Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd pooh!!! En nu lekker genieten van lieke.. Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad!

Mijn bloeddruk is gewoon goed dus daar ligt het niet aan..

Ik heb mijn vriend een ontbijtje gegeven voor vaderdag en parfum.. Hij was erg blij... Hahaha

Vanmiddag wil hij naar zijn ouders maar weet niet of ik het trek om mee te gaan... Hoewel ik thuis helemaal ek word...

Ik ga nog even proberen te slapen want dat lukte vanacht niet goed

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wij zitte nu bij schoonouders en gaan vanmiddag naar mijn ouders om lkkr te bbqen.

Ben wel benieuwd hoe het met AnnaC78 is. Die is al ff niet meer langs geweest.

3. HeelOfHalf

25 feb 2013
    26
    0
    0
    Zelfstandig Ondernemer
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Net twee weken weggeweest, verassing van vriend. Limburg en zandvoort, en tussendoor amsterdam voor onze eigen vk. Kom ik thuis nieuw parket! Vandaar dus, had helemaal niet meer op een uitje gerekend. Ook internet was verboden dus nu pas weer online :(

Laatste 3 dagen weer thuis ging het mis. Hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad en opeens kan ik mijn benen niet meer optillen. Zoveel pijn, alleen naar links en rechts schuiven gaat nog. Hulp nodig bij draaien, wc, opstaan... Weet dat dit bekkeninstabiliteit is maar lig al drie dagen soms jankend op bed. Iemand ervaring mee? Ben nu 38+2 en voelt beetje snobbish om de vk te bellen en vragen over inleiden... Al komt die gedachte steeds vaker in me op...

Xxxx R

4. HeelOfHalf

25 feb 2013
    26
    0
    0
    Zelfstandig Ondernemer
    Amsterdam
    Gefeliciteerd @ pooh krijg altijd vandie fijne kriebels als ik zoiets lees!

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Pooh: gefeliciteerd met jullie Lieke! Hopelijk is alles voorspoedig gegaan en zijn jullie thuis aan het genieten van een eerste vaderdag!

Slapen: viel uiteindelijk om 6 uur in slaap... Heb vanmiddag dus maar lekker een dutje gedaan. Geen idee of ik extra pillen krijg in het ziekenhuis. Maar vind het ook een vervelend idee als ik alleen maar slaap met een pilletje:(

Heelofhalf: wat vervelend dat je zon pijn hebt!! bij mij bracht de vk het zelf ter sprake toen ik over mijn pijn in mijn arm begon. Uiteindelijk rekken ze het bij mij nog tot bijna 40 weken, maar dat het einde echt in zicht is vind ik heel fijn! Ik zou dus echt eerlijk zijn over hoeveel pijn je hebt en als zij het zelf niet als optie geven, kun je het absoluut wel vragen hoor!!

Hier niet op visite vandaag, mijn vader was vorige week al jarig, blijft geen feest:p en ik ben gewoon te moe ome zelfs maar aan te kleden, dus ff een dagje niksen!

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Pff als ik me zo blijf voelen als nu gaat dit een lange nacht worden. Lage rugpijn lijkt erger te worden en heb daar af en toe buikkrampen bij... lig in bed en probeer wat slaap te vatten maar merk dat ik best gespannen ben en alert ben op m'n pijntjes... m.a.w. klaarwakker dus

7. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Beertje. Ik hoop dat je toch lekker kan slapen

8. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier ook een rommelende buik lag al 1,5 uur in bed maar kan niet slapen dus zit nu beneden op de bank met een kopje thee.

Beertje het kunnen ook rugweeën zijn of is het aan 1 stuk door de pijn?

heelofhalf fijn dat je er even 2 weken bent uit geweest. wel heel vervelend dat je nu zoveel last hebt van bi. Ik zou morgen toch ff de vk bellen. Wie weet heeft ze wel tips of gaan ze toch al iets doen.

Nonma is misschien wel een vervelend idee als je alleen slaapt doormiddel van die pillen maar slaap heb je toch echt nodig.

9. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    myres hoe is het met de kleine meid?

10. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid doet het goed. Ze heeft wel veel last van krampjes. We zijn begonnen met inflacon tegen de krampen. Het lijkt iets te werken.
    Onze nachten zijn nog erg gebroken, vannacht had ze geen zin om te slapen. Ze was wakker van 0.00-03.00. Ik moet zeggen dat dat af en toe wel wat opbreekt.
    Ik ben vandaag met Ilja voor het eerst met de metro geweest. Je merkt dat ze reageert op de geluiden van de speaker en later op straat op de brommers.
    Zijn er meer mensen die bang zijn voor claimende en bezorgde opa's en oma's? Wij hebben er erg veel last van. Mijn ouders moesten en zouden vandaag langs komen, terwijl mij dat niet zo uit kwam. Ik had al een drukke ochtend gehad en een onrustige nacht. Maar durf mijn ouders eigenlijk niet te weigeren.

11. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hoor Stefanenlaura.
    Ik kan me weinig voorstellen hoe jullie je voelen, omdat ik vrij onverwachts ben ingeleid, zonder rommelende buiken ed. Voor mij wel fijn, maar heb wel wat "gemist".

12. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Vervelend dat ze zoveel last heeft van krampjes, wel fijn als de inflacon iets gaat werken.
    Ze zal vandaag wel veel indrukken op gedaan hebben in de metro:p
    Hopelijk zijn de gebroken nachten snel voorbij.

Ik verwacht dat ik hier niet bang hoef te zijn voor claimende oma's en opa's. De ouders van steef zullen wel regelmatig langs willen komen (vooral schoonmoeder) maar komen niet als wij dat niet willen. Ze wonen ook op 25 min afstand dus ze staan niet zomaar op de stoep, ze bellen altijd van te voren.

Hier zijn het voornamelijk men darmen en mijn maag die bezig zijn. Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik steeds naar de wc. Nu is het weer allemaal rustig maar ben ik klaar wakker. Hopelijk heeft de hond morgen ook een relax dagje. Ze heeft vandaag bijna niet geslapen en ik denk dat ik pas laat slaap:(

Ik zweet me trouwens de afgelopen dagen kapot. ik heb geen koorts maar ben net een wandelende kachel.

13. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Schoonouders komen niet vaak omdat ze wat verder wonen en schoonvader onregelmatig werkt. Dus ze zijn zeldzaam beide tegelijk vrij. Wel gezegd dat ze ook gewoon om de dag en doordeweeks mogen komen. Geniet er juist van als ik hen zie genieten.
    Mijn ouders komen regelmatig. En dat vind ik juist gezellig. Vorlt niet als opdringerig want als t niet uitkomt vinden ze het ook prima.

14. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zou juist willen dat mijn ouders en schoonouders vaker zouden komen.. Ze wonen niet ver 20 min met de auto..maar iedereen is gewoon erg druk...

Nu ik van de vk niet meer alleen op pad mag.. Merk ik wel dat ik een beetje eenzaam begin te worden..

Iedereen leeft zijn roes.. Vriend studeert ook en werkt veel.. Verveel me kapot..

15. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Maya snap idd goed dat je je verveelt. Als je alleen aan niet meer weg kan.

Hier vanacht toch nog veel slaap gepakt. Rond half 2 terug naar bed en buiten 2 plaspauzes geslapen tot 9 uur dus voel me toch uitgeslapen.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pff denk je eindelijk van je bijna verkoudheid af te zijn...
    Word ik wakker met flinke oorpijn -> oorontsteking!
    En mn holtes weer helemaal vol... :(

Iemand tips?

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Goedemorgen allemaal

Toch een paar uurtjes geslapen vannacht, maar rugpijn is er nog steeds al is het iets afgezakt. Is continue aanwezig echt zo'n menstruatie pijn...
    Zal er wel bij horen.

Stefanenlaura ik zweet me ook helemaal stuk hoor! Echt het lijken wel een soort opvliegers! Dat wordt nog wat met die tropische hitte in aantocht.

