Ik heb geen last van de klachten die jij aangeeft.. Ben wel benieuwd naar de oorzaak.. Laat je het morgen even weten?
Hier precies t zelfde! Kan t niet anders omschrijven... Ik zit ook aan indalen te denken Als is dat bij mij wel erg snel met een 2e, toch?
Vandaag van mn ouders een supergaaf geboortebord gekregen!! Was al maanden op zoek op internet, maar zó duur en vaak ver weg. Of huurborden...
Maya88: Jeetje Maya, ik hoop dat het nu wel goed met je gaat, de rest van de zwangerschap! Nonma: Toevallig heb ik het daar vandaag met mijn gynaecoloog over gehad. De kleine is bij mij een beetje ingedaald en dit kan inderdaad gepaard gaan met menstruatieachtige pijnen! FB1984: Wat een gaaf bord!!! Vandaag dus weer op controle geweest. Alles zag er goed uit! Zoals ik hierboven beschreef, hij is al een beetje ingedaald. Ik ben hier zelf heel blij mee, omdat mijn dochter nooit ingedaald is geweest. Voor mijn gevoel is dit een goed teken om op de natuurlijke manier te kunnen bevallen dit keer! Over 2 weken heb ik weer een afspraak, ik zal mijn afspraken weer in de lijst zetten (als ik deze gevonden heb) De oma van mijn man is zondag overleden en vrijdag is de crematie. Ik ga er niet naartoe, omdat ik bang ben dat ik het niet trek. We moeten dan ruim 1,5 uur heen en 1,5 uur terugrijden. Het is wel heel raar om er niet heen te gaan.
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 31 mei LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje Dunchan - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Zwanger 49 (8) Meisje, (25) Jongen, (5) Verrassing, (16) geen informatie Geboren 1 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 29 april stefanenlaura - groeiecho 7 mei Micha 2 - controle gyn, groei opmeten 21 mei Micha 2 - controle gyn Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag zonnetje1980-laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
FB: echt een super mooi bord!! Micha: gecondoleerd zeg ik begrijp je gemengde gevoelens wel over dat je niet kan gaan.. Maar je kan er in gedachte bij zijn.. En moet nu even aan jezelf denken.. Fijn dat het goed gaat met de baby en al aan het indalen is.. Hopen dat je wens op een natuurlijke bevalling invervulling kan gaan..
@nonma: klinkt als indalingsweeën ja, ben ook benieuwd wat ze op controle zeiden... @FB: leuk bord!! Lief van u ouders dat ze dat geregeld hebben @Miccha: vorige keer ook KS gehad, hier ook, hoop deze keer ook erg op een gewone bevalling, maar we gaan maar zien hoe het loopt , gaan geen onbezonnen risico's nemen om perse op de natuurlijke manier te bevallen... Goed dat de controles weer goed waren...toch weer een geruststelling he... en lastig die gemengde gevoelens, maar inderdaad even aan uzelf denken, er die dag bij stilstaan is ook iets toch! @hier: rustig dagje vandaag, dochterlief liet ons lekker uitslapen, werd wel wakker om 7.15 maar heeft nog tot 8 rustig zitten zingen en kletsen in bed, om 8 was ze het wel duidelijk zat dus er uitgehaald...had ze alvast alles behalve haar romper en luier uitgetrokken, alles ook uit bed gegooid, vind ze leuk op 1 of andere manier HEerlijk weer hier, dus net ff lekker boodschapjes gedaan samen, nu ff eigen tijd nu ze op bed ligt!! ga zo ook nog ff lijstje aanpassen...binnekort weer controles staan... Met hoeveel van het lijstje zijn we hier eigenlijk nog actief?? Niet meer zo heel veel toch, ben benieuwd hoe het met die andere gaat??
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 31 mei LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje Dunchan - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Zwanger 49 (8) Meisje, (25) Jongen, (5) Verrassing, (16) geen informatie Geboren 1 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 29 april stefanenlaura - groeiecho VanEke - controle VK 7 mei Micha 2 - controle gyn, groei opmeten 14 mei VanEke - controle gyn 21 mei Micha 2 - controle gyn Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 7 mei VanEke - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag zonnetje1980-laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
Hoi meiden, Hier een heel druk weekend gehad en 2 dagen nodig om bij te komen en moest gisteren ook werken. Maya wat schrikken! hopenlijk gaat vanaf nu alles goed! Nonma: Ik ken de klachten niet. Al ligt ons meisje wel laag. Ik voel met name dat ze tegen mijn bekken aan duwt (au) FB Leuk bord! Micha: gecondoleerd met de oma van vl. Snap wel dat je bang bent dat je t niet gaat trekken. Weet ook niet of ik zou gaan. Maar in gedachte ben je erbij, dat is het belangrijkst! En wat fijn dat de kleine nu wel indaalt! Ik zal voor je duimen voor een natuurlijke bevalling!
