Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Tijd gaat inderdaad echt snel, ik kan me die ochtend ook nog zo goed herinneren:) we konden bet bijna niet geloven! En nu kan ik bijna niet geloven dat er morgen een klein hummeltje in mijn armen ligt!! Bizar!!

Beertje: vervelend! Maar de vk zei gisterochtend ook tegen mij dat hij nog niet was ingedaald, terwijl de gyn gistermiddag zei van wel... Ik vraag me dus af hoe goed ze dat nou echt kunnen voelen... Heb ook weleens gehoord dat je zelfs tijdens de bevalling nog kan indalen... Probeer je dus maar niet te druk te maken!

2. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat een plaatje Pooh!! Echt een dotje! Geniet er lekker van!!!

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik snap je teleurstelling beertje, hier beetje hetzelfde gevoel met ziekenhuizen.
    Mijn vk zei vanmorgen toevallig dat er meestal wel een rede voor is als de natuur het zo besluit. En die hoeft niet altijd narigheid te betekenen.
    Maar hier ook kans dat het toch ziekenhuis wordt ipv thuis.
    Was ook beetje teleurgesteld toen ik het hoorde.

Maar kindje kan nog indalen, weet van een vriendin dat kindje pas tijdens bevalling ingedaald is. Rede onbekend.

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Mooie foto pooh en fijn dat je weer thuis bent. Geniet van je kleine meid.

Jij succes morgen nonma. Hopelijk verloopt alles voorspoedig bij je.

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Dank jullie wel meiden!

Ik hoop dat ik gewoon onder begeleiding van mijn eigen vk mag bevallen, was sowieso wel van plan om naar het zkh te gaan. Maar wie weet daalt iw alsnog in deze week of beginnen de weeën voor de uitgerekende datum (dat hoop ik heel hard)

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Nonma: fijn dat t eind in zicht is.
    Pooh: snoepie hoor!

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wat een dropje pooh, fijn dat jullie thuis zijn. nu lkkr genieten van jullie meisje.

Beertje vervelend dat de kleine nog niet helemaal ingedaald is. hopelijk besluit de kleine het deze week nog te doen.

Nonma en VanEke heel veel succes voor morgen. hopelijk verloopt de inleiding soepel.

Verder nog rustig bij iedereen???
    Hier wel in ieder geval.

8. HeelOfHalf

25 feb 2013
    26
    0
    0
    Zelfstandig Ondernemer
    Amsterdam
    @pooh wat een mooierd! Ik heb als verrassing voor vriend ook een papa-shirtje ingepakt voor naar het zkh :)

Nou, ik had vorige week en weekend al zon vreselijke pijn in mijn bekken. Heb daarover maandag de vk gebeld die zei dat fysio handig zou zijn. Inmiddels zit ik in de rolstoel en staat er een bed beneden, want lopen gaat echt niet meer. Wordt wel éindelijk verwend door mijn vriend haha! morgen om half 12 komt vk langs ipv wij langs de praktijk, maar is wat afhoudend mbt strippen en inleiden. Lekkerrrrrrr.. Ach we zullen zien!

Begint heerlijk windje te waaien hier, lekker met de ramen open ng even de hitte uit de toko werken.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier ook rustig.... Niks!

1x harde buik gehad vandaag

Morgen weer gyn

10. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    heelofhalf Kun je bij een fysio terecht? Echt vervelend dat lopen nu helemaal niet meer gaat. Wel fijn dat je vriend je nu lekker verwend. hopelijk komt de kleine snel en kun je weer gaan herstellen van de BI.

Hier heb ik alles boven weer open staan. Vanmiddag hebben we hier de airco beneden aangehad. Vl zet hem nou net uit en je merkt meteen dat hij uitstaat.

11. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Pooh: wat een popje is Lieke geweldig!
    Heelofhalf: jeejtje wat vervelend die BI!
    Nonma en vaneke: succes morgen met inleiden super spannend.. Hoop snel goed nieuws te horen van jullie.

Stefanenlaura: gelukkig aan bij jou alles goed.. Er zit niks anders op dan afwachten maar..

Morgen moet ik naar de VK.. Ik ga nog vragen of strippen niet al mogelijk is.. Want heb snachts veel last van voorweeën.. Ze doen het pas vanaf 41 weken maar ik kan altijd proberen of er al iets ontsluiting is.. Heb het zoals velen van jullie gehad met de pijntjes, bi, duizeligheid, dikke voeten en het overgeven...

Ik ga er maar vanuit dat het nog een week duurt..

Dames vol houden!

X

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

begin het hier nu toch wel spannend te vinden voor morgen hoor!! hoop dat het allemaal meevalt...hoop eigenlijk dat het alsnog vannacht begint maar daar moet ikm maar niet vanuit gaan :) Was gek gevoel dat ik vandaag laatste dagje met alleen mijn dochter was, wel even emotioneel dat ik straks opeens wel minder tijd voor der ga hebben enzo...komt ook wel weer goed na een tijdje wennen!!

@nonma: ook succes morgen, woonde gij niet ook in de buurt van R'dam, mss liggen we dan wel int zelfde ZH!! :D

@maya: hopen de de VK wat wil doen dan morgen...

@heelofhalf: pfff, balen zeg met die BI, hopen dat het niet meer te lang op zich laat wachten!!

@pooh: wat een schatje :)

13. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ik kan me voorstellen dat je toch een beetje emotioneel van wordt.. Het komt zeker goed morgen heb je gewoon je kleintje.. Hoelaat moer je in het ziekenhuis zijn?

14. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Juni 2013 Mama's

30 mei
    Nicci1982 - 30 jaar -1e kindje
    Rubi - 27 jaar - 1e kindje

4.
    Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV

5.
    Myres - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV

6.
    AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje

7.
    Dunchan - 24 jaar -2e kindje- ZH - BV

12.
    Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM

13.
    VanEke - 32 jaar - 2e kindje- ZH - hopelijk BV
    Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH – BV

17.
    MaMa - 25 jaar - 1e kindje - ZH – BV - MvM

18.
    Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

20.
    Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV

24.
    FB1984 - 28 jaar - 2e kindje

25.
    Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM
    Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje- ZH - FV - MvM

26.
    Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje
    Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV
    Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje- ZH - BV

28.
    zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis

Zwanger 19
    (4) Meisje, (10) Jongen, (5) Verrassing

Geboren (9)

23 februari:
    07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm
    10 mei:
    04:30u Rubi, zoontje Dex, gewicht 3610 gram
    22 mei:
    21.15u Nicci1982, zoontje Matthijs, gewicht 2840 gram, lengte 49 cm
    25 mei
    18.10u chicca, zoontje Dani, gewicht 3100 gram
    26 mei
    5.39u myres, dochtertje Ilja, gewicht 3036 gram, lengte 50 cm
    4 juni
    10.00 Fiore , dochtertje Quinty Sofie
    6 juni

20.53u Micha 2, zoontje Yoshua, gewicht 3875 gram, lengte 51 cm
    8 juni
    Kaytjuh, zoontje Gencay Milaik, gewicht 2630 gram
    12 juni
    20.25u Veetje83, zoontje Xem, gewicht 2630 gram, lengte 46 cm
    16 juni
    00.22u Pooh85, dochtertje Lieke, gewicht 2670 gram

3 Meisjes, 7 Jongens

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12)
    Nana86 - 5wk
    Narcisje80
    MamaDee
    MumL - 4 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    MamaTall85 - 5 wk
    Senna82 - 6 wk
    Caat33 - 8 wk
    bloemetje83
    blondie
    Lappie - 9 wk
    Flyingwings

Afspraken:

20 juni
    stefanenlaura - controle vk
    24 juni
    Liesjuh1977 - controle vk

15. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Succes morgen meis!

Hier vandaag ook bij de vk geweest, alles was weer goed. M'n bloeddruk is al wel wat aan het stijgen, is de hele zwangerschap 100/60 geweest, vandaag was hij 120/70, hopelijk betekend het wat!

Verder nog geen inwendig onderzoek gedaan of gestript ofzo. Heb wel de afspraak staan dat ze dat maandag gaan doen als ik niet voor die tijd spontaan ga bevallen.

Morgen alweer 40 weken zwanger en het inmiddels ook behoorlijk zat aan het worden, vandaar dat ik het dus ook besproken heb bij de vk vanmiddag. Helaas nog even geduld hebben dus wbt het strippen... Hoop eigenlijk gewoon dat ik morgen of ergens in de komende dagen spontaan ga bevallen, dat lijkt me wel wat!

Helaas is het alleen nog veels te rustig in m'n buik... denk dat het nog wel even op zich laat wachten. Heb wel aangegeven bij de vk dat ik er alles aan wil doen om te voorkomen dat ik tot de 42 weken of langer ga lopen, dit aangezien we al via het ziekenhuis zwanger zijn geworden en ik het wel heel gaaf zou vinden als het iig lukt om thuis te bevallen. Dan gaat er nog íets gewoon natuurlijk. Als ik dmv strippen dus een inleiding kan voorkomen wil ik het graag ondergaan ondanks dat het ook geen prettig gevoel schijnt te zijn. Nu begreep ik dat bij 96% vd vrouwen de bevalling begint voordat inleiding nodig is door het overtijd lopen, dan zou het mij toch ook moeten lukken om voor de 42wkn thuis te bevallen. De vk heeft er gelukkig (ook) nog alle vertrouwen in! :)

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Vaneke: jij ook succes! Ik begin ook wel nerveus te worden hoor!! Ik woon in de buurt van Amsterdam dus denk niet dat we bij elkaar liggen:) hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Ik om 6 uur al!! Ik ga zo maar een beetje proberen te slapen! Houd jullie op de hoogte!!

17. HeelOfHalf

25 feb 2013
    26
    0
    0
    Zelfstandig Ondernemer
    Amsterdam
    @stefanenlaura vrijdag ja! Amsterdam he dus niet snel een afspraak gevonden. En zo laat in de zwangerschap wilde ik niet zomaar eerte de beste fysio haha dus was echt even rondbellen.

@vaneke @nonma goodluck! Welk ziekenhuis denk je te belanden?

Heerlijk op de bank in een koel huis nu, voetbal aan voor vl terwijl hij lekker mn hieltjes masseert. Gelezen dat voetreflexmassage nogwel eens helpen kan?

18. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Liesjuh: ik hoop dat de bevalling zelf opgang komt.. Afwachten maar..

19. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4099 myres, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    Succes nonma en vaneke.

Wat is Lieke een mooi meisje Pooh.

20. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Vandaag dus 40 weken zwanger!

Heb een lekker nachtje gehad maar helaas niet wakker geworden met een rommelende buik, verwacht hier eigenlijk dus nog geen baby vandaag. :(

Deel Deze Pagina