Zit ik dan in t ziekenhuis. Pfff Voel me sinds gister niet goed. Net ctg gehad. Bloeddruk, hartslag goed. Baby hartslag ook goed. Nu urine en bloeduitslagen afwachten. Ze vind t vreemd en twijfelachtig!! Ik baal!!!!
Fb hopelijk is het niks ernstigs en mag je snel weer naar huis. Dames dankjewel. Ik ben echt blij dat de kist klaar is nu kan ik alle tijd in de lampenkap steken. Hier vandaag met vl begonnen aan de keuken. Wat een werk pff.
Ben weer thuis! Ze vinden t vreemd en moeilijk! Alles is in principe goed, behalve mn witte bloedplaatjes/cellen Morgen weer terug en alles nog een keer. Ctg, echo, urine, bloed.. Zwangerschapsvergiftiging gaat ook door hun hoofd. Maar omdat alle uitslagen goed zijn is t lastig! Morgen weer even afwachten!
Fb fijn dat je weer thuis bent, maar wel vreemd allemaal.... Ik hoop dat alles toch goed blijft en dat het goed blijft gaan. Stefanenlaura: Mooie kist! Vaneke: Fijne vakantie! Maya: Ik hoop dat de kleine nog uit zichzelf draait of dat ze m anders nog kunnen draaien. Hoop ook dat de rugklachten snel afnemen! Rubi: Hele dag al aan je gedacht! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je jullie kleine man snel mag knuffelen. Vandaag heb ik gewerkt. Nu alleen morgen nog en dan begint mijn verlof! Heb er zo'n zin in....
Grr posten lukt niet. Fb fijn dat je weer thuis bent Pooh fijn na morgen lkkr verlof. Ik moet volgende week juist weer beginnen, de meivakantie is weer afgelopen. Ben benieuwd hoe het met Rubi is of ze al met de kleine in haar armen ligt.
Jippie. Na 5 keer proberen eindelijk gelukt. bij de derde keer typen op mijn. Telefoon alles maar gekopieerd.en daarns geplakt.
Rubi: Jeetje, ik lees even niet, en opeens lees ik hoe spannend! Ik hoop dat je de kleine gezond en wel nu en anders binnenkort in je armen hebt. Gelukkig ben je wel al 37 weken! Stefanenlaura: Wat supergaaf de speelgoedkist!!! FB: O meid, wat schrikken, heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat de kleine nog even blijft zitten! Vandaag zijn er 2 collega's bij mij wezen bbq-en, was erg gezellig. En wat heeft mijn man zich uitgesloofd!!! Hij heeft gewoon bijna alles van de bbq geregeld. Hij had al eerder spontaan een grote bloembak voor mij gemaakt, ik ben gek op dingen planten, vooral moestuin achtig. Zeker om het mijn dochtertje een beetje bij te kunnen brengen. Hebben we vandaag wat plantjes gehaald om er in te zetten, helemaal mooi!!! Ik kan met de dag minder, vind ik best lastig. Vooral met mijn dochtertje. Maandag wilden we papa tegemoet lopen en toen viel ze heel lelijk op straat, moest ik haar dus optillen. Normaal gesproken til ik haar helemaal niet meer, omdat ik daar achteraf altijd spijt van krijg. Maar ik kan haar moeilijk laten liggen op straat. Ik voelde het echt heel erg aan mijn buik die avond. Als we tanden gaan poetsen, mag ze op een trapje staan. Vindt ze helemaal geweldig hoor, maar eerst zat ze lekker bij mij op schoot terwijl ik op de grond zat. En zo zijn er meer dingen, waar ik wel een oplossing voor vind, maar wat ik gewoon soms best moeilijk vind. Maar goed, ik zie dat ik het weer te laat gemaakt heb! , Trusten!!!
Pfff ik lig al weer een tijdje wakker! Stefanenlaura wat een gave kist! Mischa balen dat je lijf je zo in de steek laat. Nog een paar weekjes volhouden! Fb, sterkte en hopelijk voel je je gauw weer beter! Gelukkig is met jullie kleine alles goed! Rubi hoe gaat het bij jou? Ik moet veel aan jullie denken hoor! Hopelijk mag je al volop genieten van je kleine man!
