De box staat hier al heel lang. We hadden hem gekocht en 9pgebouwd om te controleren en toen neergezet om te kijken waar hij zou moeten komen ivm de poef van de hond. Maar hebben hem niet meer afgebroken dus. Nicci fijn om te horen dat alles nog goed gaat. Jammer dat de kleine er vandaag niet uit wou. Hopelijk laat hij niet meer te lang op zich wachten. Geboortebedankjes doen wij niet aan, kende het niet eens. Gewoon beschuit net muisjes en wij de cadeautjes Ik ben weer aan het werk. Ben blij als ik weer kan uitslapen pfff die stomme wekker om kwart voor 7. Ik merk ook dat mijn energie echt op is als de kids naar huis zijn. Gelukkig waren ze gister en eergister heeel lief. Dit gebeurt zelden na een vakantie maar vandaag was te merken dat ze toch wel weer moeten wennen aan de regels. Gelukkig was het vandaag maar een halve dag.
Hier staat seks ook op een laag pitje, manlief heeft er ook niet zoveel behoefte meer aan. Is ook beetje bang dat onze uk er last van kan hebben. Ik vind het niet zo heel erg, want heb zelf ook weinig zin/fut. Hier toevallig gisteren ook uitleg van persen op gym gehad. En uitleg over verschillende houdingen. Ook de baarkruk besproken en dat dit erg fijn is om te bevallen. Hier nog geen idee wat ik wil. Geboortebedankjes doen wij ook niet aan, ook nog nooit echt van gehoord. Inderdaad gewoon beschuit met muisjes.
Haha partnerruil Ik snap m wel hoor,zou er ook niet aan moeten denken op zo'n dikke oens te moeten kruipen. Vind t ook niet heel erg. Komt wel weer!
Hier staat sex ook op een heel laag pitje. dus als we de 40 weken voorbij gaan dan ga ik wel andere manieren bedenken. Vriendlief vind het gelukkig ook helemaal niks.
Sex???? Hahah ik weet nog geen eens meer wat dat is ik mag nog geen meer vanaf plaatsing van de cerclage met week 14.. Soms wel erg frustrerend hoor..ag nog ff en dan kunnen we er weer van genieten hihihi.. Nicci: ja zeker spannend vanaf de datum dat hij geknipt wordt.. Dek dat ik we erg op hete kolen gaat zitten haha.. Oh de controle voor vandaag was trouwens goed mooie bloeddruk en kleine maakte het goed... Op naar volgende week woensdag:-D
Bij ons staat sex nu ook op een laag pitje, en niet omdat we allebei niet willen maar omdat mijn bekken nu zo gevoelig zijn door het indalen dat het pijnlijk is. Ik ben zo benieuwd hoelang het bij de dames met een bandje gaat duren als ie eenmaal geknipt is... Balen jullie ook zo van het weer vandaag? Bah ik had toch echt zon besteld tijdens ons verlof, maar helaas....
Ja echt waardeloos. Had een zonnig verlif voorgesteld. Maar helaas. Net controle gehad. Vorige week had ik een hoge bloeddruk na de trap oplopen. Dus vonden m acceptabel genoeg. Nu moest ik weer de trap op en was ie nog hoger 187/82. Dus na alle controles nogmaals gemeten. Toen 167/69 dus al flink gezakt. Ze konden er mee leven. Voel me verder ook best goed en eerdere klachten die op zw vergifting duidde zijn ook weg. Dus zal wel goed komen.
Geboortebedankjes: Wij doen er ook niet aan. Eerlijk gezegd heb ik het ook bij anderen nog niet meegemaakt. Slapen: Wat een rampenplan, ik lig niet lekker en vannacht heel veel buikpijn gehad. Ik ben telkens ergens rond 4 uur a half 5 wakker, moet dan weer plassen. En als ik pech heb lig ik uren naar het plafond te staren. Wee-opwekkers Drukpunten op de voeten, mijn collega wilde mij al niet masseren, omdat ze bang was weeën op te wekken, hihi. Sex blijkt ook weeën op te kunnen wekken, omdat er in het sperma een bepaald stofje zit die dat teweeg brengt. Sex: Hier ook op een laag pitje, mijn man wil wel heel graag, maar ik niet. Zeker nu ik last heb van buikpijnen. (Indalingsweeën en oefen weeën denk ik) Daarbij heb ik op dit moment zoiets van, nog heel even geen bevalling op gang brengen, zo lang mijn ouders nog niet terug zijn van vakantie! Hij zal toch echt het geduld op moeten brengen, want na de bevalling duurt het ook nog wel even, ghighi. Het weer: Ik baal er ook heel erg veel van, ik zou mijn dochtertje zo graag lekker in de tuin willen laten spelen. Ik kom nu bijna de deur niet meer uit, omdat ik last van spanning op de onderkant van mijn buik krijg. Dus naar de winkel zou ik graag de fiets pakken, maar niet met dit weer. En vandaag heeft mijn man de auto. Nicci: Ik moet zeggen dat moederdag met mijn dochtertje (2 jaar) wel heel aandoenlijk was. De avond voor moederdag had mijn man gezegd dat ze een verassing voor mij hadden. Vervolgens riep ze mij om te zeggen dat ze een cadeautje en een verassing voor mij had. Ja, nu weet ik het zeker, mijn schoonmoeder zit nu al op hete kolen. Ze heeft net gebeld! Gisteren heel veel buikpijn gehad. Eerst echt felle steken, waren volgens mij indalingsweeën. Ik weet dat het nog niet de echte weeën waren, want nu is het weer rustig. We zien het allemaal wel. Ik hoop dat de kleine man nog even wacht tot in ieder geval mijn ouders terug zijn van vakantie. Dat is het enige waar ik mij zenuwachtig om kan maken. Dat het bedje nog niet helemaal opgemaakt is, omdat ik het liefst het lakentje nog even wil strijken, maar dit mij niet lukt omdat heel veel niet lukt fysiek... daar kan ik mij niet druk om maken. De lakentjes zijn schoon, dus als het nodig is, is het bedje zo opgemaakt. Maar ik hoop dat ik zelf nog de energie zal vinden of dat mijn moeder het voor mij nog wilt doen.
