puur zodat alles goed geregeld is voor de kleine straks.

Vervelend al die kwaaltjes idd! Zonnetje hopelijk geen blaasontsteking voor jou! Maya nog steeds zo misselijk of opnieuw begonnen? Ik heb het heel af en toe nog oin de ochtend.

Vanavond info avond over borstvoeding. Dus zakdoekjes mee en hopelijk verstoor ik de boel niet met mijn gesnotter ;)

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gelukkig geen blaasontsteking. Alleen betekend dat dus wel dat het komt door veel bukken, tillen, lopen enz. En dat ik meer rust moet nemen. Weet nu ook wel zeker dat het komt door het bukken. Ben nu aan het werk en weer snel last van harde buiken.
    Ik werk als verpleegkundige in de thuiszorg, dus is hoe dan ook veel bukken, tillen en lopen. Moet maar even bedenken of ik misschien toch deel de ziektewet in moet.

Hier trouwens al 29 weken lang misselijk (zonder overgeven gelukkig) en maagzuur. Is soms 2 dagen minder, maar ben grootverbruiker van maagtabletten .

5. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben van mening dat daar niks mis mee is gratis trouwen.. Juist fijn, lekker klein en echt trouwen voor elkaar en niet voor de show!
    Helaas nog steeds erg misselijk ik ben aan het aftellen!

6. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Zonnetje het lijkt mij echt zwaar om zwanger te zijn en in de thuiszorg te werken.. Let maar goed op jezelf!

7. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Tot vorige week ging het op zich nog prima. Zolang ik geen overuren en extra diensten deed. Maar ineens veel last van buik. Voordeel is wel dat ik maar deels clientenzorg doe. Doe ook stukje administratie. Maar als ik op kantoor zit krijg ik last van rug. Onze bureaustoelen zijn niet heel geweldig. Voor de zwangerschap ook al last van.

Hier in 2007 getrouwd, ook om het goed geregeld te hebben voor onze kinderen. Wist toen niet dat we 5 jaar en vele ziekenhuisbehandelingen nodig zouden hebben voordat ik zwanger zou zijn. Ik ben 1 dag voor onze trouwdag uitgerekend. Wij hebben het toen wel uitgebreid gevierd, maar klein is ook leuk. Ik vind daar ook niks mis mee. Voirsl niet gezien je nu al genoeg kwijt bent voor de kleine.

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ben ook niet van t trouwen hoor. We hebben getwijfeld of we t zouden doen. En dan ook gewoon gratis ff snel en niet eens vieren ofzo. Maar dat vonden we ook niets. Erkennen is voldoende voor de kleine valleen omtrent t huis kan t nog wel een gekke situatie opleveren. Dus misschien dat we t later toch nog ff doen. Notaris kost meer dus t is wel een simpele oplossing.

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zonnetje ik ben ook sinds 2 weken op een omslag punt hoor! Ik werk als verpleegkundige in ziekenhuis maar ik heb al aangegeven dat ik op deze manier de 32 uur per week niet vol ga houden. Dus nu gedeeltelijk ziek gemeld zodat ik terug ben gegaan naar 16 uur per week (2 diensten).

Nicci bij ons ook de reden dat we trouwen boven notaris verkozen is erkenning en aanvragen ouderlijk gezag en willen volgend jaar ofzo verhuizen en hebben dan hypotheek nodig. Dus is dat alvast gedaan.

10. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @ maya fijn om te lezen dat het geen probleem is om je slijmprop te verliezen. Hopelijk gaat het zwemmen nog een tijdje door.
    @pooh mooie echo :)
    @nonma, leuk zo het kamertje en mooie boom. Wij hebben dezelfde op de muur zitten alleen dan andere kleuren en leuke rompertjes.
    @kaytjuh dat is zeker schrikken als je bloeddruk te hoog is. wel fijn dat hij smiddags al wat afgenomen was.
    @Rubi gefeliciteerd met jullie huwelijk en wel spannend als je de datum dadelijk weet dat je word ingeleid.
    @beertje heel veel plezier al jullie het ja woord gaan zeggen. Geniet ervan ook al vier je het klein en simpel. Het is jullie dag.
    @Gisteren. wij hebben de hele middag in de tuin 'gewerkt'. Iemand moet voor opzichter spelen:p
    Hier was het heerlijk weer en lkkr veel zon.
    @zonnetje fijn dat het geen blaasontsteking is maar misschien dan toch maar wat rustiger aan doen.
    @kwaatjes vervelend dat er sommige dames nog met misselijkheid zitten. Ik heb gelukkig de hele zwangerschap geen last gehad van misselijkheid. Hier regelmatig last van maagzuur maar ach dat hoort erbij.

