@Nicci: wat een leuke foto, helemaal geen bol hoofdje hoor. hier was dat bij onze dochter rond 5 maanden heel erg, net voordat ze weer een groeispurt in de lengte deed, moet er wel om lachen als ik nu die foto's kijk Maar geloof me, zelfs dan nog zult ge hem mooi vinden hoor @Micha: ja, de eerste met 40 weken, trekt ge het nog een beetje?? Ik zit al echt op de laatste loodjes hoor, en hier nog maar aan 38+5... @vruchtwater, hier was het bij mij vorige keer echt een plas hoor, dat plastic onderlegggertje was echt wel nodig, hadden het hier onder de hoeslakens meteen op de matras, hoeslakens leek me niet zo erg als die nat waren, die heeft manlief ook meteen in de wasmachine gedaan...kraakt af en toe, maar na 1 nacht was ik het al gewend, heb er geen last van qua warmte of plakkerigheid, maar lig er dus ook niet direct op... op de bank zit ik ook op een plasticje hoor, schijnt echt te stinken als het opdroogt, dus ik neem geen risico's @forum: willen we eigenlijk nog verder praten in een juni-mama topic, of hebben jullie daar niet zo'n zin/behoefte in....
Op zich lijkt het me wel leuk om verder te praten na de bevalling. Hopelijk hebben we daar ook nog tijd voor na de bevalling.
Micha: spannend zeg de uitgerekende datum gepaseerd.. Fiore: al iets van krampjes? Nicci: mooi fototjuh hoor hijs egt niet dik, lkkr kindje juist... Zeiltje: ik heb een zeiltje gebruikt wat in me kraampakket zit alleen is idd geen optie krakend ding en je zweet je de pokke... Heb hem er gewn af gehaalt en zie het wel hoor, als het gebeurt spring ik wel naast het bed komt het op me laminaatvloer dweilen en klaar en mis ik iets dan hellaas pindakaas blijf de geur hangen in onze topper dan nieuwe topper kopen... Maak me er niet zo druk om.. Weer: is heerlijk hebben jullie ook zo genoten van het weer vandaag? Ik zit er nog steeds in .. Wetende dat het hele week zo wordt heerlijkkkkk....
Bedankt voor de complimentjes. T is idd een slabber. Staat m zo grappig Hij is heel klein dus de enige die past. Hij is ook nog niet dik maar zie duidelijk een berschil met 2 weken geleden. Hij krijgt echt bolle wangetjes, maar t is en blijft natuurlijk een uk van bijna 3 kg. En Een juni nama topic lijkt mij best leuk.
verder praten in een mama topic lijkt mij ook wel heel leuk. Hier ook heerlijk genoten van het weer. Vanmorgen op de fiets de bedklossen en de po opgehaald. Daarna lekker gewandeld in het bos met de hond. Op de fiets naar het dorp geweest. Nog wat baby wassen gedraaid. Nu net weer terug uit het bos. Heerlijk zo'n hond die 2x per dag naar het bos moet. Echt in de zon zitten doe ik niet omdat ik vorig jaar helemaal onder de uitslag zat van de zon.
Helaas stond er bij mij in de tuin nog een fris windje. Komt ook omdat we vrij open en vlakbij water wonen. Hier zijn de bedklossen en po heerlijk thuis bezorgd. Vond ik ook wel fijn. Vanavond laatste avond zwangerschapsgym gehad.
Nicci: ik vind die foto zoooo schattig! Sorry dat ik niet op iedereen reageer ben super moe voel me niet zo lekker en ga naar bed! Vandaag naar de vk geweest had haar de hele ochtend nog niet gevoeld dus vertelde dat tijdens mijn afspraak.. Hartonen waren wel gewoon goed.. Moest spoednummer bellen als ik om 6 uur nog niks HD gevoeld.. 7 uur niks gevoeld heb toch extra lang gewacht.. Naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje.. Die was goed en voelde haar zelfs 1x.. Nog echo gehad blijkt heb net genoeg vruchtwater.. Was nog acceptabel maar moet goed opletten op voldoende beweging en anders morgen weer terug voor echo en hartfilmpje.. Dus gelijk vk dan weer bellen die verwijst mij dan weer door... Vind het zelf zo'n gedoe ben blij dat het steeds in orde is.. Maar voelt zo vervelend dam precies in het ziekenhuis beweegt ze weer
Maya: ohh bah dat is niet fijn en zkr als ze dan in zh wel weer beweegt.. Erg spannend wens je su6 morgen...
Maya dat is idd niet fijn gelukkig is het wel goed met de kleiine. Hopelijk word ze iets bewegelijker.