Pffff wat een K-weer. Kom net terug van de honden uitlaten en met dit weer denk ik tijdens het wandelen weleens: Waarom heb ik ook alweer honden?? Maar als ik dan weer thuis ben is die gedachte snel weer weg... Ze zijn ook zo lief en beschermend nu naar mij toe!
Ik vond het weer vandaag niet zo verkeerd. Moest werken en werk op de eerste verdieping. Het gebouw heeft alleen de begane grond en een eerste verdieping en een plat dak waar de zon de hele dag op staat de bakken. Als de zon schijn word het echt heel warm in de ruimtes boven. De ramen open zetten heeft dan ook geen nut. Dus ik ben eigenlijk blij dat het zonnetje niet schijnt. Nu gelukkig weer weekend en nog 1,5 week voor mijn verlof begint. ik heb er echt vort zin in. Morgen weer even kijken naar onze uk bij de vk en ook even bij de dietiste langs. ik ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben in 30 wkn. Micha hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten tot je ouders terug zijn. Wanneer komen ze terug?
Nicci: wow hoge bloeddruk idd.. Maar gelukkig is die weer gezakt en heb j geen verschijnselen meer van een vergiftiging.. Weer: ja eght drama en lekker donkere lucht nou zit al heel de middag met een dekentje en kop thee en kaarsjes aan op de bank.. Hoop dat t weekend lkkr wordt hoor.. Gaat iemand nog wat doen met Pinksteren?
Kaytjuh: vl gaat zondag naar een militair gebeuren bij een oorlogsmuseum hier in de buurt. Ik ga niet mee omdat dat heuvel op en af is en ik dat gewoon niet meer trek een hele dag. Maandag gaan we als het weer meezit en ik me goed genoeg voel naar een jaarmarkt. Stefanenlaura: Ja ik snap wel dat je het dan niet erg vind dat de zon niet schijnt, maar al die regen die vandaag gevallen is was ook weer niet de bedoeling.... Ach het wordt dit jaar vast nog wel mooi weer.. hoop alleen niet dat het 30 graden of zelfs meer is als we moeten bevallen!
Ola! Wat een peulenweer inderdaad niks aan! Sex: eigenlijk niet veel veranderd, Manlief heeft er geen moeite mee en ik heb er ook nog steeds wel zin in Denk dat het na de bevalling wel minder zal zijn eerst... Drukpunten: van mijn yogajuf heb ik begrepen dat je je achillespezen moet masseren om weeen op te wekken of te versterken... of het werkt, geen idee Hier vandaag een heleboel babywasjes gedraaid, schiet lekker op zo al en de nesteldrang begint aardig de kop op te steken Nu maar weer eens pogen om te slapen, maar dat is echt een crime al de hele week Welterusten!!!
Vandaag in t ziekenhuis weer controle gehad. Ctg, bloeddruk, urine en bloed prikken... Alles was goed! Witte bloedplaatjes ook weer wat hoger! Nu volgende week weer gewoon afspraak bij gyn
Fb fijn om te horen dat alles goed was. Nonma hoe heb je geslapen vanacht? Hier de hele week eigelijk best wel goed geslapen maar het werk vraag veel energie dus heb het ook wel nodig gehad. Hier vandaag weer een groeiecho gehad. De buik heeft een groeispurt gehad de afgelopen 2 weken en de beentjes lopen een weekje achter maar groeien wel goed. het hoofdje was ook goed gegroeid. Verder veel vruchtwater. Mijn gewicht is nog steeds goed. Het komende weekend gaan we misschien de zolder opruimen. Verder geen plannen.