Verder is uk afgelopen weekend weinig in actie geweest. Uk reageerde wel als ik op mijn buik aan het duwen was. Vorig weekend zat uk geen moment stil en nu bewoog ie minimaal. Gelukkig is ie vandaag wel meerdere keren actief geweest. Anders had ik vanmiddag even naar de vk gebeld. Nu is de kleine al weer een kwartier actief bezig.
    Ik heb inmiddels ook mijn eerste nieuwe striemen erbij. Hier baal ik wel een beetje van. Ik heb zo goed gesmeerd met buikbalsem. ik zal nu ook moeten accepteren dat er waarschijnlijk nog veel meer gaan komen.

Een collega/vriendin van mij is ook heel pril zwanger. Ik was de eerste die het wist buiten hun 2 dan. Ik vind het super leuk en hoop zo voor ze dat die eerste weken snel voorbij zijn.
    Ze was van het weekend helemaal in paniek want ze heeft geen klachten behalve moe en pijnlijke borsten en nu deden deze geen pijn. Gelukkig waren de dag erna de pijnlijke borsten weer terug.:D

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: ben sinds vorige week volledig in ziektewet, bleef harde buiken houden! Ook veel stress op t werk ivm strafontslag leidinggevende.
    Waarvoor wij ook weer "verhoord" en ondervraagd worden...
    Toen ik vanmorgen mn werk aan de tel had daarna meteen weer stress en harde buik!! :(
    Vandaag hebben we wel de babykamer zo goed als af gekregen.
    Na ja vriend, met hulp en toeziend oog van mij hihi
    Ben helemaal happy!! :)
    Als t helemaal af is zal ik foto's plaatsen

Trouwen; wij hebben niks op papier, alleen samen koophuis.
    Wel is ons zoontje erkend door mn vriend, en baby ook al!
    Wel hebben we t steeds vaker over trouwen, zodat t ook goed geregeld is... Wel klein, veel te duur anders!
    Misschien als ik ooit weer maatje 36/38 heb???? Hshaha

12. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Beertje: geniet van jullie dag ook al is het klein is ieder voor zich toch hoe ze het vieren..

Wij hebben vorig jaar de partnerschap registratie gedaan ook puur om alles vast te leggen wat kinderen betreft, ook gewn gratis en weekend erna een bbq gedaan met fam was gezellig en goed zo...
    Wil zelf ook nog graag eght eght trouwen maar kost zoooo ontiegelijk veel terwijl het hetzelfde is als de partner regi...
    Dus zit daar nog in twijfel over of we het wel doen, kan btr van het geld lkkr op vakantie...

Wel hebben we onze inzegening gedaan via de immam van de moskee omdat manlief er erg aan hecht en dat normaal ook hoort in dat cultuur, dus voor die wet zijn wij wel getrouwd..

13. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    FB1984: het is wel beter dat je je in de ziektewet bent.. Goed je rust pakken en de laatste dingen klaar maken voor straks.. Ben benieuwd maar je kamertje!

14. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    pfff hetig lijkt me dat, zwanger zijn en in de zorg werken!
    Let goed op jullie lijf, de baby en de signalen die beide afgeven!
    Jullie en je kind zijn het belangrijkste wat telt hoor!

Hier vandaag ook weer gewerkt en merk na de groeispurt van mijn buik afgelopen weekend dat ie nu echt wel op sommige momenten in de weg zit!

