Nonma Vervelend dat je arm zoveel last veroorzaakt, hopelijk kun je het weekend nog ergens wat slaap pakken. Je mag hem best bestellen alleen duurt het wel even voor hij af is en als de kleine komt dan zal het nog langer duren. Maar het dekentje had je moeder gemaakt toch? Het mooiste is namelijk als je het met dezelfde wol doet en het uit dezelfde hand komt. Maya dat is wel heel vervelend. hoe gaan jullie het nu oplossen? kun je niet bij iemand anders de auto lenen? Wij hebben hem getest toen we hem gekocht hebben. vl was zo enthousiast dat hij hem heeft vast gezet en toen naar huis gereden In mijn auto past hij ook omdat ik ver naar voren zit kan hij achter mij staan. dit heb ik niet getest maar heb in februari de kleine van vrienden van ons bij mij in de auto gezet. Dus dan kan hij ook achter de passagiers stoel. Liesjuh het is niet moeilijk je moet er alleen ff handigheid in krijgen. Fb hoe is je nacht geweest? een beetje kunnen slapen? Nu zijn we allemaal de 37 wkn gepasseerd nu wachten tot alle hummeltjes geboren willen worden Hier weer lkkr in de tuin onder de parasol dadelijk even met mijn voeten in een bak met water en een stengel bleekselderij eten en daarna lekker met mijn voeten omhoog. inmiddels ook al weer bijna een liter water naar binnen gewerkt.
Micha: gefeliciteerd met jullie zoon mooie naam! Lkkr gaan genieten nu... En goed herstellen... Nonma: aggg das minder die pijn en dat put je ook uit idd... Toch spannend als ze de bevalling gaan inleiden mocht de kleine niet vanzelf komen... Stefanenlaura: hihi goed bezig met dat water drinken... J krijg ook zo dorst he van die warmte... Hier weer twee manden strijk weg gewerkt nu lkkr in de schaduw bijkomen van die warmte in huis pfff , en dan zijn alle gordijnen nog dicht..
Micha: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuke naam! Hoop dat je snel herstelt van de ks en dat jullie lekker snel naar huis mogen met je zoontje! Geniet er maar van!
Deze nacht is goed gegaan! Hij heeft geslapen van 20:30 tot 09:45uur!! Alleen om 22:45 even wakker geweest, maar niet meer paniekerig En binnen 10 min sliep hij weer toen ik bij m geweest was Ikzelf heb niet goed geslapen, was veel klaar wakker, Maar ben weer goed uitgerust en fit en happy Ook vandaag bij gyn geweest Heb 1cm ontsluiting en ze voelde t hoofdje ook al met inwendig onderzoek( volledig ingedaald), er gebeurd dus wel al iets, maar hoeft niks te betekenen...
FB fijn dat je wat energie hebt en fijn dat je zoontje zo goed heeft geslapen. Fijn dat de kleine al helemaal is ingedaald. probeer nog lekker te genieten van de dag.
Hier vanmiddag weer bij de vk geweest. Alles was goed. Alleen ben ik in 1 week 2,5 kilo aangekomen. Hopelijk ga in niet nog meer vocht vast houden maar met dit weer zal dat wel niet het geval zijn en wordt het waarschijnlijk toch een ziekenhuis bevalling. Toch jammer dat het mooie weer aan het eind zorgt voor zoveel extra gewicht. Iedereen een fijne dag gehad?
Stefanenlaura: oei dat is minder van het vocht! Ik merk t ook de laatste 2 dagen, en kan érg slecht tegen de warmte pfff Ik drink de hele dag door lichte siroop, in de hoop dat t een beetje helpt! Maar waarom moet je dan wel in t ziekenhuis bevallen? Ivm gewicht ofzo?
Nonma.. Vervelend zeg van je arm... Maxi cosi... Mijn moeder brengt mij gewoon naar huis van uit het ziekenhuis... Nu zitten wij te kijken of we extra lange gordels kunnen bestellen ofzo.. Vandaag veel buikkramp en vocht verlies twijfelde de hele dag over vruchtwater zat vanochtend ook weer een slijmprop in de wc.. Net 8 uur toch maar vk gebeld en die was er binnen 5 min... Dacht wat zo snel... Moest blazen op mijn hand geen vochtverlies..toen ging ze nog kijken met een stokje of die verkleurde dit was ook niet zo.. Dus loos alarm.. Hoe was jullie dag verder?
FB als je boven de 100 bent moet je of op de begane grond of in het ziekenhuis bevallen. Ik zit nu op 98,7 dus zit inmiddels op het randje. Ik was zo blij dat ik niet zoveel was aangekomen tijdens de zwangerschap. Nu is het gewoon even afwachten. Bij mij is het vocht vast houden ook pas deze week begonnen. Ik heb vandaag zeker 2,5 liter water op, als het niet meer is. Ik zit ook veel met mijn voeten omhoog maar ze blijven dik. Maya fijn dat je moeder jullie naar huis brengt. hopelijk kunnen jullie langere gordels bestellen en kost het niet te veel. Nu ff de hond uitlaten en dan lekker naar mijn bedje.
O dat wist ik niet joh als je boven de 100 kg zit... Ik heb me ook nooit hoeven wegen. Misschien omdat ik sowieso in t zoekenhuis moet bevallen en bij gyn loop?
