Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja t lijkt mij ook erg groot ja :( hihi
    Gelukkig is t een schatting!

2. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    FB1984
    Lieve schoentjes! Leuk hè!
    VanEke:
    Ja hier ook hormonen die behoorlijk op kunnen spelen. Op verschillende manieren. 1,5 week geleden echt ruzie lopen maken met mijn man. Ik irriteerde mij echt aan vanalles!
    Op dit moment gaat het met de oma van mijn man heel slecht, eigenlijk zitten we te wachten op het moment dat het over is. Ik zat met mijn schoonmoeder aan de telefoon en vroeg hoe het met haar ging. Ze werd emotioneel (heel logisch) en ik heb even keihard met haar mee zitten huilen.
    (Terwijl ik hieraan denk krijg ik zelfs tranen in mijn ogen)
    Nicci1982:
    Heerlijk dat je je zo goed voelt!
    Ik kijk juist wel uit naar mijn verlof. Ook nog één week, maandag en vrijdag. En ik heb het vermoeden dat ik het best zwaar ga krijgen. Maandag een drukke dag, inclusief een observatie en een nabespreking ervan. En Vrijdag hebben we de koningsspelen, oftewel sportdag. Maar ze hebben gelukkig zo veel mogelijk geprobeerd rekening met mij te houden!

Jeeeeej! Nog 2 dagen werken!
    Ik merk wel dat ik een beetje warrig ben, waarschijnlijk door de vermoeidheid. Maar ik vergeet echt constant waar ik spullen gelaten heb.
    Verder ben ik afgelopen week bezig geweest met zindelijkheidstraining van mijn dochter. Ze doet het echt onwijs goed. Ik was 2,5 uur met haar weg geweest gisteren, toen we thuis kwamen was haar luier droog en is ze daarna gelijk op het potje gegaan. Ook heeft ze nu al twee keer gehad dat ze tijdens haar middagslaapje al helemaal droog was. Vandaag ging het bij mijn moeder ook heel goed en heeft ze alleen 's avonds een natte broek gehad. Maar.... ze heeft wel voor het eerst op het potje gepoept!!! :D
    Ik ben helemaal trots!

3. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Fb: ja gelukkig wel ze weten het nooit egt zkr daar hoor en zie je ook zoveel verschillende verhalen over dat het ineens afwijkt bij de geboorte en ze een tt ander gewicht hebben..

Bleh hier een lange nacht ben ik bang kleine is onwijs druk veel onderin bezig tegen me bekken en blaas aan zoooo irrii gevoel dat ik klaar wakker leg en nie kan slapen:(..

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik slaap daar echt dwars doorheen. Haha. Val ook altijd zo lekker in slaap van dat getrappel. Dan voel ik me extra rustig omdt ik weet dat hij t goed doet. Maar gelukkig hoeft mijn blaas t de laatste tijd ook niet te ontgelden.

Micha: ik moet nog 4 dagen werken. 2 drukke dagen en 2 wat rustiger. Laatste dag probeer ik zi goed als geen afspraken te plannen. Alleen een overleg en lunchen met een collega. Dinsdag met een groep collega's nog even lunchen. Dus ook veel leuke dingen.

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nicci: dat zijn de leukere dingen ja "afscheids"lunch

6. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Pff wat een mazzel heb jij dan nicci...
    Als die van mij onderin bezig is lukt me dat eght niet.. Is het meer naar boven valt het mee..

Maar ben maar gaan doichen vanacht en daar wordt die lkkr rustig van en kon gelukkig normaal in slaap vallen:-D

7. Nicci1982

Ik heb overal mazzel mee :D Ben daar echt blij mee hoor.
    Aan de andere kant klaag ik ook niet zo snel dus dan zou ie t wel heel bont moeten maken voordat je van mij gemopper hoort.

Hij is weer heerlijk beweeglijk vandaag en eigenlijk de hele week al. Heerlijk mijn buik uit te rekken met allerlei bulten en puntige lichaamsdelen. Net ff ruzie met m. Kon niet overeind want toen zal ie klem bij mijn ribben. Heb m gauw weggestuurd :D Beetje met zijn dikke kont duwen. Duw lekker terug ;)

8. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nicci en FB1984:
    Toevallig staat er hier op mijn laatste werkdag ook een borrel gepland. Ik zie het ook een beetje als een soort afscheid, zeker omdat ik zo lang weg zal blijven.
    Met een paar collega's ga ik zeker afspreken tijdens mijn verlof tijd.
    Kaytjuh:
    Ik word ook niet wakker van geschop van de kleine, terwijl hij echt heel druk is. Bij mijn dochtertje was het precies hetzelfde, heel druk in de buik, maar ben er nog nooit van wakker geworden of gebleven.

9. Nicci1982

T is voor mij maar voor kort want in sept ben ik weer terug. Maar wel ff gezellig. Ga er zeker ook een aantal nog zien tijdens t verlof. En ws wil ik tijdens mijn verlof ook nog wel even een x langs. Zowel voor de bevalling als erna :D
    Anders ga ik alles veel te veel missen!

