Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kaytjuh: Gefeliciteerd met je mannetje! en natuurlijk met de 37 weken!
    KAn me ergens wel voorstellen dat je met dit weer en 37 weken buik geen zin hebt in visite... Maar, denk maar zo: veel visite is veel hulp (hopelijk)

Hier normaal ook dol op dit weer maar nu houd ik het echt niet lang vol in de tuin.
    Sinds vanmorgen hier ook mijn enkels kwijt.... lekkere vochtpootjes:( Omhoog houden helpt wel enigzins maar zodra ik 10 minuten heb gelopen of ze omlaag hb gehad zie je er weer niks meer van... Zo maar een teiltje vullen met koud water, eens zien of dat helpt

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier ook niet teveel buiten hoor, ga zeker de zon niet in, bang dat ik een zwangerschapsmasker krijg!! Net wel even hier in de buurt langs de maas lekker in de schaduw op een bankje gezeten, lekker briesje erbij, vond ik niet verkeerd!! :D

@pooh: hahaha, hier ook olifantenpootjes met dit weer!! Gelukkig kunnen we wel lekker makkelijk op slippers nu ;)

@katjuh: fijn dat ge de 37 weken gehaald hebt!! Kan me voorstellen dat dat toch best een bijzonder mijlpaal is!!

FB: hier was ik ook al om 4 uur wakker, maar even gaan plassen maar ook wakker gelegen tot 6.30 ofzo...kon vooral geen handige houding vinden om lekker te liggen met dit weer, gelukkig vandaag mijn uitslaap dag, dus nog ff doorgesoezeld later tot 9.30 :)
    Lukt het wel beetje vol te houden aangezien ge ook nog een ventje hebt rondlopen daar??

@micha en fiore: bij jullie nog niks gestart?? Spannend hoor!!

@maya: wel dubbel he op einde de kleine weinig voelen, ene kant zeggen ze vaak dat het een voorteken is, andere kant vind ik die bewegingen ook altijd wel een geruststelling!! Als ge ongerust zijt gewoon bellen hoor naar VK of ZH vind ik!!

@liesjuh: klinkt alsof ge het nog goed volhoudt behalve die klachten wat er bij komen met het indalen, hier voel ik het ook inderdaad, vooral in mijn liezen en onderug met momenten...Verder gelukkig ook weinig klachten, dus met lekker rustig aan doen moet ik ook wel aan de 40 weken komen denk ik ;)

@topic mama-forum: ik zal er zo eentje aanmaken, kunnen we na de bevallingen daar verder...zal er ook het lijstje al inzetten van de uitgerekende en alvast bevallen dames, wel zo leuk toch...moet ik het hier alleen nog even opzoeken...dus straks zet ik ff een linkje ernaar toe, dan is het makkelijk te vinden...

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik sta op dit moment op instorten... Pfff
    Juist "door" mijn zoontje.
    Zit in nieuwe fase?
    Hij wilt niet slapen en is helemaal hysterisch, gooit zichzelf uit bed met zn hoofd op de grond. Ledikant veranderd zodat hij er gewoon uit kan stappen.
    Met heel veel geduld en veel zingen valt hij uiteindeljk in slaap
    Maar zodra hij merkt dat ik weg ben: paniek!
    Lange wakkere nachten.... En overdag ook drama met slapen dus kan dan ook niet bijslapen!

Morgen vriend vrij overdag (heeft nacht) dus ga ik hoe dan ook bijslapen!
    Nu 3/4 nachten maar 2a3 uurtjes per nacht geslapen :(
    Ook nog ziek: hoofdpijjn, keelpijn, hoesten, donker groen slijm ophoesten waar ik bijna in stik

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
  5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier slaap ik ook vaak maar 4uurtjes per nacht ofzo. Kan gewoon niet lekker liggen/ slapen.

Verder ook veel binnen zitten of alleen in de avond buiten. Moet ook wel zeggen dat mijn tuin nu 1 grote zandbak is, dus ook niet zo aantrekkelijk. Het weekend gaan er als het goed is tegels in.

En ook dikke pootjes, maar die heb ik al vanaf week 25 ofzo. Maar worden steeds erger, voordeel is dat ik nu geen sokken draag, zie je het minder voor mijn gevoel.

Morgen ben ik ook 37 weken, dus de kleine mag thuis geboren worden. Voor het mooie pas na het weekend, ivm het betegelen van de tuin. Maar heb ook nog niet het idee dat het er al uit wil.

Ik ga zo maar eens eten maken.
    Succes voor alle dames hier met de laatste zware lootjes.

