Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fb hopelijk gebeurt dat deze zwangerschap niet. En verloopt het eind nu beter.

kaytjuh ik heb die klachten nog niet maar de vk zei datdeze klachten waarschijnlijk nog komen bij het indalen.

nicci is nog wel online geweest vandaag. ben idd ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.

2. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Kaytjuh ik heb daar ook last van.. Bij mij zei de vk dat het indd bi is..

FB: hoop ook niet dat je niet weer al die klachten krijgt.. Gelukkig ben je weer thuis en mag je kleine nog even blijven zitten!

3. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Noma: gelukkig gaat alles goed met de kleine..
    Leuk dat je een zo'n oud wiegje hebt ik heb ook een Fam. Wieg van m'n schoonzus erg mooi m'n moeder moet alleen een nieuw hemeltje maken want die is ze kwijt..
    Ook fijn dat je de spalk je minder pijn geeft

4. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden.
    Ik heb verlof!!! Jippie, 18 weken niet hoeven werken, heerlijk!
    Verder kom ik alleen ff zwaaien naar iederen. Sorry maar heb een verschrikkelijke hormonster dag vandaag. Het ene moment ben ik blij dat ik verlof heb en het andere moment huil ik tranen met tuiten en ik weet niet waarom.

Dus ik ga maar lekker mijn bedje in en hoop dat mijn hormonsters morgen wat rustiger zijn.

Sorry voor ego bericht

5. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertje:
    Komt wel goed hoor, ik denk dat het gewoon zwaarder is nu met mijn dochtertje er bij.
    Nonma:
    Einde is zeker in zicht, vanaf dinsdag mag hij officieel al komen... maar mijn gevoel zegt dat hij dat nog niet doet, hihi.
    Wat vervelend voor je, carpaal tunnelsyndroom. Ik hoop dat het spalkje zeker wat uithaalt!
    Pooh85:
    Laat die stomme hormonen maar lekker gaan en daarmee ook de tranen, het komt en gaat gelukkig en hoort er bij.
    Succes!

Bij mijn dochter was ik de zwangerschap aan het eind niet zat. Maar nu met mijn dochter ben ik zelf actiever, en merk dus ook eerder dat ik dingen niet kan.
    Vannacht heeft mijn dochtertje echt lopen spoken, mijn man en ik waren beiden kapot. Vanmiddag tijdens haar slaapje ook maar even gaan slapen!
    Volgens mij beginnen mijn schoonouders alweer zenuwachtig te worden, pfff. Was bij mijn dochter ook, toen zaten ze allemaal zenuwachtig te doen tegen de uitgerekende datum aan. Terwijl ik er van overtuigd was dat mijn dochter later geboren zou worden. Daar kreeg ik ook gelijk in, ze is 8 dagen later geboren.

6. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal, even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis, gistermorgen om half 5 is onze zoon Dex geboren via een keizersnede. Nadat ik na ongeveer 22 uur volledige ontsluiting had, trok ik het lichamelijk niet meer enis besloten voor een keizersnede te gaan, beetje een tegenvaller, maar we zijn dolgelukkig dat we onze kleine vent in onze armen kunnen houden!

Geboren met 37 weken en 1 dag en een gewicht van 3610 gram.

En een fotootje van Dex!

7. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rubi, gefeliciteerd met je zoon.... Dex, leuke naam!
    Geniet er maar lekker van met je gezinnetje!

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Rubi gefeliciteerd met je zoon. Fijn dat hij er is! Geniet ervan.

9. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Fb: wow ja snap heel goed dat je het zat was bij die zw als je 3 xpwk in zh zat aan het einde.. Gelukkig hebben ze je wens gerespecteerd en konden ze je inleiden..

Bi: hellaas nog maar ff pijn leiden dan de laatste weken voor mijn gevoel wordt de pijn alleen maar erger op het moment dat ik actiever ben...
    Ruby: wat een mooie zoon en een leuke naam! Geniet van jullie zoon..
    Mooi geboortegewicht ook voor 37 weken..

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Rubi gefeliciteerd! Wat een mooi ventje! Kan me voorstellen dat de keizersnede een tegen valler was. Hoe gaat het met je? Wanneer mogen jullie naar huis?

Hier sinds een uurtje ongeveer een raar gevoel in de buik. Niet echt pijn, maar ook niet heel prettig. Lijkt een beetje op menstruatie pijn. Kleine man is wel lekker druk nog dus zal wel niks zijn. Misschien wat indalingspijn ofzo?

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Rubi: gefeliciteerd met Dex!!
    Wat een mooi (groot) mannetje...
    Lekker genieten en rustig aan

*zit met tranen in mn ogen*

12. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Rubi: gefeliciteerd met Dex!! Super schattig!! Wel heftig om na 22 uur een keizersnede te krijgen.. Geniet van je kleine!

13. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Rubi Gefeliciteerd met Dex. Wat een mooi mannetje. Geniet ervan.

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid

Kan je het gevoel omschrijven welke plek van de buik?

Mocht j niet vertrouwen gyn of vk bellen..

15. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rubi:
    Van harte gefeliciteerd!!! Wat een grote knul zeg, voor 37 weken en 1 dag! Maar wat een schatje!
    Laat de keizersnee je geluk niet verpesten hoor, vooral de tijd nemen om goed te herstellen!
    Geniet van de kleine knul!!!
    Beertje:
    Volgens mij heb ik last van dezelfde pijn, ik dacht zelf ook aan indalingsweeën.

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Hele fijne mamadag voor alle mama's en ook bijna mama,s en vlinderkindjes....

17. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hallo meiden, ben ik ook weer eens. Zie dat Rubi inmiddels bevallen is van een pracht van een zoon, gefeliciteerd en leuke naam ook.

De pijntjes rondom het schaambeen, bekken, onderrug en btje menstruatie achtige klachten hier heel herkenbaar. Heb zelf het idee dat het met indalen te maken heeft. Mag woensdag weer naar de vk dus dan zal ik het wel horen van haar. Hoop dat het alleen dat is en dat de kleine man nog even fijn een paar weekjes binnen blijft.

En ook ik heb bijna verlof, alleen deze week (uitgezonderd van woensdag) nog werken en dan is het eindelijk zover. Raar idee dat ik er dan in Oktober pas weer zal zijn nadat m'n verlof en vakantie zijn afgelopen.

Zit nu op m'n telefoon te reageren, kan de lijst niet aanpassen. Zag dat mijn afspraak bij de vk voor aankomende woensdag 15-5 er nog niet op staat. En mss ook leuk om de 2e geboren baby in de lijst te verwerken? Ik kijk vanavond wel ff of iemand de lijst heeft aangepast, anders doe ik het alsnog wel. :)

Hele fijne (bijna) Moederdag voor jullie allemaal!

18. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen mama's en bijna-mama's... (alhoewel ik vind dat iedereen hier al mama is)

Ik wens iedereen hier een hele fijne moederdag!
    xx

19. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijne moederdag allemaal.

20. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ Rubi, gefeliciteerd met jullie zoon, wat een prachtige foto :)

Deel Deze Pagina