slapen: gelukkig ben ik niet de enige dus zo te lezen hihihi t zal wel bij die laatste loodjes horen ofso als je na gaat dat alles krapper wordt van binnen en beebje groter ja het moet ergens tegenaan drukken he...lang leve de blaas dan ... nonma: hoop dat je dan idd een spalkje kan krijgen.. pooh: gewicht baby zo denk ik er ook over hoor wij als vrouwen moeten het ook nog baren en dan btr iets te klein als een peuter idd hahaha...
Hey meiden, Ik heb al een poos niet gereageerd, maar lees en leef nog steeds met iedereen mee. Het tikt alleen zo lastig op je telefoon dus ben vaak te lui om te reageren. Ik las iets over striae, ik heb eens gehoord dat het helpt om.ze in te smeren met gewoon pindakaas, klinkt gek maar de olie die erin zit schijnt goed te zijn. Ik vroeg me af waar nicci is. Heb er geloof ik al een paar dagen niet gelezen. Was benieuwd of de kleine zich al had aangekondigd. Wel fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt ontwikkeld. Veder iedereen succes nog de laatste loodjes!liefs
Ha chicca goed weer wat van je te horen! Dat ban de pindakaas heb ik ook eens gehoord! Gelukkig hoef ik het niet uit te proberen heb bijna geen striae! Ik zat al wat ruim in m'n vel voor de zwangerschap ondat ik bijna 20 kg was afgevallen. En zit nu op +14 kg. Net terug van de verloskundige, alles is weer goed. Kleine lag al in mooie positie met koppie omlaag. Nog niet ingedaald maar zit er wel tegen aan zei ze. Met mij ook alles goed, bloeddruk blijft mooi laag en geen gekke klachten. zelfs met het warme weer van afgelopen dagen geen dikke enkels of zo. Ideaal. Een vriendin van me zei laatst: jij bent echt saai zwanger. Helemaal geen horror verhalen of gênante dingen. moest er wel om lachen haha. Ben benieuwd idd hoe het met nicci gaat. Het zou natuurlijk zo maar kunnen!
Bah pindakaas had ik nooit van gehoord :-0.. Grappig Alleen ziet me dat niet eght doen ruik je hele dg naar pimdakaas hahah.. Beertje: sommige hebben idd geluk met hun zw en dragen het zorgeloos tot het eind uit..gelukkig gaat alles tot nu toe ook goed met jou:-D Vanmiddag moet ik voor groeimeting nummer 3 kijken of de kleine is aangekomen in twee wk..
Bah dat vind ik wel een smerig idee, pindakaas op je buik. Ik smeer het niet eens op mijn brood haha. Gelukkig heb ik nog geen striae.. (klop klop) Tja Nicci is een fanatiek lid op dit forum ja... En nu jullie het zeggen denk ik er ook ineens aan.... Ben benieuwd!
Hier kapot, pfff dus geen energie om te reageren. T word echt steeds zwaarder nu... Maarrr de babykamer is af!! (sinds gister) Alleen nog plank en accesoires ophangen De rest vd dag niks doen!!
Fb, ik ken het. Ik kan.savonds niet eens meer lopen. Heel vervelend! Laatste loodjes. Pindakaas, tja ik heb t gelukkig zelf niet nodig nog. Ik dacht deel t even met jullie. Is goedkoop en misschien dat t werkt.
Fb: ook heel herkenbaar gelukkig ben je bijna klaar.. Niccie: ja ben ook benieuwt idd hoe zou het met haar gaan? Chicca: denk dat het bij mij te laat is met de striae oorlogsveld hahah... Aggg het hoort erbij zolang ze hopelijk wel gewn huidskleur blijven.. Co bij gyn was goed tis en blijft een kleintje maar hij groeit netjes langs de groeilijn...:-D echo was ook goed genoeg vruchtwater en doorstroming van navelstreng is goed.. Volgende week weer trug voor co, en over twee weken voor nog een groeiecho... En dan gaan we kijken voor een datum om de cerclage te knippen.. Spannend allemaal...
Hier ook nog even een klein berichtje van mij, ben gisteren opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging. Erg snel gegaan want zondag nog met vage klachten en licht verhoogde bloeddruk een hartfilmpje van de kleine gekregen en urineonderzoek waar uit kwam dat er verder geen eiwit in zat, en dinsdag tijdens de wekelijkse controle bij de gyn bleek er ineens heel veel eiwit in de urine te zitten en moest ik gelijk blijven. Om het risico in combi met mijn diabetes zo laag mogelijk te houden,is besloten dat ik morgen ingeleid ga worden. Met precies 37 weken, een week eerder dan eigenlijk al de bedoeling was. Begint nu wel heel erg spannend te worden ineens... Het idee dat ik morgen of overmorgen onze kleine vent in mijn armen kan houden!
