Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend FB. Ik zou zeggen de vk ff bellen en het even vragen.

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zakt de pijn ook niet af met douchen? Anders idd even de vk bellen. Hwb wel eens gehoord dat rug weeën erg vervelend zijn in de zin dat ze niet echr een duidelijk begin en eind hebben

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hier gaat trouwens alles goed. Heb vannacht lekker kunnen slapen op wat plaspauzes na maar de pijn lijkt een stuk minder. Zalfje werkt dus wel goed denk ik!

En wbt het valse alarm daar baalden we flink van natuurlijk, had ook echt het idee dat het vruchtwater was omdat het zoveel was. Nog nooit een natte broek gehad vam afscheiding zeg maar. Maar we moeten dus nog even geduld hebben. Over 2 dagen uitgerekend en aangezien ik ws langs de gyn moet zal ik ook even vragen wat hun idee is van niet te lang laten doorlopen. Begin het nu wel aardig zat te raken hoor. M'n schaambeen wordt met de dag pijnlijker en ik mis m'n eigen lijf (booit gedacht dat ik dat zou zeggen haha). En nog het meest wil ik knuffelen met m'n kleine!

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Bij mij hielp douchen wel iets tegen de rugweeen behalve op het eind. Maar zeker een aanrader fb.

Beertje: snap wel dat je de kleine wilt knuffelen. Alleen ik zou mijn Zwangere lijf nog wel terug willen. Heerlijk was dat en voelde me ook top. Had nog wel tot de 42 weken door gekund. Zag gisteren mijn buikfoto's en was gelijk weer verliefd op die buik.

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Onder de douche zakte het wat af net...
    Met afdrogen meteen weer terug.
    Nu sinds een half uurtje weer weg

Vaag

6. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    FB dat word afwachten.

Beertje fijn dat je vannacht lekker hebt geslapen.
    Wat betreft die afscheiding. ik had met het warme weer regelmatig een redelijk natte onderbroek maar dat was en veel afscheiding en zweet:). Het word daar nogal warm;).
    Hopelijk kun je snel knuffelen met de kleine.

Ik heb het gevoel dat het bij mij echt nog 2 weken duurt. Al moet ik zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig word naar onze kleine. Ik heb enkel en alleen wat ongemakjes, geen echte pijn ofzo.
    Hier toen straks nog maar even naar de stad geweest om nog wat witte sokjes en van de krabwantjes te halen. Ik heb ook mijn tas van de kruidvat opgehaald en voor de zekerheid van die koortslippleistertjes gehaald. Ik heb zo'n vermoeden dat ik die wel zal krijgen tijdens of na de bevalling. Ben ik erg gevoelig voor koortslip helaas.

7. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Beertje: jammer dat het niet heeft doorgezet!
    Fb: lastig he die rugweeën ik heb er ook onwijs last van.. Ik zou gwn de vk bellen!
    Stefanenlaura: fijn dat je geen echt ongemakjes hebt.. Hopelijk blijft het zo en gaat de bevalling niet te lang op zich laten wachten...ik heb nog steeds geen afhaal bericht van de kruidvat tas.. Moet ik nog even achteraan mailen!
    : ik heb niet geslapen om 3 uur het zh gebeld omdat de weeën een uur lang 1,5 minuut duurde en om de 3/4 minuten kwamen.. dus mochten we langs komen.. een ctg weer gemaakt mijn weeën werden weer onregelmatiger om de 8/10 minuten. dus om 5.30 kwam de gyn. voelen en maar 1 cm ontsluiting... Ze vonden het erg vreemd omdat je de contracties wel op het scherm ziet.. Maar nu gewoon morgen 7.30 weer kijken of ik 3 cm heb dan breken ze de vliezen zoniet krijg ik een ballon die de Baarmoedermond moet laten rijpen. Ik word sowieso mogen opgenomen tot mijn kleine boef er is... Ik vraag mij echt af hoe ik tot de 10cm ga vol houden.. Voel me echt zo'n zwakkeling als ik bedenk dat ik nu al af en toe denk hoe gaat dit goed komen...

8. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Maya wat vervelend dat het niet heeft door gezet. Hopelijk kun je vandaag en vannacht nog genoeg rust pakken om morgen goed aan de bevalling te beginnen. Probeer positief te blijven denken want anders wordt het een hele zware bevalling. Wel spannend wat het morgen gaat worden. Hopelijk heb je morgen vroeg de 3 cm al bereikt.

Hier ligt er een gekke hond dromend naast me op de bank allemaal bewegingen en geluiden te maken :p.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff ik word gek van mezelf.
    Rugpijn blijft maar en buikpijn/harde buik ook
    Herken t niet als weeen, maar word er gewoon onrustig van...

Wat moet ik hier nou mee??

10. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Help een douche of bad niet wat verlichtend?
    Heb je vk gebeld voor advies?
    Verder hoop ik voor je dat het snel voorbij is of dat de bevalling snel aan dient.

11. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Maya. Ik hoop dat de ontsluiting op gaat schieten.
    En FB ook voor jou hoop ik dat het snel gaat opschieten. En dat je snel van de pijn af bent.
    Stefanenlaura bij jou volgens mij nog totaal geen signalen dat het gaat beginnen toch? Lijkt me voor jou zo ook best vreemd.

12. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Myres hier echt nog geen signalen. het voelt op zich niet vreemd maar is lastig om dan passend advies te geven aangezien ik geen idee heb hoe het voelt en wel de behoefte heb om even iets te typen.

Hier toen straks ook nog maar even naar de babydump geweest en hebben een nuna leaf gekregen van schoonouders alvast voor de geboorte.
    We hebben ook een familyfix gekocht voor in de wagen van mijn vriend. Vandaag dus weer lekker veel op pad geweest.

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Toch nu maar in zh voor ctg.
    Ze gaan zo ook kijken of ik vruchtwater verlies heb
    En hoeveel ontsluiting

14. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    spannend FB gaan ze ook iets doen als dat zo is dat je vruchtwater verliest en ontsluiting hebt of kijken ze het dan nog aan?

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Spannend fb!

Hier ook nog geen voortekenen hoor. Wel een gek idee dat over 2 dagen de dag is waar we 9 maanden naar toe hebben geleefd! En waarschijnlijk gaat ie ook zomaar voorbij!

16. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ja dat is wel vreemd ja hier is die dag morgen al.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als alles gecontroleerd is, gaan we verder beslissen

18. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Heel veel succes in ieder geval.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ben weer thuis.
    Ctg was goed, maar omdat ik haar weinig voel, morgen weer een ctg.
    Geen vruchtwater verlies
    Wel al 3/4 cm ontsluiting!
    En toch nog even gepraat over eventuele inleiding.
    Merk toch dat dat mij best dwars zit.
    Mocht ik t willen dan doen ze mn vliezen breken en hoef ik niet eerst aan de gel

20. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Klinkt goed fb.

En voor de dames die niets voelen; bij mij was t ook uit t niets gelijk raak. Geen voorweeen of harde buiken oid gehad. Dus kan gewoon maar zo zijn dat je morgen je kind in je handen hebt :D

Deel Deze Pagina