Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Het zou kunnen FB, wie weet.
    We horen het in de loop vd dag wel van je.

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Spannend FB!

Autostoel: hier zo'n kliksysteem genomen die niet in de gordel hoeft (geloof de familyfix) icm de maxicosi pebbles. Heel handog en zo niet willen lopen kloten met gordels. Ik zet m op dat ding en hij klikt vast. 1 seconde werk maar. Al helemaal handig in mijn kleine autootje mocht hij een keer daar in moeten. Heb achter geen deuren dus dan is de ruimte beperkt en dan is t helemaal super.

Vind t juist een goede zaak de baby achterin. Naast je ben je snel afgeleid en dat komt de verkeersveiligheid niet ten goede lijkt mij. En achterin zit ie prinsheerlijk. Hij slaapt binnen no time. Overweeg nog wel een spiegeltje want vind t wel prettig als ik m af en toe kan zien al weet ik dat ie heerlijk ligt.

3. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend Fb.

4. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend FB.

Wij hebben ook de family fix met de maxicosi pebbles.
    Onze parkeerplaatsen zijn niet ruim. Met deze combi zijn we zo weg.
    Wij hebben ook een spiegel op de hoofdsteun van de achterbank gezet. We hebben een functionele spiegel gekozen zonder beestjes ed. Kidsplaza was de goedkoopste.

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb t aangekeken. Geen bloedverlies meer gehad.
    Vanacht wel 1,5 uur lang weeeen, elke 3/4 minuten!
    Daarna weer rustig...

Nu wel weer wat harde buiken,en menstruatiepijn maar voor de rest niks

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    FB jammer dat het niet heeft doorgezet.

Hier vandaag echt een baggerdagje gehad. De hele dag al geen zin om iets te doen.

hoe is jullie zondag geweest?

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jammer FB!

Hier weinig gedaan, had vanmiddag een baby shower van een vriendin die een week na mij is uitgerekend. Wordt dus nog spannend wie als eerste gaat bevallen! Was erg gezellig. Jammer dat het weer niet zo mee zat vandaag.

Had geen zin om te koken dus we hebben heel lui en slecht een patatje gehaald haha. Was wel ff lekker :)

Verder merk ik dat ik steeds benieuwder word wanneer de kleine gaat komen. Ok weet dat de kans groter is dat ie te laat komt dan voor de 40 weken maar stiekem hoop ik dat hij al snel komt. De verloskundige schat hem nu op 7 pond dus echt dikker hoeft ie ook niet te worden van mij haha.

Hoe is het met alle mooie babies?

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Beertje: met mijn mooie baby gaat t goed. Hij ligt nu lekker te knuffelen bij me. Ben zo verliefd!
    En mijn baby werd ook op 7/8 pond geschat. Hij was er nog lang geen 6 :D dus zou er niet te veel vanuit gaan dat schattingen kloppen.

9. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met onze mooi baby gaat het ook goed. Morgen de gehoortest bij het consultatiebureau. Maar naar mijn idee is er niets mis met haar gehoor.
    Wat we vandaag gedaan hebben: aan het einde van de kerkdienst hebben we Ilja 'geshowed' aan de gemeente. Daarna bij mijn schoonouders gelunched. Heerlijk om te zien dat ze zo genieten. Het is al hun 7e kleinkind, maar ze vinden gelukkig ieder kleinkind weer bijzonder. Daarna thuis nog kraambezoek gehad. En toen een rustige avond.
    Vandaag had Ilja voor het eerst een jurkje aan. Ik wil jullie die foto niet onthouden. Ons fototoestel draait overuren!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,9 KB
      Weergaven:
      8
  10. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Schattige foto hoor!!

Ik slaap zo slecht last van duizelingn lijkt als of ik van mijn stokkie ga..

Vandaag vierde mijn zus haar verjaardag dus daar de hele dag geweest met een lekkere bbq.. gelukkig had ze gisteren een dag voor jonge mensen.. Had daar geen zin in ook al ben ik 2 jaar jonger hahah.. Vandaag waren alleen haar schoonouders en mijn moeder met haar man.. M'n zusje, broer en mijn vriend er lekker rustig dus..

Heb geen zin meer in chaos..

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Prachtige foto myres! Staat haar schattig dat jurkje!

Maya heel herkenbaar hoor ik hoef ook niet meer zo nodig in de drukte. Doe mij maar lekker een ouwe lullen verjaardag waar je kan zitten haha. Als ik sta word ik ook vreselijk duizelig en nasr, denk dst er dan iets afgekneld wordt.

Nicci ja klopt een schatten zegt weinig maar ga er zo maar van uitdat ze wel in debuurt zit. WWas zelf ook bijna 8 pond bij de geboorte...

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Maya: Dat van die duizelingen kan ook komen als je op je rug ligt... Had ik namelijk ook...
    Op je rug liggen of slapen

Als je veel op je rug ligt als je slaapt, kun je ook duizelig worden. Dit is vooral later in je zwangerschap wanneer je buik zwaarder is. Je buik kan dan op je aderen drukken in je rug waardoor er moeilijker en minder bloed naar je hoofd stroomt. Dit heet ook wel het cava syndroom. je kunt dit oplossen door op je zij te gaan slapen.