Tjee Rubi, Heel veel succes morgen en ik hoop dat de bevalling spoedig mag verlopen. Ik zal aan je denken en voor je duimen!
Spannend Rubi, duim voor een voorspoedige bevalling en dat je de kleine maar snel in je armen mag houden, gezond en wel. Kaytjuh fijn dat alles goed was bij jou!
Thanks! Ze leiden in dmv een ballonnetje, dus had begrepen dt het dan nog makkelijk een hele dag kan duren voordat die er uitvalt en ze weeën op kunnen wekken. Maar goed, we zien het wel
Jee Rubi wat spannend meis! Kan me voorstellen dat het wel even omschakelen was! Heel veel succes morgen en overmorgen! Zal aan je denken!
Dag dames, echt heel vreemd ik zie dat mijn berichten niet geplaatst zijn.. Ik lees iedere dag mee maar lastig reageren via mijn tel maar zie mijn laatste drie berichten niet staan vreemd.. Rubi: vervelend van je klachten wel super spannend succes komt helemaal goed! Kaytjuh: fijn dat de baby goed groeit.. Wat gebeurd er als ze het bandje knippen? Komt de bevalling dan op gang? Het begint bij iedereen op te schieten.. Hoop van iedereen ook na de bevalling nog wat te horen.. Vaak ligt de prioriteit ergens anders.. Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd.. Had ik wel maar zie die berichten niet terug... Bij mij gaat alles goed nog steeds stuit over twee weken weer een liggingsecho.. Hoop dat ze dan goed ligt anders gaan ze draaien.. Kraamzorg was gister geweest ze wilt graag dat ik de 49 uur neem maar mijn moeder en schoonmoeder komen eerste dagen ook iedere dag helpen.. Dus ik ga bellen dat ik minder uur wil.. Anders loopt iedereen elkaar in de weg.. Paar weken al enorme rugpijn dus de huisarts gaat nog een spoed afspraak regelen bij de neuroloog vanwegen mijn hernia.. En verder fysio is waarschijnlijk in combinatie met bekkeninstabiliteit.. Verder gaat met mij alles goed gelukkig! Misselijkheid veel minder.. Heb maar 1 keer deze week overgegeven.. Erg vies sorry maar zagen brokken bloed bij.. Denk dat al jet maagzuur mijn keel heeft aangetast.. Of gewoon een griepje want hoest en gewoon last van mijn keel.. Nou hoop dat dit berichtje wel door komt
Rubi: meid dat was schrikken geweest zeg.. Maar soms moeten ze eerder ingrijpen omdat het voor jullie bijde btr is.. Ik zal aan je denken morgen heel veel su6 tijdens de inleiding en bevalling.. Maya: dat kan mogelijk zijn ja tussen de 36/37 wk knippen zet bandje en dan is het afwachten het is mogelijk dat de kleine snel komt maar kan ook 4 wk op zich laten wachten dus spannende periode! Gelukkig gaat het goed met je buiten die rugpijn om dan heb dat ook is behoorlijk killing.. Me kruik is me beste vriend hierin.. Hoop dat je wat verlichting kan vinden dmv fysio..
Rubi spannend heel veel succes morgen hopelijk komt de bevalling snel op gang en heb je snel je kleine man in je armen. Maya vervelend dat de kleine nog in stuit ligt. Fijn dat de huisarts nog een spoed afsprsak heeft gemaakt voor jr rugpijn hopelijk kunnen ze het iets verlichten. Fijn dat het overgeven nu wat minder is. wel vervelend dat er bloed bij zit. Houd het wel goed in de gaten. de pindakaas pot laat ik in de kast staan het is nu toch al te laat. kaytjuh fijn dat de kleine gegroeid is.
Jippie de speelgoedkist is eindelijk af. Vandaag samen met mijn collega de laatste dingen gedaan en toen heeft ze hem meegenomen en de stam en de naam er op gezet.
Ff snel zwaai en succes voor Rubi morgen, paar daagjes in België op vakantie dus snel ff via de foon...hoop dat ie allemaal voorspoedig gaat, laat ge ons snel iets weten??