Gefeliciteerd Nicci!! fijn dat alles uiteindelijk nog snel gegaan is... Lekker genieten nu met z'n 3tjes!!
nicci: gefeliciteerd met jullie zoon, nu lkkr gaan genieten van de mooie kraamtijd.. van eke: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag..
dames, hier vandaag zwangerschapsmassage gehad, aanrader nog hoor voor degene die zich nog ff willen late vertroetelen in de laatste weken!!
Nicci: Gefeliciteerd Matthijs geniet er van.. Je zit vast zo in het ritme!! Was de bevalling voor de rest goed verlopen? Vanaf nu moet ik ook iedere week.. Had eigenlijk dinsdag een afspraak bij de VK in mijn agenda staan maar dinsdag zeiden ze dat in hun agenda donderdag stond en moet ik weer naar huis.. Vanochtend weer met moeite tram alles naar de praktijk (weer veel overgeven helaas) om 915 om 945 werd weer iemand anders naar binnen geroepen dus ik weer vragen hoe het zit stond ik weer niet op de lijst... Uiteindelijk met moeite en boos zijn toch om 10 uur m'n echo gehad en een versnelde bespreking van de bevalling.. Echt rommelig daar! Baby is gedraaid en ingedaald yeaah!! Alleen met haar hoofdje kijkt ze naar m'n rug en dat hoort niet vertelde de vk.. Hoe liggen de baby's bij jullie? Verder heb ik veel vruchtwater heb een giga buik... Haar lichaam is gelukkig niet zo groot het is het vruchtwater maar.. Wie is volgens de lijst nu de volgende om te bevallen... Ben erg benieuwd! Straks zal het snel achter elkaar gaan!! Succes verder dames!
Maya: wat fijn dat de beeb gedraait is en ingedaald, die van mij leg nog niet ingedaald maar wel diep zijden ze.. En wat vervelend dat bij de vk zeg.. Jammer dat je dan weer boos moet worden om dan ineens geholpen te worden.. Ben ook benieuwt wie zal volgen..
Hallo allemaal, Ik zag dat ik van de lijst ben afgehaald. Ik heb de laatste tijd wel meegelezen, maar niet meer gereageerd. Met mij en de baby gaat het gelukkig allemaal goed. Mijn navelstreng heeft maar 2 bloedvaten ipv 3. De kans was aanwezig dat de baby kleiner zou zijn en misschien eerder gehaald moest worden. Maar het kindje is zelfs iets boven de groei curve. Dus dat is erg mooi! Verder zit de navelstreng in mijn vliezen vast ipv in de placenta. Om deze redenen ben ik vorige maand overgenomen door de Gynacoloog. Ik ben wel erg benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren. Af en toe denk ik wel eens zou het begonnen zijn, maar dan gebeurd er niets meer. Iedereen veel succes met de laatste loodjes.
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's 30 mei Nicci1982 - 30 jaar -1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 4. Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. Myres - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje 7. Dunchan - 24 jaar -2e kindje- ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje- ZH - hopelijk BV Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH BV 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 24. FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje- ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje- ZH - BV 28. zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis Zwanger 16 (3) Meisje, (9) Jongen, (4) Verrassing Geboren 2 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm 10 mei: 04:30u Rubi, zoontje Dex, gewicht 3610 gram 22 mei: 21.15u Nicci1982, zoontje Matthijs, gewicht 2840 gram, lengte 49 cm Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 24 mei chicca - controle FB1984 - controle gyn en groeiecho 27 mei myres - controle gyn 28 mei Micha 2 - controle gyn 29 mei Liesjuh1977 - controle vk met liggingsecho 30 mei Nonma - controle Kaytjuh - cerclage doorknippen 31 mei Stefanenlaura - groei/liggingsecho 5 juni beertje1987 - controle vk Laatste werkdag 26 april nicci1982 - laatste werkdag daycey - laatste werkdag Micha - laatste werkdag 7 mei VanEke - laatste werkdag 15 mei beertje1987 - laatste werkdag 17 mei liesjuh1977 - laatste werkdag nonma - laatste werkdag zonnetje1980-laatste werkdag 28 mei stefanenlaura - laatste werkdag
Bedankt dat ik weer op de lijst sta. Officieel ben ik 5 juni uitgerekend. Ik mag as maandag naar de Gynacoloog. Ik moet in het zkh bevallen. Ik zou wel borstvoeding willen geven, maar ik heb een borst verkleining gehad, dus of het gaat lukken weet ik niet.
