Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Haha ik ben hardleers hoor :D

T schiet echt op nu. Kan t mij bijna niet voorstellen dat ons ventje elk moment kan komen. Donderdag al 39 weken. Bizar

2. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo wat is die lijst ineens kort geworden!
    En wat komt de uitrekendatum voor sommigen erg dichtbij!!
    Spannend!! Ben ook benieuwd naar de namen die jullie uitgezocht hebben voor de beebjes!

Liesjuh: Ik heb inderdaad op de waslabels in de kleding gekeken en alles wat in de droger mag gewoon erin gedaan en de rest netjes uitgehangen.

Vluchttas is hier ook klaar.

Weeën: iedereen die ik ken en me voor is gegaan met kinderen zegt dat je de echte weeëen heel goed herkent! Daar vertrouwen we dus maar op haha.

3. Nicci1982

Hier nu voor de 4e x verkrampingen in mijn baarmoeder. Elke 15-20 minuten ongeveer. T valt dus blijkbaar zelfs mij op als er regelmaat in zit haha. Blijkbaar is mijn lichaam aan t oefenen gedlagen :D

4. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Even een snelle reactie van mij weer.

De lijst is lekker kort geworden, mss moeten we alleen het stukje 'vlindertjes' nog even bijwerken? Volgens mij staan daar nog meiden tussen die er bovenin al wel uit zijn.

Hier vandaag een rustig dagje gehad, vanmorgen de pedicure m'n voetjes laten verwennen en ik had eigenlijk een begin willen maken met het opnieuw inruimen van onze kledingkast zodat ik daarna kon gaan beginnen met de babykleertjes. Is er niet van gekomen... had geen fut en heb zelfs vanmiddag 2 uur in bed gelegen. Merk dat ik dat middag dutje echt wel nodig heb nu.

Vanavond wiegje ophalen die we via Marktplaats hebben gekocht, leuk!

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Oh ja! Lang leve het middagdutje!!! ik kan ook echt niet meer zonder! Ik moet alleen oppassen dat ik het niet te laat en te lang doe, dan slaap ik avonds niet meer:)

6. Nicci1982

Hier in spanning of t begonnen is. Eerst elke 15-20 min krampen bij mijn baarmoeder. Toen geleidelijk nar 10 en 8 minuten en een uur lang elke 5 minuten. Alleen nu worden de tussenpozen weer wat langer lijkt wel.
    Weet ook niet goed of t weeen zijn. T is wel pijnlijk/ongemakkelijk maar niet heel erg. T voelt als een soort ongesteldheidskramp die een halve minuut of iets langer aanhoudt rn dan ontspant het zich weer.
    Herkent iemand dit als weeen?

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend nicci... wie weet lig je morgen lkkr met je kleine man in je armen.

Vaneke fijn dat je even een dagje voor jezelf had.

Nonma fijn dat alles goed is.

Hier vandaag slecht opgestaan. Mijn heupen deden echt super zeer, alles zat vast. Gelukkig liep ik het snel los. Mijn middag dutje heb ik vandaag gelukkig niet nodig gehad. Net een nieuwe kast gekocht voor op de kleinste kamer dan kan ik mijn hobby kamertje ook netjes opruimen.

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Spannend nicci! Zou zomaar kunnen!!! Wat spannend, houd ons in de loop:)

9. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag op controle geweest, gynaecoloog was erg tevreden, het zag er allemaal goed uit. En hij is ingedaald!!! Ik ben er zo blij mee. Zeker omdat mijn dochter nooit ingedaald is geweest.
    Mijn bloeddruk was 110/70
    Ik vind het ook best spannend hoe het gaat beginnen, want bij mijn dochter zijn mijn vliezen toen gebroken, dus dat was een duidelijk begin. Nu heb ik echt het gevoel dat het zal gaan beginnen met weeën. ;)
    (Is ook maar ergens tussen de 10 en 20% van de bevallingen die met gebroken vliezen begint)

Nicci:

Bij twijfel altijd bellen zou ik zeggen, de verloskundige zal je goed kunnen vertellen of je nog even moet wachten of niet.
    Spannend hoor!

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    owwww Nicci wat spannend!! Inderdaad bij twijfel gewoon de vk bellen! De pijn van de weeën schijnt bij iedereen anders te zijn!
    Houd je ons op de hoogte?

Middagdutje: Hier ook bijna elke dag maar net als bij Nonma, niet te laat of te lang want dan lig ik snachts wakker.

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier ook af en toe een middagdutje...
    Maar dat ligt aan zoontje of hij gaat slapen of niet

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    spannend Nicci!! Wel ons op de hoogte houden he!!

Hier ook middagdutje als ik vroeg op moet hoor, dan ga ik in de middag lekker met dochterlief haar slaapje mee op bed...

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Nicci spannend hoor! Zou bij twijfel idd je verloskundige bellen!!

Middag dutjes heerlijk! Knap daar echt van op hoor. Vooral nu de nachten minder worden. Maar idd, niet te lang want dan hou je de cirkel in stand natuurlijk

14. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Zo Nicci ben benieuwd of de weeën hebben voortgezet.. Zoals de rest al zegt gewoon bellen.. Ze zitten er niet voor niks!!

Spannend hoor!!

Meiden nog even doorzetten!!

15. Nicci1982

Pfff weet niet waar ik t zoeken moet meiden. T gaat een beetje warrig maar lijkt zo om de 10-12 min een heftige en dan tussendoor wat verkrampingen die beter te doen zijn en een half minuutje duren.

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte hoe t er voor staat. Hoop de nacht on ieder geval door te komen en dan in de ochtend de vk maar eens bellen.

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Dat klinkt toch als echte weeën en geen oefenweeen! Ik denk dat je eind deze dag een gelukkige moeder bent!! :d Of Misschien is hij er al?? Spannend hoor!!

17. Nicci1982

Vk is gebeld en komt zo even kijken. Hoop op ontsluiting want trek dit niet nog een dag en nacht....

18. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Heel veel succes nicci. Hoop voor je dat je al wat ontsluiting hebt en dat alles snel en soepel verloopt.
    Voor de rest allemaal een fijne dag.

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Veel succes nicci, hoop op een goede bevalling voor je en dat je de kleine maar snel en gezond lekker in je armen kan houden.

Fijne dag iedereen.

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes nicci, hoop dat je ontsluiting hebt

Deel Deze Pagina