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Naar oma of oppas ofzo gaat eigenlijk niet, want hij slaapt zo weinig snachts, hooguit 5/6 uur totaal (normaal ruim 12) dat hij om 12 smiddags weer instort! Huilen gillen boos verdrietig, en alleen mama is goed :(
    Ik herken m echt niet! Gaat alleen slapen in zn eigen bed waar ik bij ben

Even paar dagen aankijken hoe t gaat, en anders toch ff een oplossing zoeken dat ik kan opladen!
    Eventueel dan maar rond avondeten zelf slapen en zoontje bij oma eten ofzo

Moet nog bevallen, dus moet energie sparen, anders red ik t niet

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hij slaapt nu half uurtje, ik ga de gok nemen, in bad en naar bed!

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Succes FB!! Ik duim mee voor een goede nacht voor jullie beide :)

9. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Fb: wat erg zeg snap dat je er wel gefrustreerd van raak..
    Hoop dat deze nacht meevalt voor je..

Verjaardag is geslaagd was idd druk ben gevloerd leg nu in bed wel met ontzettende rugpijn:(.. Morgen lkkr rustig dagje...

Mijlpaal: ja hij blijft magisch nummer 37 hihi.. We gaan er nog maar een week bij plakken:).. Hoe langer hoe btrrr!

10. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Fb wat vervelend dat gedoe met je zoontje..
    Stefanenlaura: super mooie lamp mijn moeder wilde er ook 1 maken.. Heb je het geraamte los gekocht wij konden het nergens vinden..

Bij mij ff stress ik vroeg m'n vriend al weken om de maxicosi te testen en nu blijkt dat de gordel te kort is 😐

Lees je mag geen verlengstukken gebruiken dus weet het even niet meer.. Word helemaal gek en hij zegt dan pak je de tram.. Nou lekker als je net ontslagen bent uit het ziekenhuis..

11. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik reageer via mijn mob. Dus ik hou het kort.
    Gisteren avond om 20.53u is ons zoontje Yoshua geboren!
    Het is een erg lange dag geweest, want de weeën begonnen om 3 uur snachts.

Hij is ook geboren met een keizersnee, op het moment dat ik het hoorde was het een flinke tegenvaller, maar achteraf ben ik er heel blij mee hoe het gegaan is.
    Hij woog 3875 gram en is 51 cm lang

12. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dames dankje wel
    @Maya wij hadden een groen met witte lampen kap gekocht voor 2,50 maar die vond vl niet geweldig en toen zagen we een gebreide lampenkap in een babywinkel liggen maar wij gaan daar echt geen 80 euro aan uitgeven. ik heb de groen/witte kap opgemeten en toen een lap van dat formaat gebreid en bij de stoffen winkel grijze stof gehaald. De stof en het gebreide heb ik op de groene/witte lampenkap geplakt.

Liesjuh ik hoop voor je dat tijdens de bevalling je stuitje niet opnieuw breekt.

Kaytjuh nog gefeliciteerd met je man en fijn dat de kleine nog lkkr bij je blijft zitten.

FB hopelijk heb je vannacht een betere nacht gehad maar heel begrijpelijk da je het zo niet vol houd.

Maya past de maxi cosi niet op de voorstoel? wat voor auto heb je?

Micha Gefeliciteerd met jullie mannetje Yoshua. Mooie naam. Nu lkkr rustig aan te doen en herstellen van de keizersnee.
    ga lkkr genieten van jullie nieuwe telg.

Hier gister wel heel veel buiten gezeten in de schaduw met mijn voetjes omhoog. Aan het eind van de middag de hond uitgelaten en tijdens het wandelen steeds tintelende handen. Ze werden steeds dikker. Dus steeds mijn handen op mijn hoofd zodat het vocht weer weg liep. Enkels en voeten zijn hier ook niet meer te zien sinds deze week. Inmiddels ook weer bultjes van de zon gekregen. Gister echt goed gesmeerd maar het begin van de week niet zo goed dus helaas is het afwachten of het erger word. kan helaas niet het zalfje gaan halen wat werkt. een hormonen zalfje :(.
    Gelukkig blijven de andere zwangerschapsklachten tot nu toe nog weg.

13. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Bevallingslijst Juni 2013 Mama's

30 mei
    Nicci1982 - 30 jaar -1e kindje
    Rubi - 27 jaar - 1e kindje

4.
    Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV

5.
    Myres - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV

6.
    AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje

7.
    Dunchan - 24 jaar -2e kindje- ZH - BV

12.
    Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM

13.
    VanEke - 32 jaar - 2e kindje- ZH - hopelijk BV
    Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH – BV

17.
    MaMa - 25 jaar - 1e kindje - ZH – BV - MvM

18.
    Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

20.
    Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV

24.
    FB1984 - 28 jaar - 2e kindje

25.
    Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM
    Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje- ZH - FV - MvM

26.
    Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje
    Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV
    Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje- ZH - BV

28.
    zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis

Zwanger 19
    (4) Meisje, (10) Jongen, (5) Verrassing

Geboren (5)

23 februari:
    07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm
    10 mei:
    04:30u Rubi, zoontje Dex, gewicht 3610 gram
    22 mei:
    21.15u Nicci1982, zoontje Matthijs, gewicht 2840 gram, lengte 49 cm
    25 mei
    18.10u chicca, zoontje Dani, gewicht 3100 gram
    26 mei
    5.39u myres, dochtertje Ilja
    6 juni
    20.53u Micha 2, zoontje Yoshua, gewicht 3875 gram, lengte 51 cm.