Had ik toen ff opgezocht op i-net...

Hier het hele weekend oefenweeën en harde buiken gehad. Zat geen regelmaat in maar pffff wat vervelend. Ergens had ik de hoop dat het door zou zetten in echte weeën maar helaas....
    Slapen gaat hier ook niet echt. Op mijn rug lig ik niet meer fijn, doet zeer maar ook op allebei mijn zijen ligt het totaal niet lekker meer...
    Die nachtvoedingen worden zo wel appeltje eitje door alle plas/ pijn onderbrekingen snachts.

13. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh en Myres: Wat een leuke foto! En wat een schattig jurkje

14. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ik slaap hele tijd op mijn zij dus weet het ook niet..

Waar blijven de baby's nou...?

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hi!

Myres: wat een plaatje zeg! Echt heerlijk!
    Fb: nog geen vorderingen??
    Duizelingen: kan idd je holle ader zijn die wordt afgekneld... Irritant zeg! Heb ik gelukkig geen last van, sterkte, het einde is in zicht zullen we maar zeggen! :D
    Hier: morgen heb ik een afspraak bij de gyn die gaat kijken of ik misschien ingeleid kan worden, ivm mijn cts, het wordt steeds erger en ik heb echt de hele dag door pijn en snachts slaap ik niet, dus ik hoop eigenlijk dat ze me gaan verlossen... Baby doet t goed en is gewoon flink dis ben erg benieuwd... Manlief is er van overtuigd dat we komend weekend ouders worden:) ik krijg het nu wel op mijn heupen voor de laatste dingetjes regelen, vanavond de enveloppen bestellen voor het kaartje, even huis nog voldoende aan kant maken voor de kraamzorg, was wegwerken, flesjes koken etc...

Zijn er al weer rommelende buiken???:)

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Helaas nog steeds t zelfde...
    Veel gerommel, harde buiken en menstruatiepijn
    Maar zet niks door!
    Geen bloedverlies meer gehad na die ene keer

Geduld.........

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Leuke foto's zie ik weer voorbij komen.
    En zo te lezen wel wat rommelende buikjes, maar verder nog niks.

Had je de vk gebeld over je bloedverlies FB?

Hier gisteren ook een slechtere dag gehad.
    Zaterdag was het druk in en om mijn huis met klussen, dus denk ook gewoon daardoor vermoeider. Maar wel fijn dat het gedaan is.

Hier verder weinig bijzonders. Net babykamer gepoetst, bedje opgemaakt en spullen op goede plek gelegd.
    Weet alleen niet zo goed wat handig is om in kledingkast en wat in commode te leggen. Sommige dingen spreken voor zich, maar twijfel over rompertjes, kleding en spuugdoekhes. Liggen nu allemaal in kledingkast en niet in de buurt vd commode. Maar zal het wel zien wat handig is. Kan altijd weer aanpassen.

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zonnetje: ja had meteen naar gyn gebeld zaterdagavond

Ik mocht langs komen als ik wilde, of kon t aankijken met maandverbandje

Omdat t al rond 23uu was zag ik t niet zitten om weer 3/4 u in t ziekenhuis te zitten voor onderzoek. Moest dan ook oppas bellen voor mn zoontje
    Ik voelde de baby nog goed bewegen, dat was mijn reden om niet te gaan

19. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    @zonnetje: ik vind het ook lastig, ik heb de rompertjes en luiers in de commode en sokjes, Moet er dus wel aan denken dat ik kleertjes klaarleg voor het badderen zodat je alles bij de hand hebt...

Ik heb ook alle slaapkamers even gesopt vandaag, en alle was gedaan, morgen is beneden aan de beurt en dan is het weer keurig hier, maar ik betaal er wel de prijs voor: zere hand, zere buik, zere rug... Nou ja, Even doorbijten nog:)

20. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Myres Wat een moppie is het toch en dat jurkje, super schattig!

Nonma Hopen voor jou dat ze actie gaan ondernemen. En ik snap je vriend wel hoor, die wil natuurlijk dat de kleine zaterdag komt zodat hij zondag gelijk al z'n eerste vaderdag kan gaan vieren. ;)

Zonnetje1980 Ik heb zelf de kleertjes in de kast, hydrofiele luiers, rompers, sokjes, mutsjes en spuugdoekjes in de commode. Kleertjes moet ik dan gewoon van te voren klaar leggen bij de commode, maar bij het afdrogen een hydrofiele doek, luier en romper snel kunnen pakken leek me wel zo praktisch.

Hier vandaag alleen de slaapverdieping gezogen en gedweild, verder niet veel bijzonders gedaan. Heb eigenlijk de hele dag al last van af en toe een harde buik en wat oefenweeën, dit keer niet in m'n rug maar onderin m'n buik.

Morgen weer naar de vk dus maar eens vragen of ze al kan/wil controleren of ik verweking/ontsluiting heb.

Ik ga zo maar eens m'n bedje opzoeken, afgelopen nacht maar 4 uur geslapen...

Deel Deze Pagina