Maya: liever een keer teveel al te weinig naar het zkh! Met dit termijn geen risico meer nemen. Je vergeeft t jezelf nooit. Mijn vk drukte het mij ook elke afspraak op t hart dat ik zou bellen als ik niets voelde of zelfs minder voelde.
Goedemorgen ladies, Een juni-mama topic lijkt me ook wel gezellig! Hier is me ook flink op het hart gedrukt dat ik meteen moet bellen als ik haar minder voel. En wat betreft het vruchtwater: lig hier wel op een zeiltje onder de hoeslaken en molton. Een collega van vl had geen zeiltje en haar water is in bed gebroken. Zij heeft een top matras over het normale matras en naderhand naar de stomerij gebracht. De vlekken zijn er helemaal uit en dit was goedkoper dan een nieuw top matras, dus dit is dan eventueel ook een oplossing.
Maya wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest maar gelukkig n ik s aan de hand met de baby. Ik heb af en toe ook dagen dat het een stuk rustiger is in de buik, zal zo ook eens vragen bij de vk of dat normaal is. Gelukkig is het nooit helemaal stil, maar steedw als ik denk als het morgen nog zo is ga ik bellen en dan is ie weer helemaal druk haha.
Matthijs was af en toe ook wat rustiger in de buik. Maar het viel ook direct op want normaal voelde ik m continu bewegen. De regel van 10 per dag ging voor mij niet op. Dat zou echt schrikbarend weinig voor mij/hem geweest zijn. Het bleef bij mij meestal bij een dagje wat rustiger en daarna weer lekker hyper. Als ik me zorgen maakte probeerde ik ook altijd bewegingen uit te lokken door even te prikken en duwen. Meestal hielp dat wel
Hier ook een druk kindje in de buik, maar als het dan een tijdje stil was en ik tegen vl zei: ik heb haar nog niet zoveel gevoeld, dan kwam er meteen antwoord vanuit mijn buik haha. Dus nu bij elke twijfel zeg ik dat tegen vl en dan voel ik haar weer haha. Vandaag emo-dag. Was al vroeg klaarwakker (06.00uur) en toen vl opstond om naar het werk te gaan om 06.30 dacht ik, ik blijf nog lekker ff liggen.... Komt ie half uurtje later terug op slaapkamer zegt ie, kom nog even een kusje brengen..... hup daar kwamen de waterlanders... mezelf ff laten gaan en nu gaat het weer beter. Net ff voor zieke schoonpa naar de kv gelopen voor neusspray.... kom ik thuis, spijt dat ik had dat ik te voet was gegaan. Nu dus af en toe een wasje draaien en lekker met mijn billen in de zon ploffen! Ladies, geniet lekker van het mooie weer vandaag!
Hier een heel rustig kindje in de buik. Bij mij helpt porren en prikken ook goed om beweging te krijgen. Pooh vervelend dat je vandaag een emo-dag hebt. Maar gewoon laten komen die tranen. Hier vandaag om half 5 klaar wakker ik ben er om half 6 met Vl uitgegaan en om 7 uur wer ff terug gekropen. toen gelukkig nog anderhalf uur geslapen. Maya hoe is het nu?
Dag meiden , Kan het me heel goed voorstellen dat vele van jullie het zat beginnen te worden. Ik heb, al zeg ik het zelf, gelukkig niet al te zware laatste loodjes, maar ben het ook wel beu hoor . Gisteren hebben we weer een groeiecho gehad in het ziekenhuis. Gelukkig is de kleine gegroeid volgens zijn eigen groeicurve, maar hij blijft veel kleiner, dan hoort. Zijn buik is wel volgens de gemiddelde curve, maar zijn hoofd en ledematen lopen een week of 8 achter. Zijn gewicht wordt nu op 2570 gram geschat. Voor de zekerheid blijf ik onder controle in het ziekenhuis. Volgende week dinsdag heb ik daar weer controle en krijg ik meteen inwendig onderzoek om na te gaan hoe het ermee staat. Mocht de kleine er dan nog niet zijn, dan gaan we ook inleiden bespreken, omdat ze me niet te lang willen laten doorlopen, omdat hij zo klein is. @Maya, vervelend dat je de kleine minder voelde, hoe is het nu? Hier is de kleine ook vrij rustig. Maar voel hem zeker een aantal keer per dag. En porren helpt hier ook idd .
Vervelend Maya dat je naar het zkh moest. Maar wel goed dat je gegaan bent. Bij mij begon het precies zo met minder leven voelen, maar ik moest wel worden ingeleid. Hoe is het nu met je? Vandaag was ik officieel uitgerekend. Dat is best vreemd. Maar super blij dat we al anderhalve week mogen genieten van ons kleine meisje. We zijn vandaag weer lekker naar buiten geweest. Maar vermoeiend dat het voor haar was!