Nonma: gefeliciteerd met Joep... Hoop dat alles verder voorspoedig verloopt! Vaneke: spannend hoor! Ik duim voor je dat het vandaag gaat gebeuren!
Nonma van harte, hoop dat je snel opknapt en lekker kan gaan genieten! Van eke spannend hoor, hoop dat je inleidtbaar bent nu. Hoe zou het met zonnetje zijn. Houden de zwangere het nog vol?
Ik zie dat beide dames die tegelijk met mij uitgerekend waren nu allebei al bevallen zijn. Jammer dat hier alles nog pitdicht lijkt te zitten Hier een onrustige nacht gehad. Gister was het zo benauwd en dorstig weer dat ikheel veel gedronken heb en dat heb ik vannacht geweten zeg... Elke 2 uur naar wc geweest... Verder ben ik benieuwd naar de dag van vandaag aangezien ml voorspelt heeft dat de kleine vandaag komt. Ik denk het niet maar zou niet verkeerd zijn . Ben er wel een beetje klaar mee en heel erg klaar voor!
Ik ben gisteravond om 20.42 uur bevallen van een zoon. Zal het even kort houden, want is een vrij heftige bevalling geweest en met moeder en kind gaat het nog niet lekker. Verhaal volgt nog wel een keer, maar gun niemand mijn bevalling
Zonnetje wat naar!! Hopelijk knappen jullie snel op. En voel je eje snel weer beter. Hoop niks ernstigs met de kleine man. In ieder geval gefeliciteerd! Misschien lig je wel met nonma op een kamer . Rust lekker uit meid.
Maya Wat vervelend dat je nog steeds minder leven voelt in je buik. Voel je de kleine niet elke dag dan? Ik voel hem ook wel wat minder op sommige momenten, maar kan me niet echt wat voorstellen bij 'verminderd leven voelen' in m'n buik. Wel spannend zeg dat je nu al weet dat je eventueel dinsdag ingeleid gaat worden. Wel fijn toch dat je weet dat je de kleine bijna in handen hebt! Nonma Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Joep! Vervelend dat je bevalling zo lang heeft geduurd en anders is geëindigd als verwacht, maar jullie mannetje maakt gelukkig alles goed. Geniet lekker van elkaar en hopelijk mogen jullie snel naar huis. VanEke Hopelijk gaat het balonnetje snel wat doen bij je en kun je later vandaag de kleine in je handen houden. Succes maar weer! Eerlijk antwoord? Nee!!! Ik ben ongeduldig, nieuwsgierig en het wachten zat. Gisteravond dus ook giga ingestort maar voel me vandaag gelukkig wel weer wat beter. Hopelijk gaat het hier snel ook beginnen met rommelen... Jeetje meis, dat klinkt idd heftig. We horen het allemaal nog wel dan, hoop dat je toch een btje van je zoon kunt genieten en dat het snel wel beter met jullie gaat, sterkte! Maar wel gefeliciteerd!
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's 30 mei Nicci1982 - 30 jaar -1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 4. Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. Myres - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 6. AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje 7. Dunchan - 24 jaar -2e kindje- ZH - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje- ZH - hopelijk BV Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH BV 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 24. FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje- ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje - ZK Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje- ZH - BV 28. zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis HeelOfHalf - 23 jaar - 1ste kindje Zwanger 20 (5) Meisje, (10) Jongen, (5) Verrassing Geboren (12) 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm 10 mei: 04:30u Rubi, zoontje Dex, gewicht 3610 gram 22 mei: 21.15u Nicci1982, zoontje Matthijs, gewicht 2840 gram, lengte 49 cm 25 mei 18.10u chicca, zoontje Dani, gewicht 3100 gram 26 mei 5.39u myres, dochtertje Ilja, gewicht 3036 gram, lengte 50 cm 4 juni 10.00 Fiore , dochtertje Quinty Sofie 6 juni 20.53u Micha 2, zoontje Yoshua, gewicht 3875 gram, lengte 51 cm 8 juni Kaytjuh, zoontje Gencay Milaik, gewicht 2630 gram 12 juni 20.25u Veetje83, zoontje Xem, gewicht 2630 gram, lengte 46 cm 16 juni 00.22u Pooh85, dochtertje Lieke, gewicht 2670 gram 20 juni 20.08u Nonma, zoontje Joep, gewicht 3465 gram, lengte 50 cm ?u Zonnetje1980, zoontje 3 Meisjes, 9 Jongens Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken:
Ik heb de geboortes vd zoontjes van Nonma en Zonnetje (die voor zover als mogelijk) vast op de lijst verwerkt. Daarmee is de lijst ook gelijk weer wat omhoog gehaald.
Zonnetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Vervelend dat de bevalling heftig is verlopen. Hopelijk knappen jullie allebei snel op en mogen jullie ook lkkr gaan genieten. Vaneke hoe gaat het bij jou? Heeft het ballonnetje zijn werk gedaan? @cicca hier houd ik het nog goed vol. Ik verwacht dat het nog 2 weken duurt voor de kleine er is. dus stel me daar ook op in.
Zonnetje: vervelend dat je bevalling zo slecht is verlopen..gefeliciteerd met je zoontje.. Hoop dat je snel kan genieten en de bevalling vergeet! Liesjuh: normaal voel ik haar op bepaalde tijdstippen en bijv de hele dag door woensdag heb ik haar maar 2 keer gevoeld ipv van de normale kickbox uurtjes..omdat ik de vorige keer maar net genoeg vruchtwater had maakte ik mij erg zorgen.. Gelukkig was alles wel inorde. De gynaecoloog wil het alleen beter in de gaten houden daarom moet ik morgen om 11.15 weer langs voor een echo en ctg. Ik heb het ook wel gehad mijn bekken doet zoveel pijn kan amper plassen, lopen, liggen of zitten.. Nog max 4 dagen voordat er iets gebeurd! Dames nog een vraagje hoelang vloeide jullie na de bevalling?
Zonnetje gefeliciteerd met jullie zoontje. Sterkte voor jullie beide het klinkt alsof je dat wel kan gebruiken. Hopelijk knappen jullie snel op en kan het genieteb beginnen! Knuffel voor jullie!
@maya. Wat heet vloeien. De eerste anderhalve week best wat. En daarna steeds minder. Ik gebruik nu nog inleg kruisjes, want het is nog niet helemaal over. Ik heb wel van de kraamhulp de tip gekregen om als je kraamverband op is, maandverband van kotex te gebruiken, omdat daar minder plastic in zit.
He meiden Ik zal ook ff weer reageren vandaag zijn we eindelijk na twee weken thuis gekomen uit het zh... Gencay maakt het goed lig tevreden te slapen in zijn bedje.. Ook wel fijn dat we nog kraamhulp krijgen a 15 uur.. Dames die bevallen zijn gefeliciteerd en geniet heerlijk van jullie kindjes... Dames die nog ff moeten heel veel su6 gaat best goed komen als jullie dalijk je wondertje in armen heb. Xxx
Zonnetje: gefeliciteerd met de kleine. Hoop dat jullie beide snel er bovenop zijn. Vloeien: nu na 4 weken lijkt t helemaal over. Heb niet extreem veel kast ervan gehad. Beetje zoals ongesteld zijn. Maar iedere keer leek t bijna klaar maar dan werd t weer meer. Ben overgestapt op gewoon maanverband want van dat kraamverband werd ik ongelukkig. Nu is een inlegkruisje voldoende. Kijk t even een week aan en als t nu wegblijft dan ga ik er vanuit dat t ook nirt meer terugkomt. Gelukkig is de laatste hechting nu ook opgelost.
Gefeliciteerd zonnetje! Wat vervelend dat het zo heftig was! Hopelijk gaat het snel beter met jullie!! Hier gaat alles voorspoedig! Joep doet het goed en is een heel tevreden mannetje. Met mij gaat het ook goed, ik kan morgen hopelijk mijn bed even uit om te douchen enzo!