1 Meisje, 5 Jongens

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12)
    Nana86 - 5wk
    Narcisje80
    MamaDee
    MumL - 4 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    MamaTall85 - 5 wk
    Senna82 - 6 wk
    Caat33 - 8 wk
    bloemetje83
    blondie
    Lappie - 9 wk
    Flyingwings

Afspraken:

7 juni
    stefanenlaura - controle vk
    11 juni
    veetje - controle gyn
    liesjuh1977 - controle vk
    12 juni
    beertje1987 - controle vk

14. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Micha: van harte gefeliciteerd met je zoon. Lekker genieten nu b

15. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd micha. Ik ben blij voor je dat Joshua er is. Mooie naam!

16. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Micha.. Gefeliciteerd met Yoshua hoop dat je snel herstelt!

Stefanenlaura.. Vind je kap nogmaals echt geweldig leuk dat je zo creatief bent! Ik heb een maxi cosi en 1 die ik bij de kinderwagen kreeg! Hij mag niet op de voorstoel omdat er een airbag zit.. :(

Nicci ik hoop dat je ijzerwaarde snel weer goed is vervelend hoor..

Iedereen een fijne dag geniet er van!!

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd micha
    Hopelijk herstel je snel!

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo!

Weer even een tijdje afwezig geweest, dus net even bijgelezen!

- Stefanenlaura: wat een gave lamp! Kan ik die bij je bestellen?:) past mooi bij ons dekentje:)
    -fb : Wat vervelend! Hopelijk heb je vannacht beter geslapen!
    - Micha: Gefeliciteerd met Yoshua! Prachtige naam!
    - Hier: mijn carpaal tunnel bereikt een hoogtepunt met deze temperaturen, met als gevolg dat ik niet slaap. Mijn hele rechterarm vanaf mijn schouder doet echt vreselijk zeer en mijn hand voelt aan alsof hij in brand staat:( het vervelende is dat de enige oplossing bevallen is. gisteren op controle heb ik het besproken met de vk dat ik dit niet slapen niet nog 3 weken volhoud en dat ik erg opzie tegen de bevalling met mijn huidige energielevel. De afspraak is nu om het weekend nog af te wachten, als de situatie niet beter wordt draagt ze me maandag over aan de gyn en gaan we wellicht volgende week de bevalling inleiden... even afwachten dus... En dit weekend voor de zekerheid nog de laatste klussen afronden...

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Mischa gefeliciteerd met je zoon! Spoedig herstel gewenst!

Nonma wat balen van je CTS! Kan me voorstellen dat je door slaap gebrek gaat twijfelen of je de bevalling wel trekt. Hopelijk trekt het iets bij! Kan je overdag wel wat slaap bij pakken?

Hoe zou het met fiore zijn?

Hier weinig veranderingen, slapen gaat af en aan en heb nog steeds last van een super beurze vagina. Van mij mag de kleine wel komen, maar ben bang dat ie het nog veel te veel naar zn zin heeft bij me. Afwachten dus

20. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Kaytjuh Nog gefeliciteerd met je man, en met je 37 weken natuurlijk!

Dat klopt wel ja, ik hou het op deze manier echt nog goed vol. Ben er allang blij mee... beter dit als het echt niet meer trekken mocht de kleine idd besluiten tot de 40wkn te blijven zitten.

FB1984 Vervelend dat je zo op instorten staat. Knuf voor jou! Hoop dat je vandaag btje bij kunt slapen.

Zonnetje1980 Vandaag de 37wkn bereikt, gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!

Goed plan... moet ik ook nog doen, de maxi-cosi testen in de auto. Ik heb werkelijk waar geen idee meer hoe je dat ding vast moet zetten eigenlijk... ;) (laatste keer dat ik dat deed was bij dochter van m'n zus, zo'n 17jr geleden)

Micha Gefeliciteerd met de geboorte van Yoshua
    Jammer dat hij toch met een keizersnede geboren is, hopelijk herstel je snel ervan en mogen jullie lekker saampjes naar huis. Geniet!

Nonma Wat vervelend zeg van die pijn in je arm, hopelijk trekt het nog weg en hoef je niet overgedragen aan de gyn.

Ik ga mezelf maar eens van de bank af halen en even op de fiets stappen, even eten scoren voor vanavond en nog langs de Etos voor de laatste dingen voor in m'n vluchttas, dan ben ik echt helemaal klaar voor de bevalling...
    En kan ik vanmiddag lekker de zon in!

Fijne middag meiden.

Deel Deze Pagina