Hier gelukkig geen claimende opa's en oma's denk ik. Wij gaan het lekker op ons manier doen en ik weet zeker dat vooral mijn schoonfamilie heel anders over opvoeden denkt als wij maar daar heb ik maling aan.

18. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    FB sorry heb geen tips maar is wel heel vervelend en vooral nu je verkoudheid bijna weg was. hopelijk is het snel weg en begint er niet weer een andere ontsteking.

Beertje fijn dat je nog wat hebt kunnen slapen. Fijn dat de rugpijn iets is afgenomen, hopelijk wordt het in de loop van de dag niet weer erger.

Ik ga vandaag de laatste filmpjes overzetten van vroeger :p zo leuk om die terug te zien. Dus ik zeg straks heel veel foto's en video's maken van de kleine. Dat is voor later heel leuk.

19. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook weer een slechte nacht gehad. Veel last van maag die tegenwoordig de hele dag opstandig is. Helaas helpen de rennies ook haast niet meer.
    Verder ook veel last van krampjes die voelen als je ongesteld moet worden. En om een uur of zelfs wat oefeenweeën. Dacht eerst dat er een druk kind in mijn buik zat toen ik wakker werd, maar ineens had ik toch zoiets van dit is anders en voldeed meer aan beschrijving oefenwee. Dit zakte verder gelukkig weer af, gezien ik vandaag niet wil bevallen. Mijn broer is vandaag al jarig.

2e deel van de nacht nog redelijk geslapen gelukkig.

Hier zie ik heel erg op tegen aankomende dagen ivm de warmte. Kan daar normaal al niet tegen en nu zeker niet. Gelukkig woon ik in het westen van het land en schijnt het daar niet extreem heet te worden. Nu lekker even de schuifpui open gezet, zodat er nog een beetje wind naar binnen komt.

Ik vermoed dat mijn moeder en broertjes straks zeer regelmatig op de stoep staan. Gezien ze maar 5 km bij ons vandaag wonen en straks schoolvakantie hebben.
    Schoonouders wonen 80 km bij ons vandaan, dus die komen niet zo vaak langs. Heb mezelf wel voorgenomen om vaker naar ze toe te gaan als de kleine er straks is. Nu zagen we ze soms 2 maanden niet als het aan manlief lag. Maar dat vind ik toch wel weinig dat ze hun kleinkind zien. Is alleen soms ook lastig plannen, gezien schoonvader en ik zelf regelmatig in het weekend werken en in de week op een avond heen en weer is ook niet alles ivm de files op de weg.
    Eigen moeder zie ik elke week.
    Ik zie wel hoe het gaat lopen, maar wil graag ook mijn eigen leven straks hebben. En zeker gezien mijn man ook 2 weken vakantie heeft hoeven ze niet elke dag te komen.
    Maar ik snap wel dat het voor aankomende opa's/ oma's/ ooms en tantes ook bijzonder kan zijn. Vooral mijn broertjes zijn hier heel erg mee bezig merk ik. Heel leuk om te zien hoe een stel pubers die vooral achter de meiden aan zitten dan ineens helemaal in de wereld van babyspullen verdiept kunnen zijn.

Voor verstopte holtes: evt stomen kan helpen, verder zelf een zoutoplossing maken en regelmatig in je neus doen. En vicks smeren.

Hier verder weinig zin meer om de deur uit te gaan, ook omdat ik dan snel last heb van rug en buik. Maar verveel me soms inderdaad ook nog wel.

Hier trouwens ook al dagen last van zweetaanvallen. Afgelopen vrijdag zag ik iedereen met een jas aan lopen en ik liep in een shirt boodschappen te doen, gezien ik het erg heet had. En 'snachts slaap ik vaak alleen in ondergoed, omdat ik anders het bed uit stoom.

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wij hebben ook een tijdje geleden een video camara gekocht om de kleine op te kunnen nemen. Daarvoor had ik er geen behoefte aan, maar is wel leuk om alle momenten van je kind vast te leggen.

Zelf heb ik geen video's van vroeger, toen hadden mijn ouders nog geen camara. Man heeft nog wel oude video's en is inderdaad leuk om terug te zien.

Deel Deze Pagina