Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook slechte nachten. Bijna Ekje 2 uur moet ik naar toilet. En rond 3uur lig ik vaak tijdje wakker. Lig vaak ook niet lekker meer.

Gelukkig heb ik verlofen slaap ik af en toe op de dag een uurtje.

Weer is inderdaad prut. Wordt je ook moe van volgens mij.

Hier gaat manlief het weekend klussen. En ik hand en spandiensten, gezien ik anders last heb van pijnlijke harde buiken. Had gehoopt tijdens mijn verlof wat actiever en mobieler zou zijn.

Gelukkig weer paar goede controles geweest bij de dames hier. Fijn om te horen.

2. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Nee slapen is echt ellende:( Gelukkig kan ik overdag bijslapen af en toe nu ik met verlof ben en daar maak ik dan ook gebruik van...:)

Hier wordt ook geklust dit weekend! Mijn vader komt om de rolgordijnen op te hangen en de laatste dingen af te ronden...

Verder geen wilde plannen dit weekend, etentje bij vrienden, maar vooral lekker rustig aandoen:)

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier komt schoonvader 1 dag helpen. Ze gaa hier keuken verder aftegelen, plafond in keuken en gang schilderen en hopelijk ook in toilet muur glad maken, zodat we daar kunnen tegelen. Dus best grote klussen. Zijn hier nog volop bezig. Hebben ons een beetje vergist in tijd die in dit huis ging zitten.
    Vorige huis was wel babyklaar, maar wilde een huis met grotere tuin en kwamen 1,5 jaar geleden wat leuks tegen. Zijn toen verhuisd, gezien het bij ons nog de vraag was of we ooit kinderen zouden krijgen. Waren toen al 3,5 jaar bezig en vele mislukte behandelingen verder. Dus de keus gemaakt om toch te verhuizen. En paar maanden later was ik zwanger, maar huis nog lang niet af.
    Maar komt wel goed, babykamer is in ieder geval wel klaar en alles is bruikbaar. Is geen help mijn man is klusser huis gelukkig.
    En ik moet toekijken en koffie zetten. Maar is toch ook vermoeiend alle herrie er om heen

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij gaan deze week de laatste dingen doen in de babykamer:
    Wandplankje ophangen
    Gaatjes boren om accesoires op te hangen
    Soppen

Dan is t klaar!

De laatste kleertjes enzo vandaag gewassen, dus vd strijken en de kast in...
    En misschien wil ik toch nog kijken voor een leuke (schommel)stoel
    Wilde eigenlijk de stoel uit zoontjes kamer er neerzetten, maar hij wilt de laatste weken hier samen zitten, kroelen en zingen voor t slapen

5. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Even snel berichtje van mij.
    Zag dat nicci er weer bij is. Gezellig.
    Ik ben gisteren opgenomen in t ziekenhuis met zwangerschapsvergiftigings verschijnselen. Misschien als morgen naar mijn waarden goed zijn mag ik nog naar huis. Anders moet ik blijven tot de kleine er is.

Sorry voor t ego bericht.

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sterkte chicca!
    Hopelijk is t loos alarm...

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Chicca sterkte en hopelijk mag je morgen naar huis.

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Sterkte! Hoop dat t mee blijkt te vallen.

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Schrikken chicca! Hopelijk kun je snel weer naar huis!

Zonnetje toch heel bijzonder dat jullie na de verhuizing zwanger zijn geraakt. Alsof je lijf het door had dat jullie 'verder' gingen.

Fb fijn dat alles weer goed was!

Sex doen we niet heel actief, wel intiem maar op een andere manier. Manlief vind het toch een beetje eng en kan ook niet echt zeggen dat ik heel veel zin heb haha.

Slapen is hier sinds een week of twee ook drama. Veel dorst en regelmatig naar het toilet. En soms ook gewoon een paar uur wakker tegen dw ochtend. Dis overdag pak ik nu af en toe een uurtje mee op de bank!