Echt een goeie nacht gehad. Van 1.15 tot 7.00 in bed gelegen. Waarvan tot 5.30 aan 1 stuk geslapen. Daarna wel liggen woelen maar af en toe nog een klein slaapje tussendoor. Heerlijk!
    En had na t eten gisteren ook al uurtje of 1,5 geslapen. Nadeel is dat im nu klaarwakker ben. Maar blijf nog ff in bedje relaxen

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ola!

even weer een paar pagina's bijgelezen! had een druk weekje vorige week en was ook nog een weekendje in Duitsland met Manlief, dus niet zo actief geweest hier!

even wat ik me nog kan herinneren:

Verlof: nog 3 weken, waarvan nog 11 dagen werken. Ben enorm aan het aftellen, want ik ben het echt zat. Niet eens zozeer omdat het zwaar is, want het meeste is al overgedragen, maar ik heb vorige week akkoord gesloten met mijn nieuwe baan wat dus betekent dat ik na mijn verlof niet meer hier terugkom! dat haalt wel een klein beetje de motivatie eruit... ik vind het wel een heel fijn idee dat ik nu onbezorgd van mijn verlof kan genieten zonder met enige vorm van werk bezig te zijn! ben langzaam mijn mail allemaal aan het opruimen, en bureau aan het leeghalen, en dan is het bijna voorbij!!

Hormonen: ik had vorige week en die week ervoor echt een prutweek, veel huilen, humeurig. Maar nu `voel ik me week 'on top of the world!' dat komt ook zeker door mijn nieuwe baan! het is een geweldige kans, en als bonus ga ik ik daar meer verdienen voor minder werk! :) ook mooi meegenomen!

Kwaaltjes: mijn harde buiken zijn wel minder geworden gelukkig, heb het alleen nog bij drukke werkdagen, maar dat zijn er niet zoveel meer:) ik heb eigenlijk maar 2 kwaaltjes waar ik echt last van heb dat is brandend maagzuur (nu toch echt rennies ingeslagen, want was niet te doen) en ik heb carpaal tunnel syndroom in mijn rechterarm. Wat inhoudt dat ik snachts vaak wakker lig omdat mijn hand 'slaapt'. ik kan slecht kleine motorieke acties uitvoeren (schrijven, aardappels schillen etc) want een vuist maken doet gewoon zeer en soms trekt het door naar mijn schouder. Mijn moeder had dit ook toen ze van mijn broertje in verwachting was, direct na de bevalling was het over, dus daar ga ik maar vanuit. Het is vooral irritant, niet echt ondraaglijk.

vorige week info avond gehad over de bevalling en partneravond bij de yoga, dus manlief viel goed in de prijzen:D Maar goed, het is voor een goed doel!

Bewegen: kereltje heeft duidelijk minder ruimte nu, want ik zie ook heel duidelijke uitsteeksels af en toe:) een bil of een voetje:) gelukkig slaap ik daar goed doorheen. Ik vind het vooral erg gezellig dat gepruttel in mijn buik:) hij is nu nog helemaal van mij, over een week of 10 moet ik hem met de hele wereld delen:)

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Oh en ik zag nog superschattige schoentjes voorbij komen:) leuk hoor! ik moet me ook enorm inhouden om niet al die babywinkels leeg te kopen! :D

12. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Maar ik geniet ook ontzettend hoor van alle bewegingen maar als j wil slapen en het niet lukt das wel balen soms duurt het gewn zoo lang voor ik in slaap kom en dat put je best uit...
    Die minder ruimte s herkenbaar ook die bulten en punten van lichaamsdelen hihi grappig om ook te zien..

13. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Even snel bijgelezen, het zijn drukke dagen geweest, sorry dat ik niet overal op reageer.

@ werken, nog 3 dagen :)

@ slapen, ik wordt alleen wakker om te plassen, volgens mij niet van getrappel van de beeb, die steekt idd soms uit.

@ winkelen, gelukkig ben ik te moe (maar met verlof vast niet ;) ) en weet ik niet wat het wordt.. dus dat scheelt, anders had ik ook vast veel schoentjes gekocht :) Ik zag mooie voorbij komen :)

14. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb weer een paar dagen in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging en voelde de baby niet goed meer... Hartfilmpjes, infuus en 3 echo's gehad.. Met de baby gaat alles goed alleen geef ik weer te vaak over waardoor ik uitdroog.. Nu was de gouden tip om aquarius te drinken en dat helpt goed.. Geef minder over en de uitdroging is fors verminderd... Moet alles goed in de gaten houden als ik weer continu overgeef of mij urine weer verminderd en eg geconcentreerd moet ik het langs brengen bij de VK.. Als het weer mis is weer aan infuus..

Groetjes iedereen x

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Jeetje Maya, wat heftig! Hopelijk knap je snel op! Misschien heb ik het gemist hoor, maar is dit zwangerschap gerelateerd of is het gewoon buikgriep waardoor je moet spugen?? Alles met de beeb wel goed?

16. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb HG extreme misselijkheid al de hele zwangerschap.. Slik er iedere dag 3 pillen voor maar helpt nu niet meer zo goed.. Alles gaat goed met de baby.. Met mij nu ook weer wat beter kan weer wat vocht binnen houden..

17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat suf dat ik dat gemist heb! het zal mijn mooshy pregnant brain zijn.... Maar wat shit zeg! dus jij zal helemaal blij zijn als het voorbij is!

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Maya: dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat alles nu weer beter...
    Rustig aan doen!

19. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ja kan niet wachten tot ik ben bevallen!! En ik doe zeker rustig aan komende dagen

20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    even wat anders:

ik heb sinds zaterdag een soort menstruatieachtige krampen, zere onderrug en ik loop (lees: waggel) wat moeilijker. Ook is Moosje heel druk in de buik, niet zomaar trappelen maar echt flinke bewegingen (draaien?) nu heb ik de indruk dat hij dus al aan het indalen is, heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand dezelfde 'kwaaltjes'? ik heb morgen weer controle, maar was even benieuwd...

Deel Deze Pagina