Vandaag ben ik precies 30 weken zwanger!! Wat gaat de tijd toch snel!

15. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fb goed dat je nu helemaal in de ziektewet zit. Probeer nu ook zoveel mogenlijk rust te pakken. Fijn dat het kamertje nu zo goed als af is.

Pooh het gaat idd snel hier vandaag ook 30 weken. Nog maar een paar weekjes en we liggen met een klein hummeltje in onze armen.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tip; bij etos: 6 pakken billendoekjes + pak luiers €10!!
    En de luiers zijn verbeterd, ik gebruik ze sindskort

17. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Pooh: ja dat s ook aardig zwaar hoor in de zorg werken en dan nog zwanger zijn meestal gaat het nog tot een bepaalde week a periode.. En dan ga je het zker wel voelen..
    Respect voor de vrouwen die het kunnen uitlopen tot 34/36wk in de zorg en dan pas met verlof kunnen gaan..

Een kantoorbaan zou het makkelijker maken denk ik dan op zo'n moment..

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier dus geen blaasontsteking en per vandaag zit ik voor 50% in de ziektewet. Maar viel me toch nog tegen vandaag. Merk dat maag klem zit tijdens het werken, buik zit in de weg.
    Wel minder hard, draag nu een ondersteunende buikband, maar vanmiddag nog wel wat last.
    En totaal geen energie op dit moment. Ook wel enige stress van werk ivm splitsing van ons team.

Misschien is een kantoorbaan wel beter inderdaad, hoewel ik merk dat ik veel last van rug krijg achter de laptop. Maar moet er wel bij zeggen dat onze bureaustoelen niet echt goed zijn. Doe naast de zorgtaken ook administratie. Doe nu 3 uurtjes zorg per dag en max 2 uurtjes administratie.

Tijd gaat inderdaad snel.

Leuke aanbieding van de billendoekjes, hier heb ik vorige week 2 pakken pampers voor de prijs van 1 pak gekocht. Was een dagaanbieding van de trekpleister. Was wel zo dat om 9.45uur alle aanbiedingspakken al op waren. Was weinig voorraad van die aanbieding.

FB: lijkt me helemaal heftig als je leidinggevende strafontslag heeft gehad. Dan helemaal fijn als je thuis zit.

19. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Zonnetje gelukkig geen blaasontsteking.. Ook beter voor jou dat je voor de helft in de ziektewet zit.. Lijkt mij eg zwaar werk hoor..
    Helpt die buikwand een beetje.. Heb veel last van mijn buik maar heb altijd het gevoel dat die buikbanden niet echt helpen..

Morgen mijn groeiecho.. Yeah heb er echt zin alweer 11 weken geleden dat ik haar heb mogen bewonderen!

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Maya veel plezier bij de groei echo vandaag! Altijd leuk om weer even te spieken naar je wondertje!

Hier worden vandaag de kinderwagen, maxicosi en luiertas bezorgd. Ben heel benieuwd! Ben wel een beetje klaar met de babydump trouwens. Op een of andere manier loopt niets daar vlekkeloos. Spullen zouden eerst in de eerste week van april geleverd worden maar werd week van te voren gebeld dat dat niet doorging ivm levering problemen. Werd ik een dag later gebeld om een afspraak te maken voor levering, moest ik zeggen dat de spullen pas in wk 16 zouden komen. Zelfde geld voor gordijnen, 3 weken geleden online besteld en zou se de week er op kunnen afhalen in de winkel. Kom ik daar weten ze van niks en blijkt na een belletje naar hoofdkantoor dat deze pas in week 18 geleverd kunnen worden! Niks van gehoord, terwijl ik in de mail kreeg dat ze voorradig waren. Gister nog maar eens gebeld omdat ik voor de kinderwagen een mail zou krijgeb net een tijdvak van levering. Jullie raden het al: niks ontvangen. Blijken ze een heel verkeerd email adres te hebben. Beetje klaar mee met die handel dus...

Verder ga ik vandaag maar eens toegeven aan m'n nesteldrang haha.

Deel Deze Pagina