't is al weer even geleden dat ik gepost heb. Ik heb netjes iedere keer me gelezen maar op mijn telefoon is reageren bijna niet te doen. Ik heb vaak ook niet de energie om 's avonds aan de laptop te zitten. @maya vervelend dat je in het zkh hebt gelegen voor uitdroging hopelijk hoef je voorlopig niet terug aan het infuus. @fb dat is idd een mooi geboortebord. @vaneke er schrijven idd niet veel mensen van de lijst actief. @micha fijn dat het zindelijk maken van je dochtertje goed gaat. @zonnetje vervelend dat je zoveel last van maagzuur hebt. @nicci hopelijk heb je geen zwangerschapsvergiftiging en is morgen bij de controle alles goed. Hopelijk blijven de acties van vannacht nog even weg en de kleine nog even blijft zitten. @beertje nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. @kaytjuh heel veel sterkte morgen, dit zal altijd wel een zware dag blijven. @nesteldrang heb ik nog niet echt last van. Ik heb wel het gevoel dat ik de was moet doen maar ook nog niet de behoefte om de was op zolder ook daadwerkelijk aan te zetten. verder ben ik ook nogniet aan het poetsen geslagen. Ik kan beter zegen dat vl graag wil poetsen. Hij wil graag de keuken helemaal gepoets en uitgezocht hebben voor ik ben bevallen. Maar ik mag het niet doen van hem @verlof. fijn dat er al dames met verlof zijn. ik zou zeggen lkkr genieten van de rust en met het doen de laatste dingen. ik heb nu eerst nog lkkr mei vakantie en na de vakantie moet ik nog 2 weken en 2 dagen werken(9dagen). Wel een gek idee dat ik nog maar zo weinig dagen hoef. Verder gaat het hier redelijk. Overdag heb ik weinig klachten buiten al die toilet bezoekjes. Iedere keer als ik opsta moet ik naar de wc. Soms voor 5 hele druppels. Hierdoor slaap ik helaas redelijk slecht en ook heb ik snachts last van draaien in bed. Ik draai helaas nogal vaak en word daar regelmatig wakker van en dan moet ik weer naar het toilet. Maandag hebben we de eerste groeiecho gehad. Heerlijk om weer even te kijken naar onze kleine uk. Hoofdje ligt netjes naar beneden maar nog niet ingedaald. Daar hebben we nog tijd genoeg voor. De kleine ligt netjes op schema. Over 2 weekjes mogen we weer terug voor nog een groeiecho. Nu nog ff de hond uitlaten en dan zo lkkr naar mijn bedje.
hallo dames, Hier ook weer wat drukke dagen gehad, weekend wat geklust thuis, gisteren K-dag gevierd maar was erg gezellig. Maandag wel nog controle gehad, kleintje blijkt nu toch goed te liggen met zijn hoofdje naar beneden, kans dat ik deze keer gewoon kan bevallen is nu dus stuk groter, hahahaa, vind het meteen stuk spannender. Had nog soort van in mijn ahcterhoofd al gesteld "zal vast wel weer KS worden", moet ik straks opeens toch echt gaan bevallen, geen idee waar ik aan moet gaan beginnen straks heb ik het idee Zal vast wel goed komen toch? Verder wel nog redelijk wat beweging, af en toe wat venijnige trapjes nu omdat in de weg begint te zitten...af en toe ook wat last van harde buiken denk ik als ik lang in zelfde houding zit, maar dan is wel alleen echt bovenkant heel hard...beetje vervelend maar niet pijnlijk gelukkig @nesteldrang: heb ik helemaal geen last van, had ik vorige keer niet en nu weer niet, hier komt mams paar daagjes wat dingetjes doen...heerlijk he @katjuh: pff, lastige dag hoor morgen, veel sterkte!! @Nicci: ow ow, komt wel dichtbij nu he, hoe ons wel op de hoogte hoe het gaat he!! Klonk wel als oefenweeen inderdaad, zal vast al wel wat adrenaline hebben opgeleverd toch??
Nou helaas is t erbij gebleven. Manlief wil dat ik nu echt rustiger asn ga doen. Die had liever gehad dat ik nogzou werken. Maar vandaag dus geen hoog poetsgehalte maar klusjes zoals tas vast in gaan pakken. Eigenlijk moet ie ook nog ff een week blijven zitten waar ie zit. Vandaag de tweede ronde controles om alle waardes met elkaar te vergelijken. Ik denk dat t wel goed zit dus maak me nog geen zorgen.
