hier ook weinig last zolang ik niet veel doe, net even boodschappen gaan doen, en toen merkte ik het toch wel hoor!! Zwembadje gekocht om morgen op te zetten voor de oudste, hoop dat ik gewoon hele dag lekker langs badje kan zitten en niks hoef te doen (behalve eventueel aant bevallen zijn )
Nonma: vervelend dat je zoveel last hebt van je hand.. Hoop dat de kleine snel komt... Vaneke: rustig aan doen.. Hopelijk begint de bevalling natuurlijk.. Anders alvast succes met inleiden... Ik ben nu precies 40 weken hoop dat ze mij direct met 41 willen inleiden als de kleine we nog niet is... Gaat het nog dames.. Gewoon lekker rustig aan doen.. Dan komt alles goed.. Hopelijk..
Het gaat op zich nog wel. Binnen was het goed te doen en nu komt er buiten beetje wind opzetten. Dus ga even lekker in de schaduw zitten met heerlijk windje. Heb alleen pijnlijke voeten vh vocht op wreef. Dus even in koud bakje water stoppen. En daarna pootjes de lucht in. Eten vanavond lekker makkelijk. Heb cordonblue, met rostirondjes en koude worteltjes en komkommer. Dus is snel klaar en weinig voorbereiden.
Hello ladies, zijn jullie al gesmolten?? Ik kom net bij de gyn vandaan en de kogel is door de kerk: donderdag word ik ingeleid.. Ik had 2cm ontsluiting en hij vond het dus niet nodig om me nog langer met pijn te laten lopen... Ik vind het heel heftig maar ben ook wel blij en kijk er erg naar uit om ons hummeltje vast te houden!!
nonma fijn dat je al wat ontsluiting heb en dat ze je donderdag al inleiden. Hopelijk verloopt het allemaal snel en heb je de kleine snel in je armen. Maya de uitgerekende datum gehaald, hopelijk komt de kleine snel en laat ze niet nog 2 weken op zich wachten. Ik zat net naar de lijst te kijken maar veetje is op haar uitgerekende datum bevallen. fb veel plezier met bbqen. Hier vandaag ook niet veel last gehad van de warmte meer ik heb dan ook wel de hele middag op de bank gelegen. rond half 5 zijn we richting een meertje in de buurt gereden. Lekker met de voetjes in het water gestaan en de hond lekker laten zwemmen. net nog even in een verkoelende douche geweest. Wij hebben vandaag een broodje hamburger gegeten en wat frietjes. we hadden geen zin om te koken.
Nonma: wat spannend! Succes komt zeker goed! Jullie hebben dus ook geen zin meer om te koken.. FB: hoe was de BBq?
Nonma wat fijn dat ze je gaan inleiden donderdag! Dan ben je en een wondertje rijker en een kwaaltje armer! Heerlijk voor je! Maya ik hoop ook niet dat het tot 42 weken duurt hoor voor je! Wat is het beleid van je vk? Ik ga morgen bij de vk even vragen wat hun beleid is ten aanzien van strippen/inleiden bij overtijd gaan. Ik heb namelijk te veel nare verhalen gehoord waarbij vrouwen na 42 weken pas bevielen en het niet goed afliep voor het kindje. Het liefst zou ik voor de 41 wk. willen bevallen. Nu ben ik ook nog maar 39 weken hoor dus nog geen reden tot paniek maar wil wel graag weten waar ika an toe ben. Vanmiddag een paar heftige krampen in mn buik gehad. Tot nu toe schuif ik dat altijd af op m'n darmen maar dacht vanmiddag wel even hmm misschien zijn dit nou lichte weeen. Echt een opkomende kramp onder in de buik, beetje uitstralend naar m'n rug en duurde ongeveer 40 sec. Het waren er maar 3 in een uur en later was het over dus twijfel wat het was. Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten... ben er wel een beetje klaar mee ondanks dat ik geen vervelende kwalen heb (op de normale vermoeidheid, pijntjes en het algehele gevoel van een walrus te zijn na dan... ) zit nu nog even lekker buiten in de tuin op het terras. Nu is het echt heerlijk buiten. Zal wel een zwoele nacht worden dus eventueel de bevalling op wekken met een potje sex zie ik niet zitten vanavond haha Slaap lekker allemaal!
Ik mag helemaal niet klagen tot nu toe verloopt mijn zwangerschap zonder problemen. Buiten dat ik veel naar de wc moet en dat de kleine voor mijn gevoel steeds besluit op mijn blaas en baarmoedermond te draaien/bewegen als ik aan het wandelen ben, soms is het echt pijnlijk. Ik heb nu af en toe last van mijn handen en voeten ivm vocht vasthouden. Ik kan het zoals het nu gaat wel makkelijk vol houden tot de 42 wkn. Ben wel nieuwsgierig naar dat kleine hummeltje in me maar heb zo'n vermoeden dat het nog wel even blijft zitten. En idd nog een weekje en dan zit ik op de 40 wkn. De tijd vliegt voorbij. Ik kan me nog goed herinneren dat ik door de kamer stond te springen van blijdschap toen er twee streepjes stonden.
Bbq was lekker en gezellig! Wel constant een harde buik door die "rot" tuinstoelen Gelukkig geen pijnlijke harde buiken Nu ff languit op de bank, zo douchen en bedje in
Ja echt wel alleen de eerste weken duurde lang maar sinds die eerste echo vliegt de tijd maar dat zal dadelijk ook zo zijn als de kleine er is.
Hier onweert het al . het waait door het hele huis en buiten dondert en flitst het. maar het is echt lkkr buiten en binnen wordt het ook steeds koeler.
Fijn dat ze je gaan inleiden nonma. Hier ook veel last van pijnlijke handen en voeten door vocht. Hier wel last van allerlei kwalen, maar heb het er voor over na 5 jaar wachten. Hoewel ik het nu wel zwaar vindt worden. Tijd gaat supersnel, weet ook nog wel dat ik een positieve test had. Hier benauwd en bewolkt. Hopelijk blijft de zon weg en wordt het niet zo heet als ze zeggen. Zit er niet op te wachten vandaag.
Vanmiddag bij de vk geweest en in principe alles goed alleen is kleine nog niet helemaal ingedaald. Als dat volgende controle nog zo is moet ik naar de gynaecoloog om te checken of er geen redenen zijn waarom oe nog niet vast ligt... Baalde er flink van, associeer ziekenhuis toch altijd met narigheid
Meiden, ff een reactie van mij. Heb wel alles bijgelezen maar niet veel onthouden, sorry. Op zondag 16 juni om 00.22 uur zijn wij namelijk de trotse ouders geworden van onze dochter Lieke. Na 2 daagjes ziekenhuis door lage bloedsuikerspiegel bij Lieke zijn we gisteren thuisgekomen en alles gaat goed. Nu lekker druk met Lieke en het kraambezoek. Zal wel ff foto spammen Deze foto is een paar uur na de bevalling gemaakt