Maya:jeetje zeg wat schrikken geweest fijn dat je je nu btr voelt en wat een tip aquarius en dat is nog lkkr om te drinken ook.. Micha: fijn dat de kleine al beetje ingedaald is duimen maar voor een natuurlijke bevalling en fijn dat alles goed is met de baby.. Nonma: nee ik herken ze ook niet de klachten hoe was het bij de de controle? Hier schopt de kleine veel tegen me bekken aan en dat doet onwijs zeer bleh.. Fb : goeie vraag ben ook benieuwt hoe het met haar en de kleine gaat... @ hier vandaag lkkr in de zon bezeten zit er nog in hihih heerlijk zo lkkr eten denk ook heerlijk in de zon op het balkonetje.. Vijdag voor de groeimeting nummer 2 ben benieuwt of die groter is geworden, al ben ik wel 1.5 kilo aangekomen in een week tijd..:-0..
Hier zit ukkie juist hoog in mijn buik volgens mij. Daardoor veel last van maag die in de verdrukking zit. Hoop dat het snel beetje naar beneden zakt.
Weet iemand dit?? Ik ben nu bijna 32 wkn en heb sinds een paar dagen een zeurderig gevoel in mn onderbuik, soort menstruatiepijn, trekt ook door naar m'n onderrug. En t idee dat ik dan ook naar de wc moet voor grote boodschap... heel vaag. Ook voel ik de baby minder druk bewegen. Zijn dit (voor)weeen? Indaling? Herken t niet van de 1e zwangerschap Morgen gyn, dus ook ff vragen, vind t alleen zo lastig uitleggen.
Ik herken de klachten niet om eerlijk te zijn. Weet iemand of 6 rennies per dag kwaad kunnen? Hoorde vandaag dat het slecht is voor placenta. En ik slik ze de laatste tijd regelmatig. Antagel helpt haast niet bij mij.
Zo wat vervelend dat jullie allemaal last van het bekken hebben.. Bij mij ligt alleen met der voetjes tegen alles daar beneden aan te schoppen.. Ben benieuwd wat de gyn er over zegt morgen FB.
Ik dacht dat Rennie geen kwaad kon hoor.. Balen dat antagel niet hielp! Wel eens gele vla geprobeerd? Paar hapjes is genoeg
VanEke: Hier ook geen onbezonnen risico's voor een natuurlijke bevalling hoor. Ik hoop het heel erg, maar als het om de één of andere reden beter is van niet, dan kan ik dat ook accepteren. Maar tot nu toe is het nog erg positief allemaal. Als zijn hoofd maar niet te groot is, hihi. (maar ook dat wordt in de gaten gehouden) Ik heb wel dit keer een geboorteplan opgesteld, omdat er toen dingen mis zijn gegaan, die niet mis hadden hoeven gaan. (Ik ga in hetzelfde ziekenhuis bevallen) Pooh85: Bedankt voor het duimen! FB1984: Ik herken het precies! Menstruatieachtige pijn, aandrang om de grote boodschap te doen en vervolgens komt er niks. Sinds nu net heb ik ook steekjes in mijn vagina. Mijn gynaecoloog zei dat het hoorde bij het indalen. Ze had mij ook al gewaarschuwd voor indalingsweeën. Wat betreft omschrijving, ik zou het gewoon omschrijven zoals je hier ook doet, die zijn wel wat gewend hoor! Gewoon zonder gene vertellen. Ik ben vandaag met mijn dochter even op de fiets naar kruidvat en de markt gegaan... voor het eerst zonder luier! En het is gewoon goed gegaan!!! Toen ze voor haar middagslaapje ging, vroeg ik haar of ze met of zonder luier wilde slapen, koos ze voor zonder luier. Is ook goed gegaan. Ik ben zo trots!!! 's nachts begint ze ook al droog te worden. Nu al twee nachten gehad dat ze echt een kurkdroge luier had. Zijn we straks net uit de luiers, kunnen we er weer in!
Helaas werkt de gele vla en melk ook maar een half uurtje. Vooral sinds vorige week weer flink last van maag. Of die zit klem of toch stress wat invloed op mijn maag heeft. Maar denk het eerste. Heb al 30 weken regelmatig last van maagzuur, maar wordt nu wel heel erg. Kan er zelfs niet lekker van slapen. Net inderdaad vla op voor zekerheid.
Ben ook weer terug van weg geweest bpast dagen geen forumzin gehad. Lekker lui uit t werk op de bank geploftven bijslapen. Klachten indalen: de kleine is bij mij nu ook al een week of 3/4 ingedaald (een stukje). De vk waarschuwde me ook voor indalingsweeen maar nooit gehad. Menstruatieachtige kramp heb ik af en toe door de heke zwangerschap al. De indaling was voor mij juist een bevrijding. Al die extra ruimte en beweeglijkheid. Helaas is de ruimte weer gevuld dus maagzuur is volop terug. Ik doe er eigenlijk niets tegen. Vind t niet heel naar. Vind t idee om er iets tegen te nemen naarder (ook al is t niet schadelijk)dan de kwaal. Hou nooit zo van die middeltjes en ju ik zwanger ben al hekemaal niet. Vandaag 35 weken dus t begint op te schieten. Morgen nog een dagje werkeb en dan verlof. Ben er totaal nog niet aan toe maar t moet toch een keer gebeuren. Werk is ook saai omdat ik niets meer te doen heb. Dus dat helpt wel mee om in de stemming te komen. Thuis kan ik mezelf nuttiger maken inmiddels. Vanavond weer een afspraak bij de vk. Krijgen we de liggingsecho, ook al weten we dat ie goed ligt. Toch keuk om weer te spieken. Hoop dat ze m ook even opmeten enzo.