Ola Ladies! Ook zo van het mooie weer genoten? Ik wel hoor! gisteren een heerlijke dag gehad in de tuin in de zon heerlijk idee dat ik vandaag over twee weken elke dag in de zon (hopelijk) kan ontbijten @nesteldrang: ik wil wel graag dat alles schoon is, maar de drang om er echt aan te beginnen is er nog niet. Waarschijnlijk omdat ik denk, dat komt in mijn verlof wel. Ik heb wel gisteren een afspraak met de glazenwasser gemaakt, dat is iig 1 klus die ik al niet zelf hoef te doen. Verder komt mijn moeder af en toe in mijn verlof om samen even door het hele huis te vliegen, de keuken goed te soppen, de babykamer nog een keer brandschoon etc. En de kleertjes wassen ga ik ook in mijn verlof doen.. Ik heb wel drang om bijvoorbeeld mijn tas klaar te hebben. Hoewel uk feitelijk nog niet zal komen (en ik verwacht dat hij later komt) geeft het me toch een onrustig gevoel dat ik dat soort dingen nog niet klaar heb... maar goed. dat ga ik komende week lekker doen. Verder komt vandaag onze kinderwagen! Ben zo benieuwd echt leuk! En ook het wiegje kan komen, mijn nichtje ligt nu sinds een week in haar ledikantje. Dan kan ik dat ook klaar gaan zetten! @verlof: nog 7 dagen werken incl. vandaag en ik heb echt GEEN ZIN meer... pff... komt ook omdat ik toch weet dat ik niet meer terugkom na mijn verlof, mijn motivatie is echt ver te zoeken... maar goed... even uitzingen maar...
Even snel: controle bij vk was goed. Geen tekenen zw vergiftiging. Bloeddruk is gedaald en urine was in orde.
@ nonma begrijpelijk dat je dan geen zin hebt om te gaan werken. @ nicci fijn dat het allemaal goed is.
Thnx dames. Ze hebben besloten om voortaan mijn blieddruk met de hand te doen. Die elektrische geeft wel vaker een hogere uitslag bij mij Hoofdpijn komt ws door de hormonale veranderingen.
hey iedereen, sorry dat ik zo weinig schrijf, ik ben deze week lekker met verlof en heb even een afkeer van de computer. @Nicci, fijn dat alles goed was @ nesteldrang, dat begint nu te komen, ben lekker alles aan het wassen @ baby, Vandaag een groeiecho gehad en de beeb is 2622 gram
Nicci: super dat alles goed is!..kan kleine man nog lkkr blijven zitten .. Nesteldrang: valt nog mee hier maar weer de wekelijks was aan het weg wassen... En beetje opgeruimd vanaaf komt de kraamzorg voor in de intake.. Stefan en laura/anna: mooi dat de groeiecho goed was..
Hier vandaag mijn eerste baby was gedraaid heel de zolder hangt vol met allemaal kleedjes en lakentjes Hopelijk is het snel genoeg droog dat ik ook de gewone was nog kan draaien.
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 31 mei LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - 2e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - Thuis - BV 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Bruce2004 - ?? jaar - 2e kindje Dunchan - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - Thuis - BV 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV Zonnebloem92 - ? - 1e kindje Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH - BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. MaMa - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje Boysmom - 37 jaar - 3e kindje - ZH - FV 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - BV Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Zwanger 49 (8) Meisje, (25) Jongen, (5) Verrassing, (16) geen informatie Geboren 1 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 7 mei Micha 2 - controle gyn, groei opmeten 14 mei VanEke - controle gyn 17 mei stefanenlaura - groeiecho 21 mei Micha 2 - controle gyn Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 7 mei VanEke - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag zonnetje1980-laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
Hi meiden, Sorry maar ik heb wel bijgelezen maar er blijft niks hangen... Mischien omdat heel mijn hoofd vol zit.. ben namelijk stront verkouden Donderdag bij vk geweest en ons meisje loopt wat achter qua groei, dus voor de zekerheid doorgestuurd naar gyn. Daar ben ik gisteren geweest en die maakt zich niet zoveel zorgen. Moet wel over 2 weken terug naar gyn om te kijken of ons meisje wel gewoon door groeit, als dat zo is (wat ze wel verwacht) is alles goed en mag ik terug voor controles naar vk. Vandaag een zwangershoot gehad, en zijn al wel leuke foto's uitgekomen. Ik heb er een paar. Zal er hier een posten zonder gezicht
Mooie buiken dames en een mooie foto pooh. Ff een vraag hebben er meer dames striemen op hun buik gekregen? Ik heb heel netjes gesmeerd met buikbalsem maar heeft totaal geen efffect. Het begon met 3 kleine streepjes maar inmiddels is het aan bijde kanten raak. Ik ben bang dat ik dadelijk helemaal onder de striemen zit.
Ik heb geen striemen op mn buik gelukkig... Wel op mn borsten helaas (ook nog van 1e zwangerschap) Het schijnt erfelijk te zijn. En dan kan je smeren wat je wilt, maar je houd t helaas niet tegen
Ik had er op mijn borsten benen en heupen al van het groeien in de breedte. en enkele van deze zijn flink gegroeid. Hier had ok vrede mee. Had gehoopt dat ik er geen bij kreeg. Mijn zus heeft bij haar zwangerschap ook heel veel striemen op haar buik gekregen. En vooral aan het eind toen ze is in gedaald. dus als jij zegt het is erfelijk dan staat me nog wat te wachten. Wie was er trouwens resus C negatief en wat is de kleine? of was dat in een ander topic. Hier D negatief en de kleine positief dus ik heb een spuit gehad en krijg er na de bevalling nog 1.