Hallo! Rubi: Wat spannend! Misschien heb je inmiddels je kleintje al in je armen?? wel goed dat ze er zo bovenop zitten en ingrijpen voordat het echt gevaarlijk wordt! StefanenLaura: Wat een toffe kist! heel mooi gedaan!! FB: Wat heftig! hopelijk is het niks ernstigs en kan de kleine nog even blijven zitten, 33 weken is echt wat vroeg! Maya: Wat naar een stuitligging kan hij nog draaien? of is de beeb al ingedaald? VanEke: Fijne dagen! Micha: Vervelend dat het toch zo veel zwaarder wordt gelukkig is het einde in zicht! Hier: woensdag controle gehad. Alles was goed, lage bloeddruk, krachtig hartje. Kleine is nog niet ingedaald, maar kan nog komen. Vind het nu wel erg spannend worden allemaal! Gisteren wiegje opgehaald bij zwager en schoonzus, erg blij mee! is al 40 jaar in de familie en hebben al heel wat kindjes in gelegen Ik heb sinds woensdag ook een spalk om mijn pols voor carpaal tunnel syndroom. Snachts helpt het wel, maar overdag wordt ik nog gek van de pijn komt vooral omdat ik natuurlijk eigenlijk mijn hand rust moet geven, maar ja ik ben rechts en kan echt niks met links, dus mijn rechterhand niet gebruiken is eigenlijk geen optie... nou ja, als het slapen maar iets beter gaat... na vandaag alleen nog maandag en dinsdag werken!!! heerlijk!!!
Fb: hopelijk is alles goed en kan de kleine nog lkkr bij je blijven zitten.. Verlof: heerlijk he dat het eraan komt geniet ervan meiden.. Nonma: gelukkig was alles weer goed bij de co.. Hier : heb ik vreselijke last vab me liezen a schaambot alsof het helemaal beurs is van binnen.. denken bi weer op gaat spelen, herken 1 van jullie dit ook ?
Ben net weer thuis. Alles zelfde als gister. Wel 2x harde buik gezien op ctg... Volgende week vrijdag weer terug, en alles weer opnieuw! Gelukkig is de pijn in mn bovenbuik weg sinds vanacht
beertje: ohh oke, maar afgelopen woensdag in het zh hebben ze gekeken naar het indalen maar dat is nog niet zo bij mij, hij leg wel erg diep en tegen me bekken aan, maar van indalen was nog geen sprake??? ik heb zo nu en dan zo last van me linker onderug in da keultje, soms eght alles tegelijk.. dus denk dat het maar bij de banden a la bekkeninstabileit hoort of zoiets... harde buiken heb ik vrij weinig bijna niet, en heb een mooie bloeddruk... woensdag moet ik weer voor co, zal het dan nog is vragen.. FB: jeetje j kan een abbo nemen voor het zh haha grapje hoor... gelukkig was wel alles goed.. en zolang ze gen pijn doen de harde buiken is het goed toch? en fijn dat de pijn in je bovenbuik weg is... Ben best benieuwt hoe het met Nicci gaat?? heb zo vermoeden dat ze toch al is bevallen???
Nicci ben ik ook erg benieuwd naar!! Zal ze "stiekem" bevallen zijn inderdaad? Hopelijk gaat alles goed...
Kaytjuh: bij mn 1e zwangerschap zat ik de laatste weken 3x pw in t zh voor controle! 3/4 uur per keer! Werd er gek van! Mede daardoor toen ook ingeleid met 38 wkn
Kaytjuh dat was bij mij ook zo. Nog niet echt ingedaald maar wel er tegen aan. Dus de druk neemt toe van onderen. Verloskundige zei dat het zelfs zo kan zijn dat je schaamlippen zwellen en paarsig worden :-o Fb lekker weer thuis! Apart dat ze niks konden vinden! Waarom ben je vorige keer ingeleid als ik vragen mag? Nicci is idd wel erg stil haha! En zal rubi al bevallen zijn?
Beertje: vorige keer had ik allerlei verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging, maar bloed en urine zeiden van niet. Ook had ik vanaf ongv 32/33 weken migraine/paniekaanvallen, bijna dagelijks. Ik zag sterrentjes, was de weg kwijt, kon niet meer praten enzo, best vaag. Vond "eng" om alleen te zijn omdat ik bang was dat ik zou flauw vallen ofzo. Op mijn verzoek toen met 38 wkn ingeleid