Myres ik heb je er weer in staan. Ik zag van de week dat je aan het mee lezen was en dat je vandaag een berichtje had gepost. Ik had je alweer terug in de lijst staan moest hem alleen nog even posten. Fijn dat het met jullie goed gaat. Voor jou geld ook dat het iedere dag kan gaan gebeuren. Dit geld ook voor fiore, jou heb ik ook weer terug in de lijst gezet. Maya wat vervelend dat het zo mis liep met je afspraak van deze week. Fijn dat de kleine is ingedaald.
Gyn: alles goed met ons meisje Ze is heel goed gegroeid! Ruim 1kg in 4weken... Ze ligt nu voor op t gemiddelde, en word geschat op 2945 gram Terwijl ik zelf al weken niet aankom, juist afgevallen, dus had t echt niet verwacht! Jippie!!
Wekelijkse controle: Ik krijg pas vanaf nu zelfs wekelijkse controle. Ik ben met week 36 geweest, daarna met 38 en nu 39, 40 Nicci: Van harte gefeliciteerd met jouw kleine knul!!! Ga lekker genieten! En maak je vooral niet druk om het forum, dat komt wel weer als de rust weer wat terug is! Maya: Wat vervelend dat de controle zo rommelig verloopt, dat is iets waar je zeker geen behoefte aan hebt nu! Volgens mij ben ik de eerstvolgende op de bevallingslijst, maar ja, hoeft niet natuurlijk. Myres: Heb je met de plastisch chirurg de mogelijkheden over bv besproken voor en na de borstverkleining? Laat je er goed in begeleiden, schakel eventueel een lactatiekundige in. Ik heb zelf geen borstverkleining gehad, maar wel 2 voorbeelden in mijn directe omgeving. Yeah, ik heb eindelijk wat energie!!! Zou het schelen dat ik vandaag uitgeslapen heb tot 9 uur samen met mijn dochtertje... Ik heb alle ramen gezeemd op de eerste verdieping, ok wel met dat karcher apparaat, waardoor het stukken makkelijker is. Dan onze slaapkamer en die van mijn dochtertje laten stofzuigen door de robotstofzuiger, maar daarna heb ik het echt zelf gedweild. En van te voren alle spullen van de vloer afgehaald. Beide apparaten, en mijn dochtertje en ik zijn nu aan het opladen, hihi. Ik denk dat het voor vandaag wel genoeg geweest is, misschien morgen nog even de babykamer en de badkamer stofzuigen en dweilen en dan is de eerste verdieping weer helemaal schoon. Heerlijk. Zou ik dan toch eindelijk een beetje nesteldrang hebben
Hallo!! Wat een prutweer is het weer! hier zelfs hagel gezien vandaag... Nesteldrang: ook hier zeer aanwezig vandaag iets teveel gedaan eigenlijk.. De hele keuken gesopt met mijn moeder en de box in elkaar gezet, weer iets wat ik van mijn to do list kan schrappen! Volgende week komt mijn moeder nog helpen met de deuren, de badkamer en de ramen, heel fijn, want ik red het echt niet in mijn eentje... heb nu echt zere rug en harde buiken... Volgende week komt de tuinman nog de voortuin bestraten, dat was er vanuit de bouw nog niet van gekomen, nu gaat eindelijk die modderpoel dicht!! Haleluja! Hier nog een fotootje van onze box met maar liefst 3 zelfgemaakte boxkleden die mijn moeder heeft gemaakt
Nonma: Hele mooie box, en mooie kleden ook. Je hebt een crea moeder! Micha: Klinkt inderdaad als nesteldrang haha, maar nu is dat wel schoon! Hier vanavond lekker uit wezen eten omdat vl en ik vandaag 11 jaar samen zijn. Nu is vl weer de nachtdienst in. Vandaag klossen en po opgehaald bij thuiszorg en die klossen gaan we maandag onder het bed zetten.
nonma: wat een mooie box, en dat scheelt ook eght in geld als je zelf een kleed maakt, die krengen zijn erg prijzig als je een beetje leuke wilt hebben..
De box van noma lijkt wel op die van ons qua kleur. Boxkleden zijn inderdaad prijzig. Wij hadden toen toevallig 20% korting bij aanschaf. Maar heb er maar 1. Hier toch ook last van nesteldrang. Wil nog van alles af hebben en opruimen. Maar lukt allemaal wat minder soepel. Elke dag maar iets doen. Gisteren nog stuk muur staan schilderen. Verder gaat het hier zijn gangetje. Fijn weekend allemaal, hopelijk wordt het binnenkort mooier weer. Hoewel ik ook gaan 30 graden hoef te hebben de laatste weken.