@micha; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Jammer dat het ineens een keizersnee is geworden. Succes met herstellen. @fb: fijn dat je ook weer hebt bijgeslapen, hoop dat je aankomende dagen beetje kan bijkomen. @nonma; dat carpinaal tunnelsyndroom is niet fijn, hier ook weer meer last van handen door vocht. @gewicht: mijn vk heeft hier niks over gezegd. Gezien ik bij de intake bij de vk al 90kg woog verwacht ik dat ze me dat dan wel hadden verteld. Helaas afgelopen weken 3 kilo aangekomen, dus sinds deze week weeg ik 100kg. Deels ook vocht inderdaad. Maar hier dus niks over gehoord. Hier heeft vk bij intake gewicht gevraagd en verder nooit meer naar gevraagd of gekeken. Iedereen is nu inderdaad binnen de 37 weken. Ik zag dat ik de laatste op het lijstje ben. Van mij mag de kleine van de week wel komen eigenlijk. Merk dat ik steeds meer kwalen krijg en slechter slaap. Ben die buik af en toe best zat. En inderdaad veel vocht vasthouden, snel kortademig enz. Vandaag is het bed op klossen gezet, heb volgens mij een trapje nodig om in dat bed te komen. Gisteren een waterdichte hoes om het matras gedaan, deze voor een redelijke prijs ergens kunnen vinden. @maxi cosi: hier gaan we kijken of de airbag van de auto gewoon voor 9 maanden uit te zetten. Als het goed is kan dat in veel auto's. Bij manlief past hij alleen achter de bijrijdersstoel. In mijn auto past het net wel/ net niet met gordel achterin. Alleen kan je je kind niet in de gaten houden als het op de achterbank zit. Vandaar dat we ook de airbag voor gaan uitschakelen. Je schijnt ook bv de easybase te hebben, die zet je met de gordel vast en klikt de maxi cosi daar weer op. Maar weet niet of dat met elke gordel en elke maxi cosi kan. Volgens mij kan die van ons daar weer niet op. @ontsluiting: doen ze bij jullie standaard een inwendig onderzoek dat ze de ontsluiting opmeten. Ben benieuwd of mijn vk dat ook gaat doen, maar volgens mij niet. Wordt anders wel erg krap in die 10-15min die ze heeft per keer. Hier zijn man en zwager vandaag druk aan het bestraten en schoonvader nog wat klusjes in huis aan het afmaken. En ik kijk maar beetje toe en verzorg de koffie. Maar merk wel dat ik uit mijn ritme ben. Is toch rommelig overal in en om het huis. Maar wel fijn dat het gedaan wordt.
Bij ons doen ze ook niet standaard inwendig onderzoek hoor. Volgens mij komt dat pas als je voorbij de 40 weken ben. Ook het gewicht is niet aan de spraak te pas gekomen, mag als ik wil nog steeds thuis bevallen, maar weeg ook al 105 volgens mij. Zal wel per verloskundigenpraktijk verschillen. Maxicosi hebben wij gisteren geprobeerd en gaat gelukkig goed! Wel is de gordel idd net lang genoeg hoor. Maar die easybase kan dan idd een oplossing zijn, maar onze maxicosi (CitiSPS) past hier niet op. Is al weer een wat ouder model volgens mij. Ook de kinderwagen opgevouwen en gepast in de bak, de wielen moeten er wel af want de mutsy vouwt helaas niet heel klein op Maar het past! Spannend hoor, ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!
Zal ook wel veschillen per verloskundige. Ik had me voor dat ik zwanger werd er helemaal op ingesteld dat ik in het zkh zou moeten bevallen dit omdat mijn zus dit moest ivm een te hoge bmi. Ze zit/zat rond hetzelfde als mij maar toen we bij de vk kwamen zei ze dat het bij 100 kg was. Dus ik helemaal blij dat ik toch nog de kans had om het thuis te doen. Vl niet blij want die wou naar het zkh. Nu was hij eindelijk aan het idee thuis gewend en nou is het nog maar de vraag of het nog wel mag. ach we zien het wel. Voor mijn gevoel duurt het nog even voor de kleine komt. Hier controleren ze de ontsluiting ook niet, heb er ook nog niet omgevraagd. Verder vanmorgen een aantal ramen gewassen. Dadelijk nog een paar. denk toch dat er wat nesteldrang aan zit te komen. Maar nu nog even lkkr op een stoeltje in de tuin. Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Hier bij de vk ook geen controles vh gewicht. Ook heeft ze nog niet gekeken naar eventuele al aanwezige verweking/ontsluiting. Heb ze daar ook nog niet over gehoord dus verwacht eigenlijk niet dat ze dat gaan doen zolang daar geen aanleiding toe is. Wij hebben vandaag ook even geoefend met de maxi-cosi in de auto. Wel op de achterbank achter de bijrijders stoel want daar zit geen airbag. Ik weet eigenlijk niet of we de airbag kunnen uitschakelen op de bijrijders stoel, dat zou ik eens na moeten kijken in het boekje vd auto, maar we hebben al een wat oudere auto dus het zou me niets verbazen als je dat niet kunt doen. Nou ja... op de achterbank gaat het ook prima en we hebben deze besteld waardoor je de kleine voorin gewoon op de achterbank in de gaten kunt houden: Autospiegel LUCA Pinguin - bol.com | Autospiegel LUCA Pinguin | Baby Ik heb een zware dag vandaag... vanmorgen wel goed begonnen maar vanmiddag stortte ik ineens helemaal in. Inclusief harde buik, maagzuur aanval en dikke enkels. Ik heb mezelf ook maar vanuit de zon naar de bank verplaatst, ik trok de warmte echt even niet meer. Van mij mag die kleine wel komen... Ik ben er klaar voor! En al het geklus in huis heeft m'n vriend vandaag ook afgemaakt dus wat dat betreft zijn we er ook klaar voor.
Hmmm meiden , heb rommelende darmen, diaree, en helderrood bloedverlies Verga van de zenuwen! Zal het beginnen?