Kamertje is hier ook zo goed als af. Manlief gaat morgen de gordijnen ophangen. Ben begonnen met wassen. Veel kleertjes al gedaan. Ik ga niet strijken trouwens. Strijk alleen de hoognodige dingen. Doe dit bij onze eigen kleding ook, alleen blousen en kreuk gevoelige jurkjes enzo

Vandaag bij de drukker langs geweest om voorbeeld boeken op te halen voor geboortekaartje. Voelt toch even prettiger dan online bestellen. Wel al een paar mooie gezien.

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chicca, dat is schrikken! Ik hoop dat je vlug naar huis mag en dat het loos alarm is!

Hier een verplichte rustdag na een zeer gezellige verjaardag van gisteren waar we veeeeeel langer zijn blijven hangen dan gepland.
    Vannacht de prijs voor betaald want slecht geslapen en niet weten hoe ik moest gaan liggen door last van mijn buik.

Vrijdag de box opgezet om de honden te latne wennen, en gelukkig doen de honden er niks aan. Boxkleed ligt er ook nog netjes in!
    Zal ff foto bijvoegen:

Bijgevoegde bestanden:

• box.jpg
      box.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      3
  11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hi! Genieten jullie vandaag ook zo van het mooie weer? Ik heb mijn bedje in de tuin opgesteld en zit lekker met de tablet in de zon!

Gisteren het kamertje afgemaakt, Alleen nog de lamp ophangen! Zo fijn dat het klaar is!!

Ik ben ook bijna klaar met wassen, nog 2 Wasjes Denk ik. Ben ook niet zo van het strijken hoor, Alleen bij het hoognodige!

Fijne dag allemaal!!

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Nonma, hier ook lekker aan het genieten van de zon!
    Nu lekker van profiteren want wie weet hoe lang het weer duurt voordat we weer lekker in de zon kunnen zitten na vandaag!

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pooh85: leuk zo die box!
    Wij gaan m vandaag misschien neerzetten...

Nonma: ik strijk normaal ook echt bijna niks hoor!
    Maar nu wel alle babykleertjes gedaan :)

14. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb babykleertjes niet gestreken. Ik heb ze meteen vanuit de droger opgevouwen toen de was nog warm was dus dan wrijf je er zo alle kreukeltjes uit!

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Chicca: heel veel sterkte en hopelijk mag je snel naar huis..

Pooh: leukkkk we hebben dezelfde box....:-D

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kaytjuh: Goede smaak hebben jullie zeg!! ;)

17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Sterkte Chicca !! Hopelijk mag je snel naar huis!

18. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Pooh (en kaytjuh): leuke box, fijn dat de honden er niets toe doen.

Hier vandaag ook wel genoten van het weer maar hebben vandaag ook de hele zolder opgeruimd. Het was ook heerlijk om in het bos te wandelen met de hond vandaag. Ook heerlijk dat idee dat ik morgen nog een dagje vrij ben.

De babyspullen heb ik allemaal gewassen en het meeste ook gestreken. Ik strijk nooit maar die lakentjes wil ik toch wel netjes hebben en heb toen ook de kleertjes die droog waren gestreken. waarschijnlijk is dit wel een eenmalige actie.

Gister en vandaag heeft vl een standaard voor de wieg gemaakt. Nu is de wieg echt helemaal af. :p

19. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Zo vandaag heerlijk in de zon gezeten, kwamen we net thuis zeg manlief nou kay ik zie allemaal vlekken op je gezicht:-00 ik spiegel pakken en ja hoor je raad het wel overal pigmenten op me gezicht..
    Hoop dat het nog wel weg trekt:(..

20. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ai, dat hoop ik ook. Moet je erg mee uitkijken. Vooral dit weer is verraderlijk natuurlijk omdat je je niet snel insmeert.
    Probeer er zelf op te letten omdat ik sowieso geen smeerder ben maar heb er vandaag ook niet aan gedacht